E. Michael Jones - Obrazoborectvo v St. Louis
(0:00:00) Občania za komunitné médiá
(0:00:17) Som Peter Helland z Občanov za komunitné médiá,
(0:00:21) a našim hosťom je opäť Dr. E. Michael Jones.
(0:00:26) Dôvod, prečo ho tu máme opäť ako hosťa, je,
(0:00:28) že prekvapivo všetky jeho knihy, ktoré predáva na Amazone,
(0:00:33) a videá, ktoré zverejňuje na Youtube, boli z ničoho nič zakázané,
(0:00:42) a keďže táto šou má názov Občania za komunitné médiá,
(0:00:48) a domnievam sa, že slovo občan nebolo do vzniku Ameriky,
(0:00:52) tak často používané, pretože občan má mať, ideálne,
(0:00:59) práva podľa prvého dodatku ústavy,
(0:01:03) ktoré boli predtým možno tak trochu neznáme,
(0:01:06) a teraz sa na tieto práva, ktoré tvoria základ občianskej identity, útočí,
(0:01:14) a útočí sa na nich podľa mňa preto, že ľuďom je umožnené na nich útočiť.
(0:01:22) Domnievam sa, že ich už nič naďalej nechráni,
(0:01:25) lenže témou tejto šou je Obrazoborectvo v St. Louis,
(0:01:31) takže mohli by sme začať hádam útokom na prvý dodatok
(0:01:37) a slobodu prejavu, a akú úlohu zohrávajú tieto útoky v tom, čo sa práve deje v St. Louis,
(0:01:43) kam ste aj vy boli pozvaní?
(0:01:44) Momentálne sme uprostred revolúcie, o tom niet pochýb,
(0:01:48) a cieľom revolúcie je zvrhnúť panovníka, ktorým je Donald Trump.
(0:01:55) Máme tu koalíciu oligarchov a ľudí nenávidiacich Donalda Trumpa, ktorí za nich bojujú,
(0:02:02) ktorí sa rozhodli, že urobia všetko, čo je v ich silách, aby ho odstránili z úradu prezidenta,
(0:02:06) a teda nebol druhýkrát zvolený.
(0:02:09) Keď robíte revolúciu, musíte sa zmocniť komunikačných kanálov,
(0:02:15) čo sa u nás deje už niekoľko rokov,
(0:02:21) minulý rok prebiehal obrovský boj o internet.
(0:02:24) Treba povedať, že je to dosť podobné štátnemu prevratu v tom,
(0:02:31) že ak armáda chce izolovať prezidenta, tak obsadí rozhlasovú stanicu,
(0:02:38) a ten potom nemá k nej prístup, aby obyvateľom oznámil, že je stále prezidentom,
(0:02:43) a týchto ľudí ignorovali, a takýmto spôsobom sa ho zbavia, zbavia ho moci.
(0:02:48) Máme tu pokus v mnohých ohľadoch potlačiť vzburu medzi ľuďmi,
(0:02:53) ku ktorej dopomohli nové sociálne siete.
(0:02:57) Takže hneď ako bude ľuďom umožnené začať hovoriť medzi sebou o problémoch,
(0:03:03) ktoré ich trápia, než aby im nejaký hlásateľ hovoril o tom,
(0:03:07) čo ich trápiť nemusí, začnú odvádzať lepšiu prácu, než médiá hlavného prúdu,
(0:03:13) pokiaľ ide o získavanie informácií, čo je znepokojujúce.
(0:03:17) Preto znepokojujúce, lebo začali hovoriť o veciach,
(0:03:19) o ktorých nikdy predtým nehovorili.
(0:03:21) Nuž, my to tu na verejne prístupnom kanáli skoro tak máme,
(0:03:25) a áno, všimol som si, že sa samozrejme nájdu ľudia,
(0:03:30) ktorí nám niektoré veci, ktoré sa dejú na tomto lokálnom,
(0:03:34) verejne prístupnom kanáli, závidia, pretože môžeme hovoriť o témach,
(0:03:38) o ktorých oni nemôžu.
(0:03:40) Nuž ich prácou je podobným diskusiám zabrániť.
(0:03:42) V istom zmysle sme sa vrátili späť na začiatok,
(0:03:45) pretože obaja sme začali dlhé roky dozadu,
(0:03:48) ani neviem, koľko rokov už odvtedy prešlo, desať, možno viac?
(0:03:51) Nuž hovorili sme o Libido Dominandi, čo pravdepodobne bolo v roku 2006,
(0:03:55) a potom sme sa rozprávali o knihe o revolučnom duchu.
(0:03:58) Takže môžeme povedať, že je tomu už 15-násť rokov,
(0:04:01) odkedy sme si uvedomili, že tu prebieha zápas, do ktorého sme aj my zapletení,
(0:04:06) a komunitne prístupná televízia bola jednou z mála omrviniek,
(0:04:10) ktoré padli zo stola, a my sme ich mohli použiť k šíreniu nášho posolstva.
(0:04:14) Za ten čas ľudia začali používať Youtube,
(0:04:18) tak sme ho aj my začali využívať, a domnievam sa, že naozaj efektívne,
(0:04:22) pretože skutočnosť, že ma zablokovali, je znamením toho,
(0:04:26) že ma niekto počúval, a nepáčilo sa mu, čo hovorím.
(0:04:29) Vrátim sa však k St. Louis.
(0:04:33) V St. Louis stojí socha, ktorá sa niektorým ľuďom nepáči.
(0:04:38) V Spojených štátoch sme uprostred záchvatu obrazoborectva,
(0:04:44) keď ľudia rúcajú sochy.
(0:04:48) Čo to však znamená?
(0:04:50) Myslím si, že najjednoduchší spôsob, akým o tom hovoriť,
(0:04:54) je hovoriť o South Bend v Indiane, kde žiadne nepokoje nenastali,
(0:04:58) do značnej miery sme boli toho ušetrení, ale pôsobia tu rovnaké sily.
(0:05:02) Aby som uviedol príklad v South Bende,
(0:05:05) tak kedysi tam pred budovou súdu stál pamätník s desiatimi Božími prikázaniami.
(0:05:11) Čo to však znamená?
(0:05:12) Znamená to toľko, že Boží zákon, logos praktickej súdnosti,
(0:05:18) tvoril základ spoločenského poriadku v South Bende v Indiane,
(0:05:22) a vieš o čom tieto prikázania hovorili.
(0:05:26) Tri z nich boli venované službe Bohu, a zvyšok z nich hovoril o tom,
(0:05:31) ako sa máš správať k svojim blížnym.
(0:05:33) Teda si musíš ctiť rodičov, nesmieš zabiť niekoho,
(0:05:35) nesmieš cudzoložiť, nesmieš kradnúť, nesmieš klamať,
(0:05:38) dokonca nesmieš ani túžiť po žiadnej z týchto vecí, a všetci ich význam poznali.
(0:05:43) Tak tento pamätník bol odtiaľ odstránený,
(0:05:46) pretože určitej skupine ľudí sa nepáčilo, že tam boli pevne stanovené zákony,
(0:05:54) ktorými sa máme riadiť, keď chceme byť úspešnou spoločnosťou.
(0:05:59) Toto sa im nepáčilo.
(0:06:01) Takže zvyčajný postup je taký, že tú vec nezakážeme,
(0:06:04) ale ju kamsi presunieme, a presunuli ho na parkovisko,
(0:06:08) kde bol chvíľu, a potom sa vyparil.
(0:06:10) Tým všetkým chcem povedať, že v spoločnosti neexistuje niečo také, ako vákuum.
(0:06:16) V súvislosti s morálnym zákonom žiadne vákuum neexistuje.
(0:06:21) Z našich škôl odstránili modlitbu, čítanie Biblie,
(0:06:24) a v prípade Kentucky, zakázali aj desať Božích prikázaní,
(0:06:28) pretože ak by sa na nich niekto pozrel, a zamyslel sa nad nimi,
(0:06:33) mohlo by to u neho vyvolať psychologické problémy,
(0:06:36) mám na mysli ľudí, ktorí tomu neveria.
(0:06:38) Áno, zakaždým si nájdu nejakú zámienku,
(0:06:40) vždy sa objaví niekto, kto sa na niečo sťažuje,
(0:06:42) a akosi má slovo toho človeka vždy väčšiu váhu, než väčšina tamojších ľudí,
(0:06:46) takže vždy ide o rovnakú zámienku.
(0:06:48) Ja hovorím, že piedestály nikdy nezostanú prázdne.
(0:06:54) Je to Jonesov základný zákon sochárskej výzdoby,
(0:07:00) a uvediem príklad z Prahy, kde na piedestáli stála obrovská socha Stalina,
(0:07:07) ktorú po páde komunizmu strhli, ale to miesto nezostalo dlho prázdne,
(0:07:17) a ako prvého na jeho miesto dali Michaela Jacksona.
(0:07:21) Rodáka z Gary v Indiane. Rodák z Gary v Indiane.
