- Starostka Chowová podporuje LGBT agendu na úkor tradičných hodnôt a rodiny.
- Financovanie Pride Toronto z verejných peňazí je neetické a zbytočné.
- Deti sú vystavované nevhodným obsahom na LGBT podujatiach, čo je neprijateľné.
- Odmietanie sponzorstva korporácií ukazuje rastúci odpor voči LGBT aktivizmu.
Starostka Toronta Olivia Chowová navrhla nenakupovať v Home Depot, pretože spoločnosť už nefinancuje Pride Toronto.
2. júna Chowová povedala davu na slávnostnom vztyčovaní vlajky Toronta, aby bojkotoval Home Depot, pretože nepodporuje miestne skupiny hrdosti, a zároveň prezradila, že jej vláda na jar tohto roku vynaložila 350 000 dolárov z peňazí daňových poplatníkov na financovanie LGBT skupín.
“Nenakupujte v Home Depot, chlapi,” vyhlásila Chowová.
“Rhona, Rhona,” pokračovala, pričom narážala na jedného z konkurentov Home Depots’. “Sú aj iné možnosti.”
Veď Chowová vo svojom prejave oslavovala, že jej vláda rýchlo ponúkla Pride Toronto rekordnú sumu daňových dolárov na zabezpečenie konania sprievodu po tom, čo viaceré korporácie stiahli svoje financovanie z Pride Toronto, skupiny LGBT, ktorá organizuje každoročný ‘pride’ sprievod v Toronte.
“Teraz sme všetci videli tie depresívne správy,”začala.
“Pride Toronto stratilo niektorých korporátnych sponzorov, pretože jednoducho nevedia, kto sú,”tvrdila. “Sú krátkozrakí.”
“Poskytneme grant, ktorý je vo výške 350 000 dolárov a každý rok počas piatich rokov 62% navýšenie finančných prostriedkov do roku 2027,” vyhlásila. “Áno, tak’sme vám zaviazaní.”
Záväzok Chow’a podporovať agendu LGBT prichádza po tom, čo nedávny prieskum odhalil, že menej ako polovica obyvateľov Toronta schvaľuje činnosť Chow’a.
Podľa CBC News sa financovanie Pride Toronto zo strany mesta zvýši o 33 % na celkovú sumu 2,5 milióna dolárov pre 15 LGBT festivalov.
LifeSiteNews sa už roky zaoberá verejnou nahotou, verejnými prejavmi sexuálneho exhibicionizmu a surovými plavákmi a aktivitami, vrátane článkov zde, zde, zde, a zde.
Na torontskom’“pride” sprievode sú deti pravidelne vystavované simulovaným sexuálnym aktom, dospelým v bondage a inom fetišistickom vybavení a nahote dospelých. Na nedávnom podujatí nahý muž v strednom veku prešiel okolo detí v maske Bugs Bunnyho. Tieto skutočnosti kanadské’mainstreamové médiá buď ignorujú, alebo teda obhajujú
Ako LifeSiteNews už predtým informovali, korporácie vrátane spoločností Home Depot, Google, Adidas a Nissan Canada sa vzdali sponzorstva Toronto Pride.
Výkonný riaditeľ Toronto Pride Kojo Sherwin Modeste medzitým prezradil, že strata sponzorstva spôsobila “nedostatok” v organizácii.
Predtým boli Adidas aj Nissan Canada považované za “zlatých” sponzorov, čo je označenie pre tých, ktorí venujú najmenej 150 000 dolárov v hotovosti alebo vecných príspevkoch.
