trans-Canada-810x500.jpg

Kanadskou vládou financovaný "súbor nástrojov na potvrdenie transrodovosti" tvrdí, že "rodová binárnosť" je koloniálny konštrukt

26
Kultúra smrti

Federálne financovaná “sada nástrojov” pre pedagógov v Kanade predstavuje ahistorické a ľavicovo ideologické body programu namiesto pevne podložených faktov na vzdelávanie učiteľov o transgenderizme.

“Deklarovaným cieľom súboru nástrojov”je naučiť učiteľov o žiakoch s transrodovou identitou, ale jeho takmer 100 strán je presiaknutých teóriou sociálnej spravodlivosti, ľavicovou politikou identity a rôznymi nepravdivými tvrdeniami o biológii, histórii a pohlaví,” napísal Jamie Sarkonak v pondelkovom názorovom stĺpčeku pre kanadský denník National Post”.

Tento 94-stranový dokument, ktorého súčasťou je aj “uznanie pôdy” naznačujúce, že pôdu, na ktorej bol dokument vypracovaný, predtým obývali rôzne kmeňové národy vrátane “národov Anishinaabek, Haudenosaunee, Lūnaapéewak a Chonnonton,”, vytvoril profesor Západnej univerzity v USA, doktor Wayne Martino.D. kandidátka a učiteľka Jenny Klassenová a analytik strategického podnikania školskej rady Kenan Omercajic.

Dokument jevýsledkom štúdie, ktorú financovala kanadská vládna’Rada pre výskum v oblasti spoločenských a humanitných vied.

Podľa Sarkonakovej’analýzy “súbor nástrojov” predstavuje “komicky falošné rámcovanie biologického pohlavia,” prekombinovanie tejto záležitosti a následné tvrdenie, že “rodová binárnosť,” t. j, že existujú len muži a ženy, “je skôr koloniálnou a belošskou nadradenou štruktúrou než prirodzenou a nespochybniteľnou pravdou.”

“Je naozaj sklamaním, že túto propagandistickú pseudovedu vytvárajú ľudia zamestnaní vo verejných inštitúciách, financovaní z verejných peňazí a určení na používanie vo verejných školách,” napísala.

SÚVISIACE: Kanadská učiteľka so smiechom tvrdí, že základné matematické rovnice sú formou ‘nadradenosti bielej rasy’

Súbor “trans-potvrdzujúcich nástrojov,” ktorý obsahuje nepovinnú výzvu pre čitateľov, aby strávili jeden deň zaznamenávaním “koľkokrát predpokladáte pohlavie ľudí, s ktorými prichádzate do styku,” tiež propaguje zdroje, ako je napríklad takzvaný “rodový jednorožec,” ktorý malým deťom predstavuje falošné a škodlivé perspektívy pohlavia a sexuality.

Dokument sa výrazne zameriava na tvrdenia o “kolonializme” vo vzdelávaní a potrebe “jeho odstránenia”.

“Keď sa pozrieme na všetky spôsoby, akými je koloniálne chápanie rodu prítomné v našich komunitách, môžeme začať chápať, ako sa identity, ktoré nezapadajú do tejto definície, vymazávajú a robia neprirodzenými,” uvádza sa v dokumente, ktorý opakuje nepodložené tvrdenie, že Európania, ktorí cestovali do Nového sveta, “vnucovali civilizáciám, do ktorých vtrhli, svoje rigidné názory na rod, pričom prostredníctvom koloniálnych obmedzení reformovali domorodé rodové roly ako nástroj na zosúladenie patriarchálnych rodinných a príbuzenských štruktúr, ktoré v čase invázie odrážali privilegované európske rodinné systémy.”

Sarkonaková vo svojom príspevku rozbila tieto tvrdenia a poukázala na to, že “domorodé obyvateľstvo už poznalo rozdiely medzi mužmi a ženami,” o čom svedčia kultúrne reálie, napríklad úlohy ako lov boli tradične vyhradené pre mužov, zatiaľ čo práce bližšie k domovu vykonávali ženy. 