(0:07:23) Bol som sa na ňu v Prahe pozrieť, a povedali mi,
(0:07:26) že keď mal v Prahe koncert, tak tam na ten piedestál postavil svoju sochu.
(0:07:30) Myslel som si, že je to teda symbolické,
(0:07:32) a má symbolizovať hegemóniu Ameriky a Hollywoodu, a gay disko hudbu,
(0:07:40) hoci gay disko hudba prišla trochu neskôr.
(0:07:43) Takže to by bol jeden príklad.
(0:07:45) Nuž a k rovnakej veci došlo v South Bend v Indiane.
(0:07:48) Verejný priestor neostane dlho prázdny,
(0:07:50) a desatoro nahradili sochami Martina Luthera Kinga a otca Hesburgha z Notre Dame,
(0:07:58) ako sa držia za ruky a spievajú We shall overcome.
(0:08:02) Sochy boli vyrobené podľa fotografie z Chicaga v roku 1966,
(0:08:05) kam Martin Luther King prišiel urobiť zo seba hlupáka,
(0:08:09) keď predstieral, že v Chicagu existuje akýsi typ rasovej segregácie,
(0:08:13) hoci to nebola pravda.
(0:08:16) Čierni pastori mu ukázali celostránkový článok v novinách,
(0:08:19) ktorý písal o tom, že nevie, o čom hovorí, žiadna segregácia tu nie je,
(0:08:25) sú to etnické štvrte, nech sa vráti na juh do Alabamy, kde pochopí, čo sa deje.
(0:08:30) Takže sa dopustil obrovskej chyby.
(0:08:33) Došlo tu k tomu, že hnutie za občianske práva nahradilo desatoro,
(0:08:40) o tom tu hovoríme.
(0:08:42) Čo si však predstavujeme pod hnutím za občianske práva?
(0:08:44) Nuž je to oficiálne náboženstvo Spojených štátov amerických.
(0:08:48) Vyučuje sa na všetkých štátnych školách,
(0:08:51) ty si dostal padáka za to, že si sa pokúsil do školy priniesť Bibliu,
(0:08:55) ale učiť sa o hnutí za občianske práva je povinné.
(0:09:00) Musíš sa učiť, kto bol Martin Luther King, kto bola Rosa Parksová,
(0:09:03) a čo urobili, kým sa angažovali v tom, čo by sme nazvali revolučnou aktivitou.
(0:09:08) V podstate sa podieľali na zvrhnutí vlády južných štátov,
(0:09:14) pretože sa im nepáčili segregačné predpisy,
(0:09:16) lenže nepodarilo sa to im samým, pretože nikto niečo také nerobí sám.
(0:09:21) Patrili k tzv. Aliancii čiernych a Židov, ktorá existuje už takých 60-50 rokov,
(0:09:29) keď v podstate newyorkskí Židia ako bratia Spingarnovci,
(0:09:34) zakladali organizácie ako je NAACP,
(0:09:39) ktoré mali z negrov urobiť revolucionárov.
(0:09:44) Zmyslom tejto organizácie bolo vyvolať vzburu otrokov na juhu,
(0:09:48) čím by sa Židia pomstili juhu za lynčovanie Lea Franka.
(0:09:56) Bolo to v tom istom roku ako bola založená Anti-Defamation League (Liga proti hanobeniu),
(0:10:02) z ktorej sa dnes stal popredný šíriteľ, vynálezca alebo tvorca
(0:10:12) nenávistnej reči.
(0:10:13) Ale nie je to tak trochu neprimerané, že pre prípad Lea Franka
(0:10:18) sa cítia byť natoľko urazení, že rozvrátia celý juh?
(0:10:23) Hovoríme tu o skupine ľudí, ktorá je svojou náturou neprimeraná,
(0:10:29) a keď hovorím náturou, nemyslím tým DNA,
(0:10:34) hovorím o mentalite židovského národa, ktorú poznáme ako Talmud,
(0:10:41) ktorý vznikol potom, ako Židia odmietli Ježiša Krista.
(0:10:47) Takže Židia odmietli Ježiša Krista, ktorý bol vteleným Logom.
(0:10:52) Keď odmietate vtelený Logos, odmietate štruktúru vesmíru,
(0:10:58) a keď odmietate štruktúru vesmíru, stáva sa z vás revolucionár,
(0:11:02) a oni nimi sú už 2000 rokov, odkedy odmietli Ježiša Krista,
(0:11:08) až do dnešného dňa, a je to kategória nátury, ja som si to nevymyslel,
(0:11:17) pred 11-mi rokmi som o tom napísal knihu,
(0:11:20) a v tom čase som nachádzal jeden príklad za druhým,
(0:11:23) keď to bol presne ten prípad, a túto situáciu nie ste schopný pochopiť,
(0:11:28) pokým nemáte pojem o niečom takom ako je židovský revolučný duch,
(0:11:32) a ja hovorím, že to presne platí o St. Louis.
(0:11:36) Nepochopíte situáciu, pokým nebudete chápať židovského revolučného ducha,
(0:11:41) pretože vždy natrafíte na nejaký typ zastierania,
(0:11:44) keď sa tomu budete venovať.
(0:11:46) Nikdy vám to nebude biť priamo do očí, musíte po tom pátrať.
(0:11:50) A preto v Spojených štátoch sa to vždy vydáva za rasový konflikt,
(0:11:55) ale keď sa začnete hlbšie zaoberať rasovými konfliktmi,
(0:11:58) vrátane tých najnovších, nájdete za nimi židovského revolučného ducha.
(0:12:03) Takže bezprostrednou príčinou všetkého toho pobúrenia
(0:12:07) bola najnovšie smrť Georga Floyda.
(0:12:11) Takže máme tu Georga Floyda a policajta, ktorý mu kľačí na krku.
(0:12:16) On je biely a Floyd čierny, a váš mozog si to okamžite dá do spojitosti s určitým významom,
(0:12:26) prebehne to automaticky vďaka výučbe,
(0:12:30) o ktorej som tu hovoril, ohľadom hnutia za občianske práva.
(0:12:32) Opäť tu máme bieleho rasistu a černocha ako obeť.
(0:12:35) Keby ste to však ukázali Palestínčanovi,
(0:12:37) pripomenulo by mu to izraelských Židov kľačiacich na Palestínčanoch.
(0:12:42) A potom ak by ste to podrobnejšie skúmali, zistili by ste,
(0:12:44) že Anti-Defamation League v Chicagu organizovala semináre pre policajtov,
(0:12:48) kde ich Izraelci nielen naučili túto techniku používať,
(0:12:52) ale aj osvojiť si prístup, ktorý je s touto technikou úzko spätý,
(0:12:55) ktorý v podstate hovorí, že tvoj spoluobčan je Palestínčan,
(0:13:00) a ty si Izraelčan.
(0:13:01) Stretli sme sa s tým aj v South Bende, neboli sme jediní, ktorí mali tú česť,
(0:13:06) keď sa nám pokúšali poizraelčiť policajný zbor.
(0:13:09) Napochodoval sem náš vynikajúci gay starosta,
(0:13:13) a vyhodil čierneho šéfa polície, čím si navždy znepriatelil čiernych voličov,
(0:13:19) čo znamenalo koniec jeho kariéry, o čom v tom čase ešte netušil,
(0:13:24) a obrátil sa na nejakú židovskú firmu, ktorá mu tam okamžite poslala černocha,
(0:13:30) ktorého úlohou bolo odviesť pozornosť nás všetkých od skutočnosti,
(0:13:34) že budeme mať policajný zbor vyzbrojený Izraelom.
(0:13:38) Tento nový človek, ktorý tam nastúpil, bol totálne neschopný.
(0:13:40) Jediné, čo urobil, bolo, že nakúpil drahý hardvér,
(0:13:42) a okamžite, ako odtiaľ odišiel, zbabelo ušiel,
(0:13:45) začal pracovať pre spoločnosť vyrábajúcu hardvér, ktorý nakúpil,
(0:13:50) čiže ide o konflikt záujmov ako vyšitý, a takto sme sa o tom dozvedeli,
(0:13:55) a bojovali sme proti tomu v náš prospech, nazvali sme to pravým menom.
(0:13:58) Ale po tejto stránke Black Lives Matter len zaujalo rovnaký postoj,
(0:14:02) aký sme mali vtedy my.
(0:14:04) Inými slovami, je proti militarizácii mesta.
(0:14:07) Počkaj, ale ešte sme neskončili s popisom Floydovho naratívu, Floyda ako idolu,
(0:14:16) pretože, dobre, to by bola ADL, ktoré navádza policajné zbory v celej krajine na to,
(0:14:22) aby sa zúčastnili jej výcviku a správali sa k svojim spoluobčanom
(0:14:28) ako ku Palestínčanom.
(0:14:30) To by bola jedna strana rovnice, a tú druhú tvoria čierni,
(0:14:33) čo je Black Lives Matter, ktoré financuje George Soros.
