- Petícia žiada ukončenie financovania LGBT podujatí z peňazí daňových poplatníkov.
- Starostka Chowová ignoruje vážne problémy mesta, financuje sexuálne explicitné akcie.
- Deti sú vystavované nevhodným obsahom na podujatiach ako "Toronto Pride".
- Podpora LGBT agendy narastá, zatiaľ čo verejnosť je proti jej financovaniu.
Petícia odovzdaná starostke Toronta Olivii Chowovej požaduje ukončenie financovania podujatí “pride” z peňazí daňových poplatníkov.
Začiatkom tohto mesiaca Gregory Tomchyshyn, riaditeľ kanadských kampaní organizácie Citizen Go, odovzdal Chowovej petíciu, v ktorej vyzýva jej vládu, aby ukončila štedré míňanie peňazí daňových poplatníkov na podujatia LGBT vrátane sprievodu “Toronto Pride”.
“Starostka Olivia Chowová a mestská rada Toronta práve poskytli 350 000 dolárov z peňazí daňových poplatníkov na Pride Toronto, napriek tomu, že toto podujatie sa v minulosti vyznačovalo verejnou nahotou a neslušnými prejavmi pred očami rodín a detí,” píše sa v petícii.
“Aj keď sa v celom meste stupňujú vážne krízy, kriminalita, bezdomovectvo, drogová závislosť a potravinová neistota, a to všetko v čase, keď sú naše dane odvádzané na financovanie sexuálne explicitných sprievodov a politicky motivovaných predstavení v našich uliciach,” pokračovalo sa v nej.
Petíciu podpísali tisíce znepokojených občanov, v súčasnosti je pod ňou 9 937 podpisov. Chow’ova finančná podpora LGBT skupín z peňazí daňových poplatníkov sa tento rok zvýšila po tom, čo mnohé korporácie stiahli svoje financovanie z “Toronto Pride,” spoločnosti, ktorá každoročne organizuje “pochod hrdosti”.
Podľa informácií CBC News, “Pride Toronto” bude mestské financovanie 15 LGBT festivalov zvýšené o 33 percent na celkovú sumu 2,5 milióna dolárov.
Chow tiež odsúdil korporácie, ktoré stiahli financovanie zo skupiny a navrhol nenakupovať v Home Depot, pretože korporácia už nefinancuje “Pride Toronto.”
Chow’záväzok podporovať LGBT agendu prichádza po nedávnom prieskume odhalil že menej ako polovica obyvateľov Toronta schvaľuje pôsobenie Chow’a.
LifeSiteNews sa už roky zaoberá verejnou nahotou, verejnými prejavmi sexuálneho exhibicionizmu a surovými plavákmi a aktivitami na tomto podujatí, vrátane článkov zde, zde, zde, a zde.
Na Toronto’“pride” parade sú deti pravidelne vystavované simulovaným sexuálnym aktom, dospelým v obscénnom oblečení a nahote dospelých. Na nedávnom podujatí nahý muž v strednom veku prešiel okolo detí v maske Bugs Bunnyho. Tieto skutočnosti kanadské’mainstreamové médiá buď ignorujú, alebo teda obhajujú
Ako LifeSiteNews už predtým informovali, korporácie vrátane spoločností Home Depot, Google, Adidas a Nissan Canada upustili od sponzorovania“Toronto Pride.”
Výkonný riaditeľ spoločnosti Kojo Sherwin Modeste medzitým prezradil, že strata sponzorstva spôsobila “nedostatok” v organizácii.
Predtým boli Adidas aj Nissan Canada považované za “zlatých” sponzorov, čo je označenie pre tých, ktorí venujú najmenej 150 000 dolárov v hotovosti alebo vecných príspevkoch.
