Či už to bol zámer alebo nie, reklama na hypotekárnu spoločnosť, ktorá sa vysielala počas Super Bowlu LIX, priniesla dojemné posolstvo v prospech ochrany nenarodeného života a oslavy milujúcich sa párov, ktoré zakladajú rodiny.
“WOW,” zvolala pro-life aktivistka Anna Lulisová na X. “Super Bowl práve ukázal najkrajšiu pro-life reklamu.”
“Namiesto toho, aby ľudí strašila pred založením rodiny, ukázala USA. Lulis pokračoval a potom citoval záverečné slová reklamy: “Každý si zaslúži svoju šancu na americký sen.”
Dojímavý minútový reklamný spot sa začal slovami tehotnej matky, ktorá hovorí dieťaťu vo svojom lone: “Poďme’ťa dostať domov” práve v čase, keď v pozadí začína hrať nová interpretácia slávnej piesne Johna Denvera “Country Roads”.
Hudba sa stupňuje, keď sa mihnú scény hrajúcich sa detí, bábätiek, ktoré sa mazlia a kúpu, objímajúcich sa párov a vojakov, ktorí sa vracajú domov lietadlom, pričom do refrénu tej istej piesne vpadne “Take me home, country roads.”
Posolstvo je jednoznačné: Domy plné šťastných detí a milujúcich sa párov sú “Takmer nebo” —, čo sú úvodné slová piesne.
text zobrazený na obrazovke pred záverečnými obrázkami znie “Každý si zaslúži svoju šancu na americký sen.” Nevyslovené posolstvo, či už zámerné alebo nie zo strany Rocket Mortgage, však znie takto: “Každý si zaslúži svoju šancu na americký sen, vrátane nenarodených.”
WOW.
Super Bowl práve ukázal najkrajšiu reklamu za život.
Namiesto toho, aby ľuďom naháňala strach z toho, že si založia rodinu, ukázala príslušníkov amerických ozbrojených síl, ako sa berú a majú deti.
“Každý si zaslúži svoju šancu na americký sen.” pic.twitter.com/d0UQSzd49V
— Anna Lulis (@annamlulis) 10. februára 2025
Rocket Mortgage reklama vyniká ako osviežujúci odklon od neustáleho prívalu woke správ, ktoré dominovali v poslednom desaťročí v televíznej reklame.