(0:14:38) V čase protestov vo Fergusone, čo je predmestie St. Louis,
(0:14:42) George Soros dal Black Lives Matter 33-miliónov dolárov.
(0:14:46) Takže Židia financujú obe strany rasového konfliktu.
(0:14:50) To sa tu deje, a predovšetkým si to nemá nikto všimnúť,
(0:14:56) pretože ak si to všimnete, a poviete o tom niekomu,
(0:14:59) tak ste spáchali myšlienkový zločin,
(0:15:01) pretože povedzme si, čo je nenávistná reč?
(0:15:04) Je to každá reč, ktorá sa Židom nepáči.
(0:15:07) V tvojej knihe Logos Rising, slovo logos nejako súvisí s rečou,
(0:15:13) a známa pasáž, na ktorú sme sa veľakrát odvolávali,
(0:15:18) že Židia, židovský národ v 1. liste Solúnčanom,
(0:15:26) sa Bohu nepáčia, všetkým ľuďom odporujú
(0:15:28) a nám bránia kázať pohanom, aby boli spasení.
(0:15:33) Ale hneď nad tým svätý Pavol chváli Boha:
(0:15:37) „Keď ste od nás prijali Božie slovo, ktoré sme hlásali,
(0:15:42) neprijali ste ho ako ľudské slovo, ale - aké naozaj je - ako Božie slovo;
(0:15:46) Boží Logos.
(0:15:47) Tak to je, Božie Slovo je Logos.
(0:15:51) Takže máme tu Pavla, ktorý prináša Logos potom, ako on sám proti nemu bojoval,
(0:15:56) a obrátil sa, a vie, aké ťažké to je.
(0:16:00) Takže čo vieme?
(0:16:02) Vieme, že dokonca aj ten najbojovnejší, obmedzený, bigotný typ Žida
(0:16:10) sa dokáže obrátiť, pretože takým Pavol bol - prenasledovateľ kresťanov.
(0:16:16) Môžu sa obrátiť, nie sú odsúdení, nikto zvonku na nich neuvalil kliatbu,
(0:16:21) že musia Logu odporovať, ide o ich slobodné rozhodnutie.
(0:16:27) Môžu dobrovoľne oľutovať a zmeniť sa.
(0:16:29) Poznám Židov, ktorí sa vďaka mojej knihe Židovský revolučný duch obrátili.
(0:16:34) Dostal som dlhý list od Žida z Izraela, ktorý mi ďakoval.
(0:16:38) Paul Eisen z Anglicka sa vďaka nej obrátil, mal som s ním dlhý rozhovor.
(0:16:46) Vlastne nechcem si privlastniť zásluhy Ducha Svätého.
(0:16:50) Nikto nepríde k Logu bez pomoci Ducha Svätého,
(0:16:53) ale aspoň som v tom zohral určitú úlohu tým, že som o ňom hovoril.
(0:16:56) A zasa sa vraciame k tomu, o čom si hovoril ty.
(0:17:01) Sám najlepšie vieš o čom hovorím.
(0:17:03) Hlásam Logos odkedy som na Youtube, a ty to vieš.
(0:17:07) A my obaja vieme, že nepriateľmi Loga sú Židia,
(0:17:13) a sú nimi už od čias svätého Pavla.
(0:17:16) Prečo je to niečo nové? Prečo to ľudí natoľko šokuje?
(0:17:20) Prečo sa to odrazu označuje za nenávistnú reč?
(0:17:23) Lenže Pavol v Novom zákone hovorí, že v čase, keď to písal, to tak bolo.
(0:17:28) Otázka je, či je to stále tak, a ty hovoríš, že áno.
(0:17:33) Áno, vráťme sa k St. Louis.
(0:17:35) Čo urobil sv. Ľudovít také zlé, že musíme strhnúť jeho sochu?
(0:17:41) Nuž nevlastnil žiadnych otrokov, nebol ani generálom v konfederačnej armáde,
(0:17:48) ani nezneužíval Indiánov, dokonca ani nevedel,
(0:17:53) že nejaká Amerika existuje, takže aký problém s ním majú?
(0:17:57) Mohol by si nám poskytnúť o ňom bližšie informácie,
(0:17:59) pretože ani ja som nevedel, kto to je, dokým som si to nenašiel na internete.
(0:18:02) Áno, bol francúzskym kráľom, zdá sa mi, že približne od roku 1220 do 1270,
(0:18:07) čo bolo obdobie, keď Paríž bol svetovou špičkou Logosu,
(0:18:14) pretože v tom čase tam pôsobil na univerzite sv. Tomáš Akvinský,
(0:18:22) ktorý vyriešil niektoré z najťažších otázok v dejinách filozofie,
(0:18:27) ale v tom čase tiež medzi Židmi panoval rozruch,
(0:18:32) pretože prichádzali do užšieho kontaktu s kresťanstvom v čase,
(0:18:37) keď kresťanstvo bolo veľmi silné. Veľmi mocná sila.
(0:18:41) Takže rovnako ako dnes, keď som spomenul Židov, ktorí sa v súčasnosti obracajú,
(0:18:46) ako aj v dobe sv. Pavla, vždy sa našiel nejaký Žid,
(0:18:49) ktorý sa jedného rána zobudil a uvedomil si, že stojí na nesprávnej strane,
(0:18:54) čo bol aj prípad rabína Nicholasa Donina, ktorý konvertoval na kresťanstvo,
(0:18:59) prevažne zásluhou dominikánov, a predstavený dominikánskej rehole,
(0:19:05) sv. Rajmund z Peňafortu, ho predstavil pápežovi Gregorovi IX.
(0:19:13) Nicholas Donin prišiel za pápežom a opýtal sa ho:
(0:19:15) „Vieš, čo sa píše v Talmude?“
(0:19:17) A pápež sa ho opýtal: „Čo je to Talmud?“
(0:19:20) Ani len netušil, čo to je.
(0:19:23) Na to mu Nicholas Donin povedal, že je plný bohorúhačstiev,
(0:19:28) a začal mu ich vymenovávať, z čoho bol pápež šokovaný.
(0:19:33) Otočil sa k Rajmundovi z Peňafortu, a povedal mu, že ak je to pravda,
(0:19:37) tak v prvom rade chce, aby Židom skonfiškoval knihy,
(0:19:41) aby sa mohli preskúmať, a ak vyjde najavo, že je to pravda,
(0:19:45) tak chce, aby ich spálil.
(0:19:46) A to je príčina súčasnej revolty v St. Louis.
(0:19:53) Ale to povedal pápež alebo kráľ?
(0:19:55) Pápež poveril touto úlohou dominikánov,
(0:20:00) dominikáni knihy preskúmali a povedali, že Donin má pravdu,
(0:20:03) sú plné bohorúhačstiev, oznámili to pápežovi,
(0:20:06) a pápež povedal, tak dobre, spáľte ich.
(0:20:08) Bol to kráľ, kto ich musel spáliť, pretože on bol strážcom verejného poriadku.
(0:20:12) A tak sa Talmud pálil.
(0:20:14) A teraz si položme otázku, či šlo o zlú vec.
(0:20:19) Nuž, Židia si mysleli, že áno.
(0:20:21) Dočítal som sa, že kráľ Ľudovít mal prísne zákony proti bohorúhačstvu, úžere,
(0:20:28) a jeho matka, on sa stal kráľom, keď mal 12 rokov, jeho otec zomrel,
(0:20:33) a jeho matka vládla do doby, kým dospel.
(0:20:36) Raz povedal, že matka mu počas výchovy povedala:
(0:20:40) „Radšej by som ťa videla ležať mŕtveho pri mojich nohách,
(0:20:43) než aby si spáchal jediný ťažký hriech.“
(0:20:46) Takže kresťanstvo sa bralo veľmi vážne.
(0:20:48) Je teda bohorúhanie zlé? Nuž áno.
(0:20:51) Ide o porušenie zákona v USA? Nuž, teraz už nie,
(0:20:56) pretože Židia zmenili všetky tieto zákony pod zámienkou slobody prejavu,
(0:21:01) v podstate využili agentúry ako je ACLU na prepísanie zákonov tak,
(0:21:12) aby vyhovovali viac Židom, než kresťanom.
(0:21:15) Problém s tým je ten, že nevieme, aký princíp sa tu uplatňuje.
(0:21:23) Vezmime si napríklad Alana Dershowitza, typického Žida,
(0:21:29) klasického zastáncu židovských hodnôt.
(0:21:34) V roku 1972, nájdite si to na Youtube,
(0:21:37) do vyhľadávania napíšte Alan Dershowitz, William F. Buckley,
(0:21:41) a nájde vám video, v ktorom Dershowitz hovorí Buckleymu,
(0:21:45) že pornografiu by mal chrániť prvý dodatok ústavy,
(0:21:49) čo dovtedy nikomu ani len nenapadlo.
