Screenshot-2023-07-27-at-16.45.42-e1690490791302-810x500.png

Nová pro-life spoločnosť vydáva reklamu, v ktorej ukazuje, že každé dieťa je "zázrak od Boha

59
Kultúra života

Spoločnosť podporujúca život uviedla novú reklamu, ktorá vyzdvihuje krásu života a radosť, ktorú do rodiny prináša dieťa. 

13. júla zverejnila online pro-life organizácia PublicSq reklamu oslavujúcu nenarodené deti v mene svojej novej prémiovej značky EveryLife, ktorá sa špecializuje na detské výrobky vrátane plienok a obrúskov. 

“Zatiaľ čo toľko spoločností propaguje to, čo je zlé, my sme sa rozhodli oslavovať to, čo je správne,” hovorí reklama. “Život. Každý zázrak od Boha. Chlapec alebo dievča. Čierny, opálený a biely. Plánované aj neplánované. Obdarované a výnimočné.”

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Post zdieľaný: PublicSq. (@officialpublicsq)

Výška riadku: 17px; text-decoration: none;" href="https://www.instagram.com/reel/Cuo2MfdOWop/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading" target="_blank" rel="noopener">Post zdieľaný: PublicSq.

Reklama odhaľuje radosť, ktorú deti prinášajú svojim rodičom a rodinám. Zobrazuje matku, ktorá po prvýkrát po pôrode drží svoje dieťa. Iný záber ukazuje ženu, ktorá počas ultrazvuku sleduje tlkot srdca svojho dieťaťa’ 

Ďalšie klipy odhaľujú radosť otca z toho, že vidí svoje dieťa a pripravuje domácnosť na príchod dieťaťa’. Reklama zobrazuje otca, ktorý zariaďuje postieľku pre svoje nové dieťa, zatiaľ čo iný klip ukazuje otca, ktorý prikladá ucho k bruchu svojej tehotnej manželky’aby počul svoje nenarodené dieťa. 

“Každý z nich je tu oslavovaný. Každýživot. Kde výmena plienok, mení životy,”končí reklama. 

Podľa jej webovej stránkysa kalifornská spoločnosť zameriava na výrobu “prémiových výrobkov pre každé dieťa. Pretože každé dieťa je zázrak od Boha, ktorý si zaslúži byť milovaný, chránený a podporovaný.” 

Inšpirovaná príbehmi rodičov, ktorí si vybrali život pre svoje deti napriek ťažkým okolnostiam, a neochotná podporovať spoločnosti, ktoré nerešpektujú nenarodené deti, sa skupina rodičov rozhodla založiť spoločnosť, ktorá sa bude venovať podpore hodnôt rodiny a viery vo svete, kde sa tak strácajú.  

“Sme unavení z podpory spoločností, ktoré nás nechápu a nerešpektujú, unavení z toho, že nám a našej mládeži vnucujú svoje programy, a unavení z toho, že sledujeme, ako sa pod zámienkou spravodlivosti likvidujú milióny nevinných darov zhora,” uvádza sa na webovej stránke. 

Okrem ponuky pro-life výrobkov dáva EveryLife svojim zákazníkom možnosť prispieť na “Kúpte pre vec,” program, ktorý pomáha podporiť rodinu, ktorá naliehavo potrebuje základné detské výrobky. 

Pro-liferi čoraz častejšie nachádzajú spôsoby, ako sa navzájom podporovať a pomáhať rodinám, ktoré sa rozhodli pre život, bez ohľadu na ťažké okolnosti. 

V júni generálny riaditeľ pro-life Michael Seifert zo spoločnosti PublicSq ponúkolzamestnancom “baby bonus” vo výške 5 000 USD “každému zamestnancovi, ktorý má dieťa alebo si ho adoptuje” ako protiváhu spoločnostiam platiacim za potraty. 

PublicSq, vyslovované “verejné námestie,” je “aplikácia určená na prepojenie vlasteneckýchpodnikov s ‘kvalitnými produktmi, službami a exkluzívnymi zľavami,’” podľa Fox News. 

Spoločnosť je “za život, za rodinu, za slobodu,” podľa svojej webovej stránky. “Vždy budeme chrániť rodinnú jednotku a oslavovať posvätnosť každého života,” sľubuje spoločnosť.