cuties-pure-evil-640x335.jpg

Prominentné média bránia "Mačičky" a zatajujú najobscénnejší obsah

487
Milko Kostovič
Kultúra smrti

Médiá milujúce detské porno robia dve najnečestnejšie veci na obranu filmu Mačičky (Cuties) z produkcie Netflixu: 1) tvrdia, že na film útočia len konšpirátori, a 2) odmietajú presne a úplne opísať skutočný obsah filmu. 

Tróp o konšpiračnej teórií, ktorému som sa venoval tento týždeň, je mimoriadne hlúpy a falošný. Konšpirácia pravičiarov údajne funguje takto: Americké politické, mediálne a hollywoodske elity sú všetci pedofili. 

Neverím tomu o nič viac, ako tomu, že všetci katolícki kňazi sú pedofili. A čo viac, moja myseľ - čo z nej zostalo - je otvorenou knihou na týchto internetových sieťach a nenájdete ma nikde, kde by som tieto konšpirácie podporoval.

Čo však viem, je to, že keby som sa obával konšpiračných teórií útočiacich na môj elitný kmeň, že sú pedofili, možno by nebolo múdre, aby tento elitný kmeň tak horlivo bránil film, ktorý budú navždy slúžiť ako yankity-yank materiál pre každého pedofila s prístupom na internet. 

Ale ak sa nad tým zamyslíte, všetko je to skutočne súčasťou plánu ľavice ...

Krok 1: Produkcia neospravedlniteľného ľahkého detského porna. 

Krok 2: Obrana neospravedlniteľného ľahkého detského porna. 

Krok 3: Útočiť na podporovateľov Trumpa ako konšpirátorov, keď sa postavia proti tomuto pornu.

Takže sa nachádzame v situácií, v ktorej nemožno zvíťaziť. Pasca je nastavená tak, že buď pomlčíme a zhoríme v pekle na večnosť za to, že sme dovolili zlo voči deťom, alebo na nás zaútočia ako na konšpirátorov. 

Osobne budem radšej očiernený ako konšpirátor, než aby som hájil detské porno. To je však iba môj hodnotový systém a mojej manželky. 

Fascinujúce a usvedčujúce na tom je to, ako sú médiá nútené klamať, aby obránili film. Zatajenie pravdy je stále lžou a takmer všetky tieto veľmi sofistikované obhajoby odmietajú čitateľov informovať o tom, čo tieto 11-ročné herečky robia a čo s nimi robí kamera. 

Ak sa chystáte brániť Mačičky, musíte nielen priblížiť a obrániť všetky tie zábery na otvorený rozkrok 11-ročných detí, ale musíte obhájiť motív toho, prečo sú tak dlho v zábere aj po tom, čo bola vystihnutá pointa.

Úprimný človek by povedal svojim čitateľom: tu je všetok znepokojujúci obsah; takto režisér zneužil skupinu 12- a 13-ročných herečiek; tu sú všetky sofistikované dôvody, vďaka ktorým je to v poriadku.

Ale nikto nie je ochotný priblížiť pravdu, pretože vedia, že ak tak urobia, každý zistí, že bránia neobhájiteľné. 

Ach, iste, nejaké narážky na obsah - aké je to "odvážne" a "provokatívne". To však nič neznamená. 

Dovoľte mi uviesť perfektný príklad od krajne-ľavicovej stanice NBC News:

Je až otravne dôležité jasne povedať, že "Mačičky" nepredstavujú zneužívanie detí, neoslavujú ani nepodporujú pedofíliu, a nedochádza tu k "sexualizácií" postáv[.]

[…]

Kritici filmu však obrátili zámerne provokatívnu choreografiu týchto dievčat na problém[.]

Nesexualizuje....

Zámerne provokatívna choreografia...

To je ono ... Kto je dostatočne hlúpy na to, aby pozeral správy NBS, tomu stačí vedieť toto. 

Prečo nepredložiť fakty? 

Ja vám poviem prečo. Pretože fakty sú nasledovné ... 

Nespočetnekrát kamera vo filme civí na 11-ročné dievčatá, ako vrtia svojimi zadkami v najužších šortkách. Nespočetnekrát kamera vo filme ukazuje 11-ročné dievčatá v uzučkých šortkách rozťahujúc svoje nohy. Nespočetnekrát sa 11-ročné dievčatá šúchajú o podlahu, vkladajú si svoje prsty do úst a špúlia ústami, zatiaľ čo vytŕčajú svoje zadky v uzučkých šortkách. 

