tmp_1727811603152-810x500.jpg

Médiá ignorujú tragické príbehy žien, ktoré "ovdoveli" kvôli kultu transsexuálov

22
Kultúra smrti

Uprostred prehlbujúcej sa civilizačnej a duchovnej krízy si čoraz viac uvedomujeme, že príbehy, ktoré sa nám rozprávajú, sú v lepšom prípade neúplné.

V horšom prípade príbehy, ktoré sa predávajú v našich masmédiách, vylučujú pravdu a namiesto nej predstavujú populárnu fikciu. Príbehy “trans vdov” sú jedným z nepopierateľných príkladov tejto vlastnosti nášho systému.

V novom dokumentárnom filme Vaishnavi Sundar Za zrkadlom počúvame ženy, ktorých manželia “prešli do iného stavu” a nechali ich samé - a v tichu, ktorého prelomenie má predvídateľnú cenu.

Niet iného filmu, ktorý by ukazoval devastáciu životov žien a detí po “prechode muža na ženu.”Sundar’ukazuje škody napáchané na životoch matiek a manželiek, sleduje korene pornografického fetišu až po fetišizovanú formu zneužívania, ktorá sa dnes prezentuje ako hrdinstvo.

Sundar sa o svojom filme rozprávala s LifeSiteNews a vysvetlila dôvod, prečo je jej film “prvým svojho druhu, ktorý zhromažďuje takéto skúsenosti žien z celého sveta.”

Ako sa píše v úvode jej dokumentu, “Zatiaľ čo počúvame množstvo ‘ohromujúcich a odvážnych’ príbehov mužov, o príbehoch manželiek alebo partneriek je mŕtvolné ticho.”

Sundar v rozhovore pre LifeSiteNews vysvetľuje dôvod tohto ticha. Jednoducho povedané, na hovorenie pravdy o moci transsexuálneho kultu nie sú peniaze.

Akonáhle začala zaznamenávať deštrukciu rodín a opustenosť žien, ktoré zanechali ich bývalí manželia, jej zákazky ako spisovateľky “jednoducho vyschli.

Jeho film s názvom Za zrkadlom funguje aj ako štúdia speňaženého narcizmu. Má jedno jednoduché posolstvo, ale jeho význam rezonuje viacerými dimenziami našej falošnej kultúry.

Ukazuje, ako sa hnutie založené na právach úspešne zmocnilo toho, čo Jennifer Bilek nazval “technofetišistickým kultom, ktorý sa maskuje ako hnutie za občianske práva.” Nejde len o šírenie toho, čo komentátori, ktorí túžia po komodifikácii rozhorčenia, nazývajú “wokeizmom” a robia len málo.

Čítajte: Nová kniha napísaná feministkou odhaľuje, kto v skutočnosti stojí za transgender agendou

Tento film je o obetiach ovládnutia spoločnosti dobre financovaným priemyslom glorifikovaného sebapoškodzovania, v ktorom si vypočujeme skutočné príbehy skutočných žien.

Tieto ženy hovoria pravdu, ktorá je nezlučiteľná s odborne propagovaným verejným obrazom kultu trans.

Sundar hovorí, že po “mnohých, mnohých rokoch” vzostupu fenoménu trans bola prekvapená, keď zistila, že neexistuje žiadny iný film, ktorý by ukazoval, ako to ovplyvnilo životy matiek a manželiek.

Ony jednoducho zostali v nevedomosti. Podľa Sundara je to zámerné. Tvrdí, že okolo “zneužívania” žien takzvanými “transžienami” sa vytvoril kult osláv, ktorý dáva “paparazzi” príbehom o “transformácii” a ukazuje len tie ženy, ktoré sú podľa Sundar kooptované na oslavu ich nahradenia mužskými imitátormi.

Sundar hovorí, že očakáva, že YouTube jej film vymaže, a nedostala žiadnu inú žiadosť o rozhovor, aby o ňom mohla diskutovať.

