Brown-Forman, materská spoločnosť ikonickej značky whisky Jack Daniel’s, oznámila, že upúšťa od viacerých “woke” politík vrátane pro-LGBT a DEI iniciatív, čo bol podľa konzervatívneho filmára Robbyho Starbucka preventívny krok, aby sa vyhla reakcii, ktorej by spoločnosť čelila, keď ich odhalí.
V stredu Starbuck zdieľal kópiu interného e-mailu od výkonného vedenia spoločnosti Brown-Forman’s, v ktorom sa toto oznámenie uvádza. Píše sa v ňom, že “v roku 2019 sme spustili našu stratégiu rozmanitosti a inklúzie” v záujme “zahrnutia rôznych perspektív a skúseností do našich rozhodnutí a spôsobov práce”, ale teraz “upravuje našu prácu”, aby zodpovedala tomu, ako sa, “[s]od tej doby svet vyvinul, naše podnikanie sa zmenilo a právne a vonkajšie prostredie sa dramaticky posunulo.”
Konkrétne, spoločnosť teraz “[z]aisťuje, že stimuly pre vedúcich pracovníkov a ciele zamestnancov sú spojené s obchodnými výsledkami; [r]emení naše kvantitatívne ambície v oblasti pracovnej sily a diverzity dodávateľov; [z]aisťuje účasť v prieskume Human Rights Campaign’s Corporate Equality Index; a [r]eviduje programy školení, či sú v súlade s vyvinutou stratégiou.”
Kampaň za ľudské práva je najväčšou aktivistickou skupinou LGBT v USA a silným zástancom homosexuálnych “manželstiev” a adopcií, indoktrinácie LGBT v školách a transrodových hormónov a operácií pre deti.
ČÍTAJTE: 7 znepokojujúcich právd o ľavicovej kampani za ľudské práva
Email spoločnosti Brown-Forman ešte ubezpečuje zamestnancov, že spoločnosť “bude naďalej podporovať inkluzívne pracovné prostredie, v ktorom je každý vítaný, rešpektovaný a schopný priniesť do práce svoje najlepšie ja. Všetkým zamestnancom budeme aj naďalej ponúkať zamestnanecké skupiny ako miesto pre profesionálny rozvoj, vzdelávanie, mentorstvo a nadväzovanie kontaktov. A budeme naďalej posilňovať našu spoločnú zodpovednosť za budovanie globálneho tímu spoločnosti Brown-Forman, ktorý odráža množstvo zákazníkov a geografických oblastí, ktorým slúži.”
Veľká novinka: Ďalšou spoločnosťou, ktorú sme mali odhaliť, bola @JackDaniels_US.
Museli dostať tip, keď sme prechádzali stránky zamestnancov na LinkedIn.
Práve preventívne oznámili, že’urobia tieto zmeny:
• Ukončenie účasti na @HRC’Corporate Equality… pic.twitter.com/0O1DkkIKrO
— Robby Starbuck (@robbystarbuck) 22. augusta 2024
Jack Daniel’s bola “ďalšia spoločnosť, ktorú sme mali odhaliť,” povedal Starbuck. “Museli dostať tip, keď sme prechádzali stránky zamestnancov na LinkedIn.”Dodal, že jeho tím už zhromaždil materiál v hodnote viac ako 15 gigabajtov’o praktikách prebudenia v spoločnosti Jack Daniels.
“Teraz“nútime multimiliardové organizácie, aby zmenili svoju politiku aj bez zverejnenia len zo strachu, že budú ďalšou spoločnosťou, ktorú odhalíme,” oslavoval Starbuck. “Víťazíme a jednu po druhej vrátime do korporátnej Ameriky zdravý rozum.”
V posledných rokoch ľavicoví aktivisti využívali “diktát rozmanitosti, rovnosti, & inklúzie” (DEI) a “environmentálne, sociálne, & štandardy riadenia” (ESG), aby povzbudili veľké americké korporácie k tomu, aby zaujímajú priaznivé stanoviská k politickým a kultúrnym otázkam, ako sú homosexualita, transgenderizmus, rasové vzťahy, životné prostredie a potraty.
Politické a zákaznícke reakcie na takýto aktivizmus sa premietli do obchodných problémov spoločností, ako sú Disney, Bud Light, Target, a v lete tohto roku Tractor Supply a John Deere, ktoré obe upustili od veľkej časti svojho korporátneho ľavicového aktivizmu po exposés Starbuck.