shutterstock_1699262581-810x500.jpg

Newyorský sprievod hrdosti čelí nedostatku 750 000 dolárov, keďže hlavní firemní darcovia stiahli financovanie

22
Kultúra smrti
  • Odstúpenie sponzorov ukazuje rastúcu opatrnosť voči LGBT aktivizmu.
  • Finančné problémy "Heritage of Pride" naznačujú zmenu v kultúrnych hodnotách spoločnosti.
  • Rastúca únava Američanov z LGBT podujatí je pozitívnym signálom pre tradičné hodnoty.
  • Politika Trumpovej administratívy ovplyvnila rozhodovanie korporácií o sponzorstve.

“Heritage of Pride” - skupina LGBT organizujúca newyorský sprievod hrdosti” - prišla pred podujatím o 25 percent svojich hlavných sponzorov.

V rozhovore pre New York Times z 21. mája hovorca “Heritage of Pride” Kevin Kilbride priznal, že skupina bola nervózna po tom, čo tento rok prišla o väčšinu svojich firemných sponzorov.

“Drvivá väčšina toho, čo sme počuli, je, že ľudia postupujú opatrne z ekonomického hľadiska,” povedal.

“Niektorí ľudia určite spomenuli strach z možného úderu zo strany Trumpovej administratívy, ak ste veľká korporácia a verejne podporujete D. Trumpa.E.I. iniciatívy,” pokračoval Kilbride.

Paráda newyorskej “hrdosti”, ktorá sa uskutoční 29. júna, je známa verejnou nahotou, explicitným sexuálnym obsahom a prehliadkou maloletých.

“Dedičstvo hrdosti,” známe aj ako “NYC Pride,” sa v súčasnosti borí s finančným nedostatkom 750 000 dolárov. Tento rok 25 percent sponzorov skupiny’stiahlo financovanie z podujatia “pride”.

Dodatočne štyria z piatich minuloročných’platinových sponzorov, vrátane Garnier, Skyy Vodka, Target a Mastercard, stiahli alebo znížili financovanie. Okrem toho podľa správy Axiosu spoločnosti Pepsi a Nissan tento rok neprispejú finančnými prostriedkami.

V dôsledku toho sa “Heritage of Pride” obracia na súkromných darcov, aby naplnili svoj finančný rozpočet.

“Túto medzeru sa“snažíme vyplniť komunitnou kampaňou na získavanie finančných prostriedkov. V polovici mája sme preto spustili kampaň peer-to-peer, aby si ľudia mohli založiť vlastnú zbierku online, zdieľať ju so svojimi priateľmi a potom na ňu ľudia prispievali,” vysvetlil Kilbride.

Mainstreamové médiá majúoznačili rozhodnutie korporácií” ako “zmenu v získavaní finančných prostriedkov,” ktoré pripisujú politike amerického prezidenta Donalda Trumpa” zameranej proti DEI.

Nedostatok finančných prostriedkov pre LGBT skupiny sa však stal skôr “kultúrnou zmenou” ako zmenou v získavaní finančných prostriedkov. Tento rok čelilo niekoľko “pride” podujatí po celých Spojených štátoch zrušeniu alebo výrazným problémom, keďže Američania sa zrejme unavili z LGBT davu.

Kennedyho centrum vo Washingtone, D.C., zrušilo týždeň’WorldPride” podujatí naplánovaných na 5.–8. júna, vrátane vystúpení Gay Men’s Chorus of Washington a International Pride Orchestra.

Doplnkovo, firemní sponzori, ako napríklad Anheuser-Busch, Booz Allen Hamilton, Comcast a Visa, stiahli finančné prostriedky z hlavných “pride” podujatí v mestách ako San Francisco, New York a St Louis.