shutterstock_655672276-810x500.jpg

Štátne školy v Seattli učia škôlkarov, že chlapci môžu byť dievčatami pomocou "súpravy rodových kníh

10
Kultúra smrti
  • Indoktrinácia detí rodovou ideológiou je nebezpečná a nemorálna.
  • Verejné školy v Seattli propagujú myšlienky, ktoré sú v rozpore s biologickým pohlavím.
  • Transformačné procedúry môžu spôsobiť trvalé psychické a fyzické poškodenie detí.
  • Väčšina detí s rodovou dysfóriou prirodzene vyrastie bez zásahu.

Veřejné školy v Seattli (SPS) učia žiakov od materskej školy do piatej triedy, že chlapci môžu byť dievčatá a naopak, zverejnil v pondelok príspevok na sociálnych sieťach.

“Verejné školy v Seattli treba okamžite VYŠETRIŤ a ZRUŠIŤ,” zatlačilo konto Libs of TikTok X, ktoré zverejnilo ukážku lekcie “gender book kit” pre materskú školu, ktorá sa nachádza na webovej stránke verejných škôl v Seattli.

Video ukazuje Brennona Hama, špecialistu SPS’na výchovu k zdraviu, ako číta z knihy Predstavujeme medvedíka o chlapcovi, ktorý hovorí, že je v skutočnosti “dievča medvedík” ako súčasť lekcie určenej pre deti v materskej škole.

Medvedík Thomas v príbehu hovorí: “Musím byť sám sebou, Erroll. Vo svojom srdci som’vždy vedel, že som dievčatko medvedík, nie chlapec medvedík. Chcel by som sa volať Tilly, nie Thomas.” “Tilly”Teddy pokračuje vo výmene svojho motýlika za dievčenského’motýlika.

“Všetci môžeme robiť čokoľvek, čo námumožňuje cítiť sa dobre,” komentuje Ham.

Ham učí, podľa poučky pre škôlkarov, že “pohlavie” je “pocit človeka’byť buď chlapcom, dievčaťom, ani jedným, ani druhým, alebo niečo medzi tým.”

Na hodine pre prvákov Ham číta Môj princeznovský chlapec, príbeh o chlapcovi, ktorý sa rád oblieka do “dievčenských šiat”a tancuje “ako krásna baletka.” Vysmievajú sa mu, že sa oblieka ako dievča, a postavy ako jeho brat mu prejavujú “súcit a prijatie”, čo sú dve kľúčové slovíčka lekcie. Znepokojujúce je, že všetky postavy v knihe majú prázdne tváre.

Dalšími knihami zaradenými do lekcií súboru rodových kníh pre SPS sú Jacob’s New Dress, I am Jazz, a It Feels Good to Be Yourself, ktorá je o “transrodovom” chlapcovi a vystupuje v ňom postava, ktorá je “chlapcom aj dievčaťom,” ako aj postava, ktorá nie je “ani chlapcom, ani dievčaťom.” 

Tretiaci sa učia o takzvanom “pohlaví pridelenom pri narodení” a údajne nezávislej “rodovej identite.” “Rodové vyjadrenie” je spôsob, akým človek vyjadruje svoju “rodovú identitu,” čo sa dá robiť “nekonečným” množstvom spôsobov, hovorí Ham. 

Študenti rôznych ročníkov sa v rámci vyučovania učia aj slovo “spojenec”, ktoré je definované ako “človek, ktorý pracuje pre rovnosť.” “podporovať skupiny, ktoré sa od nich líšia,” dodáva Ham.

Súbor rodových kníh Seattle’bol vytvorený v roku 2017, uvádza webová stránka prezentujúca lekcie.

Školy na Západe v posledných rokoch čoraz viac indoktrinujú školákov rodovou ideológiou, ktorej súčasťou je myšlienka, že “rodová identita” je oddelená od pohlavia. To vyvolalo všeobecné pobúrenie ana zákazy v štátoch, ako je Florida, vyučovať genderovú ideológiu u malých študentov, ako aj krok administratívy Donalda Trumpa’stiahnuť granty z verejných škôl, ktoré túto ideológiu na školách vyučujú.

V auguste ministerstvo zdravotníctva a sociálnych služieb (HHS)dalo 40 štátom USA, Washingtonu D.C., a piatim teritóriám 60 dní na to, aby v “sexuálnej výchove” odstránili odkazy na myšlienku, že pohlavie nie je biologicky dané, ale “sociálny konštrukt.

Upozornenie prišlo po tom, ako Trump vydal sériu výkonných príkazov na odmietnutie federálnych finančných prostriedkov zdravotníckym a vzdelávacím subjektom, ktoré propagujú rodovú ideológiu. Nová politika doteraz viedla k tomu, že mnohé veľké nemocničné systémy prestali “transformačné”procedúry na neplnoletých.

Začiatkom toho istého mesiaca HHS odstrihlo federálne financovanie kalifornského “programu sexuálnej výchovy”po tom, ako zistilo, že nie je v súlade s federálnymi pravidlami proti programom dotovaným daňovými poplatníkmi, ktoré propagujú rodovú ideológiu.

Kým niektoré štáty sa smernici stále bránia, výskum ukázal, že propagácia rodovej ideológie u detí môže mať za následok trvalé poškodenie fyzického aj duševného zdraviapohlavne orientovaných jedincov.

A významné množstvo dôkazov ukazuje, že “afirmácia”zámeny pohlavia prináša vážne škody, najmä ak sa vykonáva u citlivých detí, ktoré nemajú dostatočný mentálny vývoj, emocionálnu zrelosť a životné skúsenosti na to, aby zvážili dlhodobé dôsledky rozhodnutí, ktoré sa im vnucujú, alebo úplné vedomosti o dlhodobých účinkoch život meniacich, fyzicky transformujúcich a často nezvratných chirurgických a chemických postupov.

Štúdie zistili, že viac ako 80 percent detí trpiacich rodovou dysfóriou z nej do konca dospievania samy vyrastú a že “transformačné” postupy vrátane “zmena pohlavia” chirurgické zákroky, nedokážu vyriešiť pohlavne zmätených jedincov’ zvýšený sklon k sebapoškodzovaniu a samovraždám – a dokonca ju ešte zhoršujú, a to aj tým, že posilňujú ich zmätenosť a zanedbávajú skutočné príčiny ich duševných bojov.