Screen-Shot-2024-10-11-at-3.47.12-PM-810x500.png

Televízia ABC odvysiela reklamu za život, v ktorej zobrazuje potratené deti počas relácie The View a prirovnáva moderátorov k nacistom

13
Kultúra života

Tvrdá pro-life reklama, ktorá sa vysielala počas populárnej dennej talkshow The View na stanici ABC a zdôrazňovala, že potratené tzv. plody sú v skutočnosti zavraždené deti, rozzúrila televízny svet vrátane moderátorov, ktorých reklama prirovnala k nacistom pre ich pro-potratové názory.  

Tridsaťsekundový reklamný spot prezidentskej kampane Randalla Terryho si vzal na mušku “hlúpe celebrity” a “lživých novinárov”, ktorí využívajú svoje platformy na propagáciu potratov. 

“Je mi tak zle z hlúpych celebrít a lživých novinárov,” začína Terryho voiceover, pričom sa zobrazujú fotografie všetkých šiestich pravidelných moderátoriek relácie The View - Whoopi Goldberg, Joy Behar, Sunny Hostin, Ana Navarro, Sara Haines a Alyssa Farah Griffin.  

Na obrazovke sa potom mihajú tváre ďalších hollywoodskych celebrít a osobností spravodajských médií, ktoré sú za potraty, vrátane Oprah Winfreyovej, Rachel Maddowovej, Roberta De Nira, Chrisa Evansa, Joy Reidovej, Davida Muira a Taylor Swiftovej. 

“Prečo sa vy hlupáci ne’riadite vedou?"” pýta sa Terry, keď sa v rýchlom slede za sebou premietajú obrázky novorodenca, dieťaťa v maternici a potom séria desivých fotografií násilne potratených detí.  

“Toto sú mŕtve ľudské bytosti, zavraždené potratom, ktorý propagujete. Ak si vás história vôbec zapamätá, bude si vás’pamätať ako Leni Riefenstahlovú a Josepha Goebbelsa,” predpovedá Terry, keď sa ukazujú portréty dvoch prominentných nacistov z obdobia druhej svetovej vojny.  

“Meno bezbožníka zhnije. Ignorujte tieto slizké vrecia,” vyzýva Terry. “Hlas pre Kamalu je hlasom pre zavraždené deti.” 

Podľa Entertainment Weekly, pred odvysielaním reklamy ABC zverejnila správu, v ktorej sa píše: “Nasledujúca reklama je platenou politickou reklamou a televízna sieť ABC ju musí odvysielať na základe federálnych zákonov. Reklama obsahuje scény, ktoré môžu byť pre deti znepokojujúce. Odporúčame divákom obozretnosť.” 

Po skončení reklamy ABC zverejnila druhú správu, akoby sa chcela ospravedlniť za to, čo jej diváci práve videli: “Predchádzajúca reklama je platenou politickou reklamou, ktorú je televízna sieť ABC povinná odvysielať podľa federálnych zákonov. Reklama obsahovala scény, ktoré môžu byť pre divákov rušivé.”  

“Vysielacie stanice majú podľa Federálnej komunikačnej komisie(FCC) zakázané cenzurovať alebo odmietnuť politické reklamy, ktoré sú platené a sponzorované legálne kvalifikovanými kandidátmi,”. Randall Terry je na volebných lístkoch v 12 štátoch, čo ho legálne kvalifikuje ako národného kandidáta.  

CNN sa urazila, že v reklame boli zacielené niektoré z jej osobností, ktoré sú zaryto pro-potratové.  

“Reklama, v ktorej prezidentský kandidát Randall Terry — bez zásluh a vysvetlenia — prirovnáva viacerých rešpektovaných novinárov a komentátorov CNN k nacistom, je poburujúca, antisemitská a nebezpečná,”vyhlásila televízia v stanovisku pre Entertainment Weekly. 

LifeSiteNews už skôr informovali, že Terryho’kampaň pripravila viac ako dve desiatky televíznych reklám na mieru pre každý štát, v ktorom sa demokrati usilujú o vyhlásenie potratov za legálne “právo” prostredníctvom novembrových volebných iniciatív.   

Po posúdení minulých snáh o podporu života od zrušenia rozsudku Najvyššieho súdu vo veci Roe v. Wade ako “anemické,” umožňujúce katastrofálne prehry pro-life v štátoch Ohio, Michigan, Kansas a Kentucky, Terryho kampaň zakomponovala do svojich správ obrázky potratených detí, aby pomohla veriacim voličom pochopiť, že potraty sú presne to, čo pápež sv. Ján Pavol II. nazval: “Vražda.”

“Nemôžete ukončiť holokaust takýchto rozmerov bez toho, aby ste ukázali obete a nazvali ho ‘Vražda,” povedal Terry pre LifeSiteNews a vysvetlil svoje dôvody na zaradenie obrázkov potratených detí.

V sociálnej vojne existujú pravidlá a nástroje, a ak sa týchto päť pravidiel a nástrojov nepoužije, prehráte: zápalné obrazy, radikálna rétorika, agresívna akcia, vážna obeť a overiteľné víťazstvo,” povedal Terry, keď vysvetľoval potrebu zmeniť taktiku používanú pri porážke neľudskej demokratickej politiky a politikov.

“S touto taktikou vyhráte, bez nej prehráte,” zopakoval.

“Establishment hnutia za život nechce byť kontroverzný,” povedal Terry. “Viete si predstaviť, že by ste povedali: ‘Budeme bojovať proti antisemitizmu, ale nebudeme ukazovať fotografie Židov počas holokaustu?’ — alebo — ‘ Budeme bojovať proti rasizmu, ale nebudeme ukazovať černochov obesených Ku-klux-klanom, alebo telo Emmetta Tilla ’ alebo ‘ vodné delá a psy ’ pretože sú príliš kruté?”

“To by bolo absurdné,” povedal Terry. “Takže musíme ukázať deti a musíme to nazvať tak, ako to nazýva Boh, čo je to, čo sv. Ján Pavol II. to nazval: ‘Vražda.’ V Evanjeliu života nazval potrat ‘vraždou’ osemkrát.”