(0:21:51) Tu nejde o prejav, ale o zneužívanie ľudských slabostí za účelom zisku,
(0:21:56) a Židia sa na výrobe pornografie výrazne podieľajú,
(0:21:59) tak on bude obhajovať pornofilm Deep Throat (1972),
(0:22:02) ktorý bol predvojom, baranidlom, ktoré v tom čase malo rozbiť spoločenskú morálku,
(0:22:06) a Alan Dershowitz ho obhajuje, takže princípom je,
(0:22:10) že všetko je sloboda prejavu, a slobodu prejavu plne podporujú,
(0:22:15) nech to stojí, čo to stojí. Výborne.
(0:22:17) Prenesme sa teraz rýchlo o vyše 50 rokov do budúcnosti,
(0:22:20) kde nájdeme Alana Dershowitza stáť v Oválnej pracovni Bieleho domu,
(0:22:24) a povzbudzovať Donalda Trumpa, ktorý podpisuje vykonávacie nariadenie
(0:22:29) zakazujúce slobodu prejavu, najmä kritiku Izraela v areáloch univerzít.
(0:22:35) Moment, aký princíp tu teda platí?
(0:22:38) Zo strany Židov ide o číre pokrytectvo.
(0:22:42) Neexistuje tu žiaden princíp.
(0:22:47) Jediný princíp, ktorý tu v podstate platí, je ten,
(0:22:49) že ak Židia nemajú moc, tak použijú pornografiu,
(0:22:52) o ktorej tvrdia, že ide o slobodu prejavu, aby pomocou nej narušili spoločenský poriadok,
(0:22:55) a dostali sa k moci, a ihneď ako sa chopia moci, tak ich nesmieš kritizovať,
(0:22:59) nesmieš nič proti nim povedať, pretože oni riadia spoločenský diškurz.
(0:23:04) Na rovinu našim židovským priateľom povedzme,
(0:23:09) že ak pálenie Talmudu je zlé, prečo je potom v poriadku
(0:23:14) zakázať moje knihy na Amazone?
(0:23:19) Nie je to pokrytecké?
(0:23:21) A pointa je taká, že sa na vaše pokrytecto ani nemôžem sťažovať,
(0:23:28) pretože v prvom rade kvôli tomu ma Amazon zakázal.
(0:23:33) Napísal som elektronickú knihu, ktorá bola na Amazon Kindle,
(0:23:39) s názvom Jewish privilege (Židovská výsada).
(0:23:43) Bol to jeden z okamihov, keď som vypustil niečo, čo ľudia nazývajú meme,
(0:23:49) medzi vrstvu intelektuálov, a dnes ho nájdete už naozaj všade.
(0:23:52) Tretím najrozšírenejším trendom na Twitteri je Jewish privilege.
(0:23:58) Všetci hovoria o Jewish privilege, pretože ľudia okamžite pochopili, že je to dôležité.
(0:24:03) Okamžite sa stala bestsellerom na Amazon Kindle,
(0:24:09) tento názov si vymysleli oni sami, nie ja, oni to povedali, nie ja.
(0:24:12) V tom momente si to všimli aj Židia, a zakázali ju.
(0:24:17) Takže ju stiahli z predaja?
(0:24:19) Stiahli ju z predaja.
(0:24:20) Dobre, bolo to nepríjemné, ale potom som si uvedomil,
(0:24:24) že musím stiahnúť všetky knihy, ktoré majú v názve slovo Žid.
(0:24:29) Amazon Kindle mi zakázal používať slovo Žid.
(0:24:33) To ti povedali oni, alebo...?
(0:24:34) Nie, ale bolo mi to jasné, keď zakázali Jewish privilege,
(0:24:38) a povedali mi, že všetko podobné, takže sme stiahli všetky knihy,
(0:24:41) v ktorých bolo slovo Žid.
(0:24:43) Dobre, keďže Amazon už podniká takmer so všetkým,
(0:24:47) začal aj točiť filmy, a natočil film s názvom Hunters (Lovci),
(0:24:52) ktorý je o lovcoch nacistov.
(0:24:56) Nevedel som o tom, že ho natočil Amazon.
(0:25:00) Producentom filmu je Amazon Prime, takže je na Amazon Prime,
(0:25:02) a je to tá najodpornejšia ukážka nenávistnej reči,
(0:25:05) akú si vôbec dokážeš predstaviť.
(0:25:07) Židia v ňom môžu pošpiniť každého, kto sa im nepáči,
(0:25:11) a robia to jednoducho tak, že človeka označia za nacistu.
(0:25:13) A nielen to, ak si o vás myslia, že ste nacista, tak majú právo vás zabiť.
(0:25:18) Takže nejde len o prejav nenávistnej reči, ale aj o podnecovanie násilia.
(0:25:22) A oprávňuje ich k tomu to, že je tam Al Pacino hrajúci starého Žida,
(0:25:28) ktorý hovorí, že to nie je vražda ale micva.
(0:25:31) Je to čosi nehorázne, ide o nehorázne porušenie práva na slobodu prejavu.
(0:25:39) Nikto nemá právo kričať horí v preplnenom divadle,
(0:25:42) nikto nemá právo povedať, že máš právo zabiť niekoho, kto sa ti nepáči.
(0:25:46) Presne toto hovoria, ja som protestoval, za čo ma Amazon Kindle zakázali,
(0:25:52) a potom neubehne ani týždeň, a Amazon ma úplne zakáže.
(0:25:55) Napísal som knihy, a viem, že pre Židov je ťažké si to predstaviť,
(0:26:00) kde o Židoch nepíšem, ktoré tiež zakázali, všetky moje knihy zakázali,
(0:26:07) a nielen to, ale boli tam aj recenzie, ktoré ľudia písali o knihách
(0:26:10) ako je Jewish revolutionary spirit, v ktorých hovorili,
(0:26:13) že si knihu prečítali, bola výborná.
(0:26:16) Päť hviezdičkové recenzie, tak tie tiež zmazali.
(0:26:18) Tak moment, Amazon, tie neboli tvoje, patrili človeku, ktorý ich napísal,
(0:26:22) a ty si ich vymazal.
(0:26:23) Došlo k tomu jedine preto, lebo Židia kompletne ovládajú spoločenský diškurz,
(0:26:30) a dokážu ti to tým, že ti v podstate stiahnu z predaja všetky knihy.
(0:26:34) To však nikoho neprekvapí, pretože keď Božie Slovo, Logos,
(0:26:40) vystúpilo na verejnosť, v čase Krista, v čase Pavla, stretlo sa so zúrivou opozíciou.
(0:26:44) Vždy, keď sú Židia pri moci, budú potláčať Logos.
(0:26:48) Je to také jednoduché, skúmajte, naštudujte si to.
(0:26:51) Prečo som asi napísal knihu Jewish revolutionary spirit?
(0:26:53) Všetko som v nej zdokumentoval, a za 11 rokov sa nenašiel jediný Žid,
(0:26:56) ktorý by mohol s niečím nesúhlasiť, čo som v nej napísal.
(0:27:00) Nemala chyby, všetko som podložil dôkazmi,
(0:27:03) nevedeli, čo na to povedať, tak ju radšej kompletne zakázali.
(0:27:06) Ľudia sa nad tým veľmi nezamýšľajú, pretože vraj žijeme v posledných časoch,
(0:27:11) Ježiš sa vráti každú chvíľu, čo síce môže byť pravda, ale tiež výhovorka.
(0:27:18) Už sa stalo niekedy v dejinách, aby Židia získali takú moc?
(0:27:22) Ale isteže áno.
(0:27:23) Kedy to bolo?
(0:27:24) Spomeniem bolševizmus v roku 1917, keď Židia prevzali moc v Rusku.
(0:27:32) Za jeden mesiac, revolúcia sa odohrala v roku 1917,
(0:27:37) sa im podarilo vytvoriť mimoriadny výbor na boj s kontrarevolúciou a terorizmom,
(0:27:45) ktorého iniciály boli ČK.
(0:27:48) ČK bola židovskou organizáciou.
(0:27:50) Povedal to Richard Pipe, ktorý je Žid, povedal to Salo Baron, ktorý je Žid,
(0:27:56) a tvrdia to všetci židovskí historici, že šlo o židovskú organizáciu,
(0:28:00) ktorá existovala preto, aby rozsievala teror,
(0:28:03) a Rusi by jednoducho iných Rusov nemučili.
(0:28:08) Svet v tom čase na to reagoval tak, obzvlášť keď si vezmeš Hitlera
(0:28:13) a operáciu Barbarossa, ktorého armáda pozostávala zo všetkých možných národov,
(0:28:19) ktoré spolupracovali, a domnievam sa, že mnohí v presvedčení,
(0:28:22) že tú vec musia zahnať preč, čo bola ich reakcia na zverstvá bolševizmu,
(0:28:28) ktoré sú natoľko odsudzované, že to nie je ani vtipné, ale je fyzická reakcia...
