NEWS-810x500-Story-1-Aug-23-2024-810x500.png

Spoločnosť Jack Daniel's oznámila, že pred odhalením upúšťa od politiky podporujúcej LGBT

24
Kultúra smrti

Brown-Forman, materská spoločnosť ikonickej značky whisky Jack Daniel’s, oznámila, že upúšťa od viacerých “woke” politík vrátane pro-LGBT a DEI iniciatív, čo bol podľa konzervatívneho filmára Robbyho Starbucka preventívny krok, aby sa vyhla reakcii, ktorej by spoločnosť čelila, keď ich odhalí.

V stredu Starbuck zdieľal kópiu interného e-mailu od výkonného vedenia spoločnosti Brown-Forman’s, v ktorom sa toto oznámenie uvádza. Píše sa v ňom, že “v roku 2019 sme spustili našu stratégiu rozmanitosti a inklúzie” v záujme “zahrnutia rôznych perspektív a skúseností do našich rozhodnutí a spôsobov práce”, ale teraz “upravuje našu prácu”, aby zodpovedala tomu, ako sa, “[s]od tej doby svet vyvinul, naše podnikanie sa zmenilo a právne a vonkajšie prostredie sa dramaticky posunulo.”

Konkrétne, spoločnosť teraz “[z]aisťuje, že stimuly pre vedúcich pracovníkov a ciele zamestnancov sú spojené s obchodnými výsledkami; [r]emení naše kvantitatívne ambície v oblasti pracovnej sily a diverzity dodávateľov; [z]aisťuje účasť v prieskume Human Rights Campaign’s Corporate Equality Index; a [r]eviduje programy školení, či sú v súlade s vyvinutou stratégiou.”

Kampaň za ľudské práva je najväčšou aktivistickou skupinou LGBT v USA a silným zástancom homosexuálnych “manželstiev” a adopcií, indoktrinácie LGBT v školách a transrodových hormónov a operácií pre deti.

ČÍTAJTE: 7 znepokojujúcich právd o ľavicovej kampani za ľudské práva

Email spoločnosti Brown-Forman ešte ubezpečuje zamestnancov, že spoločnosť “bude naďalej podporovať inkluzívne pracovné prostredie, v ktorom je každý vítaný, rešpektovaný a schopný priniesť do práce svoje najlepšie ja. Všetkým zamestnancom budeme aj naďalej ponúkať zamestnanecké skupiny ako miesto pre profesionálny rozvoj, vzdelávanie, mentorstvo a nadväzovanie kontaktov. A budeme naďalej posilňovať našu spoločnú zodpovednosť za budovanie globálneho tímu spoločnosti Brown-Forman, ktorý odráža množstvo zákazníkov a geografických oblastí, ktorým slúži.”

Jack Daniel’s bola “ďalšia spoločnosť, ktorú sme mali odhaliť,” povedal Starbuck. “Museli dostať tip, keď sme prechádzali stránky zamestnancov na LinkedIn.”Dodal, že jeho tím už zhromaždil materiál v hodnote viac ako 15 gigabajtov’o praktikách prebudenia v spoločnosti Jack Daniels.

“Teraz“nútime multimiliardové organizácie, aby zmenili svoju politiku aj bez zverejnenia len zo strachu, že budú ďalšou spoločnosťou, ktorú odhalíme,” oslavoval Starbuck. “Víťazíme a jednu po druhej vrátime do korporátnej Ameriky zdravý rozum.”

V posledných rokoch ľavicoví aktivisti využívali “diktát rozmanitosti, rovnosti, & inklúzie” (DEI) a “environmentálne, sociálne, & štandardy riadenia” (ESG), aby povzbudili veľké americké korporácie k tomu, aby zaujímajú priaznivé stanoviská k politickým a kultúrnym otázkam, ako sú homosexualita, transgenderizmus, rasové vzťahy, životné prostredie a potraty. 

Politické a zákaznícke reakcie na takýto aktivizmus sa premietli do obchodných problémov spoločností, ako sú Disney, Bud Light, Target, a v lete tohto roku Tractor Supply a John Deere, ktoré obe upustili od veľkej časti svojho korporátneho ľavicového aktivizmu po exposés Starbuck.