Občania USA: Žiadajte, aby Kongres vyšetril prudko rastúcu mieru nadbytočnej úmrtnosti
TikTok a Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) uzatvárajú ročné partnerstvo s cieľom vyškoliť influencerov a propagovať režimom schválený obsah týkajúci sa verejného zdravia na platforme sociálnych médií.
TikTok minulý štvrtok vydal tlačovú správu o tomto partnerstve, v ktorej uviedol, že ide o spôsob, akým spoločnosť sociálnych médií “vytvára spoľahlivý obsah a bojuje proti dezinformáciám.”
/2 Keďže pokračujeme v pozdvihovaní informatívneho obsahu o duševnom zdraví a v boji proti dezinformáciám, spájame sa so sieťou Fides WHO, ktorá je rôznorodou komunitou dôveryhodných tvorcov obsahu v oblasti zdravotníctva. pic.twitter.com/uNY5GRshkn
— TikTokComms (@TikTokComms) 26. septembra 2024
/4 Zároveň venujeme dar vo výške 3 miliónov USD na podporu celosvetovej činnosti WHO v oblasti destigmatizácie duševných porúch. Viac informácií o našej spolupráci sa dozviete prostredníctvom nášho Newsroomu 👇 https://t.co/PVYKDIp2JC
— TikTokComms (@TikTokComms) 26. septembra 2024
Dnes’spolupracujeme so Svetovou zdravotníckou organizáciou (WHO) na vytváraní spoľahlivého obsahu a boji proti dezinformáciám prostredníctvom siete Fides, rôznorodej komunity dôveryhodných zdravotníckych odborníkov a tvorcov obsahu. — Tlačová správa TikTok, september 2024
Spolupráca s WHO’s Sieť Fides, bude TikTok poskytovať školenia o tom, ako najlepšie šíriť propagandu WHO.
“Prostredníctvom našej spolupráce s WHO budeme zapájať tvorcov Fides do prekladania komplexného vedeckého výskumu do zrozumiteľného a stráviteľného videoobsahu, ktorý sa rozšíri na rôzne zdravotnícke témy.
Čítajte: Democrat senators urge several Big Tech companies to censor election ‘misinformation’
“Aby sme tvorcov ešte viac vybavili, budeme úzko spolupracovať s WHO a poskytovať im prístup k školiacim programom a zdrojom pre tvorcov,” uvádza sa v tlačovej správe TikTok.
Sieť WHO’s Fides pozostáva z približne 800 tvorcov a bola spustená v roku 2020 s cieľom “zmobilizovať tvorcov zdravotníckeho obsahu, aby bojovali proti dezinformáciám a vyzdvihovali obsah založený na dôkazoch.”
Sieť Fides sa dnes môže pochváliť dosahom 150 miliónov používateľov na rôznych platformách.
Ďalšou súčasťou partnerstva WHO a TikTok je potláčanie akýchkoľvek informácií, ktoré nie sú v’súlade s nevoleným globalistickým zdravotníckym orgánom.
Na týchto digitálnych kanáloch sú ľudia čoraz častejšie terčom dezinformácií a dezinformácií. Nová spolupráca medzi WHO a TikTokom má pomôcť riešiť tieto problémy propagáciou obsahu založeného na dôkazoch a podporiť pozitívny dialóg o zdraví. — Tlačová správa Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO), september 2024
WHO a @TikTokComms oznamujú ročnú spoluprácu, ktorej cieľom je poskytovať ľuďom spoľahlivé, vedecky podložené informácie o zdraví a pohode.
V čoraz viac digitalizovanom svete je využitie sily digitálnych platforiem nevyhnutné na oslovenie ľudí na celom svete, podporu zdravia… pic.twitter.com/1ZnhteTVJA
— Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) (@WHO) 26. septembra 2024
Tu môže WHO zasiahnuť a podporiť influencerov pri poskytovaní informácií založených na dôkazoch, čím sa zabezpečí, že konverzácie o zdraví na platformách, ako je TikTok, budú mať vplyv a budú informované. — Dr. Alain Labrique, riaditeľ WHO pre digitálne zdravie a inovácie, september 2024
WHO tiež vydala tlačová správa o partnerstve, v ktorej vysvetľuje, ako budú vybraní a cielene oslovení určití influenceri, ktorí budú propagovať tento režim:
“Spolupráca rozšíri úsilie v súvislosti s viacerými relevantnými zdravotnými témami, pričom sa informácie založené na vedeckých poznatkoch premietnu do zrozumiteľného a stráviteľného videoobsahu, pričom influencerom sa poskytne väčšia podpora prostredníctvom programov školenia tvorcov TikTok’.”
Podľa WHO je cieľom partnerstva využiť “viaceré digitálne komunikačné platformy na zvýšenie dosahu na ľudí na celom svete, na podporu zdravotnej gramotnosti, zdravého správania a konania v čoraz viac digitalizovanom svete.”
Nie je to prvýkrát, čo organizácia OSN spolupracuje s veľkými technológiami na šírenie svojich správ.
Vlastníme vedecké poznatky a myslíme si, že svet by ich mal poznať, a to aj samotné platformy. — riaditeľka komunikácie OSN Melissa Flemingová, World Economic Forum Sustainable Development Impact Meetings, september 2022
Bezprostredne počas pandémie OSN nasadila "influencerov, ktorí boli oveľa dôveryhodnejší ako OSN" na šírenie zdravotníckych správ, pričom spolupracovala s TikTokom, aby lekári vyškolení OSN dostali "overené tiky": Šéf komunikácie OSN pre WEF, september 2022 pic.twitter.com/zCQ2GjUD8c
— Tim Hinchliffe (@TimHinchliffe) 17. augusta 2023
V septembri 2022 námestníčka generálneho tajomníka OSN pre globálnu komunikáciu Melissa Flemingová na Svetovom ekonomickom fóre (WEF) v paneli o dezinformáciách povedala, že OSN spolupracuje s TikTokom na projekte s názvom “Team Halo” na posilnenie správ COVID pochádzajúcich z lekárskych a vedeckých komunít.
“Ďalšou naozaj kľúčovou stratégiou, ktorú sme mali, bolo nasadenie influencerov,” povedala a dodala, “influenceri, ktorí boli naozaj zanietení, ktorí mali obrovské množstvo sledovateľov, ale naozaj chceli pomôcť niesť posolstvá, ktoré mali slúžiť ich komunitám, a boli oveľa dôveryhodnejší ako Organizácia Spojených národov, ktorá im niečo hovorí z newyorskej centrály.”
“Mali sme ďalší projekt dôveryhodných správ, ktorý sa volal ‘Team Halo’, v rámci ktorého sme školili vedcov z celého sveta a niektorých lekárov na TikToku, pričom s nami spolupracoval TikTok,” dodala.
V tom istom paneli Flemingová vyhlásila: “Vlastníme vedu a myslíme si, že svet by ju mal poznať, a samotné platformy tiež” a zároveň sa pochválila, ako OSN spolupracovala so spoločnosťou Google na manipulácii výsledkov vyhľadávania, aby sa na prvých miestach zobrazovali len správy schválené OSN.
Týmto partnerstvom TikTok pokračuje vo svojej úlohe propagandistickej odnože Organizácie Spojených národov, ktorej súčasťou je aj WHO.
Prevzaté so súhlasom The Sociable.
Občania USA: Žiadajte, aby Kongres vyšetril prudko rastúcu nadúmrtnosť