(0:28:37) Tou pointou je, že čím viac budeš robiť čosi také,
(0:28:43) tým viac násilia budeš vytvárať.
(0:28:45) Mimochodom rabín z Poway, kde došlo k streľbe v synagóge,
(0:28:50) bol uznaný vinným zo zločinu krádeže peňazí z charity,
(0:28:58) ktorá bola zriadená pre obete útoku.
(0:29:00) Myslíš Pittsburgh?
(0:29:01) Nie, toto bolo v Kalifornii.
(0:29:02) Takže tento rabín pravdepodobne neskončí v base, pretože je rabín,
(0:29:06) a má židovské výsady, ale bol uznaný vinným zo spáchania zločinu podvodu,
(0:29:13) ale strelec z Pittsburghu napísal manifest,
(0:29:20) v ktorom sa sťažoval na určité veci.
(0:29:22) Vtedy som povedal, že ich ľudia hádžu vinu za to na mňa.
(0:29:27) Michael Brown ma obvinil, že ja nesiem za to zodpovednosť,
(0:29:30) čo je niečo nehorázne, aby človek niečo také urobil,
(0:29:33) ale oni sú presne ten typ ľudí, taký typ človeka je Michael Brown,
(0:29:37) ktorý sa mi mimochodom teraz ospravedlnil,
(0:29:39) povedal, že nesúhlasí s mojim zákazom na Amazone,
(0:29:43) ale Michael, uvedom si, že si to umožnil práve ty,
(0:29:46) keď si ma označil za antisemitu, a povedal si,
(0:29:48) že nesiem zodpovednosť za streľbu v Poway, čo je nehorázne ohováranie,
(0:29:52) lenže oni si niečo také môžu dovoliť pre svoje židovské výsady,
(0:29:55) lenže chlapík, ktorý strieľal v Pittsburghu, napísal manifest,
(0:29:59) v ktorom tvrdil, že v podstate uplatňujú...\N- Dvojaký meter
(0:30:04) Dvojaký meter, povoľujete prisťahovalectvo, ničíte našu krajinu,
(0:30:08) a potláčate slobodu prejavu, a kvôli tomu nemôžem nič povedať,
(0:30:11) a keďže nemôžem nič povedať, vezmem zbraň a začnem strieľať.
(0:30:14) Vieš čo? Faktom je, že zamedzenie slobody prejavu vytvára násilie.
(0:30:17) To je príčinou násilia, a nie ja, ja sa len snažím hovoriť o Logu a propagovať ho,
(0:30:24) vy Logos potláčate, čím vytvárate násilie, také jednoduché to je.
(0:30:27) A presne to sa v súčasnosti deje v St. Louis,
(0:30:31) ktoré je na pokraji vypuknutia násilností, a to z veľkej časti kvôli človeku,
(0:30:38) ktorý to všetko riadi, a sám seba nazýva moslimom, Umarovi Leeovi.
(0:30:44) Teraz sa vrátim k tomu, čo som povedal o desatore,
(0:30:50) ak si dobre pamätáš, tak desatoro má špecifické pravidlá o tom,
(0:30:53) čo smieš urobiť, a čo nesmieš.
(0:30:57) Jedným z nich je klamstvo, a ďalším krádež,
(0:31:02) a tento človek pácha oboje v kampani za strhnutie sochy, ktorú vedie.
(0:31:11) Predovšetkým stále klamal o ľuďoch, ktorí tam boli a oponovali mu.
(0:31:20) Stále ich nazýval bielimi rasistami, bielimi nacionalistami.
(0:31:27) Boli to tí istí ľudia, ktorí boli aj v Charlottesville.
(0:31:31) Je to klamstvo, chcem povedať, že môžete povedať niečo,
(0:31:34) čo je nesprávne, a nebude to klamstvo, ale klamstvo je to vtedy,
(0:31:37) keď zámerne nehovoríte pravdu, čo je presne to, čo tento človek urobil.
(0:31:42) Vedel o tom, že to sú katolíci, ktorí sa tam prišli modliť ruženec.
(0:31:48) Vedel, že to nie sú žiadni násilníci, žiadni bieli rasisti,
(0:31:51) napriek tomu ich až do nedele stále tak nazýval,
(0:31:57) a odmietal im odpovedať na všetky tweety, ktoré mu poslali,
(0:32:00) že sú katolíci a majú právo sa tam modliť ruženec,
(0:32:03) tak stále popieral ich identitu, čo nás privádza k druhej časti, ku krádeži.
(0:32:08) Týmto ľuďom ukradol ich identitu, následkom čoho došlo k násiliu.
(0:32:14) Dobre vedel, že ak niekoho nazve belochom,
(0:32:18) tak automaticky ten človek musí byť rasista,
(0:32:21) a keď je rasista, tak podľa židovského princípu máte právo ho napadnúť.
(0:32:26) Nie je to nevýhoda slobody prejavu, pretože som počul,
(0:32:29) že ak vás v Británii niekto očierni, môžete ho na súde napadnúť za ohováranie?
(0:32:35) Je to súčasť systému, ktorý tu bol navrhnutý tak,
(0:32:38) aby z neho mali prospech bohatí a mocní.
(0:32:40) Čo sa teda stalo?
(0:32:42) Neustále týchto katolíkov nazýval belochmi, rasistami, bielimi rasistami,
(0:32:49) čím podnietil čiernych, aby tam dobehli, a existuje z toho video,
(0:32:54) ak si pozriete článok na mojej webovej stránke,
(0:32:57) nájdete v ňom odkaz na to video,
(0:32:59) v ktorom černoch mláti 60-ročného bieleho starčeka.
(0:33:04) Je síce biely, ale je to katolík.
(0:33:07) Na Twitteri som uverejnil príspevok o tom, prečo by sa rasisti modlili ruženec?
(0:33:12) Žeby preto, lebo sú katolíci? Samozrejme, že je to preto, lebo sú katolíci.
(0:33:16) Bolo to jeho klamstvo, ktoré vyvolalo toto násilie. Je to očividné.
(0:33:22) A úmyslom jeho klamstva bolo vyvolať násilie.
(0:33:25) Šlo o zámerné podnecovanie násilia, a nikto o tom nehovorí.
(0:33:29) V Biblii sa píše: „Kto je luhár, ak nie ten, kto popiera, že Ježiš je Kristus!?
(0:33:35) Hneď ako skončíte v tábore Ježišových popieračov ako Krista,
(0:33:39) ocitnete sa v tábore luhárov, a potom je už jednoduché...
(0:33:43) A klamstvo viedlo ku krádeži identity, v podstate popreli,
(0:33:48) že títo ľudia sú katolíci, pretože ste nútení to vykresliť,
(0:33:56) ako konflikt medzi čiernymi a bielymi. To sa musí stať.
(0:34:00) Nie je to však konflikt medzi čiernymi a bielymi.
(0:34:04) Napriek všetkým peniazom Georga Sorosa,
(0:34:07) nejde o konflikt medzi čiernymi a bielymi, oni sa ho snažia vytvoriť.
(0:34:11) Keď hovoríme o St. Louis, tak hovoríme o konflikte medzi katolíkmi a Židmi.
(0:34:17) Z Umarovej výpovede vieme, že s tým nápadom prišli Židia.
(0:34:24) Vedia černosi vôbec o tom, čo je Talmud?
(0:34:29) Zaujíma ich to nejako, či bol pálený alebo nie?
(0:34:32) - Vo všeobecnosti...\N- Nie, nebudú to vedieť.
(0:34:36) Vyšlo najavo, že centrom revolučnej aktivity
(0:34:39) bola synagóga rabína Susana Talveho,
(0:34:45) ktorý z nej kedysi spravil útočisko pre účastníkov protestov vo Fergusone,
(0:34:52) a potom sa ukázalo, že muž, zo slávneho videa, ktorý so zbraňou bránil svoj dom,
(0:35:00) je jeho sused, s ktorým je vo vzájomnom nepriateľstve,
(0:35:05) a rabín Susan ho neznáša, a tieto pocity sú vzájomné.
(0:35:09) Bol to teda rabín Susan, ktorý podporil Umara Leeho,
(0:35:15) ktorý by hádam inakšie stále pracoval ako taxikár,
(0:35:17) keby ho židovské autority v St. Louis nepodporili.
(0:35:22) Hneď ako sa do veci zapojil rabín Susan,
(0:35:24) židovské noviny napísali o Umarovi priaznivý článok,
(0:35:29) a on sa stal lídrom seriózneho hnutia.
(0:35:34) Lenže on nie je žiadny líder seriózneho hnutia,
(0:35:36) ale len nastrčená figúrka bojujúca za židovské záujmy,
(0:35:39) a najlepšie nastrčené figúrky sú také, ktoré nevyzerajú ako Židia,
(0:35:42) a ako všetci vieme, tak moslimovia ani černosi nie sú Židia.
(0:35:47) To im vyhovuje. Človek má lepšie predpoklady stať sa
(0:35:50) nastrčenou figúrkou bojujúcou za židovské záujmy, keď je moslim.
