GettyImages-1369703933-e1700654487374-810x500.jpg

Spoločnosť Health Canada tvrdí, že sekvencia DNA súvisiaca s rakovinou nájdená v injekcii COVID spoločnosti Pfizer je "neaktívna

Neutral

Health Canada teraz napriek dôkazom o opaku tvrdí, že prítomnosť DNA polyomavírusu Simian Virus 40 (SV40) v injekcii COVID spoločnosti Pfizer je “neaktívna” s “žiadnou funkčnou úlohou” a že injekcie nie sú formou génovej terapie.

Dňa 27. októbra 2023 poslanec za Konzervatívnu stranu Kanady (CPC) Colin Carrie z mesta Oshawa v provincii Ontário zaslal sériu otázok národnému’zdravotníckemu úradu v reakcii na správu v médiách, že regulačný orgán vie o tom, že v injekcii COVID spoločnosti Pfizer-BioNTech je prítomná látka SV40. SV40 je sekvencia DNA spojená s opicami, o ktorej je známe, že spôsobuje rakovinu, keď sa používala v starých vakcínach proti detskej obrne.

Pôvodná mediálna správa o SV40 pochádza z The Epoch Times, o ktorej neskôr informoval LifeSiteNews. Ukázalo sa, že výrobca vakcíny pôvodne neoznámil spoločnosti Health Canada, že SV40 je prítomný v očkovacích látkach.

V prešetrovaní ministerstva zo 17. decembra spoločnosť Health Canada uviedla, že “promótor SV40,” ako je známy, bol zvyškovým fragmentom DNA v očkovacej látke Pfizer COVID, ktorý je “neaktívny, nemá žiadnu funkčnú úlohu a jeho namerané hodnoty boli trvalo pod limitom požadovaným spoločnosťou Health Canada a inými medzinárodnými regulačnými orgánmi.”

Agentúra tvrdí, že injekcie COVID sú bezpečné, a v správe zaslanej na The Epoch Times, uviedla, že očakáva zistenie “biologicky funkčné sekvencie DNA v plazmide (ako napríklad zosilňovač SV40) v čase podania žiadosti,” keďže spoločnosť Pfizer bola schopná “tak urobiť až po tom, čo vedci Kevin McKernan a dr. Phillip J. Buckhaults odhalili jeho prítomnosť začiatkom roka 2023.”

McKernan, mikrobiológ a bývalý výskumník a vedúci tímu projektu ľudského genómu MIT, a Buckhaults, profesor genomiky rakoviny a riaditeľ laboratória genetiky rakoviny na univerzite v Južnej Karolíne, verejne vzniesli začiatkom tohto roka, ako bol SV40 prítomný v injekciách.

Podľa McKernana v korešpondencii pre The Epoch Times, Pfizer nedal vedieť o tom, že SV40 je v očkovacích látkach COVID vzhľadom na jeho spojitosť s rakovinou, keď sa pred desaťročiami používal vo vakcínach proti detskej obrne.

Po tom, ako Health Canada potvrdila prítomnosť SV40 v očkovacích látkach, Európska zdravotnícka agentúra aj americká Food and Drug Administration (FDA) tiež pripustili, že SV40 sa nachádza v očkovacích látkach spoločnosti Pfizer.

Ohľadne nálezov SV40 v očkovacích látkach COVID prebieha medzi vedcami diskusia, pričom niektorí uvádzajú, že SV40 predstavuje riziko rakoviny a bol skrytý zámerne, zatiaľ čo iní tvrdia, že sa ho netreba obávať.

Doktor Joseph Mercola v názorovom článku vloženom na LifeSiteNews v júni 2023 spomenul diskusiu o kontaminácii očkovacích látok COVID medzi dr. Stevenom E. Greerom, McKernanom a Dr. Sucharitom Bhakdim.

Podľa McKernanovho’tímu sa kontaminácia DNA SV40 našla v mRNA injekciách Pfizer aj Moderna, pričom zistenia boli zverejnené na OSF Preprints začiatkom apríla 2023.

Podľa dr. Janci Lindsayovej, riaditeľky toxikológie a molekulárnej biológie pre Toxicology Support Services, spoločnosť Pfizer nezverejnila prítomnosť SV40 “promótorov” spoločnosti Health Canada, FDA a Európskej liekovej agentúre.

Podľa nej ich farmaceutická spoločnosť “zatajila.”

“Takže nejde’len o to, že tam’sú, ale’o to, že boli zámerne skryté pred regulačnými orgánmi,” poznamenala.

Lindsay vysvetlila, že v injekciách COVID nie je prítomný celý vírus SV40, ale jadrová lokalizačná sekvencia je.

Povedala, že promótory SV40 boli integrované do “ľudského genómu – v procese známom ako inserčná mutagenéza –, ktorý potom vyústi do mutácií génov, ktoré môžu spôsobiť rakovinu.”

Lindsay tiež uviedla, že SV40 sa “usadí kdekoľvek”, pretože je to silný promótor.

Health Canada tvrdí, že injekcie Pfizer, Moderna mRNA nie sú ‘génovými terapiami’ napriek tomu, že niektorí vedci s tým nesúhlasia

Carrie’Inquiry of Ministry sa tiež pýtala Health Canada, či sa agentúra zaoberala označením injekcií Pfizer a Moderna mRNA ako “génových terapií.”

V odpovedi Health Canada uviedla, že to nepovažuje za pravdivé, pretože očkovacie látky COVID podľa nej nemenia gény, keďže “génová terapia zahŕňa použitie génov ako lieku na liečbu genetických ochorení, pri ktorom sa chybný gén opraví, nahradí alebo doplní zdravým génom tak, aby mohol normálne fungovať.

