image-12-1-810x500.png

Nová správa tvrdí, že spoločnosť John Deere sponzorovala podujatie LGBT "pride" pre deti vo veku 3 rokov

15
Kultúra smrti

Podľa nového prehľadu konzervatívneho filmára Robbyho Starbucka sa významná spoločnosť John Deere, ktorá vyrába poľnohospodárske a terénne vozidlá, výrazne angažuje v ľavicovom firemnom aktivizme, ktorý je v hlbokom rozpore s hodnotami mnohých jej hlavných zákazníkov.

Dňa 9. júla Starbuck zverejnil na X/Twitteri video o svojich zisteniach, v ktorom podrobne opisuje, ako sa spoločnosť pod vedením generálneho riaditeľa Johna Maya “prebudila”.

Podľa revízie sa spoločnosť John Deere venuje rôznym nadbiehaniam LGBT aktivistom vrátane získavania zamestnancov’ “preferovaných zámen,” školenia o rodovej identite pomocou známej “genderbread person” vizuálnej pomôcky a sponzorovania “pride” podujatia pre deti od troch rokov. 

Spoločnosť sa údajne oháňa aj “úplným záväzkom” k “rámcu rozmanitosti, rovnosti a inklúzie” (DEI), vrátane toho, že sa jej účtovný a finančný tím zúčastnil na 21-dňovom školiacom programe United Way’United for Equity” a na rôznych skupinách zameraných na rasovú a sexuálnu identitu vo firemných kanceláriách.

Starbuck uviedol, že si nie je istý, či May aktívne presadzuje takéto aktivity alebo zabúda na aktivistické podhubie, ale v každom prípade dúfa, že jeho odhalenie a plánované následné kroky podnietia zákazníkov spoločnosti John Deere’k činnosti.

“Plánujem po kúskoch informovať o tom, čo sme’zistili, aby boli zákazníci a potenciálni zákazníci informovaní o politike značky’” povedal. “Ak sú’hrdí na to, že prijali politiku prebudenia, potom by spoločnosť John Deere a jej generálny riaditeľ mali byť nadmieru spokojní s mojimi správami o ich politike, postojoch, daroch a kultúre.

“Ďalej sa budeme“hĺbkovo zaoberať darcovstvom, rozhovormi, ktoré poskytli ich vedúci pracovníci, postupmi pri prijímaní zamestnancov, woke kauzami, ktoré“podporili, ťažkosťami, s ktorými sa niektorí farmári stretli pri snahe opraviť ich výrobky, a mnohým ďalším,” dodal.

V posledných rokoch ľavicoví aktivisti využívali DEI a “environmentálne, sociálne a riadiace” štandardy (ESG), aby povzbudili veľké U.USA, aby zaujali priaznivé stanoviská k politickým a kultúrnym otázkam, ako sú homosexualita, transgenderizmus, rasové vzťahy, životné prostredie a potraty. 

Politické a zákaznícke reakcie na takýto aktivizmus sa premietli do obchodných problémov spoločností, ako sú Disney, Bud Light, Target, a najnovšie Tractor Supply, ktorá koncom minulého mesiaca oznámila upustenie od všetkých svojich výpadov v ľavicových kauzách a identitárnych projektoch.