(0:35:53) Môže sa však prezradiť tým, že ako moslim sa bude zaujímať
(0:35:56) výlučne o židovské záležitosti, pretože moslimská populácia
(0:36:00) nie je naklonená myšlienke revolúcie, takže nebude za ňu hovoriť,
(0:36:07) ale bude hovorcom Židov.
(0:36:09) Židovská komunita je rozdelená, očividne vždy bola v nejakej záležitosti rozdelená.
(0:36:18) Niektorí Židia v St. Louis sa za to všetko hanbia,
(0:36:20) lenže ide tu o to, či sa aj ozvú.
(0:36:23) Nájde sa skupina Židov, ktorí povedia nie, sme lojálni občania St. Louis,
(0:36:29) nám sa tu páči, a myslíme si, že socha má zostať na svojom mieste.
(0:36:32) Doteraz sa tak však nestalo.
(0:36:36) Ale rozhodne sa im nepáči tento kráľ, ktorý bol svätorečený,
(0:36:43) ak sa nemýlim, tak je to jediný kráľ, akého Katolícka cirkev niekedy vyhlásila za svätého.
(0:36:46) Áno.
(0:36:46) Dobre, takže máme tu kráľa, ktorý bol svätorečený,
(0:36:50) pretože to bol veľmi zbožný panovník, ktorého ľud veľmi uznával,
(0:36:55) a im sa táto predstava nepáči.
(0:37:01) Nie, na základe výpovede Umara Leeho,
(0:37:06) mu tento nápad vnukla skupina Židov.
(0:37:09) Na Washingtonskej univerzite boli židovskí študenti,
(0:37:13) ktorí začali s pôvodnými protestmi pred sochou.
(0:37:17) A tak mu to celé napadlo.
(0:37:19) V živote by táto myšlienka nevzišla z jeho hlavy.
(0:37:21) Ten nápad má z tých protestov.
(0:37:27) Otázka teda znie, čo tu robíme?
(0:37:29) Nuž, mažeme dejiny St. Louis.
(0:37:36) Keď zboríte ten pomník, ničíte tým dejiny, ničíte tým spomienku na dejiny St. Louis.
(0:37:44) Lenže oni nechcú len to, je to revolúcia.
(0:37:47) Ale takto revolúcia začína.
(0:37:49) Revolúcie nezačínajú zbraňami, začínajú myšlienkami,
(0:37:52) a tým, že tú sochu zboria, vyhlásia: „My máme hegemóniu nad vašimi dejinami.
(0:37:58) Vy žiadne dejiny nemáte, my sme tí, ktorí rozhodnú o tom,
(0:38:01) aké budú vaše dejiny, a toto z nich mažeme.“
(0:38:06) Ak zmažete dejiny národa, zmažete tým jeho identitu.
(0:38:10) - Toto práve prebieha na školách.\N- Zaiste.
(0:38:12) Nuž, víťazi píšu dejiny.
(0:38:15) Takže sa nám snažia vymazať identitu, a opäť sme pri krádeži identity.
(0:38:21) Tento človek sa zaoberá krádežou identity.
(0:38:24) Chce ukradnúť identitu populácii katolíkov v St. Louis, čo je očividné,
(0:38:30) a chce ukradnúť identitu všetkých ľudí v St. Louis,
(0:38:33) pretože im kradne ich minulosť.
(0:38:36) A ďalším bodom na jeho zozname želaní, ktoré chce stihnúť pred smrťou,
(0:38:39) je Lindberghov bulvár, chcú im zakázať uctiť si Charlesa Lindbergha.
(0:38:45) Vlastnil Charles Lindbergh otrokov?
(0:38:48) Bol to rasista? Neznášal černochov? Nie.
(0:38:53) Opäť je to čiste židovská záležitosť.
(0:38:56) Ale podobne, ako to robia s občianskymi právami,
(0:38:59) do ktorých chcú zakomponovať práva gayov,
(0:39:01) tak chcú holokaust priradiť k utrpeniu otrokov.
(0:39:07) Keď si prečítaš správy v židovských novinách,
(0:39:15) je to ako keď noc vystrieda deň.
(0:39:18) Ihneď potom, ako Ľudovít IX. pálil Talmud,
(0:39:23) za rohom už na teba číhal Hitler.
(0:39:27) Momentík, rozdiel je 800 rokov, odvtedy pretieklo už veľa vody,
(0:39:31) ale je to typické pre tieto tendenčné židovské dejiny,
(0:39:34) ktoré chcú nám všetkým nanútiť, pretože majú židovské výsady,
(0:39:39) a tak si môžu zboriť naše sochy, a ty proti tomu nemáš ako protestovať,
(0:39:44) pretože nemáš žiadne práva, keď ide o židovské výsady.
(0:39:47) Nemáš žiadne právo sa brániť, keď ťa označia za antisemitu,
(0:39:51) a to je celé, týmto sa príbeh končí.
(0:39:52) Nikto by nemal mať takú moc nad spoločenským diškurzom.
(0:39:55) Bavili sme sa o tom, či niekedy v dejinách mali Židia takú moc, akú majú v Amerike,
(0:40:02) a ty si spomenul bolševikov, lenže ja považujem za výborný argument tvrdenie,
(0:40:05) že 2. svetová vojna, ktorú Nemecko začalo,
(0:40:07) bola z väčšej časti reakciou na hrozbu bolševizmu.
(0:40:12) Samozrejme, že to tak bolo, a písal som o tom v knihe Jewish revolutionary spirit.
(0:40:16) Je jednoznačné, že Hitler by sa nedostal k moci,
(0:40:19) keby v roku 1919, potom ako Nemecko prehralo vojnu, a bolo najviac oslabené,
(0:40:24) sa neudiali revolúcie, na ktorých čele stáli Židia.
(0:40:29) Eugen Levine prevzal moc v Bavorskej sovietskej republike,
(0:40:38) v meste (Mníchov) nastolil teror, čo viedlo k tomu,
(0:40:45) že tam došli milície z vidieka, a v podstate rozpútali urputné boje v uliciach,
(0:40:54) a židovských bolševikov odtiaľ vyhnali.
(0:40:58) Počas 20-tych rokov 19. storočia to všetci mali živo v pamäti,
(0:41:03) pretože bolševici teraz ovládali Rusko,
(0:41:05) a Rusko sa stalo zdrojom rozvratnej činnosti na celom svete.
(0:41:09) Všetci vedeli, že bolševizmus je výtvorom Židov.
(0:41:12) Bol a stále je.
(0:41:15) Znamená to, že každý bolševik bol Žid? Nie. To my tu netvrdíme.
(0:41:19) Stalin nebol Žid. Stalin Židov nenávidel.
(0:41:22) Stalin bol ten, kto z Ruska vyhnal Trockého,
(0:41:25) ktorý bol ukážkovým príkladom židobolševika, a dal ho zavraždiť.
(0:41:30) Vždy vo vašom hnutí bude aj niekto iný, ale to ešte neznamená,
(0:41:34) že to hnutie nie je židovské.
(0:41:36) Je to židovské hnutie, pretože ho ovládajú Židia,
(0:41:38) a ešte dôležitejšie je to, že v ňom dominujú židovské myšlienky.
(0:41:41) Ale mohli by sme však dozvedieť, že reakcia Nemecka
(0:41:43) podľa všetkého nebola kresťanská.
(0:41:48) Samozrejme, že nebola kresťanská, bola pohanská.
(0:41:51) Keď sa Hitler ujal moci, ako prvé si uvedomil,
(0:41:57) že Nemecko je kvôli reformácii rozdelené na dva tábory.
(0:42:02) Takže najprv sa pokúsil ľuďom reformáciu objasniť,
(0:42:07) čím by katolíkov a protestantov zjednotil, lenže to nezabralo,
(0:42:10) a tak si povedal: „Musím kresťanstvo nejako obísť,
(0:42:14) už viem, vrátim sa k pohanskému Nemecku,
(0:42:18) a budem rozprávať o operách Richarda Wagnera, a to budete poznať.“
(0:42:22) Nuž, a to sa stalo. Musel vytvoriť pohanské hnutie,
(0:42:26) pretože sa mu kresťanov nepodarilo zjednotiť,
(0:42:29) čo mu spôsobí problémy, a aj mu ich spôsobilo.
(0:42:36) Nemôžete sa len tak kresťanstva zbaviť bez toho,
(0:42:42) aby to nevyvolalo násilnú odozvu.
(0:42:44) Takže sa pokúšal zjednotiť Nemecko, aby porazil bolševizmus,
(0:42:48) ktorý ľudia považovali za obrovskú hrozbu, a snažil sa o to na základe náboženstva.
(0:42:54) Čo nedokázal, a tak sa musel uchýliť k inej metóde, aby sa mu to podarilo.
(0:42:59) Takže tak sa veci majú v St. Louis.
