- Dove ignoruje ženy a podporuje transrodovú agendu, čo je neprijateľné.
- Reklama s mužským modelom podkopáva hodnoty tradičnej rodiny a identity žien.
- Spoločnosť čelí kritike a bojkotom za svoje prebudené marketingové stratégie.
- História Dove v propagácii LGBTQIA+ ideológie je sklamaním pre pro-life katolíkov.
Dove je opäť pod paľbou kritiky za to, že v online reklame na výrobok na vlasy pre ženy vystupuje zrejme mužský model.
Šesťsekundová reklama, ktorá bola prvýkrát zverejnená na Facebooku vo februári, si získala len malú pozornosť, kým ju tento týždeň nezdieľali Libs of TikTok (LTT) na X.
“Toto je skutočná reklama spoločnosti Dove,” napísala LTT, ktorá má viac ako 4 milióny sledovateľov. “Ďalšia prebudená spoločnosť, ktorá sa snaží vymazať ženy.”
Toto je skutočná reklama spoločnosti @Dove
Ďalšia prebudená spoločnosť, ktorá sa snaží vymazať ženy.pic.twitter.com/I0Dc21sTzO
— Libs of TikTok (@libsoftiktok) 12. mája 2025
Transvitae, organizácia venujúca sa propagácii transrodových záležitostí, zrejme potvrdila, že modelka, ktorú nazývajú “trans žena,” je skutočne muž.
Dove’zatiaľ reagovala len tak, že vyradila komentáre čitateľov’na svojom príspevku na Facebooku. Napriek tomu používatelia Facebooku vyjadrili svoju nespokojnosť nahnevanými a smejúcimi sa emotikonmi.
ČÍTAJTE: Texas presadzuje ďalšie 3 zákony zamerané na transgenderovú agendu, ochranu rodičovských práv
Mnohí vyzývali na bojkot výrobkov Dove a globálneho vlastníka spoločnosti, spoločnosť Unilever, ktoré majú dlhú históriu propagácie woke ideológie.
“Hashtag #BoycottDove za posledných 24 hodín zažiaril na Twitteri a Instagrame, podporovaný pravicovými influencermi a známymi účtami TERF, ktorí šírili šesťsekundový klip z najnovšej krátkej reklamy na starostlivosť o vlasy Dove’” oplakaný Transvitae.
“Čas bojkotovať Dove,” písal Paul A. Szypula na X. “Jednoznačne nenávidia ženy.”
“Práve preto už’niekoľko rokov bojkotujem Dove. Už nejaký čas sú to mizogýni,”povedalužívateľ X Alex.
“Toto nie je prvý prípad, keď Dove’nerešpektuje ženy. Prebúdzali sa už najmenej pred 5 rokmi. Je to’škoda,”pokračoval Alex. “Niektoré ich výrobky som naozaj miloval.”
“Vždy kupujem mydlo, šampón a kondicionér Dove. Je čas na zmenu,” vyhlásilďalší používateľ X.
“Ja ich výrobky nekupujem, ale moja manželka áno. Garantujem vám, že’si už nebude kupovať žiadne výrobky Dove po tom, čo jej ukážem túto reklamu,” povedalďalší. “Či’Bud Light nikoho ničomu nenaučil?"”
Dove má dlhú históriu zobrazovania transrodových modelov vo svojich reklamách. V reklame z roku 2017 vystupoval muž, ktorý sa identifikoval ako žena, v reklamao mamičkách.
V online vyhlásenie spoločnosti Dove hlásajúce vernosť “LGBTQIA+ komunite,” vyhlasuje: “Chceme využiť našu platformu na oslavu intersekcionálnej LGBTQIA+ komunity. Stojíme’pri odvážnych osobnostiach BIPOC queer, trans a gnc komunity, pretože každý si zaslúži, aby bol rešpektovaný a vnímaný na základe svojich vlastných podmienok.”
PREČÍTAJTE SI: Ženský hráč rugby ťažko zranený ‘trans’ súperom
