Posielajte naliehavú správu kanadským zákonodarcom a súdom, aby podporovali rodičovské práva
Katolícka škola v Ontáriu inštruuje svojich zamestnancov, aby presadzovali agendu LGBT, čo je podľa interného memoranda, ktoré získal portál LifeSiteNews, v zdanlivom rozpore s autentickým učením Cirkvi.
Dňa 4. decembra sa na Strednej škole kardinála Legera v Bramptone v Ontáriu uskutočnilo stretnutie celého personálu, ktoré obsahovalo smernice o presadzovaní agendy LGBT ako “spojenca,” okrem tvrdenia, že pohlavie človeka’môže byť iné ako jeho pohlavie, uvádza sa v memorande, ktoré získala stránka LifeSiteNews. Vyhlásenia nominálne katolíckej školy’sú v rozpore s autentickým a nemenným učením Katolíckej cirkvi. Katechizmus Katolíckej cirkvi jasne uvádza, že Boh stvoril ľudí “muža a ženu” a že “[k]aždý, muž a žena, by mal uznať a prijať svoju sexuálnu identitu.”
“Fyzická, morálna a duchovná odlišnosť a komplementarita sú zamerané na dobrá manželstva a rozkvet rodinného života. harmónia manželského páru a spoločnosti čiastočne závisí od spôsobu, akým sa prežíva komplementárnosť, potreby a vzájomná podpora medzi pohlaviami,” pokračuje Katechizmus, ďalej vyhlasuje, že “homosexuálne akty sú vnútorne neusporiadané” a “za žiadnych okolností ich nemožno schvaľovať.”
Napriek tomu sa dokument začína názvom, “Prečo je spojenec sloveso, nie podstatné meno,” čo naznačuje, že zamestnanci by mali podporovať, nie vyvracať tvrdenia agendy LGBT.
Prezentácia inštruujúca zamestnancov o tom, ako byť “LGBTQIA+ Ally”, usmerňovala zamestnancov, aby “boli viditeľní a podporovali komunitu.” Škola tiež prepojila dve videá s názvami “Čo je Performative Allyship” a “5 tipov, ako byť spojencom.”
V druhom videu sa uvádza, že tí, ktorí chcú byť “spojencom”, musia “pochopiť” svoje “privilégium.” Taktiež sa v ňom uvádza, že “spojenci” by mali “zostať” vo svojom “pruhu”, aby sa nedomáhali “privilégií.”
Prezentácia ďalej opisuje, čo znamenajú jednotlivé písmená stále rastúcej skratky “LGBTQIA+”, pričom poučuje zamestnancov, aby sa pred oslovením osoby opýtali na jej zámená.
“Zámená sa používajú na označenie osoby v aktuálnej situácii alebo osoby, o ktorej hovoríte,”uvádza sa v prezentácii. “Zámená často naznačujú niekoho rodovú identitu, preto je dôležité, aby ste ich správne pochopili.”
Škola naďalej používala “Rodový jednorožec”, aby tvrdila, že “rodová identita,” “vyjadrenie rodu,” a “priradenie pohlavia” sú rozdielne veci. Ďalej uviedla, že to, čo niekoho “fyzicky priťahuje” a “citovo priťahuje”, môže byť odlišné.
Prezentácia tiež používala “Genderbread Person” na presadenie myšlienky, že osoba’s “genderovou identitou” nemusí byť v súlade s biologickou realitou.
Napriek jasnému a konzistentnému učeniu Cirkvi v tejto veci nie je propagácia LGBT agendy v škole’ničím výnimočným pre tzv. katolícke školy v Kanade.
V novembri pro-LGBT páter James Martin, SJ, oslovilzamestnancov a pedagógov Toronto Catholic District School Board (TCDSB), aby ich poučil o tom, ako majú byť “priateľskí” k študentom, ktorí sa identifikujú ako “2SLGBTQ+.”
Koncom toho istého mesiaca TCDSB zvolila za podpredsedu pro-LGBT správcu De Domenica. De Domenico je známy tým, že v školskej rade agresívne presadzuje “politiku rozmanitosti, inklúzie a rovnosti DIE, aj keď je táto politika v rozpore s katolíckym učením o osobe, manželstve a rodine,” podľa Everyday for Life Canada.
Okrem toho študentský aktivista Josh Alexander vedie prebiehajúce právne boje so svojou bývalou školou, St. Joseph’s v meste Renfrew v Ontáriu po tom, čo vyhlásil, že existujú len dve pohlavia a chlapci by nemali vstupovať na dievčenské’ toalety.
Posielajte naliehavú správu kanadským zákonodarcom a súdom s odkazom, aby podporili rodičovské práva