Prezradil otec Malachi Martin pravé tretie fatimské tajomstvo?
(0:00:13) Pred niekoľkými týždňami som vás oboznámil s jednou analýzou
(0:00:16) rezignácie Benedikta XVI., ktorá sa týkala toho,
(0:00:20) že bol v podstate ovplyvnený fatimským posolstvom,
(0:00:23) a Benedikt odstúpil s vedomím, že tak odštartuje sled udalostí,
(0:00:27) pred ktorými Boh varoval Cirkev vo viacerých zjaveniach,
(0:00:31) konkrétne vo Fatime.
(0:00:32) V tom videu som sa ľudí pýtal, či chcú akúsi syntézu indícií fatimského posolstva,
(0:00:37) skutočného tretieho tajomstva, ktoré nám v priebehu rokov
(0:00:40) poskytol v rôznych rozhovoroch a príspevkoch Malachi Martin.
(0:00:43) A odpoveď znela v drvivej väčšine áno.
(0:00:46) Viem, že väčšina z vás otca Martina nemusí.
(0:00:50) Natočil som o ňom niekoľko videí, a čítal som komentáre pod nimi.
(0:00:53) Poznám námietky a obvinenia voči jeho osobe,
(0:00:56) a teraz vám čosi k tomu poviem.
(0:00:58) Po prvé, ak sa začnete obvineniami proti nemu hlbšie zaoberať,
(0:01:01) tak zistíte, že sú dosť chabé, a stopy vás vždy zavedú k jednému alebo dvom jezuitom,
(0:01:05) a vzhľadom na to, že otec Martin napísal knihu s názvom Jezuiti,
(0:01:09) o ktorej povedal, že by ju pokojne mohol nazvať aj „Rehole“,
(0:01:11) ktorá pojednáva o rozvrate jezuitskej rehole do dnešnej podoby,
(0:01:17) tak vo všeobecnosti beriem tieto obvinenia s rezervou,
(0:01:20) vzhľadom na to, že im sám veľmi neverím.
(0:01:25) A po druhé hovoril som s niekoľkými ľuďmi,
(0:01:27) ktorí otca Martina osobne poznali, a oni mi povedali,
(0:01:30) že tieto obvinenia sú výmysly.
(0:01:34) A napokon, v dnešnej dobe, 25 rokov od smrti otca Martina,
(0:01:39) nikto, okrem nášho Pána, nevie, aká je pravda.
(0:01:42) Viac k tomu nemám čo dodať.
(0:01:44) Ďalšia vec, ktorá stojí za zmienku, je tá,
(0:01:46) že tie najlepšie rozhovory Malachiho Martina nie sú s Artom Bellom.
(0:01:49) Tie zvyknú byť dosť divné, najmä ak sú v jeho šou aj ďalší hostia,
(0:01:52) ktorí sa do nich zapájajú, a snažia sa tváriť milo,
(0:01:55) čím chcem povedať, že tieto rozhovory sú naozaj veľmi divné.
(0:01:57) Osobne sa mi oveľa viac páčia rozhovory otca Martina s Bernardom Janzenom.
(0:02:01) Viete si ich nájsť na Youtube, alebo si ich môžete priamo kúpiť
(0:02:04) na webovej stránke pána Janssena, čo vám vrelo odporúčam,
(0:02:07) má dobrý apoštolát, ktorý stojí za to podporiť.
(0:02:10) Tak či onak, Malachi Martin tvrdil niečo také,
(0:02:12) že bol mladým jezuitským kňazom, ktorý mal veľké nadanie na jazyky,
(0:02:16) a preto spolupracoval s kardinálom Beom,
(0:02:18) ktorý bol jedným z hlavných modernistov na Druhom vatikánskom koncile,
(0:02:21) a tiež veľmi vplyvnou postavou rímskej kúrie v 60.-tych rokoch 20. storočia.
(0:02:26) Kardinál Bea bol so svojim ospevovaným sekretárom otcom Malachim Martinom pri tom,
(0:02:29) keď pápež Ján XXIII. čítal tretie fatimské tajomstvo.
(0:02:33) Martin sľúbil, že presné znenie tajomstva nikdy neprezradí,
(0:02:36) ale mám podozrenie, že ho v skutočnosti po častiach prezradil
(0:02:39) počas mnohých rozhovorov v priebehu rokov, a vo svojich knihách.
(0:02:42) Navyše neverím tomu, že tajomstvo, ktoré Vatikán v roku 2000 zverejnil,
(0:02:47) bolo skutočné tretie tajomstvo.
