Nie je žiadnym tajomstvom, že liberalizmus vo veľkom prenikol do amerického verejného vzdelávacieho systému.
Kresťanskí rodičia preto musia byť na pozore a v mene svojich detí sa brániť protikresťanskej ideológii. Protikresťanské nálady, ktoré zaberajú miesto na hodinách matematiky a prírodných vied, nie sú viazané na jednu stranu nášho národa.
Deje sa to všade. Verejná škola sa stala baštou progresívneho liberalizmu, ktorý má indoktrinovať vaše deti do stavu súhlasu. Zdá sa, že základy súhlasia s radikálnym posunom doľava. Na tomto odkaze si možno pozrieť náčrt, ktorý ilustruje, kde v súčasnosti ležia priority. Kresťanskí rodičia sú nútení bojovať, pričom zápasia s klesajúcim počtom žiakov, ako aj s frázou: Čo by urobil Ježiš?"
Opevnenie v našom verejnom vzdelávacom systéme je skutočnou hádankou, najmä v tomto ťažkom inflačnom období, keď toľko kresťanov zápasí o život. Bez prostriedkov na domáce vzdelávanie alebo financovanie súkromných škôl musí väčšina z nich posielať svoje deti do štátnej školy. Možnosť umiestniť deti do lacnejších škôl založených na kresťanskom základe tiež vysychá, pretože počet zapísaných detí prudko klesá a tieto školy sa zatvárajú.
Podľa novej štúdie z Pew Research Center, “ak sa súčasné trendy v zmene [zmeny náboženskej príslušnosti] udržia, predpokladáme, že v roku 2070 by kresťania mohli tvoriť 35 až 46 % populácie USA,” povedala Stephanie Kramerová, vedúca výskumná pracovníčka, ktorá viedla štúdiu. Protikresťanské posolstvá, ktoré zostali bez kontroly, bezpochyby usilovne menia tvár Spojených štátov. Stačí sa pozrieť okolo seba, aby ste to videli. Mohli by ste sa tiež zamyslieť nad nárastom depresie a osamelosti medzi našou mládežou, a to aj v škole. Určite to nie je’Boh, kto za to môže, však?"
Nie je potrebné hovoriť, že kresťanskí rodičia majú za úlohu chrániť svojich a v konečnom dôsledku zvrátiť tento stav. Príklad sa vyskytol v mojom rodnom meste, keď sa 13-ročné stredoškolské dieťa na hodine spoločenských vied stretlo so svojím učiteľom. Chlapec bol veriaci kresťan a za svoje presvedčenie sa nehanbil.
Počas jednej vyučovacej hodiny, na ktorej si dieťa robilo poznámky, k nemu zrazu pristúpil učiteľ. Keď videla na opačnej strane poznámok, ktoré si dieťa písalo, nakreslený kríž, učiteľka odvážne siahla do chlapcovho zošita, vytiahla stranu s nakresleným krížom, pokrčila ju a začala mu vyčítať, že si nerobí poznámky, ktoré od neho žiadala.
Odvrátila sa, aby pokrčený papier vyhodila. Dieťa sa ozvalo na svoju obranu, ukázalo svoju prácu a požiadalo o vrátenie papiera s krížikom. Po chvíli mu ho učiteľka vrátila. Potom pokračovala v triednickej hodine.
Dieťa sa v ten deň vrátilo domov a povedalo svojej matke, čo sa stalo. Tá bola rozhorčená a plánovala zavolať riaditeľovi, aby sa sťažovala. Chlapec ju však prosil, aby to nerobila, pretože sa obával odvety zo strany učiteľky. Rodič súhlasil a sľúbil, že na to školu neupozorní.
Po niekoľkých dňoch premýšľania nad touto témou sa matka rozhodla, že sa s učiteľkou stretne na večeri venovanom návratu do školy a priamo sa jej na to opýta. Keď ten večer konečne nastal, skutočne sa učiteľky na incident súkromne opýtala.
