Školská rada v Edmontone podala návrh, aby sa vzoprela politike Alberty, ktorá vyžaduje súhlas rodičov, ak dieťa v škole používa iné zámená.
5. novembra podala Edmontonská verejná školská rada návrh proti novej prorodinnej politike Alberty, ktorá vyžaduje, aby sa rodičia prihlásili na hodiny sexuálnej výchovy, namiesto toho, aby sa z nich odhlásili, a ktorá nariaďuje získať súhlas rodičov predtým, ako žiak použije iné zámeno.
“Súčasná politika divízie’o sexuálnej orientácii, rodovej identite a rodovom vyjadrení je súčasťou nášho mandátu poskytovať bezpečné, príjemné a zdravé školské prostredie pre študentov, zamestnancov a rodiny,” tvrdí rada v návrhu zaslanom správnej rade.
“Zmeny politiky, ktoré navrhuje premiér Smith, budú v rozpore s tým, na čom naša rada a predchádzajúce rady správcov tvrdo pracovali, aby zabezpečili: bezpečnosť a pohodu všetkých detí v edmontonských verejných školách,” pokračovalo.
Nové zásady, zavedené minulý týždeň premiérkou Alberty Danielle Smithovou na základe zákona č. 27, budú znamenať, že hodiny sexuálnej výchovy nebudú zahrnuté do vzdelávania detí’a učitelia ani zamestnanci školy už nebudú môcť zatajovať, či žiak začne používať iné zámená alebo mená.
Akonáhle sa zákon č. 27 stane zákonom, školy budú musieť informovať rodičov o tom, čo sa bude vyučovať, najmenej “30 dní vopred a budú mať možnosť rozhodnúť sa pre túto výučbu, a nie sa z nej odhlásiť.”
Kým sa však Alberta snaží o to, aby boli rodičia informovaní a deti v bezpečí pred radikálnou agendou LGBT, edmontonská rada tvrdí, že rodičia musia byť v nevedomosti, aby nemohli zabrániť svojim deťom v prijímaní klamstiev agendy LGBT.
“Pre transrodovú mládež, ktorá si zvolí iné meno, než aké dostala pri narodení, používanie zvoleného mena vo viacerých kontextoch potvrdzuje ich rodovú identitu a znižuje riziká pre duševné zdravie, ktoré sú v tejto skupine známe ako vysoké,” tvrdila rada.
Naproti tomu značný počet dôkazov ukazuje, že “potvrdzovanie” zámeny pohlaví nesie so sebou vážne škody, najmä ak sa vykonáva u citlivých detí, ktoré nemajú dostatočný mentálny vývoj, emocionálnu zrelosť a životné skúsenosti na to, aby zvážili dlhodobé dôsledky rozhodnutí, ktoré sa im vnucujú, alebo úplné vedomosti o dlhodobých účinkoch chirurgických a chemických zákrokov, ktoré menia život, fyzicky ho transformujú a sú často nezvratné.
Štúdie zistili, že viac ako 80 percent detí trpiacich rodovou dysfóriou z nej do konca dospievania samy vyrastú a že “transformačné” postupy vrátane “chirurgickej zmeny” nedokážu vyriešiť problém pohlavne zmätených jedincov’ so zvýšeným sklonom k sebapoškodzovaniu a samovraždám– a dokonca ju ešte zhoršujú, a to aj tým, že posilňujú ich zmätenosť a zanedbávajú skutočné základné príčiny ich duševných ťažkostí.
A navyše, ako LifeSiteNews už predtým informoval, mnohí rodičia z Ontária odhalili, že verejné školy si pred “zmenou pohlavia” ich detí nevyžiadali súhlas rodičov, čo viedlo k zničeniu vzťahov medzi deťmi a rodičmi.
Navyše, mnohí učitelia sa snažia udržať tajomstvo pred rodičmi. Učiteľka zo Saskatchewanu, ktorá si želala zostať v anonymite, predtým pre LifeSiteNews povedala, že sa cíti vinná, keď pred rodičmi niečo tají, a podporuje rozhodnutie rodičov informovať.
“Obávam sa, že nepodporujeme žiakov ani rodičov, keď niečo tajíme,” vysvetlila. “Máme veľa žiakov, ktorí používajú alternatívne mená, ktoré sa niekedy počas roka často menia, a potom sa nás rodičia pýtajú, či sme o zmenách vedeli až po tom, čo sa stali. Cítim sa zodpovedná za udržiavanie tajomstva a nemyslím si, že je to’fér. Myslím si, že školy už teraz preberajú príliš veľa ‘rodičovských úloh’ a je’dôležité, aby rodičia hrali ‘rodičovskú úlohu’ a nie učitelia!"