(0:02:49) Malachi Martin vždy vyhlasoval, že prezradí pravé tajomstvo,
(0:02:52) ak by Vatikán niekedy zverejnil falošné,
(0:02:54) alebo ako to tiež zvykol hovoriť, došlo by ku kolapsu v centre.
(0:02:57) Následne necelý rok po jeho smrti si Vatikán len tak z čista jasna zverejní tretie tajomstvo.
(0:03:03) Vatikán o ňom veľmi dobre vedel, a sledoval, čo robí,
(0:03:06) čo sám Martin potvrdil v rozhovoroch, ale stačilo už.
(0:03:10) Jeden poslucháč mi poslal dobré zhrnutie toho,
(0:03:12) čo Malachi Martin na rôznych miestach povedal,
(0:03:14) a o chvíľku sa budem venovať dokumentu, ktorý mi poslal,
(0:03:16) väčšinu z neho budem doslovne citovať, sem-tam vložím nejaký svoj komentár,
(0:03:19) ale v prvom rade vás chcem na niečo upozorniť.
(0:03:23) Jedna z vecí, ktorú si väčšina ľudí neuvedomuje, je tá,
(0:03:25) že Malachi Martin o treťom tajomstve povedal,
(0:03:27) že toto tajomstvo hovorí o zlom pápežovi v období pred
(0:03:30) príchodom veľkého fyzického trestu.
(0:03:33) V roku 1992 v rozhovore s Bernardom Janzenom zaznelo toto:
(0:03:38) Janzen: „Predtým ste spomenuli čosi o satanovom útoku na pápežstvo.
(0:03:45) Možno by sme sa mohli o tom v krátkosti porozprávať.“
(0:03:48) Martin: „Podľa mňa je osudová nevyhnutnosť,
(0:03:51) aby každý katolík vedel aký osud čaká úrad pápeža,
(0:03:56) a že v blížiacom sa strese a nebezpečenstve ostaneme bez pápežskej sily.“
(0:04:02) Janzen: „Je vôbec možné, aby kardináli zvolili na budúcom konkláve
(0:04:05) heretického pápeža?“
(0:04:07) Martin: (chvíľka ticha nad citlivou otázkou) Vieme, že aj v minulosti boli zvolení muži
(0:04:15) s heretickými myšlienkami. Dvaja alebo traja.
(0:04:18) Ale doteraz ešte nikdy nezvolili apostatu, apostatu.
(0:04:23) Apostatu, ktorý sa vzbúril proti samotným základom viery,
(0:04:26) a odmietol Boha a Krista.
(0:04:28) Už teraz sú apostati medzi papabili (mužmi, ktorí môžu byť zvolení za pápeža).
(0:04:33) Áno, mohli by sme mať apostatu za pápeža.
(0:04:36) Ale v ten deň sa ocitneme v príšernej situácii.
(0:04:39) Bernard, ocitneme sa v niečom, čo bude, keď sa nad tým zamyslíte,
(0:04:42) nočnou morou a to v plnom zmysle významu tohto slova.
(0:04:46) Podrobilo by to skúške aj vieru sv. Kataríny Sienskej.
(0:04:49) Podrobilo by to skúške vieru tých najväčších svätých.
(0:04:51) Skúšalo by to Jóbovu trpezlivosť.
(0:04:53) Bol by to čierny deň, keď by ste mohli zahaliť každé okno čiernou látkou,
(0:04:58) zhasnúť svetlá, obliecť sa do vrecoviny, posypať popolom, a modliť sa,
(0:05:03) aby ste boli ušetrení, pretože vaša viera bude rozbitá na kúsky,
(0:05:06) keď sa to stane. Pretože oni vtedy budú víťazmi, a všetko pôjde do podzemia.
(0:05:13) Skutočne sme na ceste stať sa tým, čo Pavol VI., vo svojej biede,
(0:05:17) nazval v roku 1978 nekonečne malou časťou ľudstva.
(0:05:22) Kompletne marginalizovanou, odsunutou na okraj a zabudnutou,
(0:05:25) ako kurióznu skupinu ľudí zaujímavých asi tak ako tibetskí astrológovia
(0:05:28) na modernej univerzite.
(0:05:31) O šesť rokov neskôr otec Martin v rozhovore s Artom Bellom
(0:05:36) rozvinul túto myšlienku veľkej apostázy v Cirkvi.
(0:05:40) Budem citovať z tohto rozhovoru.
(0:05:42) Martin: „Fatimské proroctvo sa nečíta príjemne, je to nepríjemná správa.
