fernandez-2-e1758120096635-810x500.jpg

Objavenie nových "pornografických" textov kardinála Fernándeza

20
Kultúra smrti
  • Nové erotické texty sú pornografické a nemajú duchovnú hodnotu.
  • Kňaz písal o orgazme, čo je morálne neprijateľné.
  • Fernándezove dielo spôsobilo zmätok a pohoršenie v Cirkvi.
  • Pohŕdanie čistotou a panenstvom je neprijateľné pre katolícku vieru.

UPOZORNENIE: Článok obsahuje znepokojujúci materiál.

Bývalá Kongregácia pre náuku viery - informovala argentínska katolícka webová stránka El Wanderer, ktorá novoobjavený materiál označila za “nielen pornografický, ale aj odporný.”

Tieto “nechutné”erotické texty sú v súlade s už skôr známymi “teologickými”knihami šéfa DDF: Uzdrav ma svojimi ústami: Umenie bozkávania a Mystická vášeň:

“Čo by katolíckeho kňaza viedlo k tomu, aby písal o podrobnostiach sexuálneho orgazmu, smilstva a všetkého medzi tým? ” pýtal sa katolícky komentátor Liz Yore v podcaste LifeSiteNews, keď sa tieto diela prvýkrát dostali na svetlo sveta. “Kniha je oplzlá, je’dráždivá, je’bez akejkoľvek duchovnej, morálnej alebo spásnej hodnoty. Je to, úprimne povedané, tvrdé porno zabalené do tenkého tkaniva mystiky nabitej oplzlou erotikou.”

Yore naznačil, že Fernández’ove známe diela môžu byť len “špičkou ľadovca.”

Ukázalo sa, že mala pravdu. 

V jednej z novoobjavených kníh, Prečo nemôžem’dokončiť liečenie?, ktorá vyšla v roku 2002, Fernández lascívne napísala: 

Telo môže byť nápadné, keď je vhodne oblečené—oblečenie, ktoré vzbudzuje zmyselnosť tým, že zvýrazňuje zaujímavé krivky, podľa tvaru tela’. Zmyselnosť opálených ramien a paží sa zvýrazní tričkom. Elegancia sa zvýrazní, pričom sa zakryje akákoľvek nadváha čiernou vestou a bielymi rukávmi. Holý krk sa stane zvodnejším s jemným náhrdelníkom; a tak ďalej. Ak sa vo chvíli nespokojnosti, keď niekto potrebuje nájsť niečo, na čo by sa mohol tešiť alebo si to užívať, môže telo javiť ako niečo pôsobivé, úžasné, nepostrádateľné, potom sa telo môže javiť ako niečo úchvatné, úžasné, nepostrádateľné.

Vtedy lamentuje:

Ale potom, s rutinou a objavovaním iných, odlišných tiel, si človek uvedomí, že tá masa mäsa nebola ničím výnimočná, že má nedokonalosti, nedostatky a bolesti ako všetky telá, že sa časom kazí a stráca pôvab.

V druhej knihe s názvom Spirituálna teológia: Duchovná hĺbka v akcii (2005), napísal:

Spočíva v skenovaní celého tela, pričom sa venuje plná pozornosť vždy jednému orgánu. Je veľmi dôležité poznamenať, že nejde o “myslenie” na daný orgán, jeho predstavovanie alebo vizualizovanie. Presnejšie ide o to, aby ste ho “cítili”, vnímali ho svojimi zmyslami. Ide o pokojné prežívanie pocitov každého orgánu bez toho, aby ste hodnotili, či sú tieto pocity dobré alebo zlé, ale skôr sa snažte umožniť tomuto orgánu uvoľniť sa a uvoľniť napätie. Najlepšie je to robiť viac-menej v tomto poradí: čeľusť, lícne kosti, hrdlo, nos, oči, čelo (a všetky malé svaly tváre, ktoré môžete cítiť), pokožka hlavy, krk a zátylok, ramená. Pokračujte pravým ramenom, zápästím a pravou rukou; ľavým ramenom, zápästím a ľavou rukou. Potom skenujte chrbát. Pokračujte: hrudník, brucho, pás, boky, panva, zadok, genitálie, pravá noha, ľavá noha, pravé chodidlo, ľavé chodidlo. Kľúčom k úspechu je pomaly zotrvávať vždy na jednom mieste, bez toho, aby sme nechali svoju predstavivosť blúdiť k inému orgánu alebo inej myšlienke, až kým nebudeme cítiť, že celé telo má rovnaký tón. Netreba sa ponáhľať.

V treťom diskutovanom texte El Wanderer, Oslobodiť sa od úzkosti a netrpezlivosti (2009), opäť použil obraz orgazmu na opísanie chvíľ, v ktorých sa “žije naplno”:Keď sa dokážeme zastaviť a nejaký predmet alebo osoba na chvíľu upúta našu plnú pozornosť, tento okamih je prežitý naplno. Keď sa celá naša bytosť zjednotí jedným smerom, vtedy dosiahneme skutočné stretnutie, splynutie, dokonalé spojenie, hoci len na niekoľko minút. Nemusí to nevyhnutne znamenať fyzickú nehybnosť, pretože tento zážitok môže nastať aj uprostred vzrušenia z intenzívnej činnosti. To sa stáva napríklad počas orgazmu medzi dvoma ľuďmi, ktorí sa milujú.

“Človek—kňaz, biskup a kardinál, navyše—schopný premýšľať, písať a publikovať takéto vyslovene pornografické odseky má vážny problém,”napísal El Wanderer komentátor. “A práve tento problém okrem iného vysvetľuje, prečo bol autorom Fiducia Supplicans,” ktorá povoľuje “neliturgické”požehnanie nepravidelných a rovnakopohlavných “párov.”

“Tento prekliaty dokument spôsobil nielen obrovský zmätok v Cirkvi, ale aj nesmierne pohoršenie a bolesť medzi veriacimi,”vyhlásil autor El Wanderer

“problém kardinála Fernándeza’vysvetľuje aj pohŕdanie, s ktorým bezdôvodne zaobchádzal s Pannou Máriou, upierajúc jej dva tituly používané svätými a pápežmi,” pokračoval analytický článok. “Prečo táto hrôza z panenstva a čistoty, cností, ktoré sú eminentne stelesnené v Božej Matke?"”

Poznámka: Pasáže preložené zo španielčiny pomocou Google Translate.