target_1-810x500.jpg

Tržby spoločnosti Target prvýkrát po šiestich rokoch klesli v súvislosti s pokračujúcou vzburou proti kupliarstvu LGBT

39
Kultúra smrti

Maloobchodný gigant Target’štvrťročné tržby prvýkrát za posledných šesť rokov klesli v dôsledku pretrvávajúceho nepriateľstva voči výpadom spoločnosti do “prebudenej ideológie”

CNN uviedla, že tržby spoločnosti (bez nových prevádzok otvorených menej ako rok) v poslednom štvrťroku klesli o 5,4 % a jej online predaj sa znížil o 10,5 %. Akcie Targetu síce v stredu ráno vzrástli o 5 %, celkovo však oproti minulému roku klesli o 27 %.

Analyzátor Michael Baker pripísal tieto správy jednak “sortimentu, ktorý je príliš diskrečný” v čase, keď vraj spotrebitelia celkovo menej míňajú na nepodstatný tovar, “ako aj problémom s tovarom Pride.”

Target už roky signalizuje vernosť hnutiu LGBT, pričom táto otázka sa tento rok opäť oživila, keď verejne deklaroval svoju podporu lobistickej skupine LGBT GLSEN, ktorá presadzuje komplexné začlenenie pro-LGBT tém do verejného vzdelávania vrátane sexuálne explicitných kníh, začala predávať oblečenie s LGBT tematikou pre deti vrátane dojčiat, čo vyvolalo konzervatívny bojkot.

Spoločnosť v reakcii na tlak stiahla z regálov niekoľko najextrémnejších položiek, ale vzťahy s LGBT aktivistami neprerušila. Federálna žaloba v mene akcionára spoločnosti Target obviňuje spoločnosť z “klamlivých vyhlásení o jej mandátoch v oblasti životného prostredia, sociálnych vecí a riadenia (ESG) a rozmanitosti, rovnosti a inklúzie (DEI) a z toho, že akcionári spoločnosti Target prišli o miliardy dolárov.”

“Silná reakcia na tohtoročný”Pride sortiment” bola faktorom, priznala tento týždeň Christina Henningtonová, šéfka spoločnosti Target pre rast. “Reakcia je pre nás signálom, aby sme sa pozastavili, prispôsobili a poučili.”Spoločnosť však zatiaľ nie je ochotná úplne upustiť od “pride” a namiesto toho zvažuje “potenciálne zmeny v načasovaní, umiestnení v obchodoch a mixe značiek, ktoré predáva,” podľa CNN.

Situácia je súčasťou širšieho trendu kontroverzií okolo veľkých amerických korporácií, ktoré sa zapájajú do ľavicových sociálnych záležitostí na príkaz médií a tlaku aktivistov, aby prijali obchodné trendy, ako je DEI, čo je všadeprítomná skratka v korporátnom a akademickom svete pre litánie sťažností a príčin založených na identite, a ESG, v podstate bodovací systém, ktorý motivuje investície nie na základe výkonnosti spoločností’ pre zákazníkov a akcionárov, ale skôr na základe ich vernosti takzvaným “princípom sociálnej spravodlivosti”, ako je rozmanitosť a environmentalizmus.

Bojkoty spotrebiteľov proti týmto trendom prispeli k stratám spoločností ako Disney a Anheuser-Busch zatiaľ čo politici prijímajú nové opatrenia na obmedzenie korporácií motivácie “ísť na dračku.”

Devatenásť štátov – Alabama, Aljaška, Arkansas, Florida, Georgia, Idaho, Iowa, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, New Hampshire, Severná Dakota, Oklahoma, Južná Dakota, Tennessee, Utah, Západná Virgínia a Wyoming – má vytvorili koalíciu, aby sa spoločne dohodli na odpore proti štandardom ESG v rôznych smeroch, ako je zákaz ich používania pri rozhodovaní o investíciách štátnych dôchodkových fondov, zákaz používania “sociálnych kreditných skóre” v bankovníctve a pri poskytovaní úverov a zákaz ideologickej diskriminácie zákazníkov zo strany finančných inštitúcií.