- Bojkot spoločnosti Target pre LGBT tovar bol úspešný.
- Spoločnosť obmedzila predaj LGBT tovaru určeného pre deti.
- Spoločnosť sa snaží zastaviť bojkot, no zároveň podporuje hnutie LGBT.
- Organizácie LGBT vyžadujú plnohodnotnú podporu, vrátane predaja LGBT tovaru deťom.
Niektorí z vás si možno pamätajú, že minulý rok najmenej deväť obchodov Target v USA dostalo bombové hrozby po tom, ako oznámili, že v reakcii na odpor zákazníkov stiahnu niektoré svoje produkty z ponuky. “Budeme pokračovať v bombardovaní vašich Targetov, kým sa neprestanete krčiť a nevrátite späť svoj LGBT tovar,” oznámil anonymný pisateľ. “Nenecháme sa vymazať, nepôjdeme”potichu.”
Našťastie sa hroziace bombové útoky neuskutočnili, hoci mediálne’pokrytie hrozieb bolo majstrovskou triedou v zahmlievaní. Azda najlepší titulok z them.us znel takto: “Najmenej 9 obchodov Target dostalo falošné hrozby bombou kvôli Pride tovaru.” Všimnite si, že titulok je formulovaný tak, aby čitateľ uveril, že hrozby prišli skôr od potenciálneho bombového útočníka, ktorý sa stavia proti LGBT ideológii, než od LGBT aktivistu; okrem toho samotné hrozby neboli “falošné” - boli to hrozby.
ČÍTAJTE: ‘Bojkotujte Target’ rapová pieseň sa dostala na prvé miesto v iTunes: ‘Protestujme, kým nezavrú’
V každom prípade sa zdá, že hrozby neboli veľmi účinné. Spoločnosť Target 9. mája oznámila, že na základe “historických výsledkov predaja obmedzí svoj tovar s tematikou LGBT len na niekoľko zo svojich takmer 2 000 príbehov.”Inými slovami, konzervatívny bojkot spoločnosti Target ”ktorý sa začal v reakcii na rozhodnutie spoločnosti Target”predávať širokú škálu LGBT tovaru určeného pre deti ”sa vyplatil. (Na jednom z detských’tričiek stálo: “Trans ľudia budú vždy existovať!”)
NBC cited ohnivá búrka okolo “rozhodnutia [Target’predávať výrobky určené pre transrodové osoby [sic],” ale najviac spotrebiteľov nahnevalo práve cielenie na deti. Je zrejmé, že prinajmenšom toto posolstvo bolo prijaté, keďže spoločnosť Target výslovne uvádza, že jej “pride tovar” bude určený pre dospelých. Napriek tomu spoločnosť išla nad rámec toho, aby zdôraznila svoju podporu hnutiu LGBT, pričom uviedla, že:
Čo znamená, že spoločnosť Target sa snaží zastaviť bojkot, ale zároveň sľubuje hnutiu LGBT, že je stále úplne na ich strane – v podstate ich prosí, aby ich netrestali za stiahnutie pro-LGBT výrobkov pre deti’.
Je to opodstatnená obava, pretože napriek tomu, že sa spoločnosť ohradila, tlač stále informovala o ich kroku ako o ústupku “anti-LGBT” zákazníkom a Target bol nútený v piatok vydať ďalšie vyhlásenie, v ktorom opätovne potvrdil, že je “naklonený";zaviazali podporovať LGBTQIA+ komunitu [sic] počas mesiaca hrdosti a celoročne… Už dlho ponúkame výhody a zdroje pre komunitu a budeme mať interné programy na oslavu Pride 2024.”
Kelley Robinson, prezident organizácie Human Rights Campaign (jednej z’najmocnejších amerických lobistických skupín LGBT), reagoval sotva zakrytou hrozbou a poznamenal, že “spoločnosti musia pochopiť, že členovia komunity a jej spojenci chcú podniky, ktoré vyjadrujú plnohodnotnú podporu komunite.”Dodala: “Rozhodnutie spoločnosti Target’je sklamaním a odcudzuje LGBTQ+[-identifikujúcich] jednotlivcov a spojencov, čím ohrozuje nielen ich hospodárske výsledky, ale aj ich hodnoty.”
Ako sa ukázalo, organizovanie desiatok LGBT podujatí, ktoré sa zúčastňujú na “pride” a neustále vyhlasovanie podpory LGBT hnutiu nepredstavuje podľa HRC “plnohodnotnú podporu.”
Aby ste ju získali, musíte’predávať veci aj deťom.
RELEVANTNÉ
‘Manželský’homosexuál zatknutý za detskú pornografiu údajne plánoval zneužiť náhradné dieťa