Covid-vaccine-810x500.jpeg

Kontaminovaná DNA nájdená v injekciách COVID vyvoláva obavy z poškodenia buniek a rakoviny

HISTÓRIA NA ÚROVNI

(Mercola) –– Vo videu dole, Dr. Steven E. Greer vedie rozhovor s mikrobiológom Kevinom McKernanom — bývalým výskumníkom a vedúcim tímu pre ľudský genóm MIT projekt — a dr. Sucharita Bhakdiho o kontaminácii DNA, ktorú tím McKernana’našiel v záberoch mRNA spoločností Pfizer a Moderna.

Ako sa ukázalo, proteín hrotu a mRNA nie sú jediným nebezpečenstvom týchto injekcií. McKernanov’tím objavil aj promótory similského vírusu 40 (SV40), ktoré sú už desaťročia podozrivé z toho, že spôsobujú rakovinu u ľudí vrátane mezoteliómov, lymfómov a rakoviny mozgu a kostí.

Zistenia zistenia (zde, zde, zde) boli zverejnené na OSF Preprints začiatkom apríla 2023. Ako je vysvetlené v abstrakte:

Na posúdenie zloženia nukleových kyselín štyroch exspirovaných injekčných liekoviek bivalentných mRNA vakcín Moderna a Pfizer bolo použitých niekoľko metód. Hodnotili sa dve fľaštičky od každého dodávateľa … Viaceré testy potvrdzujú kontamináciu DNA, ktorá presahuje požiadavky Európskej agentúry pre lieky (EMA) 330 ng/mg a požiadavky FDA 10 ng/dávku …

Ako poznamenal Greer, znamená to, že vlády a farmaceutické spoločnosti “zavádzali svet v oveľa väčšej miere, ako bolo doteraz známe.”Ak sú tieto zistenia správne, znamenalo by to tiež, že “takzvané ‘vakcíny’ v skutočnosti menia ľudský genóm a spôsobujú trvalú produkciu smrteľného proteínu spike” a táto vnútorná produkcia proteínu spike by zase “spustila útok imunitného systému na vlastné bunky,” tvrdí Greer.

V rozhovore McKernan vysvetľuje, ako môžu kontaminanty DNA, ktoré sa nachádzajú v injekciách COVID, viesť ku genetickej modifikácii ľudského genómu, a Bhaktiová skúma, ako a prečo môžu injekcie spustiť autoimunitné ochorenia.

Pozadie: V roku 2002 časopis Lancet zverejnil dôkazy spájajúce vakcíny proti detskej obrne kontaminované látkou SV40 s Non-Hodgkinovým’lymfómom. Podľa autorov môže byť táto vakcína zodpovedná až za polovicu z 55 000 prípadov Non-Hodgkinovho’lymfómu, ktoré sa každoročne diagnostikujú.

Ako sa tento opičí (simícky) vírus dostal do ľudskej populácie? Podľa zosnulého Dr. Mauricea Hillemana, popredného vývojára vakcín, spoločnosť Merck neúmyselne vypustila vírus prostredníctvom svojej vakcíny proti detskej obrne.

Nie je presne jasné, kedy bol SV40 z vakcíny proti detskej obrne odstránený. Časový údaj sa tiež líši v závislosti od krajiny. Napríklad v Taliansku sa vakcíny proti detskej obrne kontaminované SV40 podávali ešte v roku 1999.

Ako sa uvádza v knihe Lancet review “The Virus and the Vaccine: Pravdivý príbeh o víruse spôsobujúcom rakovinu, kontaminovanej vakcíne proti poliomyelitíde a miliónoch Američanov, ktorí boli vystavení jej účinkom”:

Bv roku 1960 vedci a výrobcovia vakcín vedeli, že opičie obličky sú stokami opičích vírusov. Takáto kontaminácia často kazila kultúry, vrátane kultúr výskumníčky NIH menom Bernice Eddyová, ktorá pracovala na bezpečnosti vakcín … Jej objav … ohrozoval jeden z najdôležitejších programov verejného zdravotníctva USA’…

Eddyová sa snažila dostať informáciu ku kolegom, ale bola umlčaná a zbavená svojich povinností v oblasti regulácie vakcín a svojho laboratória … [Dvaja] výskumníci spoločnosti Merck, Ben Sweet a Maurice Hilleman, čoskoro identifikovali vírus bachora, neskôr pomenovaný SV40 — karcinogénny agens, ktorý Eddyovej unikal.

V roku 1963 sa americké úrady rozhodli prejsť pri výrobe vakcíny proti detskej obrne na africké zelené opice, ktoré nie sú prirodzenými hostiteľmi vírusu SV40. V polovici 70. rokov 20. storočia po obmedzených epidemiologických štúdiách úrady dospeli k záveru, že hoci SV40 spôsobuje rakovinu u škrečkov, nezdá sa, že by ju spôsoboval u ľudí.

