IMG_3909-e1686749837991-810x500.jpeg

Arcibiskup Viganò: Bergogliánska sekta slúži ako slúžka globálnej elity

138
Kultúra smrti

Toto je druhá časť dvojdielneho rozhovoru, ktorý arcibiskup Carlo Maria Viganò poskytol talianskemu novinárskemu veteránovi Aldovi Mariovi Vallimu. Reportáž LifeSiteNews’ z prvej časti nájdete tu. Nižšie nasleduje plný text druhej časti.

Druhá časť: Arcibiskup Carlo Maria Viganò a Aldo Maria Valli

Valli: Vaša excelencia, pokračujme tam, kde sme skončili v prvej časti. Existuje jasná paralela medzi tým, čo sa deje v Cirkvi, a tým, čo sa deje v sekulárnej sfére. Často používate výraz, že “všetko drží pohromade.” Môžete to bližšie vysvetliť?

Viganò: Autoritárstvo demokratických národných a nadnárodných inštitúcií – včera s pretechnizovanou pandemickou núdzou, dnes s absurdnou ekologickou núdzou – sa vôbec nelíši od autoritárstva synodálnych vatikánskych inštitúcií, včera s pretechnizovaným ekumenickým dialógom a dnes s nemenej pretechnizovaným podporovaním sexuálnych a morálnych deviácií. Obe sú tiež skorumpovanými prejavmi skutočnej autority, jedna s hlbokým štátnym globálnym prevratom, druhá s hlbokým cirkevným prevratom svätogalskej mafie. V oboch je skorumpovanosť ich členov zárukou, že zostanú podriadení, pretože ich to robí ľahko vydierateľnými. Z tohto dôvodu nie je možné, aby tí, ktorí sa v týchto inštitúciách dostanú na určité úrovne, boli čestní, pretože čestnosť by ich vymanila spod kontroly tých, ktorí chcú mať v kľúčových funkciách manévrovateľné bábky, bábky v rukách bruchatého.

Schizma je teda Bergogliovým’konečným cieľom, pretože je to farizejská cesta – teda cesta pokryteckého a falošného formalizmu –, pomocou ktorej chce vytlačiť dobrých katolíkov z Cirkvi a ponechať ju úplne v moci zradcov a renegátov, ktorí si s ňou v tej chvíli môžu robiť, čo chcú.

To isté sa deje aj v občianskej sfére: vládcovia a celá vládnuca trieda západných krajín sú úplne podriadení moci, ktorú nikto nevolil, poslúchajú ju aj proti záujmom národa a porušujú základné práva občanov bez toho, aby existoval nejaký orgán alebo súd, ktorý by ich chcel a mohol súdiť a odsúdiť za vlastizradu.

Bergogliova’ostrakizácia voči konzervatívcom je totožná s ostrakizáciou globalistickej elity voči “popieračom” COVID a globálneho otepľovania. Nezáleží na tom, že psychopandémia a ekologická fraška nemajú vedecký základ a sú dementované významnými vedcami a nevyvrátiteľnými dôkazmi: vedu nahradil scientizmus, akákoľvek vedecká literatúra na tieto témy bola teraz odstránená, zrušená a cenzurovaná. A aj tu sa paralela s Cirkvou ukazuje vo všetkých svojich dôkazoch, ak si uvedomíme zjavný rozpor “magistéria” od II. vatikánskeho koncilu vo vzťahu ku katolíckemu magistériu: doktrínu nahradila heréza, morálku subjektivita jednotlivca, liturgickú obradnosť svätokrádežná improvizácia. A tí, ktorí spochybňujú oficiálny naratív – napríklad poukazovaním na náhle úmrtia samotných očkovaných alebo na krízu povolaní v pokoncilovom období – sú kriminalizovaní, pretože ich nesúhlas je zdôvodnený a racionálny a nedá sa vyvrátiť. Namiesto toho sa delegitimizuje útokom na osoby, ktoré ho vyjadrujú.

