Podľa nového prelomového tajného vyšetrovania Jamesa O’Keefa spoločnosť Disney zdvojnásobuje svoj záväzok zabezpečiť, aby boli deti neustále vystavené obsahu LGBT - len o tom mlčí. Video bolo zverejnené na internete 3. júla.
“Je to’nevyslovená vec, aby deti videli LGBTQ obsah,” povedal riaditeľ kreatívneho marketingu spoločnosti Walt Disney’- a drag queen - Amit Gurnani tajnému vyšetrovateľovi pomocou skrytej kamery. “[Generálny riaditeľ spoločnosti Disney] Bob Iger vôbec neosekáva LGBTQ obsah.” Na otázku, či sa v Disneylande čoskoro môžu objaviť drag queens, Gurnani odpovedal: “I’by som rád dostal drag queen do Disneylandu…Som’si istý, že sa to niekedy stane.”
BREAKING: ‘Je to’nevyslovená vec pre deti, aby videli LGBTQ obsah,’ hovorí kreatívny marketingový riaditeľ Walt Disney’Drag Queen Amit “Genie” Gurnani (@WishForGenie) do skrytej kamery OMG’. Gurnani dodáva: “Rád by som’dostal drag queen do Disneylandu,” a ďalej: “Som’si istý… pic.twitter.com/XSiYmJvjiy - James O’Keefe (@JamesOKeefeIII) 3. júla 2024
Zajímavé je, že hoci O’Keefe’video nazbieralo na X 1,7 milióna pozretí, vyvolalo menší rozruch ako predchádzajúce odhaleniaénajväčšieho mena v oblasti detskej zábavy. Je to preto, že už nie je šokujúce: Rozhodnutie spoločnosti Disney “queer” ich obsahu je teraz verejne známe. Dokonca aj liberálny moderátor večerných programov Bill Maher sa nedávno zmienil o “vôbec nie tajnej homosexuálnej agende spoločnosti Disney” v monológu odsudzujúcom zábavný priemysel’zameraný na deti so sexuálnym obsahom.
Nová správa O’Keefa’nie je prekvapením pre tých z nás, ktorí sledujú trajektóriu detskej’zábavy a politické sklony manažérov spoločnosti Disney. Keď napríklad floridský guvernér Ron DeSantis v roku 2022 schválil zákon o rodičovských právach vo vzdelávaní, spoločnosť Disney sa zmobilizovala, aby podporila hnutie LGBT.
Vedenie spoločnosti usporiadalo stretnutie všetkých zamestnancov s názvom “Séria rozhovorov Reimagine Tomorrow”, na ktorom výkonná producentka Latoya Raveneau vyhlásila, že spoločnosť Disney realizuje “nie-jako-tajnú homosexuálnu agendu” a “pridáva queerness” do celého detského’obsahu. Koordinátor produkcie Allen Martsch oznámil vytvorenie “trackera”, ktorý má zabezpečiť, aby spoločnosť vytvárala dostatok “kanonických trans postáv, kanonických asexuálnych postáv [a] kanonických bisexuálnych postáv.”
Prezidentka spoločnosti Disney’Karey Burke súhlasila a potvrdila svoju podporu “mnohým, mnohým postavám LGBTQIA v našich príbehoch” a zopakovala záväzok spoločnosti Disney’zabezpečiť, aby aspoň 50 % postáv zobrazených na obrazovke tvorili sexuálne a rasové menšiny. Zajtrajšok, ktorý si spoločnosť Disney predstavuje nanovo, je zajtrajšok vytvorený na obraz hnutia LGBT.
Dôležité je poznamenať, že spoločnosť Disney vie, že tento obrat ju finančne poškodzuje. Vedome využívajú povesť svojho zakladateľa a kultúrny vplyv svojho rozprávania na urýchlenie sociálnych zmien. Tento obrat ich stojí zisky, ale zdá sa, že je to kompromis, ktorý sú ochotní urobiť. Napríklad v hlásení spoločnosti Disney’SEC za rok končiaci sa 30. septembra priznávajú toto: “Čelíme rizikám súvisiacim s nesúladom s vkusom a preferenciami verejnosti a spotrebiteľov v oblasti zábavy, cestovania a spotrebných produktov, ktoré ovplyvňujú dopyt po našich ponukách zábavy a produktoch a ziskovosť ktoréhokoľvek z našich podnikov.”
“Vo všeobecnosti sú naše príjmy a ziskovosť nepriaznivo ovplyvnené, keď naše ponuky a produkty zábavy, ako aj naše metódy sprístupňovania našich ponúk a produktov spotrebiteľom nedosahujú dostatočnú akceptáciu zo strany spotrebiteľov,” uviedla spoločnosť Disney. “Okrem toho, spotrebitelia “vnímajú náš postoj k otázkam verejného záujmu, vrátane nášho úsilia o dosiahnutie určitých našich environmentálnych a sociálnych cieľov, často veľmi rozdielne a predstavujú riziko pre našu povesť a značky.” Stručne povedané, mnohé z nedávnych ponúk spoločnosti Disney’predstavujú “úsilie o dosiahnutie sociálnych cieľov,” vrátane ďalšieho presadzovania agendy LGBT.
Spoločnosť údajne stratila miliardu dolárov len na štyroch svojich nedávnych filmoch, ale spoločenské zmeny môžu byť drahé a treba poznamenať, že veľké lobistické skupiny LGBT, ako napríklad GLAAD, už roky požadujú, aby sa Disney uberal týmto smerom. Hnutie LGBT už dlho považuje spoločnosť Disney za najvyššiu americkú cenu: keď sa zmocníte spoločnosti, ktorá definovala detstvo pre milióny Američanov, môžete začať pracovať na novej definícii detstva pre milióny ďalších.
Manažéri spoločnosti Disney’nie sú len ziskuchtivci; sú to evanjelisti LGBT, ktorí sa snažia priniesť dúhové náboženstvo na obrazovky v každej domácnosti v Spojených štátoch a na celom svete. Správa O’Keefa’je len najnovším dôkazom tejto skutočnosti.