- Podpora LGBT ideológie v školách ohrozuje tradičné hodnoty a rodinné normy.
- Odmietanie uznania pohlavia v školách poškodzuje deti a narúša ich identitu.
- Indoktrinácia pedagógov LGBT ideológiou ohrozuje objektívne vzdelávanie a slobodu myslenia.
- Odporúčania OSN sú v rozpore s tradičnými hodnotami a zdravým rozumom.
Na Valnom zhromaždení OSN minulý mesiac nezávislý expert OSN na ochranu pred násilím a diskrimináciou na základe sexuálnej orientácie a rodovej identity Graeme Reid vo svojom prejave uviedol, že “prísne binárne pravidlá obliekania, rodovo podmienené pravidlá vzhľadu a presadzovanie ‘mužských’ alebo ‘ženských’ noriem vytvárajú vylučujúce prostredie, ktoré neúmerne poškodzuje transrodových a rodovo nekonformných študentov.” Podľa správy, ktorú v júli vydala OSN, sú tieto kroky nevyhnutné na ochranu “LGBT žiakov.
V správe Reid tvrdí, že “LGBT žiaci” sú často “vystavení viacerým a vzájomne sa prelínajúcim formám diskriminácie vo vzdelávacích zariadeniach vrátane šikanovania, vylúčenia, nepriateľského prostredia a represívnych disciplinárnych opatrení.Jednou z kľúčových “prekážok” pre “LGBT učiacich sa”, ktorú uvádza Reid, je “odmietanie uznania pohlavia, pokiaľ ide o školské záznamy, uniformy a zariadenia.”
Preložme si Reidovo’politické odporúčanie do laickej reči, Reid uvádza, že školy by mali jednoducho zmeniť pohlavie žiakov v úradných záznamoch, ak o to požiadajú, umožniť im krížové obliekanie, aj keď škola nariadi uniformy, a umožniť transidentifikovaným mužom prístup do ženských zariadení, ako sú šatne, prezliekarne a kúpeľne. Reid tiež uviedol, že učebné osnovy LGBT, ktoré sa vyučujú na školách, sú nevyhnutným “ľudským právom”:
Prístup k informáciám primeraným veku, vrátane informácií o sexuálnej orientácii a rodovej identite, je ľudským právom. Presný a relevantný obsah pomáha znižovať stigmu, podporovať porozumenie a vytvárať inkluzívnejšie vzdelávacie prostredie. V školách sa takéto informácie môžu sprostredkovať prostredníctvom učebných osnov, materiálov v triedach, knižníc a komplexnej sexuálnej výchovy. V praxi je takýto obsah naďalej zväčša nedostupný, až na obmedzené výnimky v niektorých štátoch alebo nižších územných celkoch. Vylúčenie takéhoto obsahu poškodzuje žiakov LGBT, ktorí nemôžu vidieť, ako sa odrážajú vo svojom vzdelávaní, a ochudobňuje všetkých žiakov o vedomosti, ktoré podporujú toleranciu, empatiu a sociálnu súdržnosť.
Podľa novembrovej správy C-Fam sa Reidove’odporúčania stretli s pozitívnym ohlasom a “štyridsaťjeden členských štátov OSN vrátane Veľkej Británie, Izrael, Francúzsko, Kanada, Nemecko, Dánsko, Fínsko, Nórsko, Švédsko a Švajčiarsko, vyjadrilo ‘silnú podporu’práci nezávislého experta.” V Kanade nedávna správa odhalila plány na “queer outdoorové vzdelávanie” v Britskej Kolumbii, ktoré do prírodovedných predmetov vkladajú obsah LGBT. Pravdepodobne ide o niečo také, čo má Reid na mysli.
C-Fam poznamenal, že neprekvapivo najmä Írsko bolo nadšené Reidovými navrhovanými opatreniami ’aby vlády prijali právne predpisy ‘umožňujúce transrodovým a rodovo odlišným osobám zmeniť si meno a označenie pohlavia vo vzdelávacom systéme prostredníctvom jednoduchého administratívneho procesu,’pričom uviedol, že takéto opatrenie ‘chráni najlepšie záujmy dieťaťa.’” Nemecko dodalo, že “starostlivosť o ľudské práva komunity LGBTIQ+ nie je ideológia – je a mala by zostať súčasťou samotnej myšlienky záväzku OSN ’v oblasti ľudských práv.”
Aby školy plnili funkciu šíriteľov ideológie LGBT, Reid odporučil najprv indoktrinovať pedagógov. “Kľúčom k efektívnej implementácii je odborná príprava pedagógov, zdravotníckeho a psychiatrického personálu,”uvádza sa v jeho správe. “Vo viacerých kontextoch pomohla spolupráca s LGBT organizáciami školám presadzovať inklúziu a zabezpečiť rovnaký prístup k vzdelávaniu. Toto cielené úsilie prispieva k bezpečnejšiemu a inkluzívnejšiemu vzdelávaciemu prostrediu.” Ďalej tvrdí, že odmietanie ideológie LGBT umožňuje – alebo dokonca predstavuje – šikanovanie a zneužívanie.
Rôzne frakcie v rámci OSN teraz otvorene pracujú proti sebe v kľúčových kultúrnych otázkach – C-Fam poznamenal, že “odporúčania sú v rozpore so zisteniami U.N. osobitného spravodajcu Reema Alsalema. ” Alsalem’a správu, o ktorej som písal v júli, bola zdrvujúcim odmietnutím mnohých kľúčových bodov programu LGBT hnutia’.
Čítajte: Kazachstan presadzuje návrh zákona o zákaze LGBT propagandy, ľavicoví aktivisti sa bránia
K okrem výzvy na zákaz zmeny pohlavia “zákrokov” pre deti, Alsalem tiež odsúdil umožnenie mužom súťažiť so ženami v športe, čo “spôsobuje extrémny psychický stres” a “narušenie ich súkromia v šatniach a iných intímnych priestoroch.” V skratke, osobitný spravodajca OSN Reem Alsalem dôrazne nesúhlasí s mnohými kľúčovými odporúčaniami nezávislého experta OSN pre sexuálnu orientáciu a rodovú identitu Graema Reida.
Za zmienku stojí, že iba jeden z týchto dvoch má “životnú skúsenosť” byť dievčaťom a ženou.