(0:05:47) Vyplíva z neho, a nedáva to žiaden zmysel,
(0:05:50) pokiaľ neakceptujeme skutočnosť, že medzi duchovnými a laikmi v Katolíckej cirkvi
(0:05:55) dôjde, alebo už prebieha veľká apostáza,
(0:05:57) že dokým nebude inštitucionálna organizácia Rímskokatolíckej cirkvi,
(0:06:00) t.j. organizácia farností, diecéz, arcibiskupov, biskupov a kardinálov,
(0:06:06) a rímska byrokracia a kancelárie na celom svete,
(0:06:10) úplne narušená a neplatná, tretie tajomstvo nedáva žiaden zmysel,
(0:06:17) a po druhé, jeho ďalšou najvýraznejšou charakteristikou je,
(0:06:21) že veriaci budú hrozne trpieť.“
(0:06:25) Hrozné utrpenie veriacich, prinajmenšom ide o duchovný trest.
(0:06:31) Len o šesť týždňov neskôr otec Martin opäť vystúpil v programe Arta Bella,
(0:06:35) a preberali tam toto: Bell: „Dobre, ideme na to.
(0:06:40) Chcem prečítať v rýchlosti ešte pár vecí.
(0:06:42) Jedna z nich je od priateľa v Austrálii, kňaza, ktorý mi povedal:
(0:06:47) „Raz mi jeden jezuita prezradil viac o treťom fatimskom tajomstve,
(0:06:50) bolo to pred mnohými rokmi v Perthe.
(0:06:52) Okrem iného mi povedal, že posledný pápež bude pod vládou satana.
(0:06:56) Pápež Ján omdlel v domnení, že by to mohol byť on.
(0:06:58) Skôr, než som počul zvyšok, nás niekto vyrušil.“
(0:07:02) Poviete k tomu niečo?
(0:07:03) Martin odpovedá: „Áno, znie to tak, ako keby čítal, alebo mu niekto povedal
(0:07:08) obsah tretieho tajomstva.“
(0:07:10) Znie to tak, ale je to dostatočne nejasné na to, aby tomu človek neveril. Znie to tak.“
(0:07:15) Bell sa ho pýta: „Otče, existuje nejaká udalosť,
(0:07:19) pri ktorej si viete predstaviť, že by ste tajomstvo mohli pokojne odhaliť?“
(0:07:23) Martin odpovedá: „Áno. Áno. Ak by došlo v centre k totálnemu kolapsu.“
(0:07:29) Bell sa ho na to pýta: „A vy ho očakávate, však?“
(0:07:34) Martin mu odpovedá: „Očakávam ho ako jednu z možností, Art.
(0:07:37) Nie som jasnovidec, ale rozhodne to môžem očakávať ako jednu z možností.“
(0:07:42) V roku 2016, dlho po smrti otca Malachiho Martina,
(0:07:46) otec Paul Kramer na svojej facebookovej stránke zverejnil nasledujúci príspevok:
(0:07:50) „Malachi mi v roku 1997 osobne potvrdil,
(0:07:53) že pápež, ktorý bude stáť na čele apostázy v Cirkvi,
(0:07:55) bude heretik a protipápež.“
(0:07:59) Znie vám to povedome?
(0:08:01) Domnievam sa, že práve na tomto pozadí začínajú
(0:08:03) dávať zmysel narážky na obsah tretieho tajomstva,
(0:08:06) a geopolitický charakter tvrdení Malachiáša Martina o jeho obsahu.
(0:08:11) Od slova do slova vám prečítam dokument,
(0:08:13) ktorý mi poslal poslucháč, ktorý starostlivo zostavil kompiláciu rôznych vecí,
(0:08:16) ktoré Martin povedal o treťom tajomstve.
(0:08:18) Zmením v ňom len pár vecí, a prvou bude, že tu a tam ho preruším,
(0:08:21) a okomentujem ho, ale tou druhou je to, že na Youtube nemôžem riskovať,
(0:08:26) že poviem názov krajiny, ktorá je hlboko spojená s fatimským posolstvom,
(0:08:29) ktorá je podľa médií hlavného prúdu agresorom v konflikte,
(0:08:33) ktorý svet práve sleduje.
(0:08:35) Ide o tú istú krajinu, o ktorej Panna Mária Fatimská povedala,
(0:08:37) že rozšíri svoje bludy do celého sveta.
(0:08:39) Viete dobre, o ktorej krajine hovorím,
(0:08:41) budem ju tu volať veľkým medveďom z východu,
(0:08:43) a odkazuje to na staré katolícke proroctvo,
(0:08:46) v ktorom sa o tejto krajine takto hovorí.
