Dr.-Chris-Shoemaker-National-Citizens-Inquiry-810x500.png

Dr. Chris Shoemaker vysvetľuje nebezpečenstvo vlákien DNA, ktoré sa nachádzajú vo vakcínach Pfizer, Moderna COVID

Kanadský lekár Dr. Chris Shoemaker sa v nedávnom rozhovore s Jimom Fergusonom z The Jim Ferguson Analysis objavil s dôkazom, že vakcíny Pfizer a Moderna COVID-19 “obsahujú DNA” a že tvrdenie, že nové injekcie sú “bezpečné a účinné”, je “úplná lož.”

Rozoberá priekopnícku štúdiu o skutočnom obsahu nových injekcií a cituje diskusiu v austrálskom senáte, v ktorej sa spomína, že až u 1 z 25 príjemcov vakcíny Moderna sa vyvinie autoimunitná myokarditída.

Tento stav, ktorý bol podľa Shoemakera pred “vakcínami COVID” prakticky neznámy, spôsobí, že až 75 percent pacientov do desiatich rokov zomrie. Okrem toho invazívna DNA bude v roku 2021 pravdepodobne stáť za 18 miliónmi nadbytočných úmrtí na celom svete, tvrdí Shoemaker, keďže varuje, že mutagénne injekcie povedú k zvýšenému výskytu rakoviny a iných smrteľných ochorení.

‘Plasmidgate’ – DNA prítomná napriek popieraniu

Shoemaker pripomína, že nie je virológ ani imunológ. Uvádza, že správy o “Plasmidgate” sú dielom uznávaných odborníkov . Dokazuje prítomnosť invazívneho genetického materiálu v injekciách spoločností Pfizer a Moderna – čo farmaceutické giganty vždy popierali.

Podľa dezinformačnej stránky o vakcínach spoločnosti Pfizer’ich systém dodávania DNA/mRNA vôbec ‘neinteraguje priamo s vašou DNA’

Shoemaker tvrdí, že táto DNA môže zmeniť správanie napadnutých buniek u tých, ktorí dostanú takzvané vakcíny – na roky. Jeho tvrdenia sú založené na odbornom výskume v tejto oblasti.

Ako Newstarget informoval 25. mája:

Mikrobiológ Dr. Kevin McKernan objavil ‘neprijateľné množstvo’ dvojvláknových plazmidov DNA, ktoré sa vznášajú okolo vakcín spoločností Pfizer a Moderna. Manažérka pre výskum a vývoj farmaceutických a zdravotníckych zariadení Sasha Latypova objasnila McKernanove’zistenia v interview s ‘The Freedom Corner with Peter Sweden.’

Shoemaker sa opakovane odvoláva na zistenia mikrobiológa Dr. Kevina McKernana, ktorého štúdia z apríla 2023 odhalila prítomnosť DNA v injekciách.

Odvoláva sa na podporu Dr. Jessicy Roseovej, americkej VAERS (Vaccine Adverse Events Reporting System), ktorá v rozhovore z 22. októbra povedala“Úlohou overovateľov faktov COVID je kriminalizovať pravdu.”

Roseová má Substack, ktorý verejnosti vysvetľuje význam McKernanových’zistení, ktoré sú zverejnené pod pseudonymom zde.

‘Obfuskácia’ a nadmerné úmrtia

Shoemaker odhaduje, že celkový počet celosvetovo nadmerných úmrtí v rokoch 2021-22 bol neuveriteľných 30 miliónov.

Pokusy v médiách pripísať myokarditídu infekciám COVID, a nie injekciám, označuje za “obfuskáciu.”

Tvrdenie, že myokarditída zo zárodku [COVID] bola rovnako veľká ako z vakcíny – to’je úplná lož… Pomer je ako 20 000 alebo 40 000 viac tak z vakcíny. Vakcína spôsobuje myokarditídu.

Pri priekopníckom výskume, ktorý dokázal, že obsah vstreknutého materiálu je invazívna DNA, Shoemaker tvrdí, že nemožno pochybovať o trestnom čine tých, ktorí uviedli tvrdenie “bezpečné a účinné.”

‘Bezpečné a účinné boli dve lži’

Shoemaker sa vysmieva často opakovanému tvrdeniu, že “vakcíny” boli “stopercentne bezpečné a účinné.” On uvádza, že “jediná jasná lož, ktorá bola vyslovená od začiatku, bola, že v tomto výrobku nie je absolútne žiadna DNA.”

Tvrdenie – vtedy – že injekcie nemôžu ovplyvniť váš genetický kód, je “absolútna lož zo strany spoločností Pfizer a Moderna.”

Jeho jadro rozhovoru sa však týkalo alarmujúceho zistenia, že samotné injekcie obsahujú viac ako 30 percent hmotnosti DNA.

Začlenenie DNA do posla mRNA znamená, že cudzia DNA môže preniknúť do bunkového jadra každého, kto injekcie dostane. Ktoré bunky a kde v tele – nikto nemôže s istotou povedať.

Shoemaker pripomína ďalší falošný prísľub bezpečnosti – že “vakcína” po podaní zostane v blízkosti miesta vpichu.

DNA z laboratória vo Wu-chane a z iných miest sa skombinuje s messengerovou RNA…v priebehu šiestich minút’putuje do celého tela…mozgových buniek, srdcových buniek, obličkových buniek…Nikdy nezostala v ramene na krátky čas, ako sa predpovedalo –to bola úplná lož.

Rýchlo sa to dostalo všade, povedal Shoemaker. Keď hovorí “všade;”, myslí tým do stredu buniek.

