Untitled-39-810x500.png

Konzervatívna skupina začína kampaň proti spoločnosti Nationwide v súvislosti s "radikálnymi" opatreniami DEI

10
Kultúra smrti

Nationwide, popredná americká poisťovacia spoločnosť známa svojím chytľavým sloganom, že je na vašej strane, núti zákazníkov, aby sa zaujímali, na koho strane presne sú.

Vďaka rozsiahlym opatreniam v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inklúzie (DEI) sa zdá, že spoločnosť zahŕňa veľmi špecifickú demografickú skupinu zameranú na LGBT a zároveň vylučuje tých, ktorí vyznávajú kresťanské a konzervatívne hodnoty.

V štúdii Centra pre kresťanské cnosti (CCV) “Nationwide: V kampani, ktorá sa začala 17. septembra, skupina upozornila na rôzne kontroverzné politiky, ktoré poisťovací gigant prijal v mene DEI. Spoločnosť so sídlom v Ohiu napríklad podporuje transgenderové programy zamerané na mládež, účasť na pochodoch Pride, ako aj povolenie vstupu mužov do súkromných priestorov žien prostredníctvom zákona o nespravodlivosti v Ohiu.

CCV tiež zdôraznila, že Nationwide “získala perfektné skóre v Indexe firemnej rovnosti 2021 – prieskum vykonávaný transgenderovou aktivistickou skupinou the Human Rights Campaign (HRC), ktorý hodnotí spoločnosti na základe ich dodržiavania ideológie LGBTQ+.”

Čítajte: Bank of Canada scraps plan to create a ‘digital dollar’ 

Aj napriek tomu, že “Nationwide sa pozicionuje ako podnik priateľský k rodinám svojich vidieckych a poľnohospodárskych klientov,” uviedol prezident CCV Aaron Baer, presadzovala “v štátnom dome v Ohiu aj niektoré z najradikálnejších právnych predpisov a finančne [podporovala] organizácie, ktoré organizujú hodiny rozprávok s drag queen a iné absurdné podujatia, ktoré škodia deťom.”

Nationalwide je prostredníctvom sponzorovania sprievodov Pride spojená aj so Stonewall Columbus – organizáciou, ktorá propagovala explicitný obsah zahŕňajúci “rady pre pohlavný styk homosexuálov,” ako aj organizovala podujatia ako “queer speed dating” a “Trans Taco Taco.”

V tlačovej správe CCV sa uvádza, že ich kampaň má za cieľ odhaliť “Nationwide Insurance’woke politický aktivizmus svojich vidieckych a konzervatívnych zákazníkov” a je súčasťou “pokračujúceho úsilia odhaliť, ako korporátna Amerika presadzuje woke agendu” vo všeobecnosti. Ako povedal Baer v exkluzívnom komentári pre The Washington Stand, “už príliš dlho je Nationwide spoločnosťou s dvoma tvárami. Už toho bolo dosť. Spoločnosť Nationwide by sa mala viac zaujímať o to, čo si myslia farmári v Ohiu, než o Index rovnosti firiem v rámci Kampane za ľudské práva’”

Baer trval na svojom: “Nezastavíme sa, kým všetci farmári v Ohiu nebudú vedieť, že Nationwide nie je na vašej strane””Toto zmýšľanie je v súlade s tým, ako zrejme reaguje veľa Američanov na DEI’ktorá prenikla do korporátnej Ameriky.

V posledných mesiacoch niekoľko spoločností ustúpilo od svojich iniciatív DEI vzhľadom na odpor nespokojných zákazníkov. Lowe’s, Harley-Davidson, Ford a Tractor Supply Co. sú niektoré z najnovších značiek, ktoré nakoniec uprednostnili zisk pred politikou a vzdali sa svojho kontroverzného “úsilia o rovnosť a inklúziu”. Tieto spoločnosti sa tiež prestali zúčastňovať na HRC Corporate Equality Index.

ČÍTAJTE: Veľké korporácie sa vzdávajú výročného pro-LGBT rebríčka na pozadí rastúceho odporu voči DEI

V reakcii na kampaň CCV’Family Research Council Senior Fellow Meg Kilgannon pre The Washington Stand povedala: “Čo sa mi na tom páči, je, že skupiny na štátnej úrovni sa bránia proti mocným národným lobistom a veľkým podnikom.”

Pokračovala: “Títo korporátni giganti môžu stáť občianske skupiny veľa času a peňazí, keď podporujú, niekedy podľa Corporate Equality Indexu, extrémne právne predpisy, ktoré nie sú populárne u voličov alebo ich zákazníckej základne.”Ale ako Kilgannonová zdôraznila, “kampaň CCV môže byť prvou z mnohých ďalších v celej krajine, ” a vyzvala “všetky skupiny rodinnej politiky, aby sa pozreli na svoju najaktívnejšiu opozíciu a zistili, či sa nedá spochybniť alebo dokonca odstrániť niektorá z ich korporátnych podpôr.”

Kilgannonová na záver povedala: “Pochvala odvážnym obhajcom rodiny v CCV v Ohiu! Potrebujeme viac takýchto ľudí vo všetkých 50 štátoch.”

Tento článok je preložený so súhlasom Rady pre výskum rodiny, vydavateľa The Washington Stand na washingtonstand.com.