ccaisova.jpg

Prominentná sexuologička Caisová ku obvineniu Chautura bez dôkazov: “Týchto bastardov treba liečiť!”

1,032
Kultúra smrti

Ku kauze údajného zneužívania košickým gréckokatolíckym biskupom Milanom Chauturom sa vyjadrila už aj prominentná sexuologička Danica Caisová, ktorá by neliečila žiadne sexuálne úchylky, iba kňazov žijúcich v celibáte. Šokujúca je tiež výpoveď “zneužitej”, ktorá údajne dúfala, že Chautur opustí celibát a bude s ňou žiť.

Posledné dni rezonuje Slovenskom kauza, ktorá sa nápadne podobá na šialenstvo pod značkou MeToo, ktoré vyvolávalo hystériu takpovediac aj po banálnych komplimentoch. Kauza v ktorej žena po vyše tridsiatich rokoch tvrdí, že ju biskup zneužil, keď ju ako 6-ročnú držiac na kolenách pohladkal a pobozkal. Odídený kňaz, “teológ” Miroslav Kocúr dokonca tvrdí, že sa biskup takto “ukájal”.

Po búrke, ktorú v konzervatívnom krídle Cirkvi vyvolali škandály homosexuality a pederastie u najvyšších prelátoch v zahraničí, ktoré sa zakrývali  a ktoré mainstream banalizoval – (veď šlo o homosexualitu, ktorú liberáli chcú do Cirkvi pretlačiť) a nerozkrikoval veľmi, sa rozhodli rozvíriť hladinu aspoň tým, že roznesú niečo aj o prísne konzervatívnom biskupovi Slovenska. Veď stačí len malý závan, a tá špina už zostane. Rozhodli sa ísť na to rafinovane, že neprezradia meno, aby si slovenskí veriaci predstavovali čokoľvek a na druhej strane, aby mali akú-takú kredibilitu – keďže ako sa ukázalo, celý tento príbeh je na naše pomery, kedy máme ešte stále nekorektne ľudský prístup k deťom, tak trochu komický.

Biskup, ktorý nečakal, a sám medializoval, o čo vlastne ide, uviedol nasledovné:

“Ohlásila sa mi televízia s tým, že chcú natočiť pri príležitosti mojich jubileí dokument Návraty a stretnutia a to s veriacimi medzi ktorými som kedysi pôsobil. Namiesto veriacich však prišiel len jeden kameraman s jednou pani, ktorá si založila rodinu v Anglicku a v závere neformálneho rozhovoru mi zrazu povedala – a vy ste ma obťažovali. To nemyslíš vážne – odpovedal som prekvapene, lebo sme sa bavili na celkom bežné témy o ich rodine. Potom mi ukazovala obrázok z časopisu Slovo, kde na kolenách mi sedí dievčatko nášho kňaza s tým, že mi zdôrazňovala – takto som kedysi sedávala aj ja. Potom mi hovorila o tom, ako som ju hladkal, pritúlil, či pobozkal,” ozrejmil na sociálnej sieti Chautur.

“Bolo mi jej ľuto, lebo dieťa pobozkať, pritúliť, či objať je čosi normálne a ľudia to bežne robia stále, samozrejme pokiaľ nemajú postranné úmysly. To som potom však musel vysvetľovať až vyšetrovateľovi PZ, nakoľko spomínaná pani aj po spokojnej rozlúčke na Eparchiálnom úrade postúpila vec polícii. Je zrejmé, že k tejto jej iniciatíve sa “ktosi” veĺmi ochotne mediálne pridal aj napriek negatívnym zisteniam polície. Preto mi zostáva len veriť, že ľudia nezájdu až tak ďaleko, že prijmú každú zlú správu aj bez riadneho vyšetrenia objektívnych skutočností, pre ktoré sú v právnom štáte vytvorené orgány činné v trestnom konaní.”, uviedol vladyka Milan Chautur.

Polícia: Skutok nenapĺňal znaky trestného činu ani priestupku

Zaujímavé sú tiež informácie TV JOJ, ktorá má k dispozíii obsah uznesenia kriminálnej polície v Humennom. Chautura obvinila žena, ktorá s rodinou žije v Írsku. Na biskupa podala trestné oznámenie v auguste tohto roka. Kriminálna polícia v Humennom ale trestné oznámenie nakoniec odmietla 24. augusta, pretože preverované skutočnosti údajne nenaplňovali znaky trestného činu ani priestupku. Źena dokonca v priebehu výpovede priznala, že do neho bola zaľúbená a že čakala, že vystúpi z cirkvi a bude s ňou žiť.”

Témy sa však vehementne chytili liberálne denníky a rozhodli sa, že z nej urobia silnú zbraň vo svojom boji proti Cirkvi.

Paradoxne, ľudia sa biskupa zastávajú aj na ich vlastných fanúšikovských stránkach na sociálnej sieti.

Keď dnes denník SME publikoval ku prípadu svoj článok, pribudol k nemu aj trefný komentár:

“Je zaujímavé, ako niektorí neveriaci alebo ľudia nenávidiaci katolícku cirkev zosmiešňujú kresťanov veriacich, že veria v Boha bez dôkazov. Pritom ohľadom obviňovania kňazov bez dôkazov sa z neveriacich stanú priam ortodoxne veriaci vo vinu dotyčných kňazov, hoc často tiež bez dôkazov.” Pod týmto komentárom sa rozvinula diskusia, ku ktorej sa pridala aj známa sexuologička Danica Caisová:

“Týchto “bastardov” treba predovšetkým liečiť, kým bude na nich taký pohon, žiadny sa dobrovoľne liečbe nepodrobí… kým ešte nie sú obete… bohužiaľ.”

Je zaujímavé, ako sexuologička banalizuje problémy ľudí s transrodovou či homosexuálnou poruchou a je známe, ako vo svojich výstupoch pre médiá sa pripája k nevedeckej mienke, že týmto ľuďom sa treba prispôsobovať podľa ich videnia sveta – teda muža transgendera nazývať ženou, ak si to tak želá, no nehanbí sa kádrovať kňaza a robiť z neho sexuálneho predátora po, ako sa ukazuje, dosť primitívnom obvinení a bez dôkazov. Ľudia už úplne stratili súdnosť? Tí, čo Cirkev nenávidia, zjavne áno.

Je možné, že po medializácii škandálov v Cirkvi sa teraz bude žiadať tzv. politika nulovej tolerancie a na pápeža Františka budú naši liberáli vyvíjať nátlak, aby odvolal arcibiskupa Chautura. Ten svojimi principiálnymi vyhláseniami potrápil naposledy liberálov (aj tých v Cirkvi) tým, keď žiadal hlasovať za Kotlebov návrh o zákaze potratov. Tieň podozrenia je už vrhnutý a keď nulová tolerancia, tak nulová… Nepochybne by sa jednalo o veľké víťazstvo a zadosťučinenie liberálom, ktorí pred rokmi prišli o Bezáka.

Marína Kovačičová