Prečo neinformovať svojich čitateľov o tejto pravde a potom vypáliť svoje sračky o tom, ako Mačičky "nesexualizujú", ako to všetko iba pridáva na "zámerne provokatívnej choreografii". 

Nedokážete to. 

Preto to títo klamári nerobia. 

Čítajte krajne-ľavicový Slate, ktorý zaútočil na starého chudáka za to, že povedal fakty:

Usilovnosť, s ktorou si Nolte (autor textu, pozn. prekl.) poznačil každý údajný záber na rozkrok, aspoň pokiaľ "nezabudol počítať do päť", hovorí sama za seba o nie-úplne-normálnej-posadnutosti. 

Prepáčte, že som sa vás dotkol. Len som si myslel, že ak niečo verejne poviem a kritizujem, mal by som mať zodpovednosť vysvetliť aj prečo. 

Magazín Slate nie je nahnevaný, že by som klamal alebo preháňal. 

Slate je nahnevaný, pretože som povedal pravdu. 

Krajne ľavicový Washington Post, ten istý Washington Post, ktorý prenechal svoje náboženské reportáže okultistovi bez toho, aby nás o tom informoval, obhajoval Mačičky viackrát, než to dokážem spočítať. Sú v tom doma. 

Tu je jedna recenzia Washington Post:

Kritici "Mačičiek" sa zameriavajú na zábery z traileru a plagátu, ktoré zobrazujú skupinu 11-ročných zvodne tancujúcich dievčat v modrých kostýmoch a krátkych nohaviciach. 

Tu je ďalšia, najbližšia k pravde:

Tanečné rutiny sa postupne stávajú otvorenejšími a kamera ich neoblomne natáča. Minútová sekvencia so stupňujúcou sa hudbou obsahuje sériu detailných záberov na dievčatá, ktoré krútia svojimi stehnami, zadkami a bokmi. 

Je divné, že tu nie je zmienka o najmenej poltucte záberov na otvorený rozkrok. 

Tu je tretia:

Viem si predstaviť, ako dokáže divákov znechutiť spôsob, ktorým režisérka Doucouré natáča tanečné rutiny. Využíva pri tom zábery zblízka na telá mladých herečiek, aby nám predviedli svoje schopnosti a aby sme sa zámerne cítili blbo. 

Tu je štvrtá, no v žiadnom prípade posledná obrana Washington Post, ktorá sa obáva uviesť detaily:

Režisérka Maïmouna Doucouré sústreďuje svoju kameru, až príliš na môj vkus, na dievčenské zadky, keď sa aktérky učia provokatívnym tanečným pohybom. 

To si však vyžaduje úmyselné ignorovanie samotného filmu, aby niekto povedal, že tieto scény sexualizujú konkrétne dievčatá. 

Áno, samozrejme, pretože my sedliaci úplne opomíname nuansy zachytené vo viac než pol-tucte záberov na otvorené rozkroky. 

A tu je krajne ľavicový New Yorker, ktorý sa neobťažuje ponúknuť čitateľom akékoľvek detaily, ale je tu toho viac: 

"Mačičky" sú filmom stredu, aj z estetického poňatia - film znázorňuje neuvážené bez toho, aby vstúpil do sféry subjektívneho, a neumožňuje svojim mladým protagonistom veľa diskurzu, vonkajšieho ani vnútorného. Nie je to film o introspekcii či sebauvažovaní; je to skôr príbeh o pravidle ako o výnimke, o tom, čo je tak mimoriadne na snahe žiť bežný život. 

[…]

Základnou témou filmu je spojenie osobnej identity s verejnou - a naliehavosť transformácie samotného poňatia francúzskej identity, zmeny predstavy o tom, kto sa považuje za reprezentatívnu tvár Francúzska.

Môj vševediaci prekladač potrebuje nové baterky, takže vôbec netuším, čo to všetko znamená.

RogerEbert.com:

... sledujeme mladú generáciu, ako sa krúti a twerkuje, zvodne si hryzie pery či nechty. 

Myslím, že ste to pochopili, chcem povedať, že ... 

Ak chcete brániť Mačičky, prosím, bráňte ich. 

Nesnažte sa zriediť pravdu. Povedzte svojim čitateľom pravdu a obhajujte ju.

Ak chcete spustiť obhajobu nespočetných záberov na sporo-odeté 11-ročné dievčatá rozťahujúce svoje nohy dokorán, vypočujem si vás. 

Ale keď zakrývate pravdu, keď odmietate uznať fakty, vyplýva mi z toho, že nedokážete film obhájiť, ale stále tak robíte - čo nechápem.