V článku sa dočítate:
- Materstvo a medicína sú posvätné a jedinečné, zvrátené potraty majú katastrofálne dôsledky.
- Materstvo a medicína sú darom, potraty sú úmyselnou vraždou nevinného ľudského života.
- Satan nenávidí materstvo, potraty sú démonickou obetou, podobné obetovaniu detí Molochovi.
- Potraty deformujú materstvo a medicínu, satanisti obetujú potraty ako rituál.
Materstvo a medicína sú jedinečné a posvätné a obe môžu zmeniť srdcia, mysle a ducha celých národov.
Neha matky voči dieťaťu je jedinečným aktom sebadarovanej lásky. Ona a otec - v akte stvorenia spolu s všemohúcim Bohom - priviedli na svet dieťa z “ničoty”Ako povedal pápež svätý Ján Pavol II. na začiatku nového tisícročia, “dejiny každého človeka”sa píšu predovšetkým v jeho vlastnom materinskom srdci”
Lekárska prax je jedinečným darom, ktorý je lekárom a sestrám poskytnutý na starostlivosť o chorých. Môže to byť tak dramatické, ako je záchrana života pacienta napriek nepriazni osudu, alebo tak jednoduché, ako je starostlivosť o nevyliečiteľne chorého. Ani jedna z týchto činností nemá prednosť pred druhou; základným poslaním je starostlivosť o pacienta. Lekárske zručnosti sa získavajú rokmi štúdia a praxe, za cenu veľkých osobných obetí, s cieľom pomáhať iným v núdzi.
Ako sa môžu obe tieto vznešené povolania, materstvo a medicína, jedinečne vhodné na to, aby reprezentovali a zlepšovali každý aspekt nášho fyzického a duchovného života na zemi, zvrtnúť do presných protikladov svojich skutočných a Bohom daných cieľov? Nie je ťažké pochopiť, že neprirodzené odchýlky v materstve alebo medicíne prinášajú veľmi rýchlo katastrofálne spoločenské dôsledky. Prvenstvo dobre formovaného materstva je nášmu ľudskému chápaniu vrodené. A význam medicíny pre stabilnú kultúru sa považuje za samozrejmosť. Ako uviedol A. C. Ivy, hlavný lekársky poradca na Norimberskom procese: “Nemožno si predstaviť zdravú spoločnosť s medicínou, ktorá nemá zdravú morálnu filozofiu.” Potraty sú v takom rozpore s duchom medicíny, že ich Hippokrates zakázal vo svojej prísahe lekárov v štvrtom alebo piatom storočí pred naším letopočtom.
A predsa sme celé desaťročia schizofrenicky ignorovali skutočnosť, že potrat je úmyselná vražda nevinného ľudského života. Vieme, že je to tak, ale zdráhame sa to nazvať tým, čím to je. Táto hrôza je však oveľa horšia vzhľadom na realitu, akou materstvo a medicína skutočne sú. Materstvo a medicína sú vo svojej nadpozemskej, nepochopiteľnej a večnej dobrote neporovnateľné. Profesia materstva a profesia medicíny sú obe jedinečne posvätné. Práve to robí potrat ešte horším ako “obyčajnú” vraždu – deformuje materstvo a medicínu na niečo nepoznateľné a strašné.
Prečo satan tak nenávidí materstvo? Prinajmenšom jedným z dôvodov musí byť to, že je tvorivé, pretože materstvo je stvorením nového ľudského života. Ctihodný kardinál József Mindszenty (1882-1975) sa v tomto “tvorivom” duchu výstižne vyjadril o kráse materstva. A kardinálovi’utrpenie a skúšky dali iný pohľad a nadhľad, ktorý mnohí v západnej kultúre stratili.