Podľa Health Canada sa “mRNA z vakcín nedostáva do bunkového jadra a vôbec neinteraguje s DNA, takže nepredstavuje génovú terapiu.”

Treba však poznamenať, že Americká spoločnosť pre génovú a bunkovú terapiu (ASGCT) klasifikovala mRNA injekcie ako formu génovej terapie. Uvádza, že zábery “zavádzajú nový genetický materiál do buniek na krátky čas s cieľom vyvolať protilátky.”

AsGCT uviedla, že prvé schválenie záberov COVID v decembri 2020 bolo “významným míľnikom pre oblasť génovej a bunkovej terapie.”

Takisto sa v štúdii publikovaná v decembri 2023 v European Review for Medical and Pharmacological Sciences zistila pri skúmaní genómov v krvných bunkách ľudí, ktorým bola injekčne podaná mRNA COVID, že DNA bola zmenená genetickým kódom injekcií.

Health Canada síce v odpovedi na dotaz Carrie’pripustila, že v injekciách COVID je “zvyšková plazmidová DNA”, ale tvrdí, že jej množstvo je v rámci limitov stanovených Svetovou zdravotníckou organizáciou.

Čo je SV40 a prečo bol v injekciách?"

SV40 vo vakcínach sa spája so šírením rakoviny turbo u tých, ktorí boli vystavení vírusu prostredníctvom kontaminovaných injekcií. Podľa štúdie z roku 2002 uverejnenej v časopise Lancet existujú dôkazy, ktoré spájajú staršie vakcíny proti detskej obrne, ktoré boli podané s kontaminantmi SV40, s určitými formami rakoviny.

Vakcíny proti poliomyelitíde z konca 50. až začiatku 60. rokov 20. storočia boli všetky kontaminované vírusom SV40 po tom, ako sa zistilo, že tento vírus je prítomný v bunkách opičích obličiek, ktoré výrobcovia vakcín používali na pestovanie očkovacích látok.

Autori štúdie z roku 2002 tvrdia, že vakcína proti detskej obrne kontaminovaná SV40 mohla spôsobiť až polovicu z 55 000 prípadov nehodgkinovského lymfómu, ktoré sa každoročne diagnostikujú.

SV40, alebo tiež opičí (simian) vírus, ako je známy, podľa dr. Mauricea Hillemana, ktorý je neskorším vývojárom vakcíny, sa dostal do vakcíny proti detskej obrne a potom ho spoločnosť Merck neúmyselne uviedla do širokého obehu obehu.

Nikdy nebolo jasné, ako poznamenáva Mercola, či bol SV40 odvtedy z vakcín proti detskej obrne úplne odstránený, ale je známe, že kontaminované očkovacie látky boli v obehu v Taliansku až v roku 1999.

Kniha časopisu Lancet recenzia s názvom “Vírus a vakcína: V knihe sa podrobne rozoberá súvislosť vírusu SV40’s rakovinou.

Odborník z knihy uvádza: “V roku 1960 vedci a výrobcovia vakcín vedeli, že opičie obličky sú stokami opičích vírusov. Takáto kontaminácia často kazila kultúry, vrátane kultúr výskumníčky z NIH menom Bernice Eddyová, ktorá pracovala na bezpečnosti vakcín … Jej objav … ohrozoval jeden z najdôležitejších programov verejného zdravotníctva USA’.”

“Eddyová sa snažila dostať slovo k svojim kolegom, ale bola umlčaná a zbavená svojich povinností v oblasti regulácie vakcín a jej laboratória … [Dvaja] výskumníci spoločnosti Merck, Ben Sweet a Maurice Hilleman, čoskoro identifikovali vírus rhesus, neskôr pomenovaný SV40 – karcinogénny agens, ktorý Eddyovej unikal,” píše sa v knihe.

V roku 1963 americké zdravotnícke úrady prešli na africké zelené opice, ktoré prirodzene nenosia SV40, aby mohli vyrábať očkovacie látky proti detskej obrne.

Nežiaduce účinky očkovania COVID v Kanade narastajú, pričom vyplácanie odškodného za vakcíny stúpa

Nežiaduce účinky prvého kola očkovania COVID viedli k tomu, že oveľa viac Kanaďanov podalo žiadosť o finančné odškodnenie za údajné poškodenia spôsobené očkovaním prostredníctvom kanadského Programu na odškodnenie za poškodenia spôsobené očkovaním (Canada’s Vaccine Injury Program - VISP).

Doteraz VISP už vyplatil 11 236 314 USD osobám poškodeným injekciami COVID len zo 138 žiadostí schválených na vyplatenie z celkového počtu 2 233 podaných žiadostí. Približne 1 825 žiadostí bolo doteraz úplne zamietnutých.

Priek zdravotným rizikám spojeným s injekciami COVID všetky vlády v Kanade prijali prísne pravidlá vrátane povinnosti aplikovať injekcie na pracovisku.

V dôsledku toho mnohí Kanaďania, ktorí sa rozhodli nenechať si aplikovať injekcie, prišli o prácu. Mnohí z nich sa však bránia.

Koncom minulého roka LifeSiteNews informovali o tom ako sa viac ako 700 Kanaďanov, ktorí sa nedali očkovať a ktorých sa negatívne dotkol federálny diktát očkovania COVID, spojilo, aby podali mnohomiliónovú hromadnú žalobu proti federálnej vláde premiéra Justina Trudeaua.