- Pfizer v Super Bowl reklame vynechal údaje o úmrtiach spôsobených vakcínou COVID-19
- Vakcíny COVID-19 spôsobili nevyčísliteľné škody a úmrtia
- Pfizer odmietol priznať a ospravedlniť sa za škody spôsobené vakcínou
- Pfizer sa snaží vyhnúť negatívnemu povedomiu o svojej vakcíne a stráca dôveru verejnosti
Občania USA: Farmaceutický gigant Pfizer sa vo svojej vôbec prvej reklame na Super Bowl s názvom “Here’s to Science,” odvážne - niektorí by mohli povedať arogantne - zaradil do análov medicínskej histórie a umiestnil svojich zakladateľov medzi dejiny’najväčších vedeckých a lekárskych mozgov, vrátane Isaaca Newtona, Archimeda, Galilea, Koperníka, Isaaca Newtona, Hippokrata, Fahrenheita a Einsteina, a predstavila svoju masovú výrobu penicilínu v roku 1944.
V 60-sekundovej reklame však chýbal jeden významný vedec a jeden výrobok, čo je zarážajúce: Dr. Anthony Fauci a najznámejší produkt spoločnosti Pfizer, vakcína COVID-19 “”
Týmto vynechaním dal farmaceutický titan jasne najavo, že by bol najradšej, keby boli obaja vymazaní z nedávnej histórie a nespájali sa s jeho menom.
Na rozdiel od Lucifera, Fauci spadol ako blesk z vrcholu lekárskej slávy, na ktorom ešte nedávno prebýval.
A bolo tu tretie do očí bijúce opomenutie: Priznanie a ospravedlnenie spoločnosti Pfizer za všetky úmrtia a zničené životy, ktoré spôsobila jej experimentálna vakcína COVID-19 ‘” alias “génová terapia.”
“Wild, ako Pfizer’v oslavnej reklame na Super Bowl vynechal, koľko ľudí zavraždil svojou experimentálnou vakcínou,” písal komik/komentátor Tim Young na X.
Divné, ako Pfizer’v oslavnej #SuperBowl reklame vynechal, koľko ľudí zavraždil svojou experimentálnou vakcínou.
— Tim Young (@TimRunsHisMouth) 12. február 2024
COVID-19 ‘vakcíny’ pravdepodobne spôsobili nevyčísliteľné škody
To’je zarážajúce, že v reklame vystupuje Hippokrates, autor prísahy, ktorá sa kedysi považovala za posvätnú v celej lekárskej profesii a ktorá vyžadovala od lekárov sľub, že “neuškodia”.
COVID-19 “vakcíny, ” rýchlo vyvinuté niekoľkými farmaceutickými spoločnosťami, pravdepodobne spôsobili nevyčísliteľné škody.
Môj kolega Calvin Freiburger začiatkom tohto roka informoval o “masakri s vakcínami”:
Federálny systém hlásenia nežiaducich udalostí pri vakcínach (VAERS) informoval 36 726 úmrtí, 212 294 hospitalizácií, 21 155 infarktov a 27 832 prípadov myokarditídy a perikarditídy k 3. novembru, okrem iných ochorení. Štúdia z apríla 2022 z Izraela uvádza, že samotná infekcia COVID nemôže plne vysvetliť čísla myokarditídy, napriek tomu, že sa všeobecne tvrdí opak.
VAERS nie je jediným zdrojom údajov obsahujúcim červené vlajky. Údaje z databázy obrannej lekárskej epidemiológie Pentagónu’(DMED) ukazuje, že v roku 2021 došlo k drastickému nárastu rôznych diagnóz závažných zdravotných problémov oproti predchádzajúcemu päťročnému priemeru, vrátane hypertenzie (2,181 %), neurologických porúch (1 048 %), sklerózy multiplex (680 %), Guillainovho-Barrého syndrómu (551 %), rakoviny prsníka, (487 %), ženskej neplodnosti (472 %), pľúcnej embólie (468 %), migrény (452 %), poruchy funkcie vaječníkov (437 %), rakoviny semenníkov (369 %) a tachykardie (302 %).
V záujme urýchlenia vývoja očkovacích látok COVID-19 boli potlačené iné životaschopné liečby, ako napríklad hydroxychlorochín a ivermektín, aby experimentálne vakcíny získali status núdzového použitia. Praktický zákaz týchto liečebných postupov počas vrcholiacej pandémie pravdepodobne spôsobil nespočetné množstvo zbytočných úmrtí.
Pfizer commercial: Vyhnúť sa P.R. spádu svojej vakcíny COVID-19 ‘rrsquo;
Pýcha spoločnosti Pfizer prichádza aj v čase, keď prieskumy verejnej mienky ukázali, že farmaceutický priemysel je najmenej dôveryhodným odvetvím amerického obchodu a priemyslu, pričom sa umiestnil pod právnickou oblasťou a federálnou vládou.
Akcie spoločnosti Pfizer za posledný rok klesli o takmer 50 % hodnoty a spoločnosť prepustila stovky zamestnancov.
“Pre mnohých spotrebiteľov je Pfizer pravdepodobne známy vďaka Covidu [vakcínam],” povedal profesor Booth School of Business na Chicagskej univerzite Pradeep Chintagunta, ktorý sa špecializuje na farmaceutický marketing.
“Super Bowl má veľmi širokú divácku obec. Mnohí z týchto ľudí pravdepodobne na vakcíny neveria. Tým, že sa v podstate vyhli tejto zmienke, sa v podstate vyhli tomu, aby boli s ňou spájaní, čo by mohlo mať určité potenciálne negatívne následky,” Chintagunta povedal STAT News, mediálnemu výstupu v oblasti zdravia a medicíny.
V pondelkovej rannej kreslovej analýze reklám na Super Bowl’The New York Times’ Mike Hale zaradil reklamu spoločnosti Pfizer takmer na koniec rebríčka spomedzi 60, ktoré preskúmal, pričom ju označil za “flagrantný prešľap” a uviedol, že hoci je vizuálne vynaliezavá, “proti prehrešku neexistuje žiadna vakcína.”
Občania USA: Žiadajte, aby Kongres vyšetril prudko rastúcu mieru nadbytočnej úmrtnosti