Presuňte sa do 90. rokov 20. storočia: Michele Carbone, vtedy v NIH, pracoval na tom, ako SV40 vyvoláva rakovinu u zvierat. Jedným z nich bol mezotelióm, zriedkavá rakovina pohrudnice, o ktorej sa predpokladá, že u ľudí ju spôsobuje najmä azbest. Podľa ortodoxného názoru SV40 nespôsobuje rakovinu u ľudí.

Pod vplyvom článku NEJM z roku 1992, v ktorom sa našli DNA ‘stopy’ SV40 v detských mozgových nádoroch, Carbone testoval biopsie ľudských mezoteliómových nádorov v Národnom onkologickom inštitúte: 60 % z nich obsahovalo DNA SV40. Vo väčšine bol opičí vírus aktívny a produkoval proteíny.

V máji 1994 publikoval svoje výsledky v časopise Oncogene, ale NIH ich odmietol zverejniť … Carbone … sa presťahoval na Loyolskú univerzitu. Tam zistil, ako SV40 vyraďuje nádorové supresorové gény v ľudskom mezotelióme, a svoje výsledky publikoval v júli 1997 v časopise Nature Medicine. Štúdie v Taliansku, Nemecku a USA tiež ukázali súvislosti medzi SV40 a rakovinou u ľudí.

mRNA COVID žihadlá kontaminované dvojvláknovou DNA

S týmto pozadím sa vráťme’k McKernanovým’zisteniam, o ktorých sa okrem uvedeného videa hovorí aj v podcaste Daniela Horowitza’vyššie. Stručne povedané, jeho tím objavil zvýšené množstvo dvojvláknových plazmidov DNA vrátane promótorov SV40 (sekvencia DNA, ktorá je nevyhnutná pre expresiu génov), o ktorých je známe, že pri stretnutí s onkogénom (gén, ktorý má potenciál spôsobiť rakovinu) spúšťajú vznik rakoviny.

Úroveň kontaminácie sa líši v závislosti od platformy použitej na jej meranie, ale bez ohľadu na to, ktorá metóda sa použije, úroveň kontaminácie DNA je výrazne vyššia ako regulačné limity v Európe aj v USA, hovorí McKernan. Najvyššia zistená úroveň kontaminácie DNA bola 30 %, čo je dosť zarážajúce.

Ako vysvetľuje McKernan, pri použití typického PCR testu sa za pozitívny považuje ten, kto zistí vírus SARS-CoV-2 pomocou prahovej hodnoty cyklu (CT) približne 40. Pre porovnanie, kontaminácia DNA sa zistí pri CT nižšom ako 20.

To znamená, že kontaminácia je miliónkrát väčšia ako množstvo vírusu, ktoré by ste potrebovali na to, aby bol test COVID pozitívny. “Takže je tu’obrovský rozdiel, pokiaľ ide o množstvo materiálu, ktorý’sa tam nachádza,” hovorí McKernan.

V jeho Substack článku, tiež poukazuje na to, že ľudia, ktorí tvrdia, že dvojvláknová DNA a vírusová RNA je falošný ekvivalent, pretože vírusová RNA je schopná replikácie, sa mýlia.

“Väčšina sgRNA, ktorú zisťujete v nosovom tampóne v nose, NIE JE REPLIKAČNE KOMPETENTNÁ, ako sa uvádza v článku Jaafar et al. Je to len fragment RNA, ktorý by mal mať nižšiu životnosť vo vašich bunkách ako dsDNA kontaminujúce fragmenty, píše.

V tomto článku Substack McKernan skopíroval aj štúdiu z roku 2009, v ktorej sa diskutuje o tom, ako DNA vo vakcínach môže spôsobiť rakovinu, a zvýraznil najdôležitejšie časti. Je to’užitočný zdroj informácií, ak sa chcete dozvedieť viac.

Kontrola kvality je veľmi nedostatočná

Ak ide o to, ako sa promótory SV40 dostali do injekcií mRNA, zdá sa, že to súvisí so slabou kontrolou kvality počas výrobného procesu, hoci’nie je jasné, kam sa pri vývoji mohol SV40 vkradnúť. Nedostatky v kontrole kvality môžu byť tiež zodpovedné za vysoký počet anafylaktických reakcií, ktoré sme zaznamenali. McKernan hovorí Greerovi:

Je to v spoločnosti Moderna aj Pfizer. Pozreli sme sa na bivalentné vakcíny pre spoločnosť Moderna aj Pfizer a len na monovalentné vakcíny pre spoločnosť Pfizer, pretože sme nemali prístup k monovalentným vakcínam pre spoločnosť Moderna. Vo všetkých troch prípadoch vakcíny obsahujú kontamináciu dvojvláknovou DNA.