(0:08:49) To by bolo všetko, a teraz k dokumentu s rôznymi indíciami otca Martina
(0:08:52) o treťom fatimskom tajomstve.
(0:08:56) Okrem toho, čo mnohí komentátori povedali o rozhovoroch Malachiho Martina
(0:09:01) o treťom tajomstve, zdá sa, že všetkým uniká jeden dôležitý element,
(0:09:06) a to, že Malachi Martin často hovoril a písal vo svojich knihách
(0:09:10) o zraniteľných miestach Západu načrtnutých v treťom tajomstve
(0:09:12) a „strategicky užitočných informáciách“,
(0:09:16) ktoré sa dajú využiť na chytenie kapitalistických národov do pasce.
(0:09:19) V rozhovore pre rádio Liberty, otec Malachi diskutoval s Dr. Stanom Monteithom
(0:09:24) o stretnutí pápeža Jána Pavla II. s vybranou skupinou prelátov
(0:09:27) v nemeckej Fulde v roku 1980.
(0:09:29) Mimochodom som o tom dávnejšie natočil video,
(0:09:32) skúsim dať odkaz na neho do dnešných poznámok.
(0:09:35) Parafrázujúc odpoveď Jána Pavla II., otec Malachi na otázky o treťom tajomstve povedal:
(0:09:41) „Keby som vám povedal, že budú tri dni temnoty...
(0:09:46) a keby som vám povedal, že jeden celý národ bude zo dňa na deň vyhladený,
(0:09:49) keby som vám povedal, že jeden obrovský blok amerického kontinentu
(0:09:54) bude odplavený, a keby som vám povedal o zemetrasení na takom a takom...
(0:09:58) Okrem toho, je tu ešte jeden faktor.
(0:10:00) V liste sú dva prvky, ktoré ak by sa dostali do rúk nepriateľov Ameriky,
(0:10:04) boli by strategicky užitočné.“
(0:10:08) Malachi Martin sa vo svojich knihách podrobnejšie zaoberal
(0:10:11) geopolitikou fatimského posolstva.
(0:10:13) Nasledujúca pasáž pochádza z jeho knihy The Keys Of This Blood,
(0:10:17) ktorá vyšla medzi jeho románmi Vatican a Windswept House.
(0:10:23) Citujem z jeho knihy: „Jedna stránka, na ktorú napísala Lucia „tretie tajomstvo“,
(0:10:29) sa venuje trom hlavným témam.
(0:10:31) Fyzický trest národov, v ktorom sú katastrofy spôsobené človekom alebo prírodou
(0:10:36) na súši, vo vode a v zemskej atmosfére.
(0:10:39) Duchovný trest, ktorý je oveľa desivejší a znepokojivejší,
(0:10:43) najmä pre rímskych katolíkov, než fyzické útrapy,
(0:10:46) pretože by sa týkal straty viery, a rozšírenej nevery v mnohých krajinách,
(0:10:53) a ústrednej úlohy Ruska, ktoré v nich bude zohrávať.
(0:10:58) Faktom je, že na základe Luciinho listu, majú byť fyzické aj duchovné tresty
(0:11:02) naplnené podľa hodín osudu, na ktorých veľká ručička je Rusko.
(0:11:07) Počas stretnutia Jána Pavla II. vo Fulde v roku 1980,
(0:11:11) v knihe Keys Of This Blood, otec Martin píše nasledovné:
(0:11:18) „Prečo“ opýtal sa jeden poslucháč, „neuposlúchol Ján XXIII. požiadavku tretieho tajomstva?“
(0:11:24) Odpoveď Jána Pavla II. bola veľavravná,
(0:11:26) keďže si sám jeho text prečítal ešte pred rokom 1981.
(0:11:29) Vysvetľuje: „Vzhľadom na závažnosť obsahu tretieho tajomstva,
(0:11:33) moji predchodcovia na Petrovom stolci (Ján XXIII., Pavol VI., Ján Pavol I.)
(0:11:38) radšej diplomaticky odsunuli zverejnenie textu na neskôr,
(0:11:41) aby nepovzbudili svetové mocnosti komunizmu v podniknutí istých krokov.“
(0:11:46) Tento postoj k tretiemu tajomstvu, a jeho požiadavkám na konanie pápeža,
(0:11:50) sa v značnej miere zhodoval s pôvodným časovým horizontom
(0:11:53) Wyszynského a Wojtylu, podľa ktorého počítali s tým,
(0:11:57) že pripravovaná veľká geopolitická zmena
(0:11:59) bude prebiehať postupne mnoho rokov.
