Nedávno sme informovali, že kanadská speváčka Céline Dion navrhla kolekciu unisex rodovo neutrálneho oblečenia pre deti, ktoré samo o sebe ako aj zvláštna temná reklamná kampaň na jeho prezentáciu, vzbudili značné pohoršenie (viac v článku).
Jej nová kolekcia zahŕňa všetko od denného oblečenia až po obuv. Jej návrhy zdobia vzory hviezd, lebiek, abecedy a nápisy ako napríklad “nový poriadok”. V jej kolekcii sa však nenachádza nič typicky modré či ružové.
V reklame mrazivo naznačuje, že deti už nepatria rodičom, ale zvrátenej, zideologizovanej gender ideológii: “Ste len fragmentom v ich vesmíre, voľby sú na deťoch”, čo ide v súlade s ideou, že deti sa s pevným rodom (mužským či ženským) nerodia, ale majú si ho vybrať.
Mnohí konzervatívni aktivisti označili reklamu na jej nové oblečenie za propagandu. Portál National Catholic Register priniesol v tejto súvislosti rozhovor s monsignorom Johnom Esseffom, 65-ročným kňazom a 40-ročným exorcistom, ktorý hovorí, že “táto rodová vec” je “démonická”:
“Dokonca ani neviem, o koľkých pohlaviach teraz hovoria… Ale viem, že v skutočnosti sú sú len dve – tie, ktoré stvoril Boh.” Kňaz dodal, že takéto oblečenie je súčasťou “démonického rozmeru”. “Diabol sa zameral na deti a vyvolávaním zmätku okolo ich pohlavia,” povedal. “Tvrdiť, že neexistuje žiadny rozdiel medzi pohlaviami, je satanské.”
Portál The Remnant k tomu dodáva, že v dôsledku neustáleho úsilia zábavného priemyslu sú deti zahlcované obrazmi a postojmi, ktoré sú priamo v rozpore s kresťanským usporiadaním života. “Prečo? Čiastočne, samozrejme, pretože priemysel potrebuje predávať výrobky, a taktiež z toho profitujú médiá. Bežnými sa stávajú viditeľné luciferiánske prejavy, pretože náš odvážny Nový svet (New Order) dosiahol úroveň morálnej degenerácie, kde sa existencia nevinnosti akéhokoľvek druhu, dokonca aj v očiach dieťaťa, stala bežnou. Je to tak silná pripomienka toho, čo my ako civilizácia strácame,” uvádza portál.