Učiteľka si na incident spomenula a snažila sa svoje konanie obhájiť ospravedlneniami, ktoré sa stretli s neúprosným pripomenutím, že ona je v danej situácii skutočne dospelá. Keď sa jej mama napokon spýtala: “Máte vo zvyku siahať deťom do zošitov’a vytrhávať z nich strany, ktoré nie sú vaše, najmä strany s nakreslenými krížikmi?", učiteľka si uvedomila, že jej došli výhovorky. Bola nútená ponúknuť ospravedlnenie a dodala “to zvyčajne nie som ja.” Potom svoju neospravedlniteľnú reakciu obvinila zo stresu.
Mama prijala jej ospravedlnenie, pričom dala učiteľke na vedomie, že jednoducho nedovolí, aby tento priestupok zostal nepovšimnutý alebo nevysvetlený. Matka potom nechala vec spať bez toho, aby na ňu upozornila riaditeľa alebo iných predstaviteľov školského obvodu. Podľa matky’to by urobil aj Ježiš.”Prejavila milosrdenstvo a zároveň v duchu dúfala, že urobila správnu vec.
Keď sa matka večer vrátila domov, aby privítala svojho syna, oznámila mu, čo sa stalo. Chcela, aby si uvedomil, aké dôležité je brániť svoje kresťanské hodnoty v národe, ktorý je voči kresťanom stále nepriateľskejší. Okrem toho, uvedomujúc si, aké ťažké preňho muselo byť postaviť sa učiteľovi, dospelému človeku, tento rodič nemohol’nezasiahnuť aj na obranu svojho dieťaťa. Chlapec bol vďačný.
Také sú Spojené štáty, v ktorých teraz musíme žiť my, kresťanské rodiny. Verejné školy už nie sú bezpečným útočiskom pre veriace deti–všetkých vierovyznaní, pozor. Ukrývajú jednostranný, maniakálny, egoistický prístup proti Bohu, ktorý si berie príklad z najrozšírenejších, najvplyvnejších inštitúcií a odvetví riadiacich náš národ. Zo všetkého zlého v našom národe obviňujú veľkého “Ja som”, aby tak podporili svoj prebudený príbeh, na ktorý sa môžu pozerať nevinné oči.
RELATED: Základná škola v Oklahome po riaditeľskom fiasku najala do triedy v materskej škole druhú drag queen
MMSNBC’Joy Reid je toho najlepším príkladom. V nedávnej epizóde relácie “Reid Out” sa Reidová pustila do absurdného rozhovoru s Robertom Jonesom, zakladateľom a prezidentom Public Religion Research Institute. Pri diskusii o jeho novej knihe Skryté korene nadvlády bielej rasy: a cesta k spoločnej americkej budúcnosti si podľa The Western Journal vymenili príležitosti na zhadzovanie kresťanstva ako ospravedlnenia otroctva a genocídy. Aké je takéto uvažovanie hrubo toxické a pokrivené, a to zámerne.
Je to’stratégia, ktorá napomáha rozvratu ľudských bytostí a celej spoločnosti so zámerom vyhnať Boha z človeka aj zo spoločnosti a zároveň zaviesť Nový svetový poriadok. Jej pokračovanie a rozširovanie je závislé od detí. Je zabalená do veľmi farebného papiera a s nádherným motýlikom uviazaným z veľmi dobrého dôvodu. Ako lepšie prilákať dieťa ako fantasticky atraktívnym darčekom, ktorý sa stále rozdáva?"
Ak sa však deti nepodpíšu na wokeness, kresťanstvo bude prekvitať ako “horčičné zrnko, ktoré padlo na dobrú pôdu”, ktoré sa nachádza v knihe Matúš 13, 23-33 (NIV). V konečnom dôsledku musíme chrániť naše deti tým, že ich vrátime Bohu a prepracujeme náš zastaraný systém verejného vzdelávania tak, aby riadne vzdelával a nie indoktrinoval. Keďže v prvom prípade zlyhávajú a v druhom sú úspešní, nemáme iné východisko. Toto je v konečnom dôsledku univerzálny boj.
Laura J. Wellingtonová je zakladateľka THREAD MB, autorka, oceňovaná tvorkyňa detských’televíznych programov, TEDx Speaker, zakladateľka ZNEEX a autor pre The Western Journal.