Screenshot-2023-04-17-162235-e1681745271418-810x500.png

Dr. Robert Malone: Ako vláda USA manipulovala s údajmi a jazykom, aby si vynútila zábery COVID

41
Kultúra smrti

Pubmed je vládna stránka agregátora pre recenzovaný výskum.

Nedávno sa pri vyhľadávaní na Pubmede pomocou hľadaných výrazov “COVID-19 vakcíny” odhalil šokujúci trend. Čo som teda našiel?

ČÍTAJTE: Nór zadržaný na psychiatrickom oddelení kvôli príspevkom na Facebooku proti naratívu COVID prehovoril

Existujú doslova tisíce recenzovaných štúdií o váhavosti voči vakcínam a o tom, ako ju môže vláda prekonať. Celkovo je na Pubmede viac ako 6 000 takýchto štúdií. Užšie zamerané vyhľadávanie na endnote vypísalo približne 1 250 štúdií. Tieto štúdie majú širokú škálu tém, ale väčšina z nich sa zameriava na to, ktoré skupiny ľudí váhajú s očkovaním, na štatistické údaje o týchto skupinách obyvateľstva, ako aj na to, ako prekonať váhanie s očkovaním pomocou propagandy, cenzúry, práva a kontroly správania.

Skutočnosť je taká, že naša vláda, vlády z celého sveta, WHO a UNICEF minuli miliardy dolárov v pomýlenej snahe zistiť, ako prinútiť (prinútiť, prinútiť a nalákať) ľudí, aby si tieto experimentálne medicínske produkty (vakcíny COVID-19) vzali. Išlo zjavne o koordinované úsilie.

Táto monumentálna celosvetová snaha o manipuláciu s presvedčením vylúčila informovaný súhlas. Informovaný súhlas je myšlienka, že človek musí dostať dostatok informácií pred tým, ako sa rozhodne o svojej lekárskej starostlivosti. Medzi relevantné informácie patria riziká a prínosy liečby, úloha pacienta’v liečbe, alternatívna liečba a právo osoby odmietnuť liečbu. Keď ľudia nemôžu získať spoľahlivé informácie o bezpečnosti, či majú užívať experimentálny výrobok alebo akýkoľvek zdravotnícky výrobok, keď sú nútení a nie sú informovaní o dôležitých bezpečnostných aspektoch, informovaný súhlas sa vytratil.

Osobitne znepokojujúce sú klinické skúšky váhania s očkovaním, ktoré sú špeciálne navrhnuté na to, aby sa zistilo, aké typy propagandy, postrkovania, počítačovej propagandy a modifikácie správania najlepšie fungujú na vynútenie podriadenosti celých populácií. Pri financovaní takýchto štúdií sa vláda a celosvetové vedenie snažia eliminovať informovaný súhlas.

Pamätajte si, že USA majú k dispozícii len vakcíny COVID povolené na núdzové použitie. Tieto produkty nemuseli prejsť náročným procesom klinického skúšania, aby získali úplnú licenciu. Samozrejme, mnohé z toho, čo bolo za posledné tri roky označené za dezinformácie, sa ukázalo ako pravda. Ľuďom nebolo umožnené dozvedieť sa pravdu prostredníctvom propagandy, cenzúry a nátlaku.

Tieto štúdie kúpila a zaplatila väčšinou vláda USA, UNICEF alebo mimovládne/astroturfové organizácie pracujúce v ich mene.

V podstate ide o prieskum trhu financovaný daňovými poplatníkmi s cieľom získať súlad pre zavedenie vakcíny COVID-19. Marketingový výskum a metódy na donútenie veľkých skupín obyvateľstva vládou USA pre spoločnosti ako Pfizer a Moderna.

Takže Dr. Mandy Cohen, riaditeľka CDC, má pravdu. Tieto experimentálne vakcíny sa skúmali viac než akákoľvek vakcína v histórii – aby sa zabezpečilo 100-percentné prijatie globálnou populáciou.

Čítajte: Kalifornia v tichosti schválila zákon, ktorým sa ruší zákon COVID ‘medical misinformation’

Na nasledujúcej strane nájdete najnovší dokument, ktorého autori pracujú pre zdravotníctvo a sociálne služby – našej vlády.

From the abstract:

The U.S. Ministerstvo zdravotníctva a sociálnych vecí spustilo v apríli 2021 ‘We Can Do This’ vzdelávaciu kampaň pre verejnosť s cieľom zvýšiť dôveru v očkovanie.

Kampaň využíva kombináciu digitálnych, televíznych, printových, rozhlasových a out-of-home kanálov na oslovenie cieľového publika

Veľkosť a dĺžka kampane Ministerstva zdravotníctva a ľudských služieb We Can Do This na vzdelávanie verejnosti ju predurčujú na jedinečné skúmanie vplyvu digitálnej kampane na očkovanie proti COVID-19, čo môže pomôcť pri informovaní o budúcich komunikačných aktivitách v oblasti očkovania a širšom vzdelávaní verejnosti.

Tieto zistenia naznačujú, že digitálna dávka kampane je pozitívne spojená s prijatím očkovania proti COVID-19 medzi dospelými v USA; odporúča sa budúci výskum hodnotiaci vplyv kampane na zníženú chorobnosť a úmrtnosť spôsobenú COVID-19 a iné prínosy. Táto štúdia naznačuje, že digitálne kanály zohrali dôležitú úlohu v reakcii na pandémiu COVID-19.

