Throuple-810x500.png

Homosexuálna "trojica", ktorá chce získať rodný list pre troch rodičov, začala podnikať, aby pomohla ostatným získať deti

56
Kultúra smrti
  • Homosexuálna trojica usiluje o rovnocenné práva ako adoptívni rodičia.
  • Tria muži sa snažia byť uvedení ako rodičia v rodnom liste adoptovaných detí.
  • Plánujú založiť poradenskú firmu pre náhradné materstvo a adopciu.
  • Manželstvo osôb rovnakého pohlavia má negatívny vplyv na práva detí.

Homosexuálna “trojica”, ktorá sa usiluje o rovnocenné právne uznanie ako “otcovia” adoptovanej dvojročnej dcéry a šesťmesačného náhradného syna, tvrdí, že sa vydala na cestu, aby pomohla ďalším homosexuálnym trojiciam získať deti bez matky.

Tria muži - vo veku 38, 38 a 36 rokov - sa prvýkrát dostali do povedomia pred rokom, keď sa snažili ako druhá “trojica” v Spojených štátoch o to, aby boli všetci traja uvedení ako rodičia v rodnom liste adoptovanej dcéry”.

Nedávno vo videu na sociálnych sieťach oznámili narodenie chlapca, ktorý vznikol prostredníctvom spermií jedného z mužov, anonymnej darkyne vajíčok a náhradnej matky.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok zdieľaný Benjamin, Ben a Mitch Rolam (@gaythrouple)

Dvaja z mužov sú v súčasnosti zákonnými rodičmi oboch detí.

Po tom, ako zverejnili informácie o svojom živote na Instagrame, ich kontaktovali iné “trojice” a požiadali ich o “vzťahové rady a tipy, ako si ako trojica založiť rodinu,” podľa report od Independent.

“Máme veľa priateľov, ktorí nás oslovili v súvislosti s náhradným materstvom, a ľudí, ktorých sme“nikdy nestretli,” povedal jeden z mužov, menom Mitch. “Takže sa chystáme založiť si vlastnú poradenskú firmu pre náhradné materstvo a adopciu, kde by sme mohli odporúčať ľudí, aby mali dobré skúsenosti ako my.”

Ďalší z trojice, Ben, povedal: “Myslím, že pre nás to’bol vždy nový spôsob života a vytvárania rodiny, takže som si istý, že je’oveľa viac ľudí, ktorí by sa pravdepodobne vydali touto cestou alebo by mali záujem (byť pridaní do rodného listu).”

“Dúfam, že sa nám podarí vytvoriť cestu pre ďalších ľudí, aby to mohli urobiť tiež,” dodal.

Pri snahe splodiť dieťa prostredníctvom náhradného materstva najprv spolupracovali s agentúrou v Cancúne, ale potom prešli k inej v Mexico City.

“Sperma a embryá leteli z Cancúnu do Mexico City, museli si vybrať darkyňu vajíčok a vznikli nové embryá,” podľa Independent.

Trojica by chcela mať ešte jedno dieťa prostredníctvom náhradného materstva. O osude ostatných detí, ktoré ešte existujú ako embryá, sa nezmienili.

Po adopcii ich právoplatnej dcéry jedna povedala pre Independent, že “bude milovať mať troch otcov – vždy bude mať toľko lásky. Dali by sme im vedieť, že láska je láska od matky alebo otca.”

Ale to preukázateľne nie je pravda. Ich deti budú túžiť po láske svojej mamy, ktorá im v živote chýba.

Po tom, čo Najvyšší súd USA’Obergefell v roku 2015 svojím rozhodnutím ustanovil právo na manželstvo “rovnakého pohlavia” v celej krajine, sa pre deti, ktoré sa ešte len narodia, všetko zmenilo. Ich prirodzené právo byť vychovávané biologickou mamou a otcom sa zdanlivo rozpadlo ako vec zákona a, žiaľ, aj ako všeobecné očakávanie spoločnosti.

“Dôsledky rozhodnutia Najvyššieho súdu“o legalizácii homosexuálnych manželstiev sa neobmedzili len na možnosť dvoch dospelých osôb uzavrieť manželstvo,” poznamenali Katy Faust a Stacy Manning vo svojej prelomovej knihe Them Before Us; Why We Need a Global Children’Rights Movement.

“Rozhodnutie viedlo k likvidácii prvotného, prastarého, prirodzeného práva detí na matku a otca,” vysvetlili. “Je to celosvetový fenomén: Všade, kde sa homosexuálne manželstvá stanú zákonom, trpia práva detí”

Keď boli deti bez otcov dlho predmetom ľútosti, teraz sa k nim pridávajú čoraz početnejšie rady detí bez matiek, a to vďaka manželstvám osôb rovnakého pohlavia a rozvíjajúcemu sa technicko-medicínskemu reprodukčnému priemyslu, ktorý slúži homosexuálnym jednotlivcom a jednopohlavným párom, trojiciam a ďalším.

“Vďaka náhradnému materstvu sa z uľahčovania straty matky stal miliardový priemysel,” uviedli Faust a Manning.

Príbeh trojice, ktorá sa usiluje o plné právne uznanie trojnásobných detí zverených do jej starostlivosti a zároveň sa snaží zvýšiť počet trojičných párov vychovávajúcich deti, vyvoláva otázky obrovského, ďalekosiahleho významu.

“Zaobchádza sa s osobami inklinujúcimi k (trojičným) vzťahom nespravodlivo, keď ich dobrovoľné romantické zväzky nie sú uznané? Sú ich deti bezdôvodne ‘stigmatizované?"’” zamýšľa sa Ryan Anderson vo svojej knihe Pravda prekonaná; Budúcnosť manželstva a náboženskej slobody, ktorá vyšla krátko po rozhodnutí vo veci Obergefell.

“Privilegované miesto monogamie’v západnom práve a kultúre bolo založené na presvedčení, že jeden muž a jedna žena, ktorí sa spoja v komplexnom akte, z ktorého vznikne dieťa, by mali tvoriť stabilnú rodinu,” povedal Anderson. “Ale ak je mužsko-ženský charakter manželstva úplne svojvoľný, čo’je také zvláštne na čísle dva? Aký je principiálny dôvod na odmietnutie “manželskej rovnosti” trojky, štvorky a ďalších?

“Predstierať ako vec zákona, že muži a ženy sú zameniteľní, že ‘monogamné’ vzťahy fungujú rovnako dobre ako monogamné vzťahy, že ‘trojice’ sú rovnaké ako páry a že ‘manželstvo’ je výhodnejšie ako manželstvo, povedie len k väčšiemu počtu rozbitých domovov, zlomených sŕdc a dotieravejšej vláde,” predpovedal.

“Američania by mali odmietnuť takýto revizionizmus,” vyhlásil Anderson, “a usilovať sa o obnovenie toho podstatného, čo robí manželstvo takým dôležitým pre spoločenské blaho: sexuálnej komplementarity, monogamie, exkluzivity a trvalosti.”

Takmer o desať rokov neskôr sa toto posolstvo stalo naliehavejším než kedykoľvek predtým.