Valli: V tomto bode sa vracia otázka: Ako z toho von? Tu v Duc in Altum už niekoľko dní prebieha široká diskusia na túto tému, do ktorej sa zapojilo mnoho čitateľov. Zdá sa byť jasné, že Bergogliovi a jeho jednotkám sa nepodarilo chloroformovať katolícku verejnú mienku.

Viganò: Niekto navrhuje, že sa z toho musíme dostať pomocou modlitby. A tak je to aj pravda: prosiť Všemohúceho, aby vzal do rúk opraty dejín, je určite účinný nástroj. Zároveň to však nestačí: modlitba – ktorá je vždy nevyhnutná – musí byť sprevádzaná aj činmi, ako to vždy robili naši otcovia vo viere – apoštoli, prví kresťania a všetci katolíci – tí, ktorí sa v priebehu posledných dvetisíc rokov postavili tyranom a satrapom, ktorí boli presvedčení, že môžu “rozdrviť tú neslávnu vec” – écrasez l’infame, rúhal sa Voltaire – zatiaľ čo nepriatelia Cirkvi sú už všetci mŕtvi a pochovaní, a hľa, Cirkev stále žije.

Táto akcia musí v prvom rade – ako som povedal v našom prvom rozhovore – počítať so strategickým rozdrobením tradičných hnutí, ktoré musia byť koordinované, ale musia zostať nezávislé, aby nebolo možné zasiahnuť ich všetky jedným úderom. Fragmentácia tradičných hnutí je podľa môjho názoru jedinou možnou odpoveďou na súčasný útok: nesmieme zaviesť žiaden nový pseudocirkevný subjekt, ale skôr zachovať tú minimálnu koordináciu medzi rôznymi silami, ktoré sa skôr či neskôr ocitnú a znovu získajú plné občianske práva v Cirkvi, jedinom pravom a legitímnom mieste, kde musia zostať skutoční katolíci. Samozrejme, neznamená to stáť bokom a pozerať sa na to, čo sa deje, ako pasažieri na potápajúcej sa lodi: naopak, naše zotrvanie v Cirkvi nás musí podnecovať – ako jej deti – brániť ju pred útokmi tých, ktorí zvnútra pôsobia ako piata kolóna nepriateľa’

Ak nám chce Bergoglio na jednej strane uzavrieť všetky únikové cesty, potom je na druhej strane potrebné, aby sme otvorili iné. Ak je cieľom jeho konania izolovať nás, aby nás zastrašil a prinútil upustiť od neho, musíme odsúdiť spreneveru všetkými dostupnými prostriedkami. A keďže skôr či neskôr sa prenasledovanie nevyhnutne, opakujem: nevyhnutne – rozšíri – aj na tých, ktorí si namýšľajú, že sú nejako chránení pred možnou vatikánskou odvetou, bude to tak, že aj oni môžu teraz začať organizovať formy odporu, posilnené čoraz naliehavejším stavom nevyhnutnosti, ktorý veriacim zaručí svätú omšu a sviatosti.

Valli: Čo v tejto súvislosti navrhujete svojim bratom v episkopáte?

Viganò: Vyzývam ich, aby zvážili onerata conscientia – či nie je vhodné uvažovať o formách služby v skrytosti pre svojich konzervatívnych kňazov vzhľadom na možné ďalšie manévre Bergoglia alebo v prípade, že civilné orgány podniknú kroky otvoreného prenasledovania tradičných katolíkov. Vyšetrovanie FBI’o skupinách veriacich spojených s tridentskou omšou v Spojených štátoch naznačuje, že deviantné časti tajných služieb považujú katolíkov za hrozbu pre svoj podvratný plán, pričom majú spojenca v Bergogliovej cirkvi.

Tradičné rehoľné spoločenstvá – najmä tie, ktoré združujú ženy v kontemplatívnom živote – musia byť v neustálom kontakte, aby si navzájom poskytovali podporu a pomoc, materiálnu aj duchovnú. Je dôležité, aby okrajový nesúhlas s touto kopulou heretikov a zvrhlíkov, ktorí obsadili najvyššie cirkevné miesta, bol čoraz viac prítomný v médiách a na sociálnych sieťach, aby povzbudil tých, ktorí ešte váhajú medzi rezignovaným mlčaním a nevyhnutným odporom voči odpadlíctvu. Nechajme týchto kňazov prehovoriť: dajme im hlas, potešme ich, dajme im pocítiť, že sú vítaní v našich domovoch, v našich kostoloch, v našich kláštoroch.

