Keď sa to, čo je posvätné a sväté, používa nesvätým a hriešnym spôsobom, je to ťažký hriech svätokrádeže, a keď sa k svätokrádeži pridruží aj výsmech, pribudne k nej rúhanie. Na tejto zemi nie je nič posvätnejšie, nič svätejšie ako svätá obeta omše a reálna prítomnosť Ježiša Krista v Eucharistii, pretože Eucharistia je telo a krv One Wktorý je pravý človek a pravý Boh, Večné Slovo Otca, skrze ktorého bolo všetko stvorené, a Obeta omše je obetovanie Ježiša Krista Večnému Otcovi za hriešnikov.
Keď sa svätá omšová obeta zneužíva na zakrývanie sexuálnych hriechov, ako sa to ukázalo v otrasných prípadochsériového homosexuálneho zneužívania od dnes už laického bývalého Kdl. Theodora McCarrick,alebo v prípadess seriózneho sexuálneho zneužívania steraz vylúčenýjezuitský kňaz Pr. Marko Rupnik, alebo prípad rituálneho znásilnenia zo strany bývalého kňaza diecézy San Diego Jacob Bertrand, správny názov pre takéto svätokrádežnépoužívanie omše je čierna omša. V takýchto prípadoch sa často nielen sprofanuje Eucharistia tým, že sa ponúka a prijíma nehodne a používa sa ako zásterka na sexuálne zneužívanie, ale samotný pojem posvätného Kristovho tela je posmešne sexualizovaný zvrhlými klerikmi, ktorí sa nedokážu pozerať na nič duchovné bez odkazu na nemorálne a deviantné sexuálne uspokojenie. Týmto spôsobom sú tieto čierne omše svätokrádežou a zároveň rúhaním sa posvätnému Telu Ježiša Krista, Božieho Syna.
V súčasnosti sa v Cirkvi začína presadzovať nová forma čiernych omší. Na rozdiel od prípadov McCarricka, Rupnika ad Bertranda sa však tieto omše ponúkajú celkom otvorene. Sú inzerované, propagované na sociálnych sieťach, oznamované vo farskom bulletine, naplánované diecézou a teraz ich dokonca celebruje miestny biskup, o to lepšie, ak sa teší prominentnému miestu v kardinálskom kolégiu.
Sakrálne a rúhavé používanie svätej omše na propagáciu lesieb, homosexuálov, bisexuálov, transsexuálov, a akéhokoľvek iného najnovšieho zvráteného sexuálneho životného štýlu, ktorý je práve v móde, je poburujúcim novým druhom čiernej omše, ktorá využíva to najsvätejšie v katolíckom náboženstve na vnucovanie akceptácie každej novej sexuálnej zvrátenosti a dokonca oslavuje chemickú kastráciu a zmrzačeniezdravýchorgánov detí, ktorá je súčasťou agresívneho transgenderového šialenstva, ktoré zachvátilo naše školy a inštitúcie.
Tieto omše sú čoraz významnejšie a sú propagované ako "pastoračná pomoc" tým, ktorí boli predtým "vylúčení" z katolíckeho života, ktorých "začlenenie" je prezentované ako osvietené ovocie stálenapredujúcej Cirkvi, ktorá sa len začína vyrovnávať s nepríjemnou potrebou zbaviť sa predchádzajúcich "predsudkov", ktoré odháňali tých, ktorí chceli jednoducho "potvrdiť" svoju katolícku vieru a zároveň žiťv svojej odlišnej "sexuálnej identite."
Aby sme nehovorili o krajinách Európy, ktoré tiež zaznamenávajú nárast pro-LGBT omší, v Spojených štátoch boli len minulý týždeň ponúknuté dve "Pride" omše v dvoch najvýznamnejších sídlach americkej Katolíckej cirkvi - vo Washingtone, D.C., a Chicagu - pričom ďalšia pokúsilv Pittsburguale zrušil miestny biskup, a ďalšie naplánované v New York do konca mesiaca na adrese St. Pavla apoštolakostol, ktorý bol už roky organizuje "LGBT omše".
Na kostol, ktorý hostil "Pride" omša v D.C. nebola žiadna iná ako tá, na ktorej sa zúčastnil náš pro-LGBT "katolícky" prezident Joe Biden, zatiaľ čo "Pride" omšu v Chicagu ponúkol pro-LGBT kardinál arcibiskup Chicaga, Blase Cupich. Aj keď Cdl. Wilton Gregory bol kontaktovaný katolíkmi aby cancel "Pride" omšu v D.C., omša prebehla bez akýchkoľvek obmedzení.
Obe Mše boli propagované ako oslava životného štýlu a ideológie LGBT, obe flaunovali dúhové farby, a obidve sa vysmievajú zo svätej obety omše a používajú ju na označenie pečiatky schválenia sexuálne zvrátených činnostía programov.
Konferencia katolíckych biskupov Spojených štátov sa minulý týždeň zišla v Baltimore, aby okrem iného prerokovala svoje smernice pre katolícke nemocnice a zdravotnícke zariadenia týkajúce sa toho, čo ľavica nazýva "transrodovou starostlivosťou", ktorú biskupi správne označili v an inštrukciavydaná na jar tohto roku je v skutočnostizmrzačením zdravo fungujúcich orgánov tela,na základefilozofickej, chybnej ideológie , ktorá oddeľuje telo frood ľudskej osoby v dualizme, ktorý Cirkev vždy odsudzovala.
Prekvapivo, počas diskusies medzi biskupmi, Cdl. Robert McElroy zo San Diega vyzval na väčšiu pastoračnú pomoc členom "LGBT komunity", ktorí sa podľa neho cítia byť stále na okraji katolíckeho života, zatiaľ čo Cdl. Joseph Tobin z Newarku vyzval falebo transrodové osoby, aby boli konzultované pri pripravovanej revízii smerníc.
