Untitled-19-810x500.png

Zrušenie 17. dodatku by bolo víťazstvom pre slobodu bežných Američanov: tu je dôvod

14
Kultúra smrti

Niccolo Machiavelli povedal, “Treba si uvedomiť, že nie je nič ťažšie na plánovanie, pochybnejšie o úspechu ani nebezpečnejšie na riadenie ako nový systém. Iniciátor má totiž nepriateľstvo všetkých, ktorí by profitovali zo zachovania starých inštitúcií, a len vlažných obhajcov v tých, ktorí získajú z nových." ” Prozreteľný a často opakovaný citát, ktorý je výstižný pre túto situáciu.  

Keď naši zakladatelia vytvárali systém vlády pre našu ústavnú republiku, zabudovali doň vrstvy ochrany pred federálnou kontrolou nad životom ľudí v jednotlivých štátoch. Postupom času sa tieto ochrany oslabili, pretože federálna byrokracia sa zmocnila moci. Jednou z najväčších zmien, ktorá viedla k vytvoreniu stálej politickej triedy, bol 17. dodatok. 

ČÍTAJTE: Demokrati schválili stranícku platformu, ktorá sa zaviazala k extrémnej propotratovej agende 

Naši zakladatelia vytvorili systém, v ktorom senátorov menovali zákonodarné zbory jednotlivých štátov. V tomto pôvodnom systéme bol senát viazaný povinnosťou starať sa o najlepšie záujmy svojich konkrétnych štátov. V rámci “poradenstva a súhlasu” pravidiel potvrdzovania nominácií do výkonnej moci Senátom bolo zámerom zabezpečiť, aby prezidentom menovaný – ktorý by teraz vykonával regulačnú činnosť – nenarušil nezávislé postavenie štátov. 

Jadrom korupcie uprostred každého prvku federálnych vládnych inštitúcií je Senát Spojených štátov. Senát USA, známy aj ako “horná komora,” je jediným najmocnejším voleným prvkom v modernej federálnej vláde. 

Senát je najmocnejšou zložkou vlády. Senát USA je však najmocnejším zhromaždením federálnych volených predstaviteľov. Predstierame, že vetva IC [Intelligence Community] neexistuje; to je’časť nášho problému. Aspoň približne pripúšťame, že Senát existuje. 

Všetka ostatná volená federálna korupcia závisí od skorumpovaného a neefektívneho Senátu. Ak odstránime problémy so Senátom a znovu prepojíme zastúpenie v komore so zákonodarnými orgánmi na úrovni jednotlivých štátov, potom sa dočkáme okamžitej zmeny. V tomto úsilí by sa však našli nuloví inštitucionálni spojenci. 

Keď 17. dodatok (priama voľba senátorov) nahradil štátne nominácie, perspektíva “poradenstva a súhlasu” sa zmenila. Senát bol teraz v pozícii, ktorá zabezpečovala, aby prezidentom menovaný neoslabil moc stálej byrokracie, ktorá je koreňom moci hornej komory. 

Senátne výbory, výbory pre vnútornú bezpečnosť, súdnictvo, spravodajské služby, ozbrojené služby, zahraničné vzťahy atď. sa teraz skladajú z členov, ktorí nesú nevyváženú úroveň moci vo vláde. Senát teraz kontroluje, kto bude riadiť agentúry výkonnej moci, ako sú ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo zdravotníctva, FBI, CIA, ODNI, ministerstvo obrany, ministerstvo zahraničných vecí a NSA, z pozície vlastnej moci a kontroly vo Washingtone, D.C. 

V podstate 17. dodatok obrátil zámer ústavy z ochrany jednotlivých štátov na ochranu federálnej vlády. 

ČÍTAJTE: Nové zábery COVID od spoločností Pfizer, Moderna budú zverejnené už tento mesiac 

Takmer každý zdroj federálnej problematiky – napr, výdavky, intervencie a zahraničná pomoc, konflikt so štátmi, zaťažujúca regulácia, sledovanie a špehovanie amerických občanov, dvojstupňový súdny systém a oslabovanie slobody a individuálnych práv (pozri príklady COVID) – možno vyvodiť z problému, ktorý vznikol 17. dodatkom. 