(0:12:02) Odpovede Jána Pavla II. na otázky položené na stretnutí vo Fulde v roku 1980
(0:12:07) vrhli svetlo aj na to, prečo nepodnikol žiadne vážne,
(0:12:09) pápežom riadené a komplexné úsilie na zvrátenie pokračujúceho
(0:12:13) a rapídneho úpadku svojej inštitucionálnej organizácie.
(0:12:18) „Nie“, odpovedal na jednu otázku, „Cirkev sa v súčasnosti nedá reformovať.“
(0:12:22) Ján Pavol to zjavne prijal ako hotovú vec,
(0:12:26) ktorá nevyhnutne platila po rozhodnutí Jána XXIII.,
(0:12:29) neriadiť sa diktátom tretieho tajomstva.
(0:12:32) Zmieril sa so skutočnosťou, že Cirkev sa teraz nachádza v období
(0:12:35) fatimského tajomstva, alebo, keďže „buď“ odmietol Ján XXIII.
(0:12:40) Jeho slová poukazujú aj na smrteľné nebezpečenstvo,
(0:12:41) ktoré hrozí kapitalistickým národom, a ktoré Lucia v texte tretieho tajomstva
(0:12:45) celkom jasne spomína.
(0:12:47) Keď pochopíme výrok Jána Pavla II. v celej svojej hĺbke a rozsahu, môže byť šokujúci:
(0:12:51) „aby sme nepovzbudili svetovú moc komunizmu podniknúť určité kroky.“
(0:12:57) Pápež a muži so šedinami, ktorí riadia Vatikán,
(0:12:59) nie sú donkichotskí idealisti žijúci vo vysnívanom svete povier a iracionálnych fantázií.
(0:13:05) Faktom je, že ich realizmus môže byť paralyzujúci.
(0:13:07) Ak oni alebo on mohli dospieť k takémuto záveru,
(0:13:10) a čosi také vyhlásiť, musí to byť presné a zakladať sa na objektívnych faktoch.
(0:13:14) V tomto treťom tajomstve sú totiž Luciine slová natoľko jednoznačné a overiteľné,
(0:13:19) a preto také autentické, že keby vodcovia leninského straníckeho štátu
(0:13:23) tieto slová poznali, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa rozhodli podniknúť
(0:13:26) určité územné a vojenské kroky,
(0:13:28) proti ktorým by sa Západ len ťažko niečím ubránil,
(0:13:32) a Cirkev by sa dostala do stále väčšieho područia strany a štátu.
(0:13:37) Luciine slová zdôrazňujú strašnú zraniteľnosť kapitalistických národov.
(0:13:41) V tom tkvie závažnosť Luciiných slov.
(0:13:43) Kapitalistický Západ by sa mohol chytiť do pasce ZSSR.
(0:13:47) Vo Vatikánskom žargóne, Luciine slová majú hrozivý geopolitický význam.
(0:13:52) Nesmú sa považovať za zbožné a náboženské výlevy.
(0:13:55) Jej slová z fatimského posolstva sa predovšetkým týkajú neľútostnej politiky národov.
(0:13:59) Odkedy pápež Ján XXIII. otvoril obálku a prečítal si tieto slová,
(0:14:03) Vatikán s nimi zaobchádza opatrne.
(0:14:05) Fatima bola spolitizovaná.
(0:14:06) Otec Martin túto myšlienku ďalej rozvíjal v románe Windswept House,
(0:14:12) kde opisuje scénu, ako Ján XXIII. otvoril obálku a prečítal text tretieho tajomstva,
(0:14:16) a opäť si spomeňte na jeho slová, ktoré vždy opakoval,
(0:14:20) že tam pri tom bol, a robil tlmočníka ďalším kardinálom, ktorí tam boli.
(0:14:25) Čítam z Windswept House: „Teraz, keď ho pápež dočítal,
(0:14:30) rýchlo učinil voľbu, ktorú radšej neurobil sám.
(0:14:33) Musíme sa vám zdôveriť, že od augusta 1959 vedieme so Sovietskym zväzom
(0:14:38) delikátne rokovania.
(0:14:40) Ide nám o tom, aby sa nášho koncilu zúčastnili aspoň dvaja preláti
(0:14:44) z Právoslavnej Cirkvi ZSSR.
(0:14:46) Pápež Ján sa o nadchádzajúcom Druhom vatikánskom koncile
(0:14:49) často vyjadroval ako o „našom koncile.“
(0:14:51) Čo by mal teda urobiť? Opýtala sa Jeho Svätosť dnes ráno.
