- Rastúca podpora tradičných rodinných hodnôt v Alberte je povzbudzujúca a pozitívna.
- Väčšina Alberťanov verí, že rodinné hodnoty znižujú spoločenské problémy.
- Legislatíva proti rodovej ideológii získava silnú podporu od občanov.
- Rodičia sú znepokojení obsahom vzdelávania v školách, ktorý ignoruje ich práva.
Hneď po nedávnych federálnych voľbách v Kanade si televízia CBC objednala prieskum verejnej mienky, aby zistila, aký názor majú Kanaďania na rôzne otázky. Z údajov o provincii Alberta vyplýva, že táto provincia je čoraz viac “polarizovaná”, ale jedno povzbudivé zistenie vyniká: Počet Alberťanov, ktorí “rozhodne súhlasia” s významom tradičných rodinných hodnôt, sa za posledných sedem rokov zvýšil z 35 % na 40 %.
CBC uviedla, že väčšina Alberťanov sa považuje za “politických centristov s miernym pravicovým sklonom: V priemere sa na tejto škále ohodnotili známkou 5,8 z 10.”Na druhej strane, od roku 2018 “počet Alberťanov, ktorí si myslia, že by sme’mali menej problémov, keby sa kládol väčší dôraz na tradičné rodinné hodnoty, zostal stabilný, pričom s týmto názorom súhlasia takmer dve tretiny ľudí,”ale “počet Alberťanov, ktorí rozhodne súhlasia s dôležitosťou rodinných hodnôt, za posledných sedem rokov výrazne vzrástol, a to z 35 na 40 percent.”
Ďalších 24 % Alberťanov “skôr súhlasí” s výrokom “Spoločnosť by mala menej problémov, keby sa kládol väčší dôraz na tradičné rodinné hodnoty”, zatiaľ čo len 15 % “skôr nesúhlasí” a 17 % “rozhodne nesúhlasí.”
To čiastočne vysvetľuje, prečo v Alberte hroziaca vlna nepretržitého aktivizmu v reakcii na zákony premiérky Danielle Smithovej”o rodičovských právach a zákaze “zákrokov na zmenu pohlavia” u detí okamžite utíchla. Uskutočnilo sa niekoľko malých zhromaždení, ale najmä málo trvalého odporu verejnosti; sila transrodového hnutia v prérijnej provincii sa ukázala byť papierovým tigrom a aktivisti LGBT sa okamžite stiahli na priateľskejšie a známejšie územie: na súdy. Smith prisľúbil, že ak súdy rozhodnú v neprospech legislatívy, využije klauzulu notwithstanding.
Tieto nové údaje sú povzbudivé, ale neprekvapujúce. Keď sa Smithová, ktorá nie je sociálnou konzervatívkyňou, rozhodla obhajovať najambicióznejšiu legislatívu proti rodovej ideológii a za rodičovské práva v Kanade, bol to jasný signál, že Zjednotená konzervatívna strana má k dispozícii skalopevné údaje, ktoré naznačujú, že jasná väčšina Alberťanov je na jej strane. Na zjazde UCP v novembri minulého roka Smithová skutočne získala na jednom z najväčších zjazdov v krajine ohromujúci 91,5 % súhlas členov, čím sama dokázala, že boj proti LGBT extrémizmu je politicky životaschopný.
CBC sa zamerala na rastúcu “polarizáciu” v Alberte, ale predvídateľne zabudla poznamenať kľúčový dôvod: radikálnu povahu agendy LGBT v Kanade, ktorá sa v poslednom desaťročí prakticky bez odporu realizovala v celej krajine. V kanadských štátnych školách je bežnou praxou zatajovať rodovú identitu dieťaťa, ak sa rozhodne, často v dôsledku programov LGBT, ktorým je vystavené v školách, identifikovať sa ako iné pohlavie. Deti môžu byť “sociálne transformované” a označované iným menom bez vedomia rodičov. Kanaďania za tieto politiky nehlasovali. Mnohí ani nevedeli, že existujú, kým sa o nich nedozvedeli na vlastnej koži.
Hnutie LGBT po tom, ako dosiahlo novú definíciu manželstva, sa vrhlo na novú definíciu všetkého. Sotva prejde týždeň bez príbehu o tom, že aktivistickí pedagógovia vystavili študentov grafickým sexuálnym materiálom, vrátane nedávneho v Alberte. Rodičia, ktorí môžu mať liberálne názory na LGBT ideológiu vo všeobecnosti, často s nevôľou zisťujú, že ich deti dostávajú materiály, ktoré obsahujú napríklad grafické zobrazenie homosexuálneho orálneho sexu.
Viacmenej v tom istom týždni, keď CBC zverejnila svoje údaje, ktoré ukazujú nárast podpory tradičných rodinných hodnôt v Alberte, Juno News zverejnili exkluzívny článok, v ktorom odhalili, že v Ontáriu sú zamestnanci Waterloo Region District School Board školení, že výraz “rodina” je “rasistický” a “škodlivý,” pretože “implikuje … pozície (mužskej) autority a hierarchie” a “nukleárnu rodinnú štruktúru” nie rovnakú pre všetkých”, ako aj “poslušnosť” a “očakávanie uprednostňovania potrieb a prianí rodiny”, obetovanie osobných hraníc.”
Dá sa povedať, že toto nie je to, čo si normálni ľudia predstavia, keď počujú slovo “rodina.” Množstvo Kanaďanov má plné zuby sociálneho inžinierstva, ktoré sa deje na štátnych školách. Aspoň v Alberte majú hlas.
