un_headuarters_ny-810x500.jpg

Aktivista za potraty odhalil, ako OSN tlačí na potraty v konzervatívnych krajinách pomocou skrytého jazyka

26
Kultúra smrti

Už niekoľko desaťročí aktivisti za život varujú, že potratoví aktivisti využívajú medzinárodné inštitúcie na presadenie svojej agendy na celom svete, pričom používajú jazyk sexuálnych a reprodukčných práv.“Toto slovné spojenie je eufemizmom pre potrat, ale keďže je skôr implicitné ako explicitné, potratoví aktivisti ho úspešne prepašovali do medzinárodných dohôd, zmlúv a dokonca aj obchodných dohôd. Akonáhle ich podpíšu krajiny so zákonmi na ochranu života, ktoré často nevedia, na čo sa táto formulácia vzťahuje, potratoví aktivisti trvajú na tom, že vlády sú povinné legalizovať potraty, pričom im často pomáhajú aktivistické súdy. 

Nemecká sociologička Gabrielle Kubyová pred tým varovala vo svojej knihe Globálna sexuálna revolúcia z roku 2012; Obianuju Ekeocha túto stratégiu podrobne opísal v knihe Target Africa: Ideological Neo-Colonialism in the 21st Century; celú kapitolu o tejto taktike mám vo svojej pripravovanej knihe How We Got Here: A Guide to Our Anti-Christian Culture. Pri odhaľovaní týchto agend je neúnavných aj niekoľko kresťanských aktivistov, predovšetkým Austin Ruse z Centra pre rodinu a ľudské práva (C-Fam), ktoré sa zameriava na OSN, a Henk Jan van Schothorst z Medzinárodnej kresťanskej rady, ktorá sa zameriava na celý rad medzinárodných inštitúcií.  

C-Fam 13. septembra zverejnil nové, presvedčivé dôkazy o tejto agende potratových aktivistov. “Počas diskusie spojenej s nadchádzajúcim Summitom OSN pre budúcnosť delegáti a novinári podporujúci potraty priznali, že do každej oblasti politiky OSN vložili zakódované formulácie ako ‘sexuálne a reprodukčné zdravie’ ako zámienku na získanie väčšieho množstva finančných prostriedkov a pák na podporu potratov,” uviedla C-Fam a nazvala to verejným priznaním “ich pokračujúceho sprisahania s cieľom vnútiť svetu potraty a sexuálne práva.” Podľa správy C-Fam: 

Julie Garfieldt Kofoedová osobitne zdôraznila, aké dôležité bolo pridať jazyk o sexuálnom a reprodukčnom zdraví “mimo rámca tretieho výboru Valného zhromaždenia OSN”, kde sa o týchto otázkach diskutovalo takmer výlučne ešte pred desiatimi rokmi. Bývalá delegátka z Dánska, ktorá v súčasnosti pracuje pre Nadáciu OSN, potvrdila, že účelom pridania kontroverzných pojmov do rôznych oblastí politiky OSN, od ľudských práv cez rodovú rovnosť až po klímu a energetiku, bolo vždy získať viac finančných prostriedkov, programov a pozícií, z ktorých by sa presadzoval prístup k interrupciám a sexuálnym právam, a napokon aj ich uznanie. 

Na podujatí OSN, ktoré organizovala spoločnosť Devex, ktorá sa označuje za “sociálny podnik a mediálnu platformu pre globálnu rozvojovú komunitu,” sa uskutočnila pozoruhodná otvorená diskusia o stratégii potratových aktivistov. Colum Lynch, novinár, ktorý sa snažil “odhaliť” pro-life postoj Trumpovej administratívy počas prvého Trumpovho funkčného obdobia, uviedol, že krajiny, ktoré sa bránia potratovej agende, majú ťažšie obhajovať “tradičné rodinné hodnoty” a boj za život a rodinu nazval “včerajšími”bitkami.” 

C-Fam uviedol, že Kofoed “vysvetlil, že nejednoznačné podmienky sú veľmi dôležité pre podporu potratov a sexuálnych práv, pretože poskytujú ‘rámec pre mimovládne organizácie a agentúry, aby si zabezpečili financovanie’ a realizovali programy v súlade s týmito normami bez ohľadu na to, s čím krajiny v skutočnosti súhlasia alebo nie.”Podľa názoru Kofoeda’C-Fam to “dáva páky organizáciám, aby vyvíjali tlak na krajiny, aby prijali diskrétne prvky programu potratov a sexuálnych práv.”Kofoed tiež uviedol, že “neustále zaraďovanie takéhoto jazyka do diplomacie nielenže mení konverzáciu, ale aj tlačí na subjekty, aby prispôsobili svoju politiku, čo odráža posun v globálnych normách.” 

Toto je pozoruhodne úprimný opis modusu operandi potratových aktivistov. Napriek ich tvrdeniam, že prijímajú rozmanitosť a multikulturalizmus, v skutočnosti využívajú skratku na to, aby ostatné krajiny nahnali do súladu s postkresťanskými západnými hodnotami sexuálnej revolúcie. To, čo tieto krajiny v skutočnosti chcú, je nepodstatné; aktivisti ako Kofoed veria, že vedia, čo je pre svet najlepšie, a s radosťou sa stávajú medzinárodnými tlačiarňami potratov, ktoré používajú kódovaný jazyk na zastrašovanie rozvojových krajín, aby prijali ich morálne normy, často tým, že viažu zahraničnú pomoc a peniaze na rozvoj na morálne ústupky v sociálnej politike.  

Zaiste, C-Fam poznamenal, že Kofoed “mlčky priznal, že program potratov a sexuálnych práv nie je vôbec veľmi populárny.”Kofoed upozornil na “dôraz na uznanie a riešenie privilégií rozvinutých krajín pri kontakte s globálnym Juhom” a zjavne bez irónie či uvedomenia si vlastnej identity obhajoval zmenu “dynamiky moci” s cieľom dosiahnuť “spravodlivejšie rozdelenie moci a privilégií v medzinárodných vzťahoch, s cieľom posilniť menej dominantné hlasy pri tvorbe globálnej politiky.” Kofoedová svoju túžbu po “spravodlivejšom rozdelení moci” nespojila s tým, aby umožnila tradičnejším spoločnostiam prijímať vlastné rozhodnutia týkajúce sa životných a rodinných otázok. 

Znovu opakujem, že to nie je žiadna novinka. Pro-life aktivisti verne bijú na poplach v tejto otázke už celé desaťročia. Je však objavné počuť tak jasne formulovanú stratégiu a je to pripomienka, aby sme podporili aktivistov, ktorí vykonávajú neúnavnú prácu pri odhaľovaní ich agendy.