Školský obvod Bay Area v najľavicovejšom americkom štáte podľa novej správy používa plány hodín, ktoré vyzývajú na propagáciu transgenderizmu a blokátorov puberty u detí.
V utorok denník Daily Wire oznámil, že preskúmal dokumenty s podrobnými plánmi vyučovacích hodín a odporúčanými zdrojmi, ktoré sa používajú v kalifornskom’školskom obvode Hayward Unified School District (HUSD), ktorý zahŕňa viac ako 19 000 detí od predškolského veku až po stredoškolákov.
Materiály obsahujú zoznam “LGBTQ+ Inclusive Films”, ktoré sa dajú bezplatne sledovať online, spolu s odporúčaným vekom poslucháčov. Obsahuje príspevok o “rozmanitosti v rodinných štruktúrach zo širokej škály detských’perspektív” pre divákov už v materskej škole, príbeh 12-ročného dievčaťa, ktorého rovesníci’reagujú na jej chlapčenské zvyky, ju “nevie, či chce byť dievčaťom, chlapcom alebo niečím medzi tým, keď vyrastie,” odporúčaný pre žiakov piatych ročníkov, a “príbeh Haywardského homosexuálneho plesu, každoročného podujatia v Haywarde od roku 1995,” považovaný za vhodný pre žiakov siedmych ročníkov a vyššie.
Aj keď sa v zozname neuvádza, na webovej stránke filmu pre chlapcov, “Som’len Anneke,” sa dodáva, že hlavná hrdinka dostane “liek, ktorý potlačí hormóny, ktoré spôsobujú zmenu jej tela skôr, než’je pripravená,” čo sa prezentuje tak, že nerobí nič iné, len “jej dáva viac času na rozhodnutie.”
ČÍTAJTE: Prezident Americkej akadémie pediatrov odsudzuje transgenderové lieky ako ‘zneužívanie detí’
HUSD tiež udržiava zdroje pre takzvané “bezpečné a inkluzívne” knihy, ktoré “obsahujú celý rad tém vrátane rôznych rodinných štruktúr, ako sú dve mamy alebo dvaja otcovia, rodovej identity a vyjadrenia, ľudí z rôznych kultúr, fyzických hraníc (rešpektovanie osobného priestoru), rasovo zmiešanej identity atď”; ako aj materiály o tom, ako usporiadať “ceremoniál vlajky hrdosti”, propagovať pro-LGBT príslušenstvo, ako napríklad “chrániť trans deti” tričká a “spojenecké stužky” a ako “vytvoriť rodovo expanzívne triedy.”
“Jeden z takýchto plánov vyučovacích hodín na tému ‘rod a identita’ je určený žiakom K-12 a tvrdí, že ‘pochopenie rodu a identity si vyžaduje pochopenie ich mnohostrannej a dynamickej povahy,’ a dodáva, že ‘Ľudia by mali byť rešpektovaní a podporovaní vo svojom sebaidentifikovanom pohlaví,’” píše Wire’s Spencer Lindquist. “Inzeruje tiež ‘ohniskový text’ o používaní rodovo neutrálneho jazyka, napríklad zámena ‘oni.’”
Je článkom pokrokovej viery, že “pohlavie” nie je ničím iným než záležitosťou sebavnímania, ktoré si jednotlivci môžu ľubovoľne zmeniť. Podľa biológie však pohlavie nie je subjektívny pocit seba samého, ale objektívna vedecká realita, ktorú stanovujú chromozómy jedinca’od prvých okamihov jeho existencie a odrážajú stovky genetických znakov. Pre kresťanov túto otázku ďalej rieši Genesis 1,27, ktorý učí, že Boh stvoril obe pohlavia na svoj obraz.
Avšak už roky sa LGBT aktivisti snažia presadzovať “gender fluidity,” myšlienku, že sexuálna “identita” je oddelená od biológie a rozoznateľná len podľa osobného vnímania, naprieč verejným vzdelávaním, knižnice, zdravotníctvo a kultúrne tradície, ako sú súťaže krásy, školské homecomings a atletické súťaže.
Kritici odsudzujú ich snahy za to, že priniesli širokú škálu škôd, a to tak na fyzickom a duševnom zdraví samotných rodovo zmýšľajúcich jednotlivcov, ako aj na právach, zdraví a bezpečnosti ostatných, vrátane dievčat a žien, ktoré sú nútené zdieľať intímne priestory s mužmi, športovkyne nútené súťažiť s biologickými mužmi s prirodzenými fyzickými výhodami a jednotlivcov nútení potvrdzovať falošné sexuálne “identity” v rozpore so svojím svedomím, chápaním vedeckých faktov a/alebo náboženským presvedčením.
Tieto škody sú najzávažnejšie, keď ide o vnímavé deti, ktoré nemajú dostatočný mentálny vývoj, emocionálnu zrelosť a životné skúsenosti na to, aby zvážili dlhodobé dôsledky rozhodnutí, ktoré sa im vnucujú, alebo úplné vedomosti o dlhodobých účinkoch chirurgických a chemických zákrokov, ktoré menia život, fyzicky ho transformujú a často sú nezvratné.