Pri pohľade na fotografie a videá z grotesknej oslavy “pseudo požehnania” pre páry LGBT+ v Kolíne nad Rýnom 20. septembra sa nám naskytne obraz veľmi podobný tomu, ktorý vidíme na stretnutiach nemeckej synodálnej cesty.
V strede námestia pred železničnou stanicou, neďaleko kolínskej katedrály, sa zhromaždil dav asi 300 až 400 ľudí, ktorí organizovali pseudocírkev, simulakrum cirkvi - dalo by sa hovoriť aj o sekte.
Zhromaždili sa okolo simulovaného oltára, obklopení sviečkami, kvetmi a dúhovými vlajkami, na sériu piesní, kázní a tancov, ktoré vyvrcholili svätokrádežným “požehnaním” párov rovnakého pohlavia pre LGBT páry, v jasnom akte vzbury a schizmy proti Rímu a tradičnému učeniu Svätej cirkvi o manželstve a ohavnosti homosexuálneho hriechu.
Pochopenie
Na pozvanie otca Wolfganga Rotheho – kňaza mníchovskej arcidiecézy a otvoreného obhajcu homosexuálneho hriechu – sa pro-LGBT skupiny z celého Nemecka zišli 20. septembra v Kolíne nad Rýnom, aby usporiadali svätokrádežnú “bohoslužbu požehnania pre všetky zamilované páry.”
V reakcii na to sa v rôznych časoch a na rôznych miestach vystriedalo približne sto katolíkov z regiónu, aby sa postavili proti tomuto poburujúcemu pokusu popierať tisícročné učenie Svätej cirkvi.
Akt vzbury a založenie novej cirkvi – synodálna sekta
Obrady požehnania alternatívnych zväzkov naznačujú sexuálnu morálku, ktorá je v rozpore s katolíckou morálkou. Katolícka morálka odsudzuje skutky mimo sviatostného manželstva, najmä ak sú obvyklé. Okrem toho sú obrady požehnania v rozpore s katolíckym chápaním manželstva.
Z tohto dôvodu sa vykonávanie obradov požehnania fakticky rovná ustanoveniu samostatnej sexuálnej morálky alebo magistéria.
Oproti vzbure výkrik vernosti: reakcia miestnych katolíkov
Na okraji tohto diania v Kolíne nad Rýnom boli skutoční, praví katolíci. Viac ako sto veriacich sa zmobilizovalo a striedalo v dvoch hlavných skupinách, aby sa modlili, recitovali mariánske piesne a hlásali svoju vieru v opozícii voči hrubému rúhaniu, ktorého sa dopustili “dúhoví” kňazi a pastorační pracovníci.
Prvá skupina, ktorú tvorili prevažne miestne modlitebné skupiny, sa zhromaždila na tichom ruženci a potom sa vydala do katedrály na omšu zadosťučinenia, ktorá sa pre veľkú účasť musela presunúť z bočnej kaplnky k hlavnému oltáru.
Druhá skupina – vedená dobrovoľníkmi z TFP Student Action Europe – nahradila prvú a pokračovala vo verejných modlitbách pokánia na námestí, pričom sa umiestnila medzi katedrálu a dúhový dav.
Už na začiatku modlitieb, počas recitácie Apoštolského vyznania viery, boli dobrovoľníci Študentskej akcie obkľúčení agitátormi z radikálnych ľavicových skupín, ktorí sa snažili zabrániť verejnému aktu viery a obťažovať – bez úspechu.
Po odvážnej reakcii miestnych katolíkov a zásahu polície boli agitátori umlčaní a nútení počúvať – v rôznych obdobiach mlčky – modlitby a hlásania viery malej, ale odhodlanej skupiny veriacich.
“Každý, kto ma teda vyzná pred ľuďmi, aj ja ho vyznám pred svojím Otcom, ktorý je na nebesiach. Ale kto ma zaprie pred ľuďmi, toho aj ja zapriem pred svojím Otcom, ktorý je na nebesiach,” píše svätý Matúš vo svojom evanjeliu, 10, 32-33.
Týchto asi sto verných veriacich bolo skutočným a rozhodujúcim centrom diania. Po rokoch diskusií a škandálov okolo nemeckej synodálnej cesty môžeme v katolíckych kruhoch pozorovať radikálny rozkol, ktorý sa v extrémnej podobe prejavil až v stredajších’udalostiach.