(0:14:54) Prozreteľnosť si želala, aby on bol „pápežom v roku 1960“.
(0:14:58) Napriek tomu, ak by počúvol to, čo sestra Lucia jasne nazvala
(0:15:01) príkazom Kráľovnej nebies, ak by on aj jeho biskupi
(0:15:04) verejne, oficiálne a všeobecne vyhlásili, že Rusko je plné jedovatých bludov,
(0:15:09) pochoval by tým celú svoju sovietsku iniciatívu,
(0:15:12) ale aj odhliadnuc od toho, od jeho vrúcneho želania,
(0:15:15) aby bola pravoslávna Cirkev zastúpená na koncile,
(0:15:17) ak by pápež využil svoju pápežskú autoritu naplno,
(0:15:21) a vykonal by príkaz Panny Márie,
(0:15:24) rovnalo by sa to tomu, ako keby Sovietsky Zväz,
(0:15:26) a jeho súčasného marxistického diktátora Nikitu Chruščova vyhlásil za zločincov.
(0:15:30) Nepomstili by sa za to Sovieti vo svojom hneve?
(0:15:32) Neniesol by pápež zodpovednosť za novú vlnu prenasledovania?
(0:15:35) Za hroznú smrť miliónov ľudí v celom Sovietskom zväze a jeho satelitoch a zástupcoch?
(0:15:41) Aby zdôraznil svoje obavy, Jeho Svätosť ešte raz nechala
(0:15:44) nahlas prečítať jednu časť fatimského tajomstva.
(0:15:48) Na okolitých tvárach videl pochopenie, v niektorých prípadoch zdesenie.
(0:15:52) Opýtal sa: „Keď sme všetci v tejto izbe tak ľahko pochopili
(0:15:55) kľúčovú pasáž tretieho tajomstva, nepochopili by ju Sovieti rovnako rýchlo?
(0:16:00) Nepoužili by z neho strategické informácie,
(0:16:02) ktoré by im poskytli nespochybniteľnú výhodu nad slobodným svetom?
(0:16:05) Stále by sme mohli usporiadať náš koncil, ale...
(0:16:08) Nebolo potrebné, aby Jeho Svätosť dokončila myšlienku.
(0:16:10) Všetko bolo jasné.
(0:16:12) Zverejnenie tajomstva by malo dôsledky pre celý svet.
(0:16:15) Spriatelené vlády by boli veľmi znepokojené.
(0:16:18) Na jednej strane by sme si tým Sovietov znepriatelili,
(0:16:20) na druhej strane by sme im strategicky pomohli.
(0:16:23) Rozhodnutie, ktoré mal dobrý pápež urobiť sa zúžilo na základnú geopolitiku.
(0:16:27) Viete, otec Martin mal vo zvyku tiež dosť často hovoriť,
(0:16:30) či už v rozhovoroch s Bernardom Janzenom a v ďalších o tom,
(0:16:33) ako tretie tajomstvo opisuje tresty a znamenie na nebi,
(0:16:38) o ktorom tí z vás, ktorí sa zaujímate o Garabandal, čo ja teda nie,
(0:16:40) raz som si o ňom prečítal, ale to už bolo dávno,
(0:16:43) a celkovo Garabandal nijak neriešim, pretože nebol schválený,
(0:16:45) ale počul som, že v tejto veci sa fatimské posolstvo s Garabandalom zhoduje,
(0:16:51) čo sa týka znamenia na nebi.
(0:16:53) V jednom rozhovore sa ho Bernard Janzen pýta na tresty v treťom tajomstve.
(0:16:58) Otec Malachi hovorí o rozsiahlom hladomore, rozsiahlej chorobe,
(0:17:02) a navyše sa budú diať duchovné a nadprirodzené udalosti,
(0:17:05) ktoré sa budú vedecké autority pokúšať vysvetliť,
(0:17:08) a pokúsia sa ich zahovoriť všetkým možným,
(0:17:12) len aby nemuseli uznať, že je to dielom Božím.
(0:17:15) A teraz vám prečítam doslovný citát z textu, ktorý som dostal od poslucháča,
(0:17:20) pretože si myslím, že je to tam naozaj dobre povedané:
(0:17:23) Najslávnejší rozhovor s otcom Martinom,
(0:17:25) bol jeho posledný rozhovor s Artom Bellom,
(0:17:27) krátko pred jeho smrťou.
(0:17:29) V tomto rozhovore Art Bell prečítal text s údajným tretím fatimským tajomstvom,
(0:17:32) ktorý opisoval celosvetovú pohromu a biedu.