Nezabúdajme, že mentalita, ktorá vedie globalistickú elitu – a bergogliánsku sektu, ktorá je jej služobníčkou –, má obchodnú matricu, ktorá je typicky protestantská a úžernícka. Dominantnou myšlienkou je moc a zisk, ktoré sa získavajú komodifikáciou všetkého, teda premenou každého aspektu života na tovar, na predajný a kúpiteľný produkt. A obchodné stratégie vždy sledujú presne stanovený proces, aby si podmanili trh.

Valli: Môžete nám uviesť príklad?"

Viganò: Samozrejme. Predstavte si, že máte dve spoločnosti, zahraničnú nadnárodnú korporáciu, ktorá vyrába nekvalitný výrobok za nízke ceny v treťom svete, a taliansku remeselnícku spoločnosť, ktorá vyrába ten istý výrobok z vysokokvalitných surovín vyrobených výlučne v Taliansku, s odbornou zručnosťou a za poctivú cenu. Za týchto podmienok je jasné, že nadnárodná spoločnosť nemá nádej presadiť sa na novom zahraničnom trhu aj preto, že za normálnych podmienok vláda poskytuje formy ochrany vlastnej domácej podnikateľskej excelentnosti a ukladá vysoké clá na dovážaný tovar. Členstvo v Európskej únii však členským štátom zakazuje uprednostňovať vlastné podniky, ukladá zaťažujúce dane a clá, spôsobuje rast nákladov na suroviny a výrobu, uľahčuje poskytovanie úverov nadnárodným spoločnostiam a drasticky obmedzuje ich dostupnosť pre malé a stredné podniky. Za touto hospodárskou a daňovou politikou stoja, samozrejme, lobisti veľkých finančných skupín. V tomto momente je naša talianska spoločnosť nútená zvýšiť ceny, zatiaľ čo nadnárodná korporácia sa okamžite stáva konkurencieschopnou. Nadnárodná spoločnosť preto vstupuje na taliansky trh s pôsobivou mediálnou kampaňou, ktorú si malý konkurent nemôže ani zďaleka dovoliť; po určitom čase nadnárodná spoločnosť prevezme malú spoločnosť a nechá ju chvíľu fungovať; potom vyradí hodnotný originálny výrobok v prospech nekvalitného vyrobeného výrobku. Čo získala nadnárodná spoločnosť? Zrušenie alternatívneho výrobku a všeobecné zníženie kvality výrobku. Konkurencia bola odstránená a vyrábaný výrobok bude môcť zvýšiť svoju cenu jednoducho preto, že je jediným ponúkaným výrobkom na trhu. V tomto procese je nevyhnutné odstrániť kvalitu výrobku, pretože je nepríjemným termínom na porovnanie výrobku, ktorý sa masovo vyrába v čínskom väzení alebo v indickej dedine. Aké riešenie sa teda navrhuje na riešenie zahraničnej konkurencie? Po znížení nákladov na suroviny zostáva už len zníženie nákladov na pracovnú silu so znížením miezd a zavedením nedostatočne platenej zahraničnej pracovnej sily, a to aj vďaka tlaku vyloďovania nelegálnych prisťahovalcov, ktorí sa prevážali zo severnej Afriky alebo sa do Európy dostali z Turecka. Ak k tomuto koordinovanému útoku pridáme zvyšovanie nákladov na energie – ktoré sú všetky zámerne vyvolané – a povinnosť vyrovnať rozpočet pre členské krajiny EÚ (alebo aspoň pre niektoré), pochopíme, že aj v tomto prípade boli uzavreté všetky únikové cesty, okrem jedinej želanej, ktorá sa potom ukáže ako osudná pre tých, ktorí sa po nej vydajú.

Valli: Odpusťte mi, arcibiskup, ale keď sa takto vyjadrujete, niektorí hovoria: Arcibiskup Viganò hovorí o veciach, ktoré sa ho ako pastiera netýkajú.