Kardinála Mindszentyho za vystúpenie proti fašizmu a prenasledovaniu Židov počas druhej svetovej vojny uväznila maďarská nacistická strana. Prepustený bol s pádom pronacistickej vlády v roku 1945. O niekoľko rokov neskôr, v roku 1948, bol zatknutý za zradu komunistov, mučený a odsúdený na doživotie. Po prepustení z väzenia sa na 15 rokov uchýlil na veľvyslanectvo USA v Budapešti a potom ho Vatikán odvolal do Viedne. Jeho slová o materstve sú inšpirujúce a zostávajú obľúbenými na Deň matiek’
.Najdôležitejšou osobou na zemi je matka. Nemôže si nárokovať na poctu, že postavila katedrálu Notre Dame. Nemusí. Postavila niečo veľkolepejšie než akúkoľvek katedrálu — príbytok pre nesmrteľnú dušu, maličkú dokonalosť svojho detského’tela. . Anjeli neboli obdarení takou milosťou. Nemôžu sa podieľať na Božom stvoriteľskom zázraku, ktorý má priviesť do neba nových svätých. To môže len ľudská matka. Matky sú bližšie k Bohu Stvoriteľovi než ktorékoľvek iné stvorenie; Boh spája svoje sily s matkami pri vykonávaní tohto stvoriteľského činu… Čo je na dobrej Božej’zemi slávnejšie než toto: byť matkou?
Tieto výstižné pocity kardinála Mindszentyho určite dávajú trochu nahliadnuť do emócií, ktoré musel prežívať iný kňaz, páter Joseph Mohr, v krásny zimný večer, keď videl nežnú lásku medzi matkou a jej dieťaťom a bol tak inšpirovaný, že napísal text piesne “Tichá noc.Tento príbeh stojí za zamyslenie.
Aj keď je medicína podobná materstvu, nemôže si nárokovať na jeho aspekt “stvorenia”. Ale pokiaľ ide o oddanosť, sebaobetovanie a empatiu, mala by byť na druhom mieste. Ježiš je predsa “Veľký lekár”, “Veľký liečiteľ” par excellence. Koľkokrát v evanjeliách uzdravil telesne postihnutých, slepých, hluchých, malomocných, nevyliečiteľne chorých, duševne chorých a posadnutých? Ježiš je zlatým štandardom, ku ktorému by sa mala medicína približovať. Obraz Nathana Greena’z roku 1990, na ktorom Ježiš vedie ruky chirurga na operačnej sále, ma osobne inšpiroval. Koľkokrát som sa pred ťažkými operáciami, počas nich a po nich potichu pomodlil?"
Satan pozná silu materstva a medicíny – a oboje nenávidí. Nič nevyhovuje Satanovi’viac ako vziať dve najkrajšie povolania a prekrútiť ich do bizarnej, démonickej detskej obete, zvrátenej formy náboženstva. Pozrite sa na Satanovu cirkev: usilovala sa získať náboženskú výnimku, aby mohla vo svojich náboženských rituáloch pokračovať v praktizovaní potratov. Počúvajte démonické náreky vychádzajúce od zúrivých fanatikov za potraty: neváhali by vraždiť zástancov prolife, keby im to prešlo.
Písmo spomína obetovanie detí. K hlavným modlám Starého zákona patrili Baal, Aštoret a Moloch a Izraeliti mali zakázané uctievať ktorúkoľvek z nich. Najznámejší však bol Moloch. Modla bola veľká bronzová postava s ľudským telom a hlavou býka. Molochovi sa obetovali deti, aby sa zabezpečil blahobyt a česť pre osobu, ktorá obetovala, alebo pre celý ľud. Brucho postavy bolo pecou, ktorá sa rozžeravila, až kým sa nerozžeravila. Na vrchole pohanského rituálu sa do nej hodilo nevinné dieťa a spálilo sa. Kniha Levitikus (18, 21; 20, 1-5) odsudzuje zlú prax uctievania Molocha a varuje pred zničením tých, ktorí sa do nej zapájajú. Napriek tomu kráľ Šalamún v období odpadlíctva nariadil postaviť pohanské chrámy, vrátane Molocha (I Kráľ 11, 7). Jeho ľud obetoval démonickému bohu v ohni vlastné deti (II Kráľ 16,2; 17,7; 21,6; 23,10). Jeremiáš 19,5 opisuje uctievanie Bála, ktoré zahŕňalo aj ohnivé obety detí, a prirovnáva uctievanie Molocha k uctievaniu Bála (Jeremiáš 32,35).