(0:17:35) Keď ho prečítal, Art sa opýtal otca Malachiho na názor,
(0:17:38) na čo mu povedal, že to nie je text, ktorý čítal,
(0:17:41) ale obsahoval prvky, ktoré sú súčasťou tretieho tajomstva.
(0:17:44) Art sa ho opýtal, či to, čo bolo v treťom tajomstve,
(0:17:47) bolo hroznejšie než to, čo práve prečítal.
(0:17:49) Otec Martin mu odpovedal: „Ach áno, Art, je,
(0:17:51) pretože to, čo si práve čítal, sú v podstate len prírodné katastrofy
(0:17:54) (samozrejme satan obchádza atď. medzi ľuďmi patati patata)
(0:18:00) ale v podstate to vyzerá, akoby sa príroda vzbúrila proti ľuďom.
(0:18:04) V podstate je to to, čo sa bude diať cez všetky tieto strašné katastrofy a tresty.
(0:18:08) Netvorí to však podstatu tretieho tajomstva.
(0:18:11) Nie tú hrôzostrašnú.
(0:18:12) Art Bell následne na neho zatlačil a opýtal sa ho,
(0:18:15) či by prezradenie tretieho tajomstva mohlo byť budíčkom pre ľudí, ktorý tak potrebujú,
(0:18:19) a či by nemohol tajomstvo prezradiť.
(0:18:21) Otec Martin odpovedal: „Kiežby som mohol,
(0:18:23) pretože z hľadiska ľudskej vypočítavosti, áno, bolo by to šokujúce.
(0:18:26) Prebralo by to ľudí.
(0:18:28) Naplnilo by to spovednice v sobotu večer.
(0:18:30) Nahrnulo by to veriacich do katedrál, bazilík a kostolov,
(0:18:33) ktorí by sa kľačiac na kolenách bili do pŕs. Možno. Možno.
(0:18:37) Pretože napokon, Art, stále platí katolícka pravda,
(0:18:41) že nič také sa nestane bez Božej milosti.
(0:18:44) A ja nemám žiadne oprávnenie počítať s tým, že Boh mi tú milosť dá.
(0:18:47) Dá milosť urobiť niečo také.
(0:18:52) A napokon za zmienku stojí aj to, že v románe Windswept House vidíte
(0:18:58) zmenu postoja Malachiho Martina k Jánovi Pavlovi II.,
(0:19:02) ktorý sa menil v priebehu rôznych kníh, ktoré napísal.
(0:19:06) V románe Vatican bol veľkým zástancom Jána Pavla II., bol jeho veľký fanúšik,
(0:19:11) a bol ním stále aj v Keys Of This Blood,
(0:19:13) ale potom poskytoval rozhovory, z ktorých ste mohli zachytiť,
(0:19:17) že jeho postoj sa zmenil, pretože očakával,
(0:19:19) že pápež Ján Pavol II. sa pokúsi Cirkev do určitej miery očistiť,
(0:19:22) že využije svoju pápežskú autoritu, aby sa zbavil modernistov.
(0:19:26) Nuž pri Windswept House je Ján Pavol II. už vykreslený odlišne.
(0:19:31) Je tam v podstate väzňom udalostí,
(0:19:34) niekto kto je paralyzovaný, má zapchaté ústa a zviazané ruky,
(0:19:37) a neviete, aký osud ho čaká, pretože sa domnieval,
(0:19:42) že Ján Pavol II. bude pápežom, ktorého prinútia abdikovať,
(0:19:45) aby sa miesto neho stal pápežom niekto na spôsob Bergoglia,
(0:19:49) a Cirkev dal do služieb sveta.
(0:19:52) Samozrejme, že sa to nestalo, ale aj tak sa zdá,
(0:19:57) že sa zmýlil len o jedného pápeža.
(0:19:59) Ale tu je opis Jána Pavla II. ako ho Malachi Martin stvárnil
(0:20:03) vo svojom románe Windswept House, pretože s tým súvisí:
(0:20:06) Musí varovať svojich súčasníkov, pretože je presvedčený,
(0:20:11) že podľa informácií, ktoré má, sa blíži ľudská katastrofa svetového rozsahu.
(0:20:15) Musí priznať, že nevie, rovnako ako všetci ostatní,
(0:20:18) kedy k nej dôjde, hoci sú mu známe niektoré desivé detaily tejto celosvetovej katastrofy.
(0:20:24) Tiež vie, že nepríde bez predchádzajúceho varovania,
(0:20:27) ale že len tí s obnoveným srdcom, ktorých bude pravdepodobne menšina,
(0:20:31) si uvedomia, o čo ide, a pripravia sa na súženie, ktoré bude nasledovať.