Viganò: Uvedomujem si, že tu sme na prinajmenšom “nezvyčajnej” pôde pre tému, ktorej sa venuje biskup, aj keď v mojich bývalých povinnostiach generálneho sekretára Governatorátu Mestského štátu Vatikán som sa musel zaoberať aj ekonomickými otázkami. Ak ste si všimli, obchodná stratégia, ktorú som práve ilustroval, sa uplatňuje aj v cirkevnej sfére. Kvalitný produkt predstavuje katolícka náuka, morálka a liturgia. Konkurenciu nekvalitného produktu predstavujú modernistické ideologické odpadky, predovšetkým reformovaný obrad omše. Keďže “klientela” nie je ochotná dobrovoľne sa vzdať kvalitného produktu, ktorý vždy mala, výmenou za niečo neporovnateľne horšie, práve vtedy “koncilná nadnárodná spoločnosť” získava “malú remeselnú firmu”; a nechá ju ponúkať svoj produkt pod značkou Summorum Pontificum, aby potom zavrela takmer všetky predajné miesta a zabránila formácii klerikov a rehoľníkov podľa tradičného ratio studiorum zavedením legislatívy Traditionis Custodes. A aby ľudia nevideli, že dovážaný výrobok je nekvalitný, vyhne sa porovnávaniu s kvalitným výrobkom tým, že ho jednoducho nechá zmiznúť. Tieto manévre, akokoľvek účinné z organizačného hľadiska, však nemôžu zabrániť tomu, aby priepasť medzi týmito dvoma alternatívami nebola veľmi zjavná. Ak “klientela” rezignuje na nákup toho, čo jej vnucuje “veľký maloobchodný predajca”, je to len preto, že bola zbavená možnosti slobodného výberu v dôsledku podvodu a manipulácie trhu.

Dobre viem, že v náboženských otázkach je tento “obchodníkov prístup” nevhodný a urážlivý, najmä preto, že dobro viery má takú nevyčísliteľnú hodnotu, ktorú nám zadarmo udelila Božia veľkoleposť, zatiaľ čo alternatíva, ktorá sa nám ponúka, nemôže ani v najmenšom konkurovať a jej cenou je naše večné zatratenie. Verím však, že nikomu z nás neunikne, že úžernícky cynizmus predavačov heréz a zvráteností nie je schopný prekročiť rámec vnímania veci ako obchodnej výmeny, ktorá za všetko dáva cenu: tridsať denárov, ktoré zaplatil Sanhedrin za Judášovu zradu, to potvrdzuje, a vždy sa nájdu veľkňazi ochotní zaplatiť túto sumu, ako aj odpadlícki apoštoli, ktorí sú ochotní vydať Pána prostredníctvom bozku chrámovej stráži.

Toto je mentalita, ktorá hýbe a orientuje obchodníkov – nezabúdajme, že Svetové ekonomické fórum je lobby podnikateľov bažiacich po peniazoch a moci – keď má presadiť prijatie nového životného štýlu v spoločnosti: Ak je produktom, ktorý sa má predať, experimentálne sérum alebo elektromobil, spôsoby vytvorenia dopytu a jeho uvedenia na trh budú zahŕňať mediálnu kampaň pandémie alebo environmentálneho sociálneho alarmu vďaka spolupráci tlače, jednotlivých novinárov, takzvaných odborníkov “expertov” – napríklad virológov alebo klimatológov – a politikov. Všetci títo sú v skutočnosti zamestnancami technokratickej loby WEF, pretože ich vlastnia veľké investičné fondy ako Vanguard, BlackRock a State Street alebo sú nimi priamo či nepriamo sponzorovaní. Ak noviny šíria určité správy, je to preto, že ich kontroluje tá či oná nadnárodná korporácia, pretože kupuje reklamný priestor a financuje podujatia. A to isté platí aj pre výskumné ústavy, univerzity a nadácie, ktoré majú za úlohu zverejňovať štúdie potvrdzujúce daný príbeh. K tomu sa pridružujú zásahy a lobistické aktivity vo verejných inštitúciách, ktorých predstavitelia podpisujú dohody so súkromnými subjektmi, ktoré na oplátku financujú ich činnosť alebo ktoré ich po skončení funkčného obdobia zamestnávajú podľa známej praxe otáčavých dverí.