“Takže jediná demografická skupina, ktorá bude ovplyvnená, a každý film, ktorý im poskytuje platformu, je vystavený riziku, že bude deplatformovaný, sú filmy, ktoré teraz v podstate robia z týchto mužov zloduchov, pretože ich nazývajú tým, čím sú. Sú to násilníci,” povedala.

Ako sa to mohlo stať feministke, akou je Sundar? Prečo sa progresívna ľavica nezastala žien, ktoré títo muži zneužívajú?"

Jedna z “trans vdov” vo filme hovorí jasne: “Na ľavici je axiómou, že sa budú rozprávať nevypovedané príbehy” – ale že “nikto nechce počuť náš hlas.” To je pravda a je to dôvod, prečo je to prvý film, ktorý ich počúva.

Je tu však aj širšie poučenie. To, čo je pravdivé, je tabu nielen v prípade fenoménu transgender, ale prakticky v každom inom princípe spoločenskej a politickej kultúry prezentovanej ako alternatíva našej civilizácie. Je obžalobou povahy nášho systému, že sa dá tak úspešne podmaňovať zlu. Pritom pomenovanie – a nekonanie – zla je v našich časoch najväčším previnením.

Do nedávna by muži prezlečení za ženy, ktorí trvali na tom, aby boli prítomní na dámskych’ toaletách a osamote s deťmi, boli prijatí s odporom a ich požiadavky by sa stretli prinajlepšom s nedôverou. V súčasnosti sú hrdinami  a spochybňovanie tohto faktu môže vyvolať prísne právne a kariérne postihy.

Hovoriť o bývalých manželkách týchto mužov ako o obetiach je ďalšie tabu  pretože je to pravda. Ako Sundar v rozhovore zdôrazňuje, medzi obete mužov “prechodníkov” patria aj ich vlastné deti.

Prečo je zjavné poškodenie matiek, detí a rodín nevypovedanou pravdou? Sundar súhlasí s Jennifer Bilekovou, že kult trans nie je len sexuálny fetiš, ale priemysel zameraný na prechod ľudstva do posthumánnej budúcnosti.

Jej film je podľa nej kontroverzný, pretože počuť hlasy “trans vdov” znamená prehodnotiť hierarchiu privilégií určenú týmito tvrdeniami o obetiach.

“Sú to muži, ktorí sa snažia byť obeťami,” povedala pre LifeSiteNews. Prečo?"

Sundar vysvetľuje, že transrodové hnutie si nárokuje pomyselnú nadradenosť obetí, ale túži umlčať akúkoľvek zmienku o skutočnej obeti, ktorú vytvára.

Sundar pre LifeSiteNews povedala, že práve jej predchádzajúci dokumentárny film Dysforický ju viedol k otázke, či niekto vyrozprával príbeh “trans vdov.” Vo svojom predchádzajúcom filme ukázala ďalší rozmer povahy trans obetí – hlbokú ľútosť mladých dievčat, ktoré “prešli ” často do života poznačeného nezvratným poškodením.

Sundar’s Za zrkadlom teraz dáva hlas ženám, ktoré zatienili bývalí muži v ich životoch. To zbavuje mužov “prechodníkov” cti najvyššej obete.

Ukázať, že ich glamour príbehy o oslobodení za sebou zanechávajú rozbité rodiny a umlčané, traumatizované ženy a deti, znamená odhaliť ďalšiu škaredú pravdu za zrkadlom – ukázať ľudskú cenu erotizovaného vrcholu konzumu.

Prečo sa tento zjavný fakt všeobecne neuznáva? Najmä Sundar spomína prítomnosť “transcenzorov” vo vysielaní a tlačených médiách, ktorých nominálnou poradnou úlohou je meniť prijímané správy tak, aby odrážali ich svetonázor.