(0:20:36) Očakáva skôr udalosť, ktorá rozštiepi ľudské dejiny,
(0:20:38) a urobí predel medzi bezprostrednou minulosťou a nadchádzajúcou budúcnosťou.
(0:20:41) Bude to udalosť, ktorá bude verejne viditeľná na nebi,
(0:20:44) v oceánoch a na kontinentoch planéty.
(0:20:47) Zvlášť sa bude týkať nášho ľudského slnka,
(0:20:49) ktoré každý deň rozžiari a svieti na údolia, hory a pláne tejto zeme, aby sme videli.
(0:20:55) Ale v deň tejto udalosti, sa nám nebude javiť len ako hlavná hviezda našej slnečnej sústavy,
(0:21:00) ale skôr ju uvidíme ako obklopujúcu slávu Ženy,
(0:21:05) o ktorej apoštol hovorí, že je „odetá slnkom“
(0:21:07) a „rodí dieťa“, ktoré bude železným žezlom vládnuť národom.
(0:21:12) Keď sa ľudia otca Malachiho pýtali o čom je tretie tajomstvo,
(0:21:15) často im povedal, aby sa pozerali na oblohu.
(0:21:18) Zdá sa, že podľa neho môžeme čakať ďalší slnečný zázrak,
(0:21:22) ktorý uvidia všetci a všade v rovnaký čas,
(0:21:25) ako súčasť tretieho tajomstva.
(0:21:27) Takže čo to všetko znamená?
(0:21:29) Náhodná syntéza bude znieť asi tak:
(0:21:32) V čase, keď sa na svete bude promenádovať odpadlícky antipápež
(0:21:35) a vydávať sa za Kristovho námestníka,
(0:21:37) v tom najhoršom duchovnom treste v ľudských dejinách,
(0:21:39) geopolitické udalosti povedú veľkého medveďa východu k tomu,
(0:21:43) aby si vybil svoju zúrivosť na západných krajinách sveta.
(0:21:46) Navyše sa na oblohe zjaví znamenie, možno to bude varovanie,
(0:21:50) o ktorom hovorí Garabandal a osvietenie svedomia.
(0:21:52) Tento trest bude fyzickou stránkou trestu,
(0:21:55) ktorá povedie k tomu, že celé národy zmiznú,
(0:21:59) a územia Severnej Ameriky budú odplavené, a trom dňom temnoty.
(0:22:03) Neviem, čo k tomu viac dodať.
(0:22:05) Ani trochu vám to neznie ako doba v ktorej žijeme, alebo do ktorej vstupujeme?
(0:22:11) Tak potom už fakt netuším, ale tiež to nemusí nič znamenať.
(0:22:14) Opakujem, toto sú len úlomky vyjadrení pozliepané dokopy,
(0:22:18) ktoré verejne povedal o treťom fatimskom tajomstve.
(0:22:20) Niektoré z nich som si overil u ľudí, s ktorými sa z času na čas rozprávam,
(0:22:22) a ktorí otca Martina osobne poznali.
(0:22:24) Je to jedna z výhod byť úspešným jutúberom,
(0:22:26) že máte možnosť porozprávať sa s niekoľkými fascinujúcimi ľuďmi,
(0:22:29) o ktorých všetci hovoria.
(0:22:31) Do komentárov mi prosím napíšte, čo si o tom myslíte.
(0:22:33) Plánujem v blízkej budúcnosti urobiť ďalšiu syntézu,
(0:22:37) ktorou otestujem seriál.
(0:22:38) Túto spomínam už najmenej dva roky.
(0:22:40) Mám v úmysle zhromaždiť na jednom mieste všetky posolstvá Panny Márie,
(0:22:44) ktoré máme, a ktoré boli Cirkvou schválené,
(0:22:46) takže žiadny Garabandal, a vonkoncom nie Medžugorie a ďalšie podobné.
(0:22:48) Budú to posolstvá predpovedajúce nastavajúci trest,
(0:22:51) a pokúsim sa ich zhrnúť do jednej správy.
(0:22:53) Napíšte mi, čo by vás zaujímalo, a ak ste tak ešte neurobili,
(0:22:57) označte, že sa vám video páčilo a prihláste sa na odber.
(0:23:00) Pomáha mi to, ako aj zdieľanie videí na sociálnych sieťach.
(0:23:02) Vždy sa modlite za Cirkev. Som Anthony Stine. Ave Maria.
(0:23:05) Pre www.lifenews.sk preložil Miroslav Čonka