Kanadský národný rozhlas používa sociálne médiá, obľúbené medzi tínedžermi na to, aby mládež pripútal k škodlivým nerestiam.
The Canadian Broadcasting Corporation (CBC – Kanadská rozhlasová spoločnosť) najprv podpísala zmluvu so Snapchat koncom roku 2017 a potom ju v roku 2018 rozšírila o zdieľanie cez fotoplatformu. Odvtedy táto mediálna organizácia, fungujúca z peňazí daňových poplatníkov, používa túto výstrednú Snapchat návnadu aby pritiahla užívateľov, primárne tínedžerov, formou odpovedí na kvízy a čítaním článkov o experimentálnych sexuálnych praktikách a užívaní drog.
25-ročný Keean Bexte z The Rebel Media nedávno vysvetľoval, že 90% užívateľov Snapchatu má medzi 13 až 24 rokov, pričom niektorí sú aj mladší. Snapchat používajú prevažne ženy a dievčatá, v priemere 40 minút denne. Snapchat zarába na reklamách a s CBC spolupracuje na priťahovaní mladých poslucháčov a čitateľov. „CBC nepoužíva Snapchat tak, ako používa Twitter alebo Facebook, kde sú reálni, kritickí dospelí, ktorí vykonávajú štátom dotovanú prácu. CBC používa Snapchat aby sa prihováral priamo deťom, ako predátor, ktorý sa votrie deťom do domu, keď rodičia nie sú doma. Necenzurovaná surová degenerácia.“
Medzi iným sa deťom ponúka napríklad reklama na „používanie drog pred pohlavným stykom“ s fotkou, na ktorej na seba navzájom zasnene hľadia dve ženy, alebo foto, na ktorom je muž v otrockom postavení a v špeciálnom postroji, ako ukážka sexuálnej príťažlivosti postihnutých ľudí. Ďalšie, ukážka je tu, vovádzajú mládež do praktizovania polygamie (mnohoženstva). Bexte ďalej pokračuje: „Vôbec nezveličujem, keď poviem, že CBC vytrvalo a opakovane hádže návnadu 13-ročným kanadským chlapcom, keď do nich hučí, aký skvelý nápad je sledovať svoju budúcu priateľku „keď sa ´odviaže´ a má pohlavný styk s inými mužmi“.
Aby si rozhlasový Snapchat udržal svojich užívateľov, vymysleli si ´nekonečný´ príbeh, s hlavnými postavami „Aliciou“ a „Tristanom“, ktorí koketne pozývajú deti na „stretnutia s viacerými nemonogamnými záujemcami o rande“. Bexte zdôrazňuje, že Snapchat využívajú najmä tínedžeri, a že CBC to veľmi dobre vie: „Všetko toto je priamo a cielene určené pre deti. CBC má totiž veľmi dobre naštudované všetky štatistiky a prieskumy. Vedia, komu touto propagáciou sexu preukazujú „službu“. Mladému novinárovi sa uľavilo, keď na otázku CBC, či by si užívatelia Snapchatu niekedy skúsili polygamiu, 72% z nich odpovedalo nie.
„Sex, drogy, pedofília, sado-maso porno s postihnutými ľuďmi, porno s nezletilými – CBC zneužíva deti na normalizáciu degenerácie kanadskej mládeže. Keď som roloval účastníkmi Snapchatu, všimol som si inzeráty a reklamy na rôzne fetiše, injekčné striekačky, XXX porno videá (čo získali ocenenie), zbrane, gay postavy z animovaných filmov. Ale nebojte sa. Môžeme ich hneď zastaviť. Jednoducho odoberte svojmu dieťaťu telefón, a to hneď teraz.“