Tento vnútorný rozkol spôsobili najmä heretické inovácie a sektárske postoje vedúcich predstaviteľov “novej nemeckej cesty,” ktoré viedli k tomu, že mnohí katolíci boli umlčaní a odsunutí na okraj, pretože nevyznávali novú “ortodoxiu.”
Stredajšia”konfrontácia však ukazuje novú skutočnosť, ktorá pro-LGBT inovátorov desí: táto mlčiaca veriaca väčšina sa mobilizuje a stáva sa čoraz aktívnejšou, čo ohrozuje plány inovátorov”.
Združenie ‘Synodálnej cirkvi,’ antifašistov a ľavicových extrémistov: iba náhoda?
Jedným faktom, ktorý vynikol, bolo využitie Antify a ďalších ľavicových extrémistických skupín, ako aj celého radu “dúhových” skupín, ktoré nemajú nič spoločné s tým, že sú katolícke, v snahe potlačiť a zastrašiť spontánnu reakciu miestnych katolíkov.
Prekvapivo sa zdá, že synodálna sekta sa spojila, aby od seba odradila skutočných katolíkov. Bolo ich možné vidieť spievať a modliť sa, ale v dostatočnej vzdialenosti od predstaviteľov synodálnej sekty – nového kléru zloženého z transsexuálov a žien – uprostred staničného dvora, aby nerušili oslavy pseudosvätenia.
Medzi tým sa “agenti inkvizície” tohto nového náboženstva snažili napadnúť a zabrániť veriacim katolíkom, aby dúhovým guru pripomenuli slová veľkého svätého Jána Krstiteľa Herodesovi: “Non licet tibi. Nemáš dovolené!"”
Nový kostol, kde je každý vítaný, okrem katolíkov
Pri pohľade na atmosféru, ktorá vládla na námestí pred kolínskou železničnou stanicou, sa človek čuduje: Existuje spôsob, ako vyriešiť tento hroziaci rozkol? Je možné vybudovať most medzi týmito rozdielnymi skupinami? Pri pohľade na fotografie a videá z tejto udalosti sa nedá’ubrániť záveru, že to nie je možné.
A prečo nie? Pretože sekta Synody je rozhodnutá vybudovať si svoju vlastnú cirkev za každú cenu.
Je len otázkou času, kedy sa praví veriaci už nebudú môcť dostať do kostolov a dvere sa im zatvoria – tak ako sú dnes uzavreté kruhy vedenia Synody a mnohé organizácie v nemeckej cirkevnej štruktúre pre tých, ktorí skutočne vyznávajú katolícku vieru.
Kto vie, či to nebudú “vojaci tejto novej inkvizičnej gardy” synodálnej sekty (Antifa a ďalší), ktorí ovládnu kostoly a vyženú pravých veriacich? Odpoveď na túto otázku leží v rukách stále mlčiacej väčšiny veriacich.
Dopustíme, aby sa to stalo v Nemecku?
Čo’bude ďalej?"
Aký postoj tu zaujmeme? Musíme pokračovať! Musíme biť na poplach! Musíme pokračovať v odsudzovaní všetkých omylov synodálnej sekty a musíme čoraz viac vystupovať na verejnosti!
Musíme svedčiť za katolícku vieru a Katolícku cirkev v Nemecku! Nesmieme sa stiahnuť do súkromia, nesmieme sa skrývať, pretože potom sa táto synodálna sekta presadí.
Vyzývame preto všetkých pravých katolíkov, aby sme sa postavili na odpor všetkými dostupnými zákonnými prostriedkami. Nenechajme sa’uniesť skľúčenosťou a neistotou tvárou v tvár vnútornej revolúcii, ktorú teraz v Cirkvi zažívame. Cirkev prešla inými vetrami a búrkami a vyšla z nich silnejšia. Vyznanie viery, Desatoro, celá Biblia a večné Magistérium Cirkvi tento postoj potvrdzujú.
Kontaktujte nás a dozviete sa, ako sa môžete podieľať na tejto reakcii!
Prevzaté so súhlasom TFP Student Action Europe