Človek by si myslel, že takúto neúctu k nevinnému detskému ľudskému životu by každý rozumný človek rázne odsúdil, ale zrejme niektorí Izraeliti – Bohom’vyvolený národ – túto prax ospravedlňovali. “Ako mohli niečo také urobiť?"” môžeme sa pýtať. Stačí sa však pozrieť na našu vlastnú kultúru. Molocha už nenazývame jeho pohanským menom, ale dávame mu pocitové pocty “voľba” a “reprodukčná zdravotná starostlivosť”; V trefnom porovnaní s iným druhom zla prirovnal Winston Churchill Hitlera k pohanskému bohu: “[Hitler] si vyčaroval strašnú modlu všepohlcujúceho Molocha, ktorého bol kňazom a stelesnením.” Nie je to tak dávno, čo sa historici budú pozerať na potraty v našej dobe a pýtať sa: “Ako mohli niečo také urobiť?"”
Obetovanie detí je apokalyptické, znamená veľkú a poslednú bitku. Kniha Zjavenia Jána, kap. 12, opisuje túto epickú bitku, ktorá sa nezačala ničím menším než bojom o tehotnú ženu a jej ohrozené dieťa:
Na nebi sa zjavilo veľké znamenie: žena odetá slnkom, s mesiacom pod nohami a s korunou z dvanástich hviezd na hlave. Byla tehotná a kričala od bolesti pretože mala porodiť. Vtedy sa na nebi objavilo ďalšie znamenie: obrovský červený drak so siedmimi hlavami a desiatimi rohmi a siedmimi korunami na hlavách Drak stál pred ženou, ktorá mala porodiť, aby mohol zožrať jej dieťa v okamihu, keď sa narodí. Porodila syna, mužského potomka, ktorý ‘bude vládnuť všetkým národom železným žezlom.’ A jej dieťa bolo uchvátené k Bohu a na jeho trón…Vtedy vypukla na nebi vojna. Michal a jeho anjeli bojovali proti drakovi, a drak a jeho anjeli sa bránili. Ale nebol dosť silný a oni stratili svoje miesto v nebi. Veľký drak bol vrhnutý dolu ten starodávny had nazývaný diabol, alebo satan, ktorý zvádza celý svet na scestie a zblúdil; Vtedy sa drak rozzúril na ženu a odišiel viesť vojnu proti ostatným jej potomkom tých, ktorí zachovávajú Božie príkazy a držia sa svedectva o Ježišovi.
Aj keď existuje viacero vysvetlení identity tejto “ženy” (pričom žiadna odpoveď sa nemusí navzájom vylučovať), najjednoduchšie pre katolícke cítenie je, že Žena z Apokalypsy je Panna Mária. Bola tehotná, porodila syna určeného vládnuť národom a satan ho chcel zabiť. V skutočnosti sa ho Herodes vskutku pokúsil zabiť v ranom detstve v “Masakre nevinných.” Rozzúrený, ohrozený judejský kráľ nariadil, aby boli zabité všetky deti mužského pohlavia v Betleheme a v okolí, ktoré mali dva roky alebo menej. Ježiš, ktorý s Máriou a Jozefom utiekol do Egypta, bol však ušetrený.
Je táto epická vesmírna bitka lakmusovým papierikom pre anjelov v nebi? Satan nechcel slúžiť, ale chcel byť obsluhovaný. Chcel, aby sa ľudia klaňali jemu, nie všemohúcemu Bohu. A dokonca chcel, aby sa mu obetoval sám Ježiš.
Pripadá nám hysterické prirovnávať moderné potratové praktiky k ľudským obetiam Aztékov alebo k detským obetiam Molochovi? Ak áno, potom sme v dobrej spoločnosti, pretože toto prirovnanie kedysi urobila samotná Americká lekárska asociácia (AMA). Ako som uviedol v predchádzajúcej eseji pre LifeSiteNews, AMA vo svojej správe o trestných potratoch z roku 1871 hovorila o duchovne démonickej a obetnej povahe potratov:
[Potratári] sa zdajú byť netrpezliví na obetu…Označte netvora, keď sa blíži k svojmu dielu!…Meria rozsah ohavného činu, ktorý sa chystá spáchať?…je to vražda, odporná, nevyprovokovaná vražda; a jej krv…bude volať zo zeme do neba o pomstu…tento zločin v celej svojej ohavnej deformácii…strašný zločin embryonálnej vraždy…nepriateľ ľudskej rodiny, temný a zlomyseľný ako duch, ktorý ho zoslal.
Počuli sme…veľa o barbarských národoch, kde sa obetovali ľudské obete…málokedy…myslíme na obete, ktoré prinášajú naši moderní veľkňazi, potratári…kde sa denne obetujú ľudské obete.