Kruh sa uzatvára posledným chýbajúcim kúskom: spoluprácou Katolíckej cirkvi – a iných náboženstiev, ale úplne sekundárne – na prevrate d’état globalistickej elity. Hlboká cirkev ani na chvíľu neváhala a prepožičala sa tomuto škaredému spojenectvu, pretože je úplne obsadená postavami spojenými s hlbokým štátom. Urobila to tak, že sa priklonila k psychopandemickej fraške, potom sa spojila s ukrajinskou krízou, potom prijala zelený naratív s amazonskou príchuťou prostredníctvom uctievania Pachamamy a nakoniec prostituovala synodu v prospech ideológie prebudenia.

A aj keď toto libido serviendi sekty Santa Marta nebolo spontánne, dobre vieme, že vydieranie vedúcich osobností by ich presvedčilo, aby sa prispôsobili bez vynechania dychu: škandály bývalého kardinála McCarricka a jeho prisluhovačov, ktorí sú stále pri moci – Cupich, Gregory, Farrell, Tobin, McElroy… – sa až tak veľmi nelíšia od škandálov syna Joea Bidena’. Patetické a groteskné pokusy o bielenie a zakrývanie možno odďaľujú redde rationem, ktoré čaká pedofilno-satanistickú kupolu, ktorá je momentálne pri moci, ale nepodarí sa im zabrániť tomu, aby pravda vyšla najavo v celej svojej desivej vážnosti a aby sa učinilo zadosť spravodlivosti voči týmto zvrhlíkom oddaným Zlému. V tejto chvíli musíme byť pripravení otvoriť oči pre rozsiahlu sieť spoluviny, ktorá nám objasní, prečo táto pekelná mašinéria doteraz tak dobre fungovala.

Valli: Ale ako sa účinne vyrovnať s takouto rozsiahlou a organizovanou sieťou? Zdá sa, že sily tých, ktorí sa jej stavajú na odpor, hoci ich udržiava veľké nadšenie a duch obetavosti, sú zďaleka nedostatočné…

Viganò: Podívajte, myslím si, že veľmi účinná organizácia síl Nepriateľa je v porovnaní s našou dezorganizáciou a roztrieštenosťou určite silnou stránkou; zároveň je však aj Achillovou’pätou Nepriateľa. Práve naša dezorganizácia, naša schopnosť samostatného pohybu, nepredvídateľnosť našich krokov zabráni hlbokej cirkvi uspieť v jej snahe vytlačiť nás z Cirkvi  a rovnako aj snahe hlbokého štátu vytlačiť nás z občianskej spoločnosti. A naopak, bude to práve ich bezduchá organizácia a identifikovateľnosť ich veliteľského reťazca, ktoré nám umožnia sabotovať ich plány, dehonestovať ich autorov a zmariť ich konanie.

Začnime sa teda zaoberať krátkodobými projektmi a dlhodobými projektmi’. Nesmieme sa len brániť: musíme sa stať aktérmi, a nie reaktormi: musíme prevziať iniciatívu, čo sa, ako verím, už v mnohých kruhoch deje. Len tak si uvedomíme, že pusillus grex nie je až taký malý a že brány pekla, podobne ako strašidelný dom v zábavnom parku, sú len pôsobivou kulisou, ktorú postavili tí, ktorých náš Pán už definitívne premohol.

Na záver mi dovoľte apelovať na podporu činnosti Exsurge Domine, združenia, ktoré som založil na poskytovanie pomoci kňazom, seminaristom a rehoľníkom a rehoľníčkam prenasledovaným bergoglianskou juntou. Vaša pomoc nám umožní reagovať na mnohé situácie diskriminácie týchto dobrých duší, ktoré sú terčom bezohľadných žoldnierov bez viery a predovšetkým bez Lásky. Všetky informácie a spôsob zaslania príspevku nájdete na webovej stránke www.exsurgedomine.org.