Vzhľadom na rozsah svojej moci sa Senát nevzdá kontroly ľahko; a každá spoločenská a vládna inštitúcia bude aktívne pracovať na tom, aby zablokovala/zastavila “My, ľud” prevzatie kontroly nad hornou komorou. Každý subjekt od Wall Street po nadnárodné korporácie, veľké technologické spoločnosti, banky, zahraničné vlády a svetové organizácie by sa proti nám spojili. Keď skutočne pochopíte epicentrum korupcie, potom ste schopní vidieť chápadlá, ktoré z neho vychádzajú. 

Bolo by ľahké povedať, “zrušiť 17. dodatok”;, je to “úplne iná voda” prejsť procesom, aby sa to stalo. Áno, v konečnom dôsledku naozaj potrebujeme úplné zrušenie 17. dodatku a vrátiť výber senátorov z každého štátu s nominačným a menovacím procesom v rámci štátneho zákonodarného zboru [cobvyklé vysvetlenie ZDE]. 

17 dodatok štátov: 

Senát Spojených štátov sa skladá z dvoch senátorov z každého štátu, volených jeho obyvateľmi na šesť rokov; každý senátor má jeden hlas. Voliči v každom štáte musia mať kvalifikáciu požadovanú pre voličov najpočetnejšej vetvy štátneho zákonodarného zboru.

Keď sa uvoľnia miesta v zastúpení ktoréhokoľvek štátu v Senáte, výkonný orgán tohto štátu vydá volebné listiny na obsadenie týchto miest: Za predpokladu, že zákonodarný zbor ktoréhokoľvek štátu môže splnomocniť výkonný orgán tohto štátu, aby dočasne vymenoval kandidátov, kým ľud neobsadí uvoľnené miesta voľbami, ktoré môže zákonodarný zbor nariadiť.

Pred prijatím 17. dodatku existovala na štátnej úrovni značná korupcia, keďže obchodné záujmy a kandidáti do Senátu pracovali v mocenských skupinách s predstaviteľmi strany, aby dosiahli túto pozíciu. Politici, ktorí sa uchádzali o kreslo v Senáte, začali viesť kampaň za kandidátov do štátneho zákonodarného zboru s cieľom zhromaždiť podporu. 

Súboje v štátnom zákonodarnom zbore sa potom stali procesom ovplyvňovania uprostred mocenských záujmov, ktoré sa snažili podporiť svojho kandidáta do Senátu. Získajte správnych ľudí v štátnej legislatíve a môžete získať senátora. 

Tieto subjekty na štátnej úrovni – bankári, bohatí ľudia s vplyvom – sa neskôr stali stálymi lobistickými skupinami K-Street, keď bol ratifikovaný 17. dodatok. V podstate len presunuli miesto svojej vplyvovej operácie zo štátu do kancelárie vo Washingtone (tie isté mocenské skupiny, hoci oveľa väčšie, teraz píšu fyzickú legislatívu, ktorú vidíme v Kongrese). Okrem toho pred 17. dodatkom existovali problémy s neobsadenými miestami vo federálnom Senáte, keďže zákonodarné zbory jednotlivých štátov sa nedokázali dohodnúť na konkrétnom senátorovi. 

ČÍTAJ: Aktor Rob Schneider blasts Big Pharma during Tucker interview: ‘The real drug cartel’ 

Najväčším problémom po prijatí 17. dodatku sa stali senátori, ktorí už nezastupovali záujmy svojho štátu. Namiesto toho zastupovali záujmy mocenských elitných skupín, ktoré im pomáhali financovať mechanizmy ich znovuzvolenia. 

Senátor sa musí uchádzať o znovuzvolenie len každých šesť rokov. Sedemnásty dodatok je jediným dodatkom, ktorý zmenil štruktúru Kongresu tak, ako ju napísali zakladatelia. 

Samotná komora Senátu časom začala využívať svoju právomoc poradenstva a súhlasu na kontrolu výkonnej a súdnej moci. Pri vzniku nominácie sa teraz kladie otázka: “Môže táto osoba prejsť schvaľovacím procesom v Senáte?"” Senát teraz zneužíva túto právomoc, aby zabezpečil, že ich nikto nespochybní. Okrem toho začal Senát využívať svoju kontrolnú právomoc na kontrolu prvkov vo výkonnej a súdnej moci. Celý rozsah tejto problematiky v modernej podobe je znázornený ZDE – ktorý je základným kameňom spravodajskej zložky vlády. 

