tmp_1701291553342-810x500.jpg

Liz Yore: Pápež František využíva synodu ako dymovú clonu pre "heretický hypnotizmus

84
Kultúra smrti

Joreová vo svojej prednáške na Rímskom fóre života povedala, že nie je prekvapujúce, že František, “pápež svätogalskej mafie”, zaviedol na synodu “kódex mlčania omerta”, pričom tvrdí, že pápež sa snažil zabezpečiť správy prichádzajúce zo synody, aby poslúžili vopred pripravenému výsledku pod zámienkou demokratického procesu.

Yore povedal, že cieľom Synody’je “očistiť katolicizmus od Katolíckej cirkvi” vytvoriť “‘veľký stan’ hlásiaci sa k demokracii a otvorenosti” prostredníctvom vymenovania “virulentných oddaných, ktorí kráčajú pevným krokom v tomto synodálnom sprievode pápežskej pýchy, vedú dialóg v nesúhlase a napodobňujú [Victora Manuela] Fernandeza’bozkané edikty.”

“Cieľom tejto synody”je od jej začiatku podkopať dve tisícročia učenia katolíckeho učenia a mučeníctva hlásaním novej Františkovej teológie,” uviedla. “Počas posledného nekonečného desaťročia boli veriaci Cirkvi vystavení [Bergogliovej] paľbe herézy, rúhania, apostázy, šikovne naznačovanej jeho gestami, poznámkami mimo manžety, listami, stretnutiami, napomenutiami a poznámkami pod čiarou.”

Takisto tvrdila, že rozkol spôsobený Františkom “spôsobuje spúšť,” zatiaľ čo synoda slúži na “inkubáciu a liahnutie” toho, čo považuje za svätogalský plán na “dekonštrukciu rímskeho katolicizmu ako nevyhnutnú zámienku na rozbehnutie a plánovanie jedného svetového poriadku.”

Podľa Yoreovej je dôležité, aby katolíci porozumeli synodálnym dokumentom, aby ochránili seba, veriacich a svoje rodiny pred “náporom tejto propagandy na podkopanie viery,” a s týmto cieľom preskúmala synodu’instrumentum laboris a záverečný dokument.

Čítajte: Liz Yore: Pápež František rozširuje ‘milosrdenstvo’ na klerikov, ktorí sexuálne zneužívajú, ale nie na obete

Najprv poznamenala, že synodálne dokumenty obsahujú “mantry” o “rozmanitosti a inklúzii”, aby Cirkev vyšla “ako produktívnejšia a milosrdnejšia pracovná sila.” Cieľom tohto začlenenia je, tvrdí, aby “bergogliánska Cirkev” vznikla ako “spolupracujúci subjekt” v novom svetovom poriadku. Je tiež presvedčená, že táto cirkev by na príkaz Klausa Schwaba, zakladateľa Svetového ekonomického fóra (WEF), zaviedla vakcínové mandáty, zatvárala kostoly, prijala “hystériu klimatických zmien” a prijala gender ideológiu.

Poznamenáva tiež, že v synodálnom programovom vyhlásení sa nikdy nespomína spása. “Prečo sa v týchto dokumentoch nespomína peklo ani hriech?"” rečnícky sa pýtala. “Pretože peklo a večný súd nemajú miesto v Jednom svetovom náboženstve.”

“František musí odstrániť tieto katolícke prekážky, ktoré bránia zavádzaniu globálneho Nového poriadku,” tvrdí.

Druhé sa odvolala na používanie jazyka v synodálnych dokumentoch, pričom poukázala na to, že v instrumentum laboris slovo “duch” sa vyskytuje viac ako 100-krát, ale “Duch Svätý” len 13-krát, čo ju podnietilo k otázke, ktoré duch je ten, o ktorom sa hovorí. Ďalej sa Kristus spomína len 10-krát a Panna Mária len raz. “Rozlišovanie” sa medzitým spomína 90-krát a “Synoda” 380-krát.

“Čo sa to deje?"” pýtala sa."“Toto je heretická hypnóza, a to”zámerná. Dogma je nahradená karmou, hriech je nahradený točením, počúvanie a dialóg tromfne Desatoro. A ani jedna zmienka o ruženci. Ani jedna zmienka o adorácii, Trojici, nebi, pôste, morálke[s].”

