Shutterstock_1248041290-810x500.jpg

Veľké korporácie upúšťajú od výročnej pro-LGBTQ správy v súvislosti s rastúcim odporom voči DEI

7
Kultúra smrti

Čoraz viac veľkých korporácií sa rozhoduje aktívne nezúčastňovať na každoročnom indexe rovnosti firiem, ktorý hodnotí a zaraďuje veľké spoločnosti na základe ich vernosti neustále sa vyvíjajúcej vôli LGBTQ+ aktivistov (Human Rights Campaign’- HRC).

V posledných mesiacoch sa s výročnou správou HRC’rozlúčili spoločnosti Ford Motor Company, Harley Davidson, Jack Daniel’s, Molson Coors beer a Lowe’s.” Ďalšie korporátne giganty, ako napríklad John Deere a Tractor Supply, vo všeobecnejšej rovine odstúpili od svojich záväzkov k dodržiavaniu noriem DEI (Diversity, Equity, and Inclusion) a ESG (Environmental, Social, and Governance), ktoré zahŕňajú podporu homosexuality a transgenderizmu.

V augustovom vyhlásení zverejnenom po tom, ako sa spoločnosť Harley Davidson dištancovala od siláckej taktiky lobistickej organizácie LGBTQ+ Goliáš’HRC trvala na tom, že “rozhodnutie odstúpiť od Indexu firemnej rovnosti je impulzívnym rozhodnutím, ktoré podporujú okrajoví pravicoví aktéri a extrémisti z MAGA, ktorí veria, že sa im podarí zastrašiť iniciatívy, ktoré pomáhajú všetkým prosperovať na pracovisku.”

Po vysokopostavených dezerciách zašla HRC až tak ďaleko, že vyhlásila “State of Emergency” pre LGBTQ+ ľudí v USA, naznačujúc, že’teraz je otvorená sezóna na gayov, lesbičky, transrodové osoby a ďalších, ktorí žijú svoj život v oddanosti všetkému, čo predstavuje dúhová vlajka.

Budením falošného poplachu v súvislosti so svojím obľúbeným strašiakom — konzervatívnymi “útokmi” na LGBTQ+ ľudí — si HRC za tie roky vyvinula mimoriadne výnosný spôsob, ako si zarobiť na živobytie.

Záznamy ukazujú, že v roku 2023 predstavovali celkové príjmy HRC’len necelých 50 miliónov dolárov, pričom viac ako 90 % pochádzalo z príspevkov.

Vzdor tomu, že hŕstka korporácií opustila loď, 595 podnikov si stále udržiava perfektné skóre CEI od HRC. Medzi nimi sú spoločnosti Airbus, Amazon, American Airlines, American Express, Apple a AT&T. A to je len výber z mnohých spoločností uvedených pod prvým písmenom abecedy.

Raketa Corporate Equality Index

Organizácia, ktorá začala svoju činnosť v roku 2002, zistila, že jej Index firemnej rovnosti (CEI) je užitočným nástrojom, ako čoraz viac pritlačiť skrutky na veľké korporácie a prinútiť ich rozšíriť svoje záväzky v oblasti LGBTQ+ “práv” neustálym zvyšovaním požiadaviek a bodovacích štandardov.

V nedávnej správe agentúry Associated Press sa vysvetľuje, že HRC v priebehu rokov posunula cieľové body pre korporácie, ktoré sa snažia získať perfektné skóre CEI:

V roku 2004 index kládol väčší dôraz na poskytovanie komplexných výhod domácim partnerom a zlepšenie zdravotnej starostlivosti pre transrodových pracovníkov. Neskôr pridal kategórie, ktoré zamestnávateľom dávali body za podporu rovnosti v širšej komunite LGBTQ+.

V roku 2019 špecifikoval, že programy dodávateľskej diverzity, ktoré podporujú spoločnosti v spolupráci s podnikmi vlastnenými menšinami alebo veteránmi, musia zahŕňať aj dodávateľov LGBTQ+.

V roku 2022 index uviedol, že zamestnávatelia by mali manželom a domácim partnerom rovnakého pohlavia poskytovať rovnaké výhody ako ostatným párom v prípade oplodnenia in vitro a adopcie a že zamestnávatelia musia okrem iných zmien vytvoriť usmernenia pre prechod na iné pohlavie.

HRC neustále “každé dva roky vylepšuje svoje kritériá, aby si zaslúžila stále ‘perfektné’ skóre, ” poznamenal Peter LaBarbera z World Net Daily’v ohromujúcom exposé uverejnenom v roku 2023.

Protikonzervatívna hodnotiaca tabuľka CEI si nerobí nárok na objektivitu v snahe o “queer rovnosť na pracovisku,” ako ju opisuje jeden z webových príspevkov HRC. CEI dokonca obsahuje ustanovenie o treste, ktoré v podstate blokuje vyhovujúce korporácie, aby podporovali kresťanské a prorodinné skupiny, ktoré sú proti agende LGBTQ: Cieľom a manipulatívnou genialitou CEI je najprv dotlačiť korporácie k 100 % “perfektnému” skóre, za ktoré sa dostanú na zoznam “najlepších miest na prácu pre LGBTQ rovnosť” HRC.”Potom je korporácia fakticky uväznená v systéme s neustále sa stupňujúcimi požiadavkami naveky; ak odmietne, riskuje, že bude považovaná za odpadlíka, ktorý nie je plne “afirmujúci LGBT.”

Sama HRC má bezostyšne priznala na svojej webovej stránke, že “opäť zdvihla latku toho, čo znamená byť firemným spojencom pre inklúziu LGBTQ+. Tohtoročný’prieskum bol ťažší ako kedykoľvek predtým.”

Viac ako tisíc spoločností je rukojemníkom HRC’CEI, čo prispieva k erózii inštitúcií manželstva a rodiny — skutočných vecí — a ohrozuje zdravie a blaho mladých ľudí s rodovou dysforiou. Ako poznamenal LaBarbera:

Viac ako ktorákoľvek iná skupina HRC “brandovala” homosexuálnu agendu, pričom si za svoje logo zvolila znak rovnosti, keď propagovala neškodne znejúce eufemizmy ako “rovnosť” “láska víťazí nad nenávisťou” a “láska je láska”, aby mobilizovala nálady pre svoje revolučné krížové ťaženie redefinujúce občianske práva.

Za šikovným marketingom sa však HRC solidarizovala s inými “homosexuálnymi” bojovníkmi, ktorí uplatňovali rovnaký radikálny egalitársky model prirovnávajúci homosexuálne vzťahy k tradičnému manželskému zväzku medzi mužom a ženou. Odlišné zaobchádzanie s “homosexuálmi” a teraz aj s “trans” ľuďmi sa podľa ich vzorca rovná “nenávisti” a bigotnosti”. A zamestnanci HRC sa nevyhýbajú ani používaniu falošných naratívov na budovanie “moci homosexuálov” a očierňovanie kresťanov, ich hlavného nepriateľa.

Dúfajme, že viaceré korporácie pochopia, že akákoľvek ich súčasná úroveň poslušnosti voči HRC nikdy nebude stačiť.