shutterstock_663728050-e1715701527966-810x500.jpg

Kresťanská úverová únia a spoločnosť vyrábajúca plienky pre život spolupracujú na oslave a podpore nových rodín

9
Kultúra života

Spoločnosť EveryLife, ktorá vyrába plienky na ochranu života, spolupracuje s americkou kresťanskou úverovou úniou, aby oslávila nový život a podporila ženy v krízových tehotenstvách.

EveryLife, najrýchlejšie rastúca americká spoločnosť na výrobu plienok, oznámila 9. októbra, že bude spolupracovať s úverovou úniou, aby sa zasadzovala za posvätnosť života a poskytla zmysluplnú podporu rodinám v celej krajine.”

Organizácie budú spolupracovať pri poskytovaní darčekových balíčkov zamestnancom banky, ktorí sa stanú rodičmi nového bábätka, darčekových balíčkov pre nové bábätko pre členov banky s pôžičkou na adopciu a darovaných plienok pre tehotenské centrá v núdzi, keď si nový člen ACCU otvorí účet s použitím EveryLife promo kódu.

Čítajte: Nová štúdia zistila, že potrat zvyšuje pravdepodobnosť, že ženy vyhľadajú liečbu duševného zdravia

“Všetky tieto dary, ktoré bude ACCU poskytovať, keď zákazník príde a otvorí si bežný účet, tie skutočne pôjdu do tehotenských centier, ktoré sú v našej sieti, s ktorými spolupracujeme a o ktorých vieme, že tieto potreby naliehavo potrebujú,” Sarah Gabel Seifert, prezidentka a spoluzakladateľka spoločnosti EveryLife, povedala The Daily Signal. “Takže sme’super-vďační za ich úsilie a pomoc, že môžeme zásobovať tieto tehotenské centrá väčším množstvom základných vecí, aby mohli pomáhať našim rodinám.”

Noví členovia ACCU, ktorí si do 31. januára otvoria účet s použitím promo kódu “EveryLife”, získajú aj bonusy vo výške 100 USD.

Kreditná únia poskytuje členom pôžičky na adopciu s nízkou úrokovou sadzbou na pokrytie nákladov na právne poplatky a cestovanie. Vďaka partnerstvu so spoločnosťou EveryLife dostanú rodiny s pôžičkami na adopciu vo chvíli, keď dôjde k umiestneniu dieťaťa, darčekové balíčky s novým bábätkom.

“Dodávanie týchto prostriedkov rozrastajúcim sa rodinám im len dodá nádej a pocit, že sú’podporované na každom kroku, keď privítajú nové dieťatko alebo dokonca vnúčatko,” povedal Seifert. “Pomôže to ľuďom cítiť, že majú podporu, ktorú potrebujú, a povzbudí ich to, aby mali, dúfajme, viac detí, pretože majú spoločnosť, ktorá’podporuje tento rast, a to bude mať za následok len pozitívne veci.”

Viceprezident pre strategické partnerstvá ACCU’Frank Clement povedal, že podpora silnejších rodín je základným pilierom úverovej únie. Povedal: “Táto spolupráca s EveryLife poskytuje skvelú príležitosť na naplnenie nášho poslania.”

“Sme nadšení, že môžeme spojiť zbrane s tímom EveryLife a podporiť rodičov v rámci našej komunity úverových družstiev a v tehotenských centrách po celej krajine,” povedal Clement pre denník The Daily Signal.

V stredu spoločnosť EveryLife spustila aj novú firemnú partnerskú stránku na svojej webovej stránke pre ďalšie podniky, ktoré sa môžu pripojiť k jej misii podpory rodín.

“Budeme mať možnosť, aby nás nasledovali aj ďalšie firmy, ktoré budú mať záujem, a my s nimi budeme spolupracovať na vytvorení partnerského programu, ktorý bude mať pre ich organizáciu zmysel,” povedal Seifert.

Existujúce firemné partnerstvá okrem spolupráce s ACCU zahŕňajú programy so spoločnosťami Hobby Lobby, Seven Weeks Coffee a We the Free Signs.

Začiatkom roka 2018 spustila Public Square, aplikácia, ktorá poskytuje online trhovisko pre ľudí, ktorí môžu nakupovať výrobky od “firiem vyznávajúcich hodnoty” namiesto prebudených spoločností, EveryLife ponúka rodičom možnosť kúpiť si plienky od spoločnosti, ktorá sa zhoduje s ich hodnotami a ktorá priamo financuje pro-life iniciatívy.

EveryLife na svojej webovej stránke uvádza, že časť jej výnosov ide priamo na Live Action, neziskovú pro-life skupinu, ktorá obhajuje nenarodené deti.

Čítajte: Významné organizácie bojujúce proti rakovine prsníka financujú potraty, používajú embryonálne kmeňové bunky

EveryLife tvrdí, že jej výrobky sú “bez ftalátov, parabénov, farbív, vonných látok, pleťových vôd, latexu a stoviek ďalších zložiek, ktoré môžu byť škodlivé pre vyvíjajúci sa mozog a telo dieťaťa a.

Seifert dúfa, že partnerstvo spoločnosti EveryLife’s ACCU pomôže podporiť kultúru života.

“Keď začneme vidieť, že spoločnosti ako ACCU sa zasadzujú za každý vzácny život tak, ako to robia prostredníctvom tohto partnerstva, myslím si, že takto naozaj začneme vidieť kultúrny posun smerom k prijatiu života a oslave rodičovstva,” povedal Seifert. “Čím viac začneme vidieť, že spoločnosti ako táto zaujímajú takýto postoj navonok, verím, že to naozaj ovplyvní kultúru a uľahčí to – alebo uľahčí – týmto rodinám pocit, že majú naozaj podporu a základné veci, ktoré potrebujú.Seifertová dúfa, že partnerstvo s ACCU a ďalšími podobne zmýšľajúcimi spoločnosťami uľahčí ľuďom mať viac detí.

“Keď začneme vidieť spoločnosti, ktoré sa zasadzujú za toto zmýšľanie, môže to naozaj povzbudiť ľudí, aby mali viac detí, a vieme, že silné rodiny naozaj zabezpečujú silný národ,” povedala.

“Takže si myslím, že to vysiela hlasný a hrdý odkaz, dúfajme, že všetkým našim komunitám a naozaj aj iným podnikom, aby zvážili, že urobia niečo podobné, pretože to naozaj môže mať význam,” pokračovala Seifertová, “nielen pre zamestnancov a ľudí, s ktorými pracujú, ale aj pre túto kultúrnu tmu, ktorá vidíme v tejto téme života, a posunula sa k takej, ktorá’je plná pozitivity a ktorá naozaj oslavuje každý vzácny život, absolútne.”

Pretlačené so súhlasom The Daily Signal.