Vianočná reklama v Británii propaguje pilulku „po“

5,848
Kultúra smrti

Londýn, Spojené kráľovstvo, 6. decembra 2011 (LifeSiteNews.com) – Konzultačné centrum pre tehotné ženy (British Pregnancy Advisory Service - BPAS), jeden z najväčších poskytovateľov interrupcie v Spojenom kráľovstve znova používa sexuálne provokujúcu reklamu, aby nalákal klientov na svoje interrupčné „služby.“ Tentokrát to však robí slávnostne.

Na plagáte BPAS je urobené slovo SEX zo svetelných reťazí s titulkom „Idete sa "rozpáliť" na tieto Vianoce?“ Reklama pokračuje: „Je rozpálený, rozžiaruje ťa vnútri, nemôžeš to zhasnúť a skôr ako si to uvedomíš, iskry lietajú...“

„V januári vídame v neplánovanom tehotenstve viac žien ako inokedy počas roka,“ hovorí reklama a uzatvára to ponukou postkoitálnej antikoncepcie zadarmo počas celého decembra.

Zatiaľ, čo postkoitálna antikoncepcia môže slúžiť ako antikoncepcia, tým, že zabráni oplodneniu, môže taktiež spôsobiť aj potrat zabránením novo-počatému životu, aby sa uhniezdil v matkinej maternici.

Napriek tvrdeniu, že BPAS ponúka služby zadarmo, je centrum platené z daní cez Národnú zdravotnú službu (National Health Service) fungujúcu na klientskom princípe. Nedávna správa ukazuje, že NHS dáva na interrupcie ročne takmer 100 miliónov dolárov.

Spoločnosť pre ochranu nenarodených detí (Society for the Protection of Unborn Children - SPUC) odsúdila vianočnú reklamnú kampaň slovami: „BPAS je peňazí-hrabivá organizácia, ktorá má jasný záujem o zvyšovanie nezodpovednej sexuálnej činnosti, ktorá často vedie k interrupcii.“

Paul Tully, generálny tajomník SPUC, poukázal na to, že BPAS chce väčší podiel v miliónových vládnych kontraktoch v štátom financovanej interrupcii a kontrole pôrodnosti. „BPAS propaguje tento program ako bezplatný, aj keď v skutočnosti to budú daňoví poplatníci, ktorí ho zaplatia prostredníctvom obchodných dohôd vlády s BPAS,“ povedal.

„Vianoce sú o dare života, napriek tomu BPAS ponúka dar smrti,“ povedal hovorca SPUC. „Podľa výrobcov môže postkoitálna antikoncepcia zabiť novo-počaté ľudské embryo, tým, že urobí výstelku maternice nepriateľskou. Je to chorý nápad a desivý obraz o spoločnosti, že farmaceutikum vyvolávajúce potrat môže byť poskytnutý cez telefón ako vianočná reklamná kampaň.

V podobnej kampani v roku 2008 predstavil BPAS čiastočne pornografickú fotografiu ženy v sexuálnej póze s mužom oblečeným ako Santa Claus (obr. vpravo).