(0:43:05) Ďalšou námietkou je, že Ľudovít IX. viedol križiacke výpravy,
(0:43:11) a Umar napísal na Twitter príspevok,
(0:43:14) že Ľudovít IX. nemal v Jeruzaleme čo hľadať.
(0:43:18) Nuž, trochu sa nad tým zamyslime.
(0:43:20) Nie je teraz v Jeruzaleme skupina ľudí z Európy, ktorá tam nemá čo hľadať?
(0:43:28) No áno, a faktom je, že ich voláme Izraelčania.
(0:43:32) Ukázali sa tam v roku 1948, a podieľali sa na teroristických útokoch,
(0:43:39) a etnických čistkách, vyhnali odtiaľ pôvodných obyvateľov Palestíny,
(0:43:42) a zaviedli si tam svoj vlastný diktátorsky režim, ktorý tam je dodnes.
(0:43:50) Je to režim, ktorý sa v podstate cíti byť oprávnený
(0:43:52) strieľať Palestínčanov do chrbta, keď budú protestovať.
(0:43:57) Jedna neprávosť za druhou. To treba na rovinu povedať.
(0:44:01) To nehovoríš len ty, ale aj Miko Peled.
(0:44:04) Dokonca to tvrdí aj Izraelčan ako Miko Peled.
(0:44:08) Robí to zo mňa antisemitu, keď hovorím to isté, čo on?
(0:44:15) Nie, nerobí, je to len spôsob, ako ma umlčať.
(0:44:20) Dobre, takže ak Európania považujú okupáciu Palestíny za nesprávnu,
(0:44:26) tak prečo obhajujú Izrael? To nie je nesprávne?
(0:44:31) Ide o jediné dva príklady, ktoré môžete na Ľudovíta IX. vytiahnúť,
(0:44:37) a pre obidva príklady platí, že ak to, čo urobil Ľudovít IX., bolo zlé,
(0:44:42) tak je zlé aj to, čo dnes robia Izraelčania a Židia,
(0:44:47) a nemajú žiadne právo ho za to kritizovať.
(0:44:50) Ale aj moslimovia predstavovali obrovskú hrozbu pre Európu, a tí, čo o tom rozprávajú...
(0:44:56) A o tomto už nikto nehovorí, hoci to jednoznačne do diskusie patrí,
(0:45:01) že medzi islamom a Západom prebiehala vojna,
(0:45:06) a Západ mal právo sa brániť, a zaistiť, že námorné trasy
(0:45:11) do východného Stredozemného mora zostanú otvorené.
(0:45:14) O to tam šlo, o to bojovali celé stáročia.
(0:45:16) V bitke pri Lepante, ktorá sa v podstate odohrala o 300 rokov neskôr,
(0:45:21) stále šlo o zaistenie námorných trás do Stredozemného mora.
(0:45:24) Najmä preto bol Konštantinopol odtrhnutý od kresťanskej Európy,
(0:45:31) kvôli islamskej invázii, a oni mali pocit, že majú právo
(0:45:36) kresťanstvo opäť zjednotiť a svätú zem si vziať späť.
(0:45:40) Ale vieš, aj keď by to nebol ten prípad, tak kto dal týmto ľuďom,
(0:45:44) ktorí robia presne to isté, z čoho nás obviňujú, právo tú sochu zboriť?
(0:45:49) O tom to celé je.
(0:45:51) Otázka znie, kto to tu riadi?
(0:45:53) Musíme sa s tým konfrontovať, aby sme správne pochopili,
(0:45:58) čo sa tu deje, pretože ak tak neurobíme, tento boj nikdy nevyhráme.
(0:46:03) Jedným z dôvodov, prečo sa to vôbec deje, je,
(0:46:05) že moc katolíckych biskupov bola oslabená.
(0:46:12) A čo v tomto ohľade oslabilo katolíckych biskupov?
(0:46:18) Voláme to dialóg medzi katolíkmi a Židmi,
(0:46:21) čo je v podstate nepochopenie Nostra Aetate,
(0:46:25) ktoré za posledných 60 rokov neviedlo k ničomu inému,
(0:46:28) než katastrofálnym následkom.
(0:46:31) Pretože za starých čias si vedeli obhájiť svoje stanovisko,
(0:46:35) a pravdepodobne tomu zabrániť.
(0:46:37) Áno, a teraz niet po nich ani chýru ani slychu,
(0:46:40) takže boja sa ujali takí ľudia ako Jim Hoft, katolícky šampión,
(0:46:46) ktorý je najvýraznejšou postavou, ale nie jedinou,
(0:46:50) ktorý je aktívny homosexuál, a hneď teraz vám hovorím, že to takto nepôjde.
(0:46:56) Potom tam sú ďalší ľudia, ktorí sa modlia ruženec.
(0:46:59) Ružencová kampaň už istý čas trvá, je úspešná,
(0:47:07) a v nedeľu došlo k veľkej konfrontácii.
(0:47:13) Takže v nedeľu alebo sobotu o tom vyjde článok.
(0:47:17) V sobotu Umar Lee uverejnil príspevok na Twitteri, že bieli rasisti,
(0:47:26) neprestane ten výraz používať, sa chystajú zbiť medzináboženskú koalíciu
(0:47:31) židovských, kresťanských a moslimských žien.
(0:47:33) Takže belosi prídu pred sochu zbiť moslimské ženy, toto on tvrdí.
(0:47:39) Už v tomto bode to je na smiech, a stalo sa to, že Umara neprišiel nikto podporiť,
(0:47:49) a na druhej strane tam prišla kopa katolíkov, takže bol potupený.
(0:47:55) Ihneď po tejto potupe, ma vyzval na debatu.
(0:48:00) Ako to urobil, to ti zavolal?
(0:48:04) Napísal mi na Facebooku.
(0:48:06) Takže v tomto momente sme v procese vyjednávania, o čo ide,
(0:48:12) a či nejaká debata bude alebo nie, či sa dokážeme na niečom dohodnúť.
(0:48:17) Lenže jeho hnutie v istom slova zmysle prehralo,
(0:48:22) a katolíci hovoria, že boj skončil, nedráždime hada bosou nohou,
(0:48:30) prehral, viac sa tým nezaoberajme.
(0:48:32) Nie som si celkom istý, že je to skutočne tak.
(0:48:34) Som toho názoru, že je tu ešte niečo, o čom je potrebné hovoriť,
(0:48:38) pretože, budem úprimný, som jediný, kto hovorí o veciach v pozadí,
(0:48:43) a ak to necháme plávať s Umarom Leeom,
(0:48:47) tak sa na celý tento boj medzi Židmi a katolíkmi, prebiehajúci v pozadí,
(0:48:52) zabudne, a vrátime sa späť k otrepanej historke o rasizme,
(0:48:56) na ktorej niet kúska pravdy.
(0:48:58) Hovoríme o lenivosti voči intelektuálnemu obsahu.
(0:49:02) Rasistická historka Umara Leeho bola v nedeľu v noci v podstate rozprášená,
(0:49:13) a zničilo ju hlavne to, že sa tam konala procesia,
(0:49:17) ktorú viedla čierna rehoľníčka, zvonila so zvonom.
(0:49:23) Nevyzerá totiž, že by bola biela rasistka.
(0:49:27) Viem, že síce vyzerá ako katolíčka, ale nevyzerá, že by bola biela rasistka,
(0:49:31) ako mi to môžeš vysvetliť?
(0:49:32) Vyšlo najavo, ako to celé je. Bolo očividné, že ide o podvod,
(0:49:39) že celú situáciu prekrútil, a o týchto ľuďoch klamal,
(0:49:45) pretože dobre vedel, kto sú, napriek tomu naďalej klamal.
(0:49:49) Vrátim sa k pôvodnej myšlienke, že celé je to o porazení Trumpa.
(0:49:54) Trump je v mysliach mnohých ľudí zosobnením bieleho muža, bielych ľudí,
(0:50:04) chcem povedať, že koho predstaviteľom má byť Trump, prečo je hrozbou?
(0:50:10) Uvažoval si niekedy nad tým?
(0:50:13) Nuž, dnes nájdeš aj takých ľudí ako vedúceho Katolíckej charity
(0:50:17) v štáte Washington, ktorý zo seba urobil totálneho debila,
(0:50:24) keď vyhlásil, že je rasista, pretože je biely.
(0:50:28) To povedal vedúci Katolíckej charity!
(0:50:30) A Katolícka charita je rasistická inštitúcia, pretože v nej pracujú belosi.
(0:50:34) Veď je to celé na smiech.
(0:50:36) Kamoško, ak si rasista, tak odstúp z funkcie,
(0:50:41) ale nehovor, že katolíci sú rasisti, veď je to absurdné,
(0:50:44) o čom to tu vlastne trepeš?
(0:50:47) Zúčastnil som sa omší v častiach sveta, kde som bol jediný beloch.
(0:50:55) To mi chceš akože povedať, že všetci títo ľudia neboli katolíci?
