Untitled-39-810x500.png

Konzervatívna skupina začína kampaň proti spoločnosti Nationwide v súvislosti s "radikálnymi" opatreniami DEI

7
Kultúra smrti

Nationwide, popredná americká poisťovacia spoločnosť známa svojím chytľavým sloganom, že je na vašej strane, núti zákazníkov, aby sa zaujímali, na koho strane presne sú.

Vďaka rozsiahlym opatreniam v oblasti rozmanitosti, rovnosti a inklúzie (DEI) sa zdá, že spoločnosť zahŕňa veľmi špecifickú demografickú skupinu zameranú na LGBT a zároveň vylučuje tých, ktorí vyznávajú kresťanské a konzervatívne hodnoty.

V štúdii Centra pre kresťanské cnosti (CCV) “Nationwide: V kampani, ktorá sa začala 17. septembra, skupina upozornila na rôzne kontroverzné politiky, ktoré poisťovací gigant prijal v mene DEI. Spoločnosť so sídlom v Ohiu napríklad podporuje transgenderové programy zamerané na mládež, účasť na pochodoch Pride, ako aj povolenie vstupu mužov do súkromných priestorov žien prostredníctvom zákona o nespravodlivosti v Ohiu.

CCV tiež zdôraznila, že Nationwide “získala perfektné skóre v Indexe firemnej rovnosti 2021 – prieskum vykonávaný transgenderovou aktivistickou skupinou the Human Rights Campaign (HRC), ktorý hodnotí spoločnosti na základe ich dodržiavania ideológie LGBTQ+.”

Čítajte: Bank of Canada scraps plan to create a ‘digital dollar’ 

Aj napriek tomu, že “Nationwide sa pozicionuje ako podnik priateľský k rodinám svojich vidieckych a poľnohospodárskych klientov,” uviedol prezident CCV Aaron Baer, presadzovala “v štátnom dome v Ohiu aj niektoré z najradikálnejších právnych predpisov a finančne [podporovala] organizácie, ktoré organizujú hodiny rozprávok s drag queen a iné absurdné podujatia, ktoré škodia deťom.”

Nationalwide je prostredníctvom sponzorovania sprievodov Pride spojená aj so Stonewall Columbus – organizáciou, ktorá propagovala explicitný obsah zahŕňajúci “rady pre pohlavný styk homosexuálov,” ako aj organizovala podujatia ako “queer speed dating” a “Trans Taco Taco.”

V tlačovej správe CCV sa uvádza, že ich kampaň má za cieľ odhaliť “Nationwide Insurance’woke politický aktivizmus svojich vidieckych a konzervatívnych zákazníkov” a je súčasťou “pokračujúceho úsilia odhaliť, ako korporátna Amerika presadzuje woke agendu” vo všeobecnosti. Ako povedal Baer v exkluzívnom komentári pre The Washington Stand, “už príliš dlho je Nationwide spoločnosťou s dvoma tvárami. Už toho bolo dosť. Spoločnosť Nationwide by sa mala viac zaujímať o to, čo si myslia farmári v Ohiu, než o Index rovnosti firiem v rámci Kampane za ľudské práva’”

Baer trval na svojom: “Nezastavíme sa, kým všetci farmári v Ohiu nebudú vedieť, že Nationwide nie je na vašej strane””Toto zmýšľanie je v súlade s tým, ako zrejme reaguje veľa Američanov na DEI’ktorá prenikla do korporátnej Ameriky.

V posledných mesiacoch niekoľko spoločností ustúpilo od svojich iniciatív DEI vzhľadom na odpor nespokojných zákazníkov. Lowe’s, Harley-Davidson, Ford a Tractor Supply Co. sú niektoré z najnovších značiek, ktoré nakoniec uprednostnili zisk pred politikou a vzdali sa svojho kontroverzného “úsilia o rovnosť a inklúziu”. Tieto spoločnosti sa tiež prestali zúčastňovať na HRC Corporate Equality Index.

ČÍTAJTE: Veľké korporácie sa vzdávajú výročného pro-LGBT rebríčka na pozadí rastúceho odporu voči DEI

V reakcii na kampaň CCV’Family Research Council Senior Fellow Meg Kilgannon pre The Washington Stand povedala: “Čo sa mi na tom páči, je, že skupiny na štátnej úrovni sa bránia proti mocným národným lobistom a veľkým podnikom.”

Pokračovala: “Títo korporátni giganti môžu stáť občianske skupiny veľa času a peňazí, keď podporujú, niekedy podľa Corporate Equality Indexu, extrémne právne predpisy, ktoré nie sú populárne u voličov alebo ich zákazníckej základne.”Ale ako Kilgannonová zdôraznila, “kampaň CCV môže byť prvou z mnohých ďalších v celej krajine, ” a vyzvala “všetky skupiny rodinnej politiky, aby sa pozreli na svoju najaktívnejšiu opozíciu a zistili, či sa nedá spochybniť alebo dokonca odstrániť niektorá z ich korporátnych podpôr.”

Kilgannonová na záver povedala: “Pochvala odvážnym obhajcom rodiny v CCV v Ohiu! Potrebujeme viac takýchto ľudí vo všetkých 50 štátoch.”

Tento článok je preložený so súhlasom Rady pre výskum rodiny, vydavateľa The Washington Stand na washingtonstand.com.