Ak sa nám podarí zrušiť 17. dodatok a vrátiť voľbu štátnemu zákonodarnému zboru, vidíte, kde začínajú nadobúdať na význame podklady pre prácu Taktická občianska náuka a Extrémny federalizmus. [Poznámka: V rámci úsilia o zrušenie by sme museli zahrnúť proces odvolania, aby štáty mohli siahnuť po senátorovi a vytrhnúť ho späť, ak zblúdi; možnosť odvolania v pôvodnej konštrukcii tvorcov rámca chýbala; bolo by potrebné ju doplniť.] 

Cesta prvá 

Prvá cesta je primárna platforma prezidentského kandidáta, viditeľný a zdôraznený mandát, ktorý obsahuje: “Voľte ma do funkcie a hlasujete za zrušenie 17. dodatku.”Táto konkrétna volebná otázka by musela byť prioritou č. 1 kandidáta a musela by sa vyslovovať na každom podujatí. 

Tento prístup dáva prezidentskému kandidátovi mandát požadovať od Kongresu, aby konal, ak vyhrá voľby. Potrebujeme bojovníka epickej sily, odhodlania a statočnosti. 

Cesta druhá 

Druhá cesta je paralelná cesta vybudovaná spolu s cestou volebnej platformy a zavedená v prípade, že Kongres odmietne prijať mandát. 

Očividne by to bol škaredý boj. Druhou cestou je zjazd štátov v&nbspprvom roku funkčného obdobia prezidenta. 

 “Zjazd štátov” by bol podrobne, strategicky naplánovaný a budúci harmonogram by bol určený počas zjazdu GOP v&nbsproku 2024, ktorý predchádza novembrovým voľbám. Týmto spôsobom, ak Kongres odmietne konať samostatne, povedzme počas prvých 100 dní novej administratívy, zákonodarné zbory štátov potom zostavia konvent s jediným a obmedzeným cieľom, ktorým je jeden akčný bod: zrušenie 17. dodatku. To je všetko. Bodka. Nič viac. Nič iné nebaví. 

ČÍTAŤ: Získa prezidentský úrad Trump alebo Harris? Môže to závisieť od sociálne konzervatívnych voličov 

Je toho oveľa viac a v diskusii o tom by sa dalo obsiahnuť oveľa viac; toto je však cesta, ktorá môže vyriešiť väčšinu problémov, ktorým čelíme v súvislosti s nekontrolovanou federálnou vládou. Zmena moci by zrazila na kolená spravodajskú zložku vlády opätovným zavedením skutočného dohľadu a kontroly. Zrušenie 17. dodatku zastaví senátorom kampaň, potrebu získavať peniaze a postaví ich priamo do pozície správcu zodpovednosti za záujmy ich štátu. 

Ľudia v každom štáte by potom mali mechanizmus, ako riešiť akékoľvek negatívne federálne kroky kontaktovaním svojho štátneho zákonodarného zástupcu. V najhoršom prípade by mohol byť nečestný senátor odvolaný v priebehu niekoľkých dní, ak by podporoval akúkoľvek federálnu legislatívnu činnosť, ktorá nie je v súlade so záujmami štátu. Takýto prístup tiež zlikviduje väčšinu moci vedúceho predstaviteľa väčšiny v Senáte, keďže aj ten by mohol byť odvolaný štátom a bolo by menej pravdepodobné, že bude pracovať proti záujmom väčšiny v komore. 

Snemovňa reprezentantov bola vytvorená, aby bola hlasom ľudu, t. j, “Snemovňa ľudu’.” Avšak Senát USA bol štrukturálne vytvorený ako miesto, kde štátna vláda mala zastúpenie v rozhodovaní federálnej vlády. Sedemnásty dodatok zastúpenie štátov úplne odstránil a odvtedy sme v stupňujúcom sa boji o práva štátov’ 

ČÍTAJ: Tim Walz ospravedlnil Čínu’strašnú politiku jedného dieťaťa a zrušil zákaz nútených potratov 

Preklad: D.C. štrukturálny problém s tým, že takmer celá byrokracia vytvorená touto pokrivenou D.C. systémom je teraz na obranu pred akýmkoľvek vonkajším úsilím o jeho zmenu, a dostanete tento jednostranný problém, ktorý Donald Trump naplno odhalil. 

Zrušte 17. dodatok a boli by sme svedkami najvýznamnejšej obnovy slobody, voľnosti a sociálnej rovnováhy za náš život. 

Prevzaté so súhlasom Konzervatívny stromový dom.