(0:50:58) Všetci tí černosi v Keni a Tanzánii sú bieli rasisti?
(0:51:03) Veď je to na smiech, a v nedeľu v noci bola pravda Umarovi Leeovi vmietnutá do tváre,
(0:51:10) a niektorí ľudia hovoria, že vyzvať ma na debatu bol z jeho strany akt zúfalstva,
(0:51:16) a možno to tak je.
(0:51:18) Dostávame sa k oprávnenému dôvodu, prečo Trump musí odísť,
(0:51:21) a oni sú v domnení, že ide o oprávnený dôvod,
(0:51:23) ale otázkou je, prečo je to oprávnený dôvod ako taký?
(0:51:27) Vedia ho niečím podporiť?
(0:51:30) Teraz hovoríš o hnutí za občianske práva?
(0:51:33) Mám na mysli celé to hnutie, ktoré práve teraz vidíme.
(0:51:35) Black Lives Matter?
(0:51:36) Áno, ktorému ide o zbavenie sa Trumpa.
(0:51:37) A o nič iného tu predsa nejde.
(0:51:39) Prišli sme na to, keď došlo k stretu Covidu s Black Lives Matter.
(0:51:48) Ide o dve protichodné krízy zorganizované za účelom
(0:51:52) vyhnania Trumpa z úradu, to je nám jasné.
(0:51:55) Vieme, že pri Covide sme nútení nosiť rúška,
(0:52:00) pretože ak to robiť nebudete, tak šírite chorobu a ste zlý človek,
(0:52:05) teda až pokým samozrejme neprotestujete proti smrti Georga Floyda,
(0:52:10) potom môžete byť všetci bez rúška na seba natlačení ako sardinky,
(0:52:14) a nikoho to zaujímať nebude.
(0:52:16) Veď ide o totálne pokrytectvo, a odhaľuje to falošnosť nariadení,
(0:52:22) ktoré nás nútia dodržiavať.
(0:52:23) Možno existuje nejaký Covid vírus, písal som o tom,
(0:52:26) podľa mňa existuje, a domnievam sa, že bol vytvorený ako zbraň
(0:52:30) v laboratóriu v čínskom Wuchane, a celé to financoval Anthony Fauci.
(0:52:37) Podľa mňa existuje, ale je to skrátka tak.
(0:52:41) K zosadeniu Trumpa im teda netreba žiadny dôvod, len revolučného ducha.
(0:52:47) Potrebuješ mať zámienku.
(0:52:50) Dobre, zámienku, ale majú na to skutočný dôvod, ktorý by dával zmysel?
(0:52:54) Áno, nepáči sa im. Sú to ľudia, ktorých poháňa vôľa, a nie Logos.
(0:53:00) Sú to Nietzscheáni, ktorí veria vo vôľu k moci.
(0:53:04) Sú to ľudia, ktorí veria, že pravda je názorom mocných.
(0:53:09) Ale na základe čoho vedia, že ho nemajú radi?
(0:53:11) Čo ak by podstúpili dvojitú zaslepenú štúdiu, strávili by s Donaldom Trumpom jeden deň,
(0:53:15) a nakoniec by si ho zamilovali?
(0:53:17) Ako vieš, že niekoho nemáš rád?
(0:53:20) Podľa mňa nič iného nevieš, keď si mysľou takto nastavený.
(0:53:24) Poznáš svoje vášne a túžby, ale okrem nich už nič iné.
(0:53:28) Takže sa celý tvoj život točí okolo ľudí, ktorých neznášaš.
(0:53:33) Nenávisť je židovská cnosť, prečo o tom teraz nehovoríme?
(0:53:40) Vyznieva to príšerne, až na to, že tento výrok nepochádza odo mňa,
(0:53:44) ale tvrdí to rabín Meir Soloveichik, ktorý to napísal vo First Things,
(0:53:51) čo je v našej zemi neokonský ideál intelektuálnej cnosti.
(0:53:59) Takže prečo o tom nehovoríme?
(0:54:01) Pretože o tom hovoriť nesmieme.
(0:54:04) Nesmiete hovoriť o veciach, o ktorých môžu hovoriť Židia.
(0:54:09) Okrem nášho miestneho verejne prístupného kanála, máme 4 minúty do konca.
(0:54:13) Je to náš posledný zúfalý pokus, Peter, a preto sme tam,
(0:54:18) kde sme boli na začiatku, a nesmieme poľaviť v našej zdatnosti
(0:54:22) hovoriť pravdu, hovoriť o Logu, pretože od toho závisí osud tejto krajiny,
(0:54:35) takže si myslím, že St. Louis je nádejným signálom,
(0:54:39) pretože v prvom rade vyšla najavo pravda o tomto falošnom divadle,
(0:54:47) že to s rasou nijako nesúvisí, ale s nenávisťou k Logu a ľuďmi,
(0:54:55) ktorí Logos nenávidia.
(0:54:57) Keď si to raz ľudia uvedomia, a katolíci získajú späť svoju identitu,
(0:55:02) potom sa krádeži identity budú vedieť ubrániť a týchto ľudí poraziť.
(0:55:07) Myslím, že sa tak stane, a už sa to práve teraz deje,
(0:55:10) lenže si nemyslím, že sa stačí len modliť ruženec.
(0:55:14) Ja sa ruženec modlím každý večer,
(0:55:16) ale z nejakého dôvodu sme dostali aj rozum,
(0:55:19) a modlitba má rozum podporovať,
(0:55:22) a musíme vedieť vysvetliť, čo sa deje, pretože ak to neurobíme,
(0:55:27) a neodhalíme, čo sa skutočne deje, stane sa to znova.
(0:55:31) Vieš čo, akurát som videl na rohu ulíc Eddy a Jefferson značku,
(0:55:35) je tam Montessoriho škola, ale tak či onak, bol som prekvapený,
(0:55:40) možno ľudia o tom začnú rozmýšľať, bolo tam napísané,
(0:55:42) že spiritualita a rozum musia ísť vždy ruka v ruke.
(0:55:47) Viera a rozum sú dve krídla toho istého vtáka.
(0:55:54) Možno ľudia v okolí začnú o tom uvažovať,
(0:55:58) chcem povedať, že toto posolstvo sa ďalej nedostane.
(0:56:02) Lokálne sme boli ušetrení mnohých vecí, ktoré sa diali na protestoch,
(0:56:05) ľudia tu nepodpaľovali budovy, takže tu s tým bojujeme,
(0:56:08) ale myslím si, a to si priznajme, že skutočnosť, že ty a ja, Mario a Vincent
(0:56:14) sme natočili video, kde sme sa všetci zhodli na tom,
(0:56:16) čo sa tu v skutočnosti deje, naozaj zabralo.
(0:56:19) Malo to účinok na South Bend.
(0:56:21) Na ulici za mnou prichádzali ľudia, a hovorili mi, že to video videli,
(0:56:24) a tak som rád, že sme ho urobili.
(0:56:26) Takže sa len musíme prebiť cez týchto židovských komisárov,
(0:56:31) ktorí pracujú pre Čeku, a ktorí nás zabijú, keď sa im naskytne príležitosť.
(0:56:38) Musíme ich zahnať hneď teraz, skôr než nás obkľúčia,
(0:56:42) skôr než vznikne nová verzia Čeky, k čomu nemáme ďaleko,
(0:56:45) a môžete to vidieť na Antife.
(0:56:47) Antifa je násilná židovská revolučná skupina,
(0:56:51) ktorá nemá žiadne rozpaky z toho vás dobiť alebo zabiť.
(0:56:55) Nedokáže sa ovládať, je to Frankenstein ako Robespierrre,
(0:56:58) mám na mysli, že všetko pohltia.
(0:57:02) My musíme ponúkať Logos ako protijed na túto revolúciu,
(0:57:07) ktorá sa práve deje.
(0:57:09) A presne o tomto táto bitka je, pretože ak hlásaš Božie Slovo,
(0:57:14) ako Pavol hovorí, proti nemu sa stavia táto opozícia,
(0:57:18) a rozhodne tam nechce vstúpiť.
(0:57:22) Správne.
(0:57:22) Ale ty pokračuj v tom, čo robíš, v Božej milosti...
(0:57:31) Dobitý ale nie opustený.
(0:57:33) Úžasné.
(0:57:33) To povedal sv. Pavol.
(0:57:35) Božia milosť je postačujúca.
(0:57:37) Keď bol na Pavla vyvíjaný neznesiteľný nátlak,
(0:57:40) tak Ježiš k nemu prehovoril a povedal mu: „Stačí ti moja milosť.“
(0:57:44) To je dobrá správa, milosť samozrejme nájdete v Ježišovi Kristovi,
(0:57:50) a toto sú Občania za komunitné médiá,
(0:57:54) a lúčia sa s vami Peter Helland a Dr. E. Michael Jones.
(0:57:57) Pre www.lifenews.sk preložil Miroslav Čonka