censored-e1713967107807-810x500.jpg

Mediálnu skupinu napojenú na WEF vyšetruje Kongres pre údajné útoky na konzervatívne hlasy

16
Neutral
  • Organizácia GARM je spojená so Svetovým ekonomickým fórom a WFA.
  • Podozrenie, že GARM koordinuje zásah proti konzervatívnym médiám pre reklamné príjmy.
  • Výbor Snemovne reprezentantov vyšetruje úlohu WFA a GARM v potlačení konzervatívnych médií.
  • GARM uľahčuje tajné dohody medzi korporáciami a ovplyvňuje reklamné väzby v USA.

organizácia s väzbami na Svetové ekonomické fórum (WEF).

Otázky, ktoré sa tu vznášajú, sa týkajú podozrenia, že koordinovaný zásah proti konzervatívnym médiám bol organizovaný s cieľom pripraviť ich o príjmy z reklamy.

Čítajte: Tisíce protestujúcich sa zhromaždili v Tokiu proti navrhovanej zmluve WHO o pandémii

GARM je iniciatíva založená Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) v roku 2019, aby sa potom presadila ako kľúčový projekt v rámci platformy WEF’pre formovanie budúcnosti médií, zábavy a kultúry.

A teraz súdny výbor Snemovne reprezentantov chce, aby Rakowitz objasnil úlohu oboch WFA a GARM, a to v rámci prebiehajúceho vyšetrovania tajných dohôd s cieľom potlačiť konzervatívne médiá.

V tomto prípade ide o obavy, že do tajnej dohody bolo zapojené antitrustové správanie keďže sa rôzni priemyselní giganti spojili, aby z politických dôvodov poškodili finančné záujmy iných subjektov.

Rakowitz je požiadaný, aby sa dobrovoľne dostavil na prepísaný rozhovor, podľa listu, ktorý predseda výboru Jim Jordan odoslal minulý piatok.

Jordan píše, že vzhľadom na svoju úlohu v GARM je Rakowitz zasvätený do “jedinečných a špecializovaných informácií, ktoré podporia dohľad nad výborom’a budú informovať o legislatívnych reformách.”

“Aby sme podporili náš dohľad a informovali o potenciálnych právnych predpisoch týkajúcich sa tejto koordinácie, výbor musí pochopiť, ako a do akej miery môžu WFA a GARM uľahčovať tajné dohody,” uviedol Jordan.

Záujem výboru o Rakowitza a GARM vyplýva z dokumentov, ktoré už získal a ktoré podľa iného listu dokazujú, že samotný denník Daily Wire, ale aj Fox News a Breitbart sa stali terčom útokov kvôli ich redakčnému zameraniu.

GARM je podozrivá z toho, že prostredníctvom “brand safety” poradenstva – uľahčuje – korporáciám ako Unilever, Procter & Gamble, Mastercard a Mars, ktoré sú okrem iného v riadiacom výbore organizácie’a zároveň prerušuje reklamné väzby s tými, ktorí sú v súčasnej politickej atmosfére v USA nepohodlní.USA.

Toto všetko sa údajne deje pod zámienkou zníženia “dezinformácií” a “falošných správ.”

Čítajte: Pohanská ‘modlitba’ k Diovi, Apolónovi obetovaná na slávnostnom zapálení pochodne OH 2024

A vplyv GARM’je obrovský, vzhľadom na to, že združuje viac ako 60 najvýznamnejších spoločností na svete, pokiaľ ide o výdavky na reklamu, a okrem toho až 35 skupín reklamného priemyslu.

Možno najväčšie reklamné spoločnosti zo všetkých – úspešne sa maskujú za sociálne médiá a vyhľadávanie atď, služby – Google a Facebook, sú tiež zapojené do GARM.

Pretlačené so súhlasom Reclaim The Net.