Genetická modifikácia

MRNA je plazmid, ktorý umožňuje, aby sa táto cudzia DNA vstrebala do bunkového jadra – aby sa spojila s vašou vlastnou DNA.

Ľudia sa zvyknú obávať geneticky modifikovaných potravín, povedal Shoemaker, avšak nebezpečenstvo, ktoré predstavuje objavenie DNA v injekciách, je oveľa vážnejšie.

Nedostávate geneticky modifikované obilniny. Dostávate génové kódy na výrobu najtoxickejšieho proteínu, aký bol kedy na Zemi vytvorený.

Podľa Shoemakera by mRNA zmizla za 8 až 12 mesiacov. Napriek tomu vďaka absorpcii novej DNA môžu príjemcovia injekcií “pumpovať nové mRNA po dobu desiatich rokov.”

Shoemaker varuje, že po injekcii možno tento proces zmierniť pomocou “mechanizmov proti hrotom”, ale nemožno ho zmeniť späť. Dôsledky sú podľa neho hrozivé.

Tým sa zvyšuje pravdepodobnosť, že dostanete rakovinu, pľúcnu embóliu, tým sa zvyšuje pravdepodobnosť, že budete v nasledujúcich piatich rokoch úplne neplodní.

Odvoláva sa na prácu Dr. Petra McCullougha a Paula Eliasa Alexandra – ktorí tvrdili, že v dôsledku “vylučovania”prenosu modifikovanej DNA prostredníctvom dýchania a blízkeho fyzického kontaktu sú aj neočkovaní vystavení riziku nákazy od “očkovaných.

Výskum z roku 2022, ako aj jeden štúdia od spoločnosti Pfizer naznačuje, že tento mechanizmus je aktívny až 48 hodín po podaní injekcie.

Pfizer na háku

Kanadský lekár sa odvoláva na zasadnutie austrálskeho senátu, počas ktorého manažéri spoločnosti Pfizer nevysvetlili, ako takzvaná “vakcína” spôsobuje myokarditídu. Výňatok zo zasadnutia, ktoré sa konalo 3. augusta, dokazuje to, čo Shoemaker nazval “dvojtvárnymi a trápnymi odpoveďami” farmaceutických manažérov.

V samostatnom výsluch tí istí manažéri popreli v rozpore s dôkazmi –, že by bol niekto nútený užívať ich “100 % bezpečné” injekcie – a zároveň v inom priznali, že dodali “špeciálnu šaržu” “vakcín” svojim vlastným zamestnancom.

Zatajené dôkazy

Austrálsky senát na vypočutí citoval Basel štúdiu, ktorá ukázala, že v priebehu troch dní po treťom očkovaní – alebo “prvom posilňovači” – 9.2 % pacientov malo zistiteľnú myokarditídu.

“Áno, je to len jedna štúdia” – ako pripustil Shoemaker –, ale tieto výsledky boli známe od polovice roka 2022 a zverejnené boli až v roku 2023. Shoemaker tvrdí, že tieto dôkazy boli zámerne zatajené.

Shoemaker pochválil austrálsku vládu za zrušenie zákazu ivermektínu, čo umožňuje opäť predpisovať “najlepší liek na kovid a na poškodenie vakcínou”.

‘Vojenský protiopatrenie’

Shoemaker poslucháčom povedal, že tieto injekcie nie sú v dokumentoch definované ako “vakcíny”, ale ako “vojenské protiopatrenia a sú to “vojenské protiopatrenia.”

Účinnosť týchto “protiopatrení” sa zdá byť desivá.

Je určite faktom, že zistená myokarditída má po 5 rokoch 50 % – a po 10 rokoch 75 % úmrtnosť.

Vždy to bol strašne zriedkavý – ale strašne nebezpečný stav.

Ako zriedkavé? Shoemaker hovorí, že v minulosti bola miera výskytu myokarditídy v pozadí jedna ku miliónu. Miera autoimunitnej myokarditídy – tej spojenej s injekciami – “bola prakticky nulová … a aby vám vlastný imunitný systém napadol srdce – to sa ’nestalo až do vakcíny COVID.”

Záujem o zisk alebo úmyselné poškodenie?

Ako uviedla CNBC v decembri 2020, spoločnosti Pfizer aj Moderna požívajú právnu odškodnenie z akýchkoľvek vedľajších účinkov, ktoré utrpeli pri užívaní injekcií.

Shoemaker apeluje na zákon, aby sa táto záležitosť vyriešila, a uvádza “30 miliónov nadbytočných úmrtí” na celom svete v rokoch 2021-2022 – vrátane nevysvetliteľného nárastu úmrtí detí a mladých ľudí.

“Svet sa musí jemne zobudiť”, hovorí, viditeľne rozrušený, keď pripomína ľahostajnosť Svetovej zdravotníckej organizácie k úmrtiam spôsobeným očkovaním.

Shoemaker poukazuje na austrálsku vládu ako na pozitívny príklad – “napriek mnohým chybám” –, ktorá zrušila svoj bývalý zákaz ivermektínu. Od júna 2023 sa teraz môže tento lacný a účinný liek voľne predpisovať.

“Je to najlepší liek na liečbu poškodenia po očkovaní” zdôraznil lekár a poznamenal, že Kanada hanebne pokračuje vo svojej politike zákazu ivermektínu.

Na záver rozhovoru poskytuje rady týkajúce sa štyroch testov, ktoré treba požadovať na vyšetrenie myokarditídy.