Čítajte: Jordan Peterson odsudzuje ‘trans-butchery of minor children’ ako ‘zločin proti ľudskosti’

To, že je to vôbec možné, ukazuje, že s našou takzvanou demokraciou nie je niečo v poriadku. Sundar ukazuje medzinárodnú moc kultu monetizovaného ľudského vandalizmu, ktorý sa zmocnil našich politických, lekárskych, psychologických, vzdelávacích a odborných inštitúcií. Doteraz to boli ženy ako Sundar, pracujúce zväčša osamote, ktoré vytvorili najlepšiu prácu pri dokumentovaní – a boji proti – tejto rastúcej hrozbe.

Niekto hovorí, že systém je to, čo robí. To, čo náš systém robí, je, že propaguje zlo ako dobro, mení ničenie životov na peniaze a ničí životy každému, kto sa mu postaví.

Film Sundar’ukazuje osobný, skutočný rozmer tohto industrializovaného a medzinárodného kultu ubližovania, ktorého nepriateľstvo presahuje rámec toho, čo je namierené proti ženám a rodine. Je to útok na základnú biologickú realitu ľudských bytostí, pokus o pretvorenie stvorenia z technologicky umožnenej túžby.

Dôsledky tohto vandalizmu sa často strácajú v húfe hlučného rozhorčenia. Počuť hlasy a vidieť tváre žien, ktoré osireli o život, ktorý mali, znamená spoznať ničivú silu tohto znetvorujúceho kultu. Pre fenomén trans neexistuje žiadna kultúrna ohnivá stena. Sundar’ovo dielo ukazuje, že pohlcuje moslimov, ateistov, hinduistov aj katolíkov.

Vidieť to znamená byť svedkom moci zla a jeho očarujúceho pôvabu. Ženy za zrkadlom rozprávajú príbehy mužov, ktorých zvádzajú ich vlastné telesné fascinácie, lákajú ich preč od manželiek a detí do umelo vytvorenej kultúry falošných prísľubov.

Ženy v Sundar’tovom filme rozprávajú o tom, ako sú títo muži vítaní priemyselne financovanými “terapeutmi,”udeľujú im okamžitú formu slávy, poskytujú im právne a pracovné privilégiá a oslavujú ich na stránkach veľkých časopisov. Je to chodník do pekla, vydláždený pornografickými zámermi.

Sundar’vo filme sleduje aj korene propagácie transvestitizmu v pornografických časopisoch 50. rokov minulého storočia, pričom podáva presvedčivý dôkaz o tom, že fenomén trans je najnovším prejavom prechodu ľudstva z biologickej reality na sexualizovaný produkt na predaj. Film sa dotýka aj nahradenia spoločenskej reality senzačným “predstavením,” redukujúcim život na súťaž o pozornosť prostredníctvom čoraz extrémnejších zvráteností.

Dokument, ktorý vytvorila, je dobrým filmom v oboch zmysloch. Je dobre urobený a tri roky, ktoré strávila jeho realizáciou, priniesli mimoriadne sledovateľnú správu o skutočnej cene ekonomiky “trans radosti.”

V morálnom zmysle je mimoriadne silným korektívom fantázie trans príbehu. Je to film, ktorý má silu stiahnuť z kultu “tranzície“všetko vyčarované kúzlo.

Môžeme mať svet, v ktorom sa ničenie ľudskosti nebude presadzovať ako cesta k pominuteľnej sláve, vykúpenej za cenu života? Áno, a spôsob, ako to dosiahnuť, je ukázať, čo to v skutočnosti znamená.

Reklamovaný produkt nie je ten, ktorý dostávame. Je to nahradenie niečoho zmysluplného a skutočného niečím menej ako ničím. Sundar’ovo dielo je výpoveďou nielen o odňatí žien z “ženy,” ale aj o kultúre mlčania okolo zla, ktoré sľubuje žiarivú transcendenciu, ale prináša prázdnotu.

Film Vaishnavi Sundar’si môžete pozrieť Za zrkadlom tu.