Digitálne informačné kanály môžu byť neoddeliteľnou súčasťou riešenia budúcich pandémií a mohli by dokonca zohrávať úlohu pri riešení nepandemických kríz v oblasti verejného zdravia. [Zvýraznené slová pridané]

Prečítajte si ešte raz poslednú vetu. Nielenže vláda USA (HHS) mala počas COVID obrovskú kampaň na naprogramovanie našich myslí, aby sa zvýšila spotreba “vakcíny”, ale teraz plánuje, ako túto “digitálnu osvetu” využiť na nepandemické účely.

Táto kampaň mala za cieľ bombardovať Američanov propagandou, ktorú platila vláda USA. Z článku:

Kampaň We Can Do This má za cieľ ovplyvniť dôveru k vakcíne COVID-19 a jej užívanie prostredníctvom šírenia reklám (napr. 30-sekundových videí a statických obrázkov s textom), ktoré sa zameriavajú na kľúčové postojové a behaviorálne konštrukty relevantné pre tieto výsledky prostredníctvom kombinácie tradičných a nových mediálnych kanálov. Tieto kanály zahŕňajú televízne, rozhlasové a printové médiá; priame stránky (digitálna reklama zakúpená priamo na webových stránkach), programovú (digitálna reklama zakúpená prostredníctvom automatizovaných trhových platforiem na oslovenie publika na rôznych webových stránkach, aplikáciách a platformách) a platenú reklamu v sociálnych médiách (reklama zakúpená priamo na platformách sociálnych médií); získané médiá; partnerstvá a zapojenie vplyvných osôb. S cieľom osloviť rôznorodé publikum kampaň súčasne oslovila všeobecnú populáciu a špecifické rasové a etnické publikum prostredníctvom prispôsobenej komunikácie vo viac ako 14 jazykoch vrátane angličtiny a španielčiny.

Od 5. apríla do 26. septembra 2021 podľa Nielsen Digital and Total Ad Ratings (pozri Multimediálnu prílohu 1) tkampane podľa odhadov zasiahla viac ako 90 % dospelých obyvateľov USA v priemere 20,9-krát v meraných televíznych a digitálnych kanáloch  (Nielsen Digital Ad Ratings, nezverejnené údaje, 2021). Kampaň okrem&nbspcelonárodného dosahu doručila aj dodatočné reklamy na trhy, poštové smerovacie čísla a do segmentov obyvateľstva s vyšším podielom dospelých, ktorí sa nechcú očkovať, a s vyšším výskytom COVID-19. Keďže miera zaočkovanosti sa v jednotlivých určených oblastiach trhu (DMA) líšila, kampaň pri rozhodovaní, kam doručiť tieto dodatočné reklamy, aby pomohla podporiť očkovanie prvou dávkou, zohľadnila aj mieru zaočkovanosti. [Zvýraznenie pridané]

Čítajte: Vyhlásenie OSN o pandémii je len špičkou ľadovca globálnej tyranie, snahy o depopuláciu

Táto kampaň nevyužívala len propagandu, ale sú v nej použité aj známe techniky neurolingvistického programovania, ako napríklad opakované správy.

Potom urobili rozsiahlu klinickú štúdiu, aby zistili, ako tieto techniky ovplyvňujú rozhodnutie ľudí ’dať sa očkovať mRNA “vakcínou.” Výsledky ukázali, že táto obrovská propagandistická kampaň bola mimoriadne úspešná pri získavaní ľudí, aby si dali pichnúť injekciu.

Problém s propagandou a cenzúrou spočíva v tom, že ich používanie vládami a svetovými lídrami je šmykľavé.

Ako je zdokumentované vo vyššie uvedenom dokumente, naši vládni predstavitelia teraz vedia, že používanie takýchto nástrojov bolo úspešné pri zvyšovaní počtu očkovaných osôb. Administratívny štát bude počas ďalšej zdravotnej krízy používanie takýchto techník len zvyšovať. Klimatické zmeny alebo násilie páchané strelnými zbraňami sa zdajú byť logickou voľbou pre ďalšiu vládnu propagandu a cenzúru.

Ano - existujú dobré dôkazy, že vláda platí za štúdie, ako sú tieto:

PREČÍTAJTE SI: Ako jedna kanadská provincia vyvolala celonárodnú diskusiu o transrodovej ideológii

Koniec sa verejnosť na tieto taktiky prebúdza. Keďže experimentálne vakcíny zlyhali, opäť sa zdokumentovalo, že masky nefungujú, odhalili sa ekonomické dôsledky zatvárania škôl a deti v školskom veku teraz vykazujú kognitívny pokles v dôsledku zatvárania škôl, veľká časť verejnosti je skeptická a nedôverčivá. To je dobre. Je to pokrok pre ľudí, pre našu krajinu.

Administratívny štát sa len tak ľahko nevzdá, bude len viac využívať tieto nástroje na modifikáciu správania, propagandu a cenzúru. Nabudúce však budú mať v rukách väčší boj.

Pretlačené so súhlasom Robert Malone.