Londýnsky starosta Sadiq Khan’s ULEZ (Ultra-low emission zone - zóna s veľmi nízkymi emisiami), ktorá sa vzťahuje na autá a dodávky menej majetných, je len jedným z príkladov plánovaných útokov na obyvateľov miest žijúcich v moderných priemyselných spoločnostiach.
Khan je súčasným predsedom C40, globálnej siete starostov miest, ktorú podporujú početné nadácie tvrdých ľavicových miliardárov. Odstránenie áut z miest je len jedným z jej cieľov. V Hlavnej správe ktorú skupina zverejnila v roku 2019 a ktorú opätovne zdôraznila začiatkom tohto roka, bol stanovený progresívny cieľ do roku 2030;denného prídelu 44 g mäsa na osobu (dosť na dve malé mäsové guľky), denného limitu 2 500 kalórií, (menej ako prídel počas druhej svetovej vojny), jedného letu na krátke vzdialenosti každé tri roky, ôsmich nových kusov oblečenia ročne a súkromných áut dostupných len pre každého piateho človeka. Táto “priekopnícka myšlienková práca” sa vraj usiluje o “radikálnu a rýchlu zmenu v spotrebiteľských návykoch”
Keď bola správa o budúcej spotrebe v mestách v roku 2019 prvýkrát zverejnená, v médiách sa jej dostalo len malej publicity. Niektoré z jej návrhov vyzerali trochu výstredne aj pre mainstreamové publikácie. Napríklad v rámci “ambiciózneho” cieľa do roku 2030 chceli starostovia úplne zakázať mäso a súkromné vozidlá.
Mark Watts, výkonný riaditeľ C40, poznamenal, že priemerné emisie založené na spotrebe v bohatších mestách C40 musia do roku 2030 klesnúť o “dve tretiny alebo viac”. Bolo povedané, že zníženie počtu vozidiel by viedlo k výraznej rekultivácii ciest a 25 000 km cyklistických chodníkov. Tento plán je už v pokročilom štádiu, keďže uzávierky COVID poskytli krytie pre hromadné uzatváranie ulíc. V posledných rokoch došlo aj k veľkému nárastu cyklistických pruhov a samozrejme k vojne ULEZ proti tým, ktorí jazdia na starších vozidlách, nie nevyhnutne z vlastnej vôle.
Signatárske mestá sa zaviazali k “urýchľovačom s vysokým dopadom,” ktoré zahŕňajú vytvorenie zón s nízkymi alebo nulovými emisiami spolu s “implantovaním obmedzení pre vozidlá alebo finančných stimulov/odstrašujúcich opatrení, ako sú poplatky za používanie ciest alebo parkovanie.” Tu sa možno objavuje podozrenie, že Khan’chce zaviesť spoplatnenie ciest po tom, ako bude zavedená jeho infraštruktúra ULEZ.
Takisto sa tu objavuje podozrenie z neoverenej štatistiky s tvrdením, že menej mäsa a viac zeleniny a ovocia by mohlo zabrániť 160 000 úmrtiam ročne spojeným s chorobami, ako sú infarkt, cukrovka a mŕtvica v mestách C40. Nie je hneď jasné, či k týmto úmrtiam skutočne dochádza v takomto presnom počte, alebo či ide o “štatistický konštrukt.”
Viac ako 100 miest na celom svete je súčasťou siete C40 a musia sa prihlásiť k “požiadavkám založeným na výkonnosti” na základe viacerých noriem vedenia. Jeden z týchto štandardov stanovuje, že musia inovovať a začať prijímať inkluzívne a odolné opatrenia, “riešiť emisie mimo priamej kontroly mestskej samosprávy, napríklad spojené s tovarom a službami spotrebovanými v ich meste.”Prevažne nepublikovaná operácia C40 je podporovaná financiami a podporou mnohých známych zelených nadácií vrátane Climate Works, Hewlett, IKEA, Oak, FR a Clinton.
Zistili sa traja “strategickí sponzori” vrátane Christophera Hohna”s Children’s Investment Fund Foundation, hlavného finančného prispievateľa Extinction Rebellion. Ďalším strategickým sponzorom je Bloomberg Philanthropies, ktorej kontrolór Michael Bloomberg, bývalý starosta New Yorku, je predsedom správnej rady C40.
Samozrejme, že teraz rastie záujem o to, čo všetci títo ľudia v posledných rokoch fajčia, keďže konzervatívno-labouristický zelený blob (rôzne krajiny, rôzne mainstreamové politické kombinácie) organizuje deindustrializáciu a obmedzovanie ľudského pokroku v mene riešenia údajnej “klimatickej krízy.”
Zpráva C40 Headline Report dáva jasný návod na rozsah hospodárskych a spoločenských zmien, ktoré si vyžaduje kolektivistický program Net Zero. U.K. Fires je akademický projekt financovaný britskou vládou a tiež poskytuje brutálne hodnotenie života pri tzv. absolútne nulových emisiách oxidu uhličitého. Opäť sa o ňom vo verejných výtlačkoch príliš nediskutuje, ale denník Daily Sceptic už informoval o jeho zisteniach. Medzi ne patrí zákaz lietania a lodnej dopravy do roku 2050, drastické obmedzenie vykurovania domácností, zákaz konzumácie hovädzieho a jahňacieho mäsa a nemilosrdná očista od tradičných stavebných materiálov, ako sú tehly, sklo, oceľ a cement. V ich správach sa prejavuje taká obdivuhodná úprimnosť, že tieto stavebné materiály môžu byť nahradené “zbíjanou zeminou” – inými slovami, hlinenými chatrčami pre nižšie triedy.
Sadiqom Khanom veľmi otriaslo ľudové povstanie proti jeho nenávidenému programu ULEZ. Podpora v jeho vlastnej Labouristickej strane sa oslabuje nie preto, že by väčšina starších členov bola obzvlášť proti ULEZ, ale preto, že po doplňujúcich voľbách v Uxbridge vidia o niečo jasnejšie, že útoky na autá chudobných sú prehra vo voľbách.
Zdá sa, že Khan zo svojej strany začal hysterickejšie útočiť na tých, ktorí sú proti ULEZ, ako na konšpiračných teoretikov. Začiatkom tohto roka, píše Daily Mail, Khan povedal, že niektorí z tých, ktorí sú proti rozširovaniu systému vo všetkých londýnskych štvrtiach, sú “antivaxeri, popierači COVID, konšpirační teoretici a nacisti.”
Dôkazy, ktoré poskytol Khan’vlastný C40 Headline Report, spolu s prácou U.K. Fires, jasne ukazujú skutočnú agendu, ktorá sa teraz bezohľadne uplatňuje. Zdá sa, že jedinou konšpiračnou králičou norou v dohľade je tá, ktorú okupuje vydesený starosta Sadiq Khan.