Shutterstock_1702711033-810x500.jpg

Vyšetrovanie ukázalo, že kanadské vládne agentúry minuli 10 miliónov dolárov na reklamy v sociálnych médiách na očkovacie látky COVID

18
Neutral
  • Kanadská agentúra a ministerstvo zdravotníctva minuli 9,9 milióna dolárov na propagáciu injekcií COVID.
  • Reklamy na sociálnych sieťach ako Instagram a TikTok stáli 5,3 milióna dolárov.
  • Reklamná kampaň “Ripple Effect” mala za cieľ podporiť očkovanie a stála 1,8 milióna dolárov.
  • Vláda Kanady pokračuje v nákupe injekcií COVID napriek nízkemu záujmu obyvateľov a rastúcemu počtu úmrtí.

Nedávna žiadosť o prešetrenie ministerstva odhalila, že Kanadská agentúra pre verejné zdravie (PHAC) spolu s kanadským ministerstvom zdravotníctva (Health Canada) od roku 2020 spoločne minuli približne 9,9 milióna dolárov na reklamu v sociálnych médiách na propagáciu experimentálnych injekcií COVID.

Informácie z prešetrenia ministerstva, ktoré ukazujú veľké výdavky na reklamu injekcií COVID, sa stali známymi na základe žiadosti poslanca Konzervatívnej strany Kanady Teda Falka, ktorý požadoval odpovede na to, aké výdavky vynaložili úradníci na propagáciu injekcií.

Z informácií zverejnených 8. apríla vyplýva, že PHAC a Health Canada vynaložili na výrobné náklady reklám približne 4,6 milióna dolárov, pričom na samotnú reklamu očkovania COVID na sociálnych sieťach Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn, Snapchat a Pinterest v rokoch 2020 až 2024 vynaložili 5,3 milióna dolárov.

Jedna masová reklamná kampaň na očkovanie COVID s názvom “Ripple Effect” stála len približne 1,8 milióna dolárov. PHAC tvrdil, že kampaň slúžila na “pripomenutie Kanaďanom kolektívneho úsilia o očkovanie, ktoré je potrebné na to, aby sa znížilo množstvo obmedzení a opatrení v oblasti verejného zdravia.”

Ďalšie kampane sa pohybovali vo výške od 75 000 do 564 000 USD na propagáciu očkovania mladých dospelých.

PHAC tiež vynaložil 1,5 milióna USD na kampaň na propagáciu očkovania COVID rodičom s deťmi, aby sa ich pokúsil povzbudiť k tomu, aby dali svoje deti zaočkovať.

Malo by sa poznamenať, že PHAC sa podľa správy o výsledkoch rezortu za roky 2021-22 usilovne snažil “čeliť nepravdivým tvrdeniam a dezinformáciám” na podporu očkovania COVID. V roku 2023 sa PHAC snažila najať influencerov na sociálnych sieťach, aby propagovali očkovanie Kanaďanom, ktorí boli proti očkovaniu.

Zdravotníctvo Kanady predtým podľa zistení vynaložilo približne 132 000 dolárov na influencerov na sociálnych sieťach, aby propagovali očkovanie COVID.

Ako prednedávnom informoval portál LifeSiteNews, Trudeauova vláda má stále zmluvu na nákup viacerých dodávok očkovania COVID a zároveň vyhadzuje 1 dolár.5 miliárd injekcií, ktorým vypršala platnosť.

Pokračovanie v nákupe injekcií COVID sa uskutočňuje napriek tomu, že vláda’podľa vlastných údajov odmieta posilňovaciu injekciu COVID. Prichádza to aj v čase, keď vláda musela zvýšiť výdavky na kanadský program očkovania (VISP), o čom minulý týždeň informoval LifeSiteNews.

Kanaďania sa rozhodli odmietnuť očkovanie aj v čase, keď správa Statistic Canada odhalila že počet úmrtí na COVID-19 a “nešpecifikované príčiny” stúpol po uvoľnení takzvaných “bezpečných a účinných” očkovacích látok.

LifeSiteNews zverejnil rozsiahly výskum o nebezpečenstvách spojených s podávaním experimentálnych mRNA injekcií COVID, ktoré zahŕňajú poškodenie srdca a krvné zrazeniny.