“Zrejme tieto základné katolícke presvedčenia, tieto požehnané rituály a cenené učenia zostali na upravenej podlahe veľkého stanu,” tvrdí.

Po tretie, skúma možné prepojenie medzi synodálnymi dokumentmi a teológiou oslobodenia prostredníctvom ich odvolávania sa na “Boží ľud,” termín, ktorý používa Druhý vatikánsky koncil na označenie Cirkvi.

Pripustila síce, že používanie tohto termínu sa môže zdať neškodné, ale upozorňuje, aby sa ľudia mali na pozore, pretože teológia oslobodenia trvá na tom, že teológia sa musí robiť zdola, teda že veriaci laici sú “zdrojom a vrcholom duchovného zjavenia a náboženskej autority.”

“Bergoglio zákerne vkladá svoje dedičstvo teológie oslobodenia tým, že sa v instrumentum laboris 66-krát odvoláva na Boží ľud,”tvrdila Yore.

Preskúmajúc plody synody’uviedla, že prijímanie pre rozvedených a znovu zosobášených bolo začlenené do toho, čo nazvala “synodálnym kalom.”Taktiež povedala, že hoci sa František vyhýbal ex cathedra vyhláseniam, využil “svoju globálnu PR kazateľnicu, aby to oznámil svetu.” Tvrdila, že to isté sa stalo aj v prípade homosexuality v Cirkvi, keď sa František stretol s transgenderovými pármi a vymenoval disidentských kardinálov do synodálneho procesu, vrátane kardinálov Roberta McElroya a Jeana-Clauda Hollericha.

Čítajte: Ugandská poslankyňa Lucy Akello odsudzuje zameranie Synody’na LGBT, vyzýva veriacich, aby zostali blízko Krista

“Pripútajte sa, katolíci. Pripútajte sa a pripravte svoje deti na druhú časť, keď budeme spoločne putovať do neznámych Bergogliových peripetií voľným pádom priamo cez útes,”Yore varoval pred druhým zasadnutím Synody’naplánovaným na október 2024. “Nenechajte sa ani na sekundu oklamať, že keďže sa v synodálnych dokumentoch neobjavilo radikálne vyhlásenie, že táto otázka je vyriešená. Realizácia tajnej radikálnej obnovy smerovania davoských elitárov je v plnom prúde."”

Je potrebné si tiež všimnúť, ako František tvrdil, že “protagonistom” synody je Duch Svätý, čím naznačil, že akákoľvek kritika synody je de factokritika Tretej osoby Trojice.

Odpovedajúc na svoje tvrdenie, že Synoda funguje pod zámienkou demokratického procesu s cieľom realizovať vopred dané rozhodnutia, sa pýtala, aký zmysel by mala takáto “šaráda”. Podľa nej František zvolal synodu preto, lebo “zdanie demokracie, počúvania a spoločnej cesty je presvedčivou façade aj pre tyrana.”

“Satanov dym pohlcuje Vatikán,” vyhlásila. “The instrumentum laboris slúži ako príručka pre modernistov, ktorí číhali vo Vatikáne a čakali na chvíľu, keď sa duch zladí v modernistickom prevzatí moci a nastolí sa premena.”

“Satanovo”jedno svetové náboženstvo budú odrážať synodálne cirkevné dokumenty. Môže sa dokonca nazývať ‘Synodálna cirkev,’ Cirkev, ktorá nemá žiadny zmysel, žiadne presvedčenie, žiadny cieľ, žiadneho Boha, ale globálnu elitu, synodalizmus.”

Joreová však v závere svojho príhovoru vyzvala poslucháčov, aby sa nebáli, pretože veriaci katolíci nakoniec zvíťazia.

“Nastal čas zvýšiť našu hru,” povedala. “Vyložiť všetky karty na stôl. Využite naše jedinečné dary, ktoré nám dal Boh, aby sme získali späť našu Cirkev a našu kultúru od barbarov. Katolíci, máme pred sebou veľa práce. Nachádzame sa na nezmapovanom území. Petrova bárka je unášaná a naberá vodu. Sme v ťažkej bitke o záchranu nepoškvrnenej Kristovej nevesty, jeho Katolíckej cirkvi.”