Pro-LGBT Kdl. McElroy sa otvorene a agresívne obhajovalpodávanie svätého prijímania tým, ktorí sú sexuálne aktívni mimo manželstva, bez ohľadu na to, či ide o heterosexuálnu alebo homosexuálnu aktivitu, za čo si vyslúžil verejné pokarhanie od kolegov biskupov, pričom biskup Thomas Paprocki naznačil, že by mohol mať exkomunikovalseba za verejné prihlásenie sa k heréze. McElroy sám ponúkol LGBT omša s jeho pomocným biskupom Johnom Dolanom v roku 2017 v San Diegu, na ktorejúčinkovala celonárodne známa drag queen, ktorej bolo umožnené hovoriť z kazateľnice. Cdl. Tobin má tiež dlhú podporoval LGBT skupiny v jeho diecéze už roky.
Zohľadňujúc význam mužov v radoch americkej biskupskej hierarchie, ktorí sú otvorene pro-LGBT, a ich schvaľovanie, povoľovanie alebo ponúkanie svätej omše ako spôsob verejného obhajovania a podpory týchto životných štýlov a ideológie, malo by to veriacich katolíkov oprávnene pozastaviť, aby posúdili závažnosť toho, čo sa dejev Cirkvi.
Títo biskupi a kardináli, ktorí patria medzi najvyššie postavených prelátov americkej Katolíckej cirkvi, využívajú to, čo je v rámci katolíckej viery najsvätejšie a najposvätnejšie, aby ospravedlnili a zakryli ako morálne prijateľný aktívny sexuálny životný štýl, o ktorom Boh zjavil, že je taký ohavný voči jeho božskej dobrote a dokonalosti, že volá do neba o pomstu a bol jediným dôvodom, prečo zničil dve mestá ohňom.
Nie je to tak dávno, čo iný americký kardinál podobným spôsobom zneužil svätú omšu na to, aby homosexuálne znásilnenie vydával za morálne dobrú, dokonca duchovnú vec, ku ktorej majú prístup len privilegovaní. Teraz McCarrickovi chránenci, podobne usadení v kardinálskom kolégiu, ale zbavení potreby krytia, keďže v súčasnosti sedia chránený Rímom, vytvárajú precedens a normu, podľa ktorej sa meria akceptácia novej agendy "inklúzie" každou miestnou cirkvou."
Podobne ako sa v korporátnom svete dúhová vlajka ovláda ako symbol akceptácie sexuálnej "hrdosti" a jej odmietnutie sa označuje za nenávistnú a zločineckú netoleranciu, ktorá môže zničiť živobytie, povesť alebo postavenie človeka, tak teraz aj v cirkvi, "pride" omše sa stávajú cirkevnou dúhovou vlajkou, ktorá sa bude požadovať, aby saplávala diecéza za diecézou každý jún, každý rok získavajúc novú pôdu, až kým sa každý držgroš nebude hanbiť, aby sa prispôsobil.
Tamto smeruje Katolícka cirkev v Amerike pod vedením týchto kardinálov - ak veriaci laici neurobia, čo môžu, na protest a americkí biskupi otvorene a jednoznačne neodsúdia túto svätokrádežnú a rúhavú novú formu čiernej omše.
Ak majú byť tituly ""nástupca apoštolov" a "pastier Kristovho stáda" dôstojne nosené, žiadny americký biskup nemôže mlčať tvárou v tvár škandálu, ktorý spôsobili činy a slová pro-LGBT kardinálov a biskupov , ktorí ponúkli alebo schválilid"Pride" omše, ktorých sme svedkami čoraz častejšieho vystatovania sa každý jún. Je ich povinnosťou jednotlivo a ako kkonferencie pomenovať a odsúdiť tieto akcie ako rúhanie a svätokrádež, ktorými sú. Veriaci majú na základe svojho krstu právo vedieť, že v diecézach svojej krajiny sa nemusia obávať sexuálne zvrátenej agendy, ktorá je im alebo ich deťom vnucovaná, keď vstúpia do katolíckeho kostola na svätú omšu.
Našťastie katolícky episkopát v Amerike nekapituloval ako celok pred agendou LGBT, ako sa to stalo tak škandalózne v Nemecku, ale ak biskupi jasne a rozhodne neodsúdia otvorené šírenie "pride" omší, nebude ďaleko deň, keď každý z nich bude mať pocit, že stojí osamotený, ak odmietne prijať novú "inklúziu"."
V reakcii na Cdl. McElroyovu výzvu na viac smerníc o "pastoračnom pôsobení" na LGBT komunitu, je čas, aby USA biskupov objasniť, čo autentickyautenticky "katolícka"osveta definitívne nezahŕňa - rúhavé využívanie obety Tela Ježiša Krista v Eucharistii na účely legitimizácie odmietania Božích prikázaní. Takéto rúhanie treba odsúdiť ako svätokrádežnú čiernu omšu, ktorou je, a my ako pokrstení veriaci musíme vyzvať našich biskupov, aby takéto odsúdenie verejne vydali v jasnej a rozhodnej obrane katolíckeho morálneho učenia.
Jedine na základe takéhoto predpokladu môže existovať skutočnekatolícka pomoc.Nepotrebujeme nové "evanjelium inklúzie", ale radšej vernosť evanjeliu Krista, ktorý povedal: "Ak ma milujete, zachovávajte moje prikázania" (Jn 14, 15) a "Ak vás svet nenávidí, vedzte, že mňa nenávidel skôr ako vás" (Jn 15, 18).