Ak túto DNA sekvenujete, zistíte, že sa zhoduje s tým, čo vyzerá ako expresný vektor, ktorý sa používa na výrobu RNA … Vždy, keď vidíme kontamináciu DNA, napríklad z plazmidov, ktorá sa dostane do akejkoľvek injekčnej látky, prvá vec, o ktorej ľudia premýšľajú, je, či je v nej prítomný endotoxín E. coli, pretože ten spôsobuje anafylaxiu u injekčne podaných osôb.

A, samozrejme, … je’veľa anafylaxií, ktoré sa dejú nielen v televízii, ale aj v databáze VAERS. Môžete vidieť ľudí, ktorým to vstreknú a odpadnú. To by mohlo byť pozadie z tohto procesu výroby DNA E. coli …

Regulačné orgány vedeli, že existuje problém s kontamináciou

V správe z 20. mája 2023, Substack článok, McKernan poukazuje na to, že samotná spoločnosť Pfizer predložila Európskej agentúre pre lieky (EMA) dôkazy, ktoré ukázali, že odobraté šarže obsahovali obrovské rozdiely v úrovni kontaminácie dvojvláknovou DNA.

Pravidelný limit pre dsDNA, s ktorým prišla EMA, bol 330 nanogramov na miligram (ng/mg). Z údajov, ktoré spoločnosti Pfizer predložila agentúre EMA, vyplýva, že vzorky odobratých šarží obsahovali od 1 ng/mg do 815 ng/mg DNA. McKernan dodáva:

“Tento limit pravdepodobne nezohľadnil silu tejto kontaminácie dsDNA, ak bola zabalená v LNP [lipidovej nanočastici]. Zabalená dsDNA je ako génová terapia účinnejšia. Teraz vieme, že táto DNA je zabalená a pripravená na transfekciu . Dokonca by sa mali použiť nižšie limity, ak je DNA zabalená v LNP pripravených na transfekciu …

Aj keď si spoločnosť Pfizer mohla vybrať údaje, ktoré poskytla agentúre EMA pre 10 šarží, vidí odchýlku 1 až 815ng/mg. Ak by ste túto štúdiu rozšírili na 100 alebo 1 000 šarží, pravdepodobne by ste’videli ďalší rád alebo dve odchýlky.

Dvojvláknová DNA sa môže integrovať do vášho genómu

Prítomnosť dvojvláknovej DNA prináša aj ďalšie veľké obavy, a to možnosť genómovej integrácie.

“Prinajmenšom na strane spoločnosti Pfizer má to,’čo je známe ako promótor SV40. Ide o onkogénnu časť vírusu. Nie je to celý vírus. Je však známe, že táto malá časť poháňa veľmi agresívnu expresiu génov.

“A obava, ktorú ľudia, dokonca aj v FDA, zaznamenali v minulosti vždy, keď sa vstrekovala dvojvláknová DNA, je, že tieto veci sa môžu integrovať do genómu,” hovorí McKernan.

Akkoľvek McKernan’v práci nepredkladá dôkazy o integrácii do genómu, poukazuje na to, že je to’možné, najmä v prítomnosti SV40 promótory:

O schopnosti SARs-CoV-2 integrovať sa do ľudského genómu … Táto práca inšpirovala otázky týkajúce sa schopnosti mRNA vakcín tiež sa integrovať do genómu. Takýto prípad by si vyžadoval LINE-1 riadenú reverznú transkripciu mRNA do DNA, ako to opísali Alden a kol.

dsDNA [dvojvláknová DNA] kontaminácia sekvencie kódujúcej proteín hrotu by’nevyžadovala LINE-1 na reverznú transkripciu a prítomnosť jadrového lokalizačného signálu SV40 vo vektore vakcíny spoločnosti Pfizer’by ďalej zvýšila šance na integráciu.

Riziká spojené s manipuláciou

Až v prípade, že nedôjde ku genetickej modifikácii, skutočnosť, že sa do vašich buniek dostáva cudzia DNA, predstavuje riziko sama o sebe, hovorí McKernan. Mohlo by napríklad dôjsť k čiastočnej expresii alebo by mohla interferovať s inými transkripčnými promótormi, ktoré sa už v bunke nachádzajú.

Bhakti tiež upozorňuje, že promótory SV40 nemusia byť prítomné v jadre bunky, aby došlo k problémom. Cytoplazmatická transfekcia môže sama o sebe umožniť genetickú manipuláciu, pretože jadro sa počas delenia bunky rozkladá a vymieňa si bunkové komponenty s cytozolom.

