shutterstock_451362112-2-810x500.jpg

Spoločnosti Adidas a Nissan Canada upustili od sponzorstva sprievodu LGBT v Toronte

18
Kultúra smrti
  • Adidas a Nissan Canada stiahli sponzorstvo, čo posilňuje pro-life hodnoty v spoločnosti.
  • Rastúci trend odmietania LGBT iniciatív v USA ovplyvňuje aj Kanadu pozitívne.
  • Podpora kanadskej vlády pre Pride Toronto je v rozpore s tradičnými hodnotami rodiny.
  • Deti sú vystavované nevhodným obsahom na Pride, čo je neprijateľné pre pro-life katolíkov.

Aidas aj výrobca automobilov Nissan Canada stiahli financovanie z Pride Toronto po prehodnotení marketingových priorít.

Podľa správy denníka Toronto Star práve v čase, keď Spojené štáty začínajú odmietať iniciatívy v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inklúzie (DEI), dvaja z&nbspnajvýznamnejších kanadských firemných sponzorov, spoločnosti Adidas a Nissan Canada, už nesponzorujú  Pride Toronto, skupinu LGBT, ktorá organizuje každoročný  sprievod hrdosti v Toronte.

“Vieme, že bude nedostatok, a ja’pracujem s predstavenstvom na riešení týchto častí,” výkonný riaditeľ Pride Toronto Kojo Sherwin Modeste povedal pre noviny.

Podľa Modesteho spoločnosť Adidas neobnovila sponzorstvo Pride 2025. Podobne aj spoločnosť Nissan Canada začiatkom tohto roka stiahla svoje financovanie s odvolaním sa na “prehodnotenie” marketingových priorít.

Obe spoločnosti boli predtým považované za “zlatých” sponzorov, čo je označenie pre tých, ktorí venujú najmenej 150 000 USD v hotovosti alebo vecných príspevkoch.

Čítajte: Pro-family Canadians to host 3rd annual ‘National Pride Flag Walk-Out Day’ against LGBT agenda

Modeste prezradil, že dôvodom rozhodnutia spoločností’ je podľa neho súčasť rastúceho trendu zo Spojených štátov proti programom LGBT a DEI.

“Veríme, že mnohé z toho, čo sme videli v USA, nás ovplyvnilo,” vysvetlil Modeste. “Ale vieme, že kanadské hodnoty sú oveľa viac ako to a veríme, že kanadské hodnoty obstojia a zvíťazia.”

Kanadská vláda totiž dala jasne najavo, že podpora groteskného a oplzlého ‘sprievodu hrdosti’ je jednou z jej hlavných priorít, najmä keď korporácie začínajú od tohto podujatia ustupovať.

Po správe o strate sponzorov mesto Toronto rýchlo ponúklo Pride Toronto rekordnú sumu daňových dolárov, aby zabezpečilo konanie sprievodu, uvádza CBC News.

Podľa CBC mesto “poskytne finančné prostriedky na podporu rekordných 64 festivalov toto leto, vrátane Pride Toronto,” ktorému sa mestské financie zvýšia o 33 % na celkovú sumu 2 USD.5 miliónov eur na 15 LGBT festivalov.

LSN sa podujatiu’verejnou nahotou, verejnými prejavmi sexuálneho exhibicionizmu a surovými plavákmi a aktivitami venuje už roky, vrátane článkov zdezdezdezde.

Na torontskom’“pride” sprievode sú deti pravidelne vystavované simulovaným sexuálnym aktom, dospelým v bondage a inom fetišistickom vybavení a nahote dospelých. Na nedávnom podujatí nahý muž v strednom veku hopkal okolo detí v maske Bugs Bunnyho. Tieto skutočnosti kanadské mainstreamové médiá buď ignorujú, alebo teda obhajujú ich.

PREČÍTAJTE SI: Viac ako 400 zástancov života žiada na torontskom pochode za život zákony na ochranu nenarodených detí