V správe vyšetrovania domorodého súdnictva v Manitobe napríklad vláda Manitoby uviedla, že v tradičnej domorodej spoločnosti “[t]eore muži boli zodpovední za zabezpečenie potravy, prístrešia a oblečenia,” zatiaľ čo “[w]omen boli zodpovední za domácu sféru a boli považovaní za darcov života a zároveň za opatrovateľov života.”

Také isté tradičné rodové roly sú zjavné aj v indiánskych kmeňoch v iných častiach Ameriky. Podľa Hood Museum of Art v článku o juhozápadných indiánskych kmeňoch “Muži boli zodpovední za lov, vojnu a obrady, zatiaľ čo ženy za starostlivosť o deti a prípravu jedla a oblečenia.”

Nehľadiac na to, povedal Sarkonak, “posolstvo, ktoré chce tento súbor nástrojov vyslať, je, že rodové normy sú vo svojej podstate európske, a preto sú’vo svojej podstate utláčajúce.”

Dokument vyzýva pedagógov, aby sa obrátili “na aktivistov a iniciatívy vedené komunitami, aby sa dozvedeli o tom, ako komunity dekolonizujú a spochybňujú normatívne chápanie rodovej identity a ako si nárokujú vlastný jazyk.”

SÚVISIACE: Top doctor vedie študentov medicíny v strašidelnom speve, v ktorom sľubujú boj proti ‘rodovej binárnosti’

Súbor nástrojov tiež akoby naznačoval, že “inkluzívnosť” a “rozmanitosť” v súčasnosti zahlcujúca sféru vzdelávania jednoducho nemá’nejde dostatočne ďaleko a tvrdí, že tvrdenia o “inkluzívnosti”, ktoré sa zameriavajú na “oslavu a reprezentáciu rozmanitosti”, sa “nemusia” zaoberať “základnými príčinami systémového útlaku a konkrétne trans marginalizácie,”, a preto umožňujú, aby “cisnormativita, cisgenderizmus, cissexizmus a transfóbia zostali nespochybnené.”

Dokument ďalej démonizuje takzvaný “[c]issexizmus, cisgenderizmus a cisnormativitu,” ktoré sú, ako tvrdia autori, “prepojené so súbežnými systémami útlaku” a “sú jadrom každej variácie násilia a vymazávania, ktoré znášajú trans a rodovo odlišní študenti.”

“Hlavným cieľom týchto plánov je podporiť koordinovaný tlak na vybudovanie potrebných základov pre afirmáciu trans a rodovo odlišných študentov vo všetkých školách aj pre vytvorenie vzdelávacích priestorov na všetkých stupňoch škôl,” uvádza sa vo vládou podporovanom pláne, ktorý naznačuje, že je potrebná kompletná revízia vzdelávacieho systému, aby sa školy stali “bezpečnejším priestorom” pre ľudí s pokriveným, protivedeckým a abnormálnym pohľadom na ľudskú sexualitu.

Medzičasom, bez ohľadu na ďalekosiahle tvrdenia, že ľudská sexualita je koloniálnym vnucovaním slobodomyseľným domorodým národom, skutočným vnucovaním je transgenderová ideológia. Dokonca aj vedúci predstavitelia v tejto oblasti priznali , že “sociálna nákaza” zohráva úlohu v novom, ale stále rastúcom fenoméne transrodovej identifikácie a následnej chirurgické a chemické mrzačenie zo strany “afirmujúcich” lekárov.

A šírenie federálne financovaných dokumentov, ako je “súbor nástrojov na potvrdzovanie trans”, prichádza aj v čase, keď rodičia v USA. a Kanade v posledných rokoch podieľali na búrlivej občianskej angažovanosti, aby ochránili svoje deti pred vystavením radikálne ľavicovým ideologickým postojom v otázkach ako sexualita a rasa.