Keďže sa DNA vznáša okolo a spôsobuje potenciálne problémy, RNA v džbáne COVID je tiež upravená tak, aby odolávala rozpadu. “Takže máme DVE verzie proteínu hrotu, ktoré sa vznášajú okolo a môžu pretrvávať dlhšie, ako sa predpokladalo,” McKernan hovorí, že proteín hrotu je, samozrejme, najtoxickejšou časťou vírusu, ktorá môže spôsobiť, že vaše telo napadne samo seba.

Ako McKernan, tak aj Bhakti sú neoblomní, že VŠETKY mRNA “vakcíny” musia byť okamžite zastavené, či už na použitie u ľudí, alebo u zvierat, a to vzhľadom na veľkosť rizík s tým spojených.

‘Alarmujúce problémy’

V uvedenom videu, Yusuke Murakami, profesor na Tokijskej univerzite, vyjadruje znepokojenie nad nálezom promótorov SV40 v očkovacích látkach COVID. Rozhovor je v japončine, ale má anglické titulky. Zaradil som ho, pretože si myslím, že dobre vyjadruje problém laicky:

“Vakcína spoločnosti Pfizer má ohromujúci problém,” hovorí Murakami. “Na tomto obrázku je zväčšený pohľad na sekvenciu vakcíny spoločnosti Pfizer. Ako môžete vidieť, sekvencia vakcíny spoločnosti Pfizer tu obsahuje časť sekvencie SV40. Táto sekvencia je známa ako promótor.”

Hrubo povedané, promótor spôsobuje zvýšenú expresiu génu. Problémom je, že táto sekvencia sa nachádza v dobre známom karcinogénnom víruse. Otázkou je, prečo je takáto sekvencia, ktorá pochádza z rakovinového vírusu, prítomná vo vakcíne spoločnosti Pfizer’

Táto sekvencia karcinogénneho vírusu by vo vakcíne nemala byť absolútne potrebná. Táto sekvencia je na výrobu vakcíny s mRNA úplne zbytočná. Je problém, že takáto sekvencia je pevne obsiahnutá vo vakcíne.

Toto nie je jediný problém. Ak je takáto sekvencia prítomná v DNA, DNA ľahko migruje do jadra. Znamená to teda, že DNA sa môže ľahko dostať do genómu. To je taký alarmujúci problém.

Je nevyhnutné túto sekvenciu odstrániť. Spoločnosť Pfizer však vyrobila vakcínu bez odstránenia sekvencie. To je nehorázne zlomyseľné. Tento druh promótorovej sekvencie je pre výrobu vakcíny mRNA úplne zbytočný. V skutočnosti je SV40 promótorom rakovinových vírusov.

Zdroje pre poškodených očkovacou látkou COVID

Čím viac sa dozvedáme o očkovacích látkach COVID, tým horšie sa javia. Hoci ako vakcíny sú na nič, sú to’skutočne majstrovské biologické zbrane, pretože’sú schopné zničiť zdravie akýmkoľvek spôsobom, prostredníctvom nespočetných mechanizmov.

Ak ste dostali jedno alebo viac očkovaní a teraz si to rozmýšľate, v prvom rade si už nikdy nedajte ďalšie COVID booster, ďalšiu injekciu mRNA génovej terapie alebo bežnú vakcínu. Musíte ukončiť útok na svoje telo. Aj keď sa u vás neprejavili žiadne zjavné vedľajšie účinky, vaše zdravie to môže ovplyvniť dlhodobo, preto si už nestriekajte žiadne ďalšie injekcie.

Ak trpíte vedľajšími účinkami, v prvom rade musíte eliminovať proteín špicatého proteínu, ktorý vaše telo produkuje. Dva lieky, ktoré to dokážu, sú hydroxychlorochín a ivermektín. Oba tieto lieky viažu a uľahčujú odstraňovanie bielkoviny spike.

Organizácia Front Line COVID-19 Critical Care Alliance (FLCCC) vypracovala protokol liečby po očkovaní s názvom I-RECOVER. Keďže protokol sa priebežne aktualizuje podľa toho, ako sú k dispozícii ďalšie údaje, najlepšie urobíte, ak si stiahnete jeho najnovšiu verziu priamo z webovej stránky FLCCC covid19criticalcare.com

Pre ďalšie návrhy si pozrite príručku Svetovej rady pre zdravie’detoxikáciu špicatých bielkovín, ktorá sa zameriava na prírodné látky, ako sú bylinky, doplnky stravy a čaje. Na boj proti neurotoxickým účinkom špicatého proteínu sa v recenzii z marca 2022 papier navrhuje používať luteolín a kvercetín. Časovo obmedzené stravovanie (TRE) a/alebo saunovanie môže tiež pomôcť odstrániť toxické bielkoviny stimuláciou autofágie.

Prevzaté so súhlasom Mercola