Čoraz viac je zrejmé, že v krvilačnosti a fanatizme so širokými očami, ktoré majú okultisti pre potraty, je čosi neskutočné. Je vôbec niekedy zaprisahaná čarodejnica, čarodejník alebo otvorený satanista za život? Myslím, že podiel výhercov v lotérii v bežnej populácii by prevyšoval podiel okultistov, ktorí by bránili nenarodené deti.
Ženské’telo sa v západnom mainstreame v mnohých ohľadoch stalo ideologickým oltárom pre satanistické obety. O maternici sa už nedá bezpečne predpokladať, že je životodarnou svätyňou, ale často sa stáva oltárom ideologickej smrti oslavovanej ako “práva žien”
Satan má záľubu v prevracaní posvätného naruby, v jeho prekrúcaní na niečo nepoznateľné. To je definícia svätokrádeže, a preto je potrat horší ako obyčajná vražda. Deformovaním vecí na ich presný opak robí satan zo zla “dobro,” a z dobra “zlo.” Satan má rád nedokonalosť, preto je “6” jeho číslom. Hodina, keď Kristus zlomil Satanove putá, bola 3:00 cez deň; Satanova’hodina je 3:00 v noci. Zneuctenie konsekrovaných hostií – skutočného Tela, Krvi, Duše a Božstva samotného Krista – sa používa v zvrátenej “čiernej omši” satanistov. Ale v satanovom’prevrátenom svete nie je azda nič uspokojujúcejšie ako premeniť nový ľudský život na obetu smrti. Je to zámerný a démonický výsmech posvätného.
Keď Najvyšší súd zvrátil rozsudok Roe v. Wade, čarodejnice, čarodejníci a satanisti sa hlásili v čoraz vyšinutejších prejavoch. Satanský chrám tvrdí, že “môže uplatniť nárok na náboženskú slobodu, že ukončenie tehotenstva je ústrednou súčasťou náboženského rituálu, ktorý podporuje sebaposilnenie a potvrdzuje telesnú autonómiu.” Vyhlásili, že podľa “zákona o obnove náboženskej slobody,” sú osoby praktizujúce náboženský potratový rituál Satanského chrámu” oslobodené od potratových obmedzení. Tvrdia, že “rituál…posväcuje proces potratu tým, že vzbudzuje dôveru a chráni telesné práva…” Na vlastnej webovej stránke Satanský chrám uvádza, že “Satanský potratový rituál je deštruktívny rituál, ktorý slúži ako ochranný obrad. Jeho cieľom je zbaviť sa pojmov viny, hanby a duševného nepohodlia…”
Satanský “účastník” potratu je vyzývaný, aby meditoval o dvoch špecifických princípoch Chrámu. Prvým je “Telo človeka je nedotknuteľné, podlieha iba jeho vlastnej vôli””Druhým je, že presvedčenie by malo zodpovedať vedeckému poznaniu a že “Človek by mal dbať na to, aby nikdy neskresľoval vedecké fakty tak, aby zodpovedali jeho presvedčeniu”.” Satanistom určite musí dôjsť, že v skutočnosti porušujú svoju vlastnú zásadu, keď tvrdia, že dodržiavajú “vedecké fakty:” embryológia, genetika a všetky meradlá základnej biológie jednoznačne potvrdzujú, že novovzniknutá zygota je od okamihu počatia novým, jedinečným, nezávislým človekom. Ale, samozrejme, luciferiánske pojmy “pravda” sú nejasné, plastické a relatívne a určite môžu byť nezávislé od vedeckých skutočností. Lucifer bol napokon vždy “Veľkým klamárom”
V bizarnej paródii náboženstva satanisti dokonca obsahujú “modlitbu” pre svoj potratový rituál: “Mojím telom, mojou krvou. Z mojej vôle sa to stalo.” Motto Satanského chrámu “Sám si svojím pánom” určite evokuje Luciferovo”prehlásenie “Nebudem slúžiť.” A satanisti určite cítia, že je pod ich dôstojnosť slúžiť plačúcemu, bezmocnému dieťaťu. Zabitie dieťaťa je pre nich doslova posilnením. V decembrovom čísle časopisu Cosmopolitan z roku 2023 sa dokonca objavil článok vysvetľujúci tento rituál. Nestydaté, bezbožné obetovanie potratu sa skutočne stalo otvoreným a mainstreamovým.
A ak sa nad situáciou zamýšľame aspoň trochu úprimne, máme dôvod obávať sa psychologických prejavov pre “bežných” občanov. Raz sa ma niekto náhodne opýtal, či poznám niekoho, kto spáchal vraždu. Bol som trochu zarazený a v rozpakoch, keď som musel odpovedať áno. V užšom zmysle slova poznám vrahov, pretože poznám lekárov a obyčajné ženy a mužov, ktorí sa podieľali na potratoch. Ale keď hovoríme o potrate, zvyčajne’nemyslíme na “vraždu”, hoci ako inak sa dá nazvať úmyselné a nevyprovokované zabitie nevinného človeka? Čo sa teda stane s kultúrou, v ktorej sa za posledných 50 rokov štvrtina až tretina všetkých žien, ktoré otehotneli, rozhodla pre potrat? A zrejme podobné štatistiky platia aj pre mužov, ktorí svoju partnerku k prerušeniu tehotenstva nabádali alebo ju k nemu nútili. Čo sa stane so spoločnosťou, keď štvrtina až tretina jej obyvateľov sú vrahovia nenarodených detí? Prináša to bezcitnosť, hrubosť, celkovú neúctu k ľudskému životu a mentalitu, že ak mi niečo alebo niekto stojí v ceste, tak zabitie je prijateľná možnosť? Pozrite sa na každodenné správy a spýtajte sa, ako môže niekto dospieť k inému záveru.
Očakáva sa samozrejme argument, že potrat v skutočnosti nie je “zabíjanie”, pretože je legálny. Nanešťastie pre túto racionalizáciu sa Norimberský proces posudzujúci nacistické zverstvá zaoberal práve touto otázkou. Tieto zverstvá boli spáchané v rámci jurisdikcie a mandátu zákonov krajiny, na základe nariadení vlády. Ale ako dôrazne vyjadril predseda Najvyššieho súdu na procesoch, vnútroštátne zákony sú autentickými zákonmi len vtedy, ak sa riadia prirodzenými zákonmi a morálnymi zákonmi vyššieho rádu. Existuje vyšší zákon, ktorý je nadradený obyčajným národným zákonom. To, že je niečo “zákonné”, ešte neznamená, že je to “správne”. je povinnosťou radových občanov, vojakov a ich vodcov nezapájať sa do zákonov, ktoré porušujú nadprirodzený zákon a hlas rozumu zakotvený v našich srdciach, a neprijímať ich. Práve prijatie nadprirodzeného zákona oddeľuje ľudský rozum a morálku od rozumu a morálky zvierat.
V istom zmysle je zrušenie rozsudku Najvyššieho súdu vo veci Roe v. Wade”ranou pre národnú psychiku. Je to však úder, ktorý, dúfajme, “vnesie trochu rozumu” do nášho myslenia. Najvyšší súd v podstate povedal: Nie, nemáte ústavné právo zabiť svoje vlastné dieťa a v skutočnosti ste ho nikdy nemali, pretože v prípade Roe v Wade bolo v prvom rade rozhodnuté nesprávne. Páni, to je úder do brucha. Naozaj sa zdá, že jediný spôsob, ako obísť túto psychologickú prekážku, tento blok na ceste, je priznať si, že existuje problém a že bola spáchaná krivda, a požiadať o odpustenie – odpustenie, ktoré môže dať len Ježiš. To je jediná cesta k skutočnému a trvalému uzdraveniu.
Na individuálnej úrovni poskytujú postaboratívne uzdravenie skupiny ako Rachel’Vineyard. Na národnej úrovni je už dávno potrebné pokánie v “vrecovine a popole” biblických rozmeroch, ktoré zachránilo Ninive pred zničením. Ako uznala samotná Americká lekárska asociácia, potrat je “najväčším prekliatím, ktoré môže postihnúť ľudskú rodinu…Stáva sa národným hriechom a národné hriechy si zaslúžia a môžu dostať národné tresty.” (LifeSite News 17. 11. 2023).
Šľachetné povolania materstva a medicíny, obe jedinečne posvätné pri tvorbe, obrane a starostlivosti o ľudský život, by mali stáť v popredí úsilia o